Since when did we have a brigadier general?

Moobthaibteb Moobtwmzeej

Feb 20, 2016, 1:28:38 AM2/20/16
Even more interesting is that he was in service for only 14 years. For those that have more knowledge in the military service, can someone rise that far that fast in rank?

http://www.morganton.com/community/service-will-honor-vietnam-war-hero/article_27c96904-d738-11e5-9109-b7a858b61936.html

Vaj Ncuab

Feb 20, 2016, 9:35:31 AM2/20/16
On Saturday, February 20, 2016 at 12:28:38 AM UTC-6, Moobthaibteb Moobtwmzeej wrote:
> Even more interesting is that he was in service for only 14 years. For those that have more knowledge in the military service, can someone rise that far that fast in rank?
>
> http://www.morganton.com/community/service-will-honor-vietnam-war-hero/article_27c96904-d738-11e5-9109-b7a858b61936.html

Moobthaibteb Moobtwmzeej;

Brig. Gen. Xang Chong Thao yog Hmoob cov nom tshiab hauv US National Defense Force Support Command xwb, yawm tsis yog cov nom qub thaum ub (1975) or tsis yog Hmong American cov Military Leaders hauv US Army. Ntxoov Vaj Thoj yog thawj thawj tug Hmoob uas mus koom nrog US National Defense Force Support Command, tom qab no Ntsuab Vaj Thoj, Dr. Bruce Bliatou, Dr. Cha Vang Lee, Richard Vang, Tswv Txus Tsab, Xang Chong Thao thiab coob tug Hmoob thiab tau mus koom.

1975 ces Maj. Gen. Vang Pao thiaj yog ib tug Hmoob uas tau Naiphom nyob hauv Lao National Army (Royal Lao Army). Col. Yee Cha Hang thiaj yog thawj thawj tug Hmoob uas tau Colonel nyob hauv US Army, Col. Yee Cha Hang yog thawj tug Hmoob uas kawm tawm hauv US Army Academy nyob West Point 1991. 25 lub xyoo es Yee Cha nyuam qhuab nce rank mus txog Colonel xwb. Lt. Col. Tong Vang yog tus Hmoob tib 2 uas tawm hauv West Point 1994 thiab Lt. Col. Pheng Lor yog tus Hmoob thib 3 uas tawm hauv West Point 1995. 20 lub xyoo es nkawd tseem yog Lt. Colonle xwb. Ted B. Yang yog thawj thawj tug Hmoob uas kawm tawm nyob hauv US Air Force Academy nyob Colorado Spring 2005, 2015 Teb B. tseem yog Captain xwb.

Rooj teb no yuav tau nom tsis yooj yim, Ntxoov Vaj Thoj or Xang Chong Thao lawv cov nom los piv rau cov nom hauv US Army. Kuv paub Ntxoov Vaj Thoj zoo, Ntxoov Vaj yog cov Nais Xaim (Radio Operator) uas kawm Nais Xaim nyob Looj Ceeb xyoo 1967 xwb. Tswv Txus Tsab tsis yog tub rog Vaj Pov (SGU), Tswv Txus txiav khaub ncaws thiab muag tshuaj nyob Phak Khe xwb. Xang Chong Thao yeej yog ib tug tub rog rau Naiphom Vaj Pov (SGU) thiaj tabsi yawg twb tsis tau tau Captain. Tag Hmoob cov Generals hauv US National Defense Force Support Command mas Ntsuab Vaj Thoj tib tug thiaj yog Major nyob Looj Ceeb. Xyoo 1972 Ntxuab Vaj sau tag Ntsuab Vaj cov kwv tij Hmoob Thoj (Hmoob Moos Pheeb) tuaj ua tub rog ces Maj. Gen. Vaj Pov thiaj muab Major rau Ntsuab Vaj.

kaum...@gmail.com

Feb 20, 2016, 10:02:53 AM2/20/16
Vaj Ncuab,

Koj xav li cas txog hmoob cov "fake" nom "fake" tswm li koj hais no. Tus twg los yog general xwb.

Kuv xav mas txaj muag kawg nkaus li, qhov uas sawv daws tus twg los yog hnub qub tsib xwb....tab sis mas military background mas tsis muaj is qho li.

Ib qhov kuv tsim nyiam mas, lawv dag dhau lawm. Tsis tas li, nws cause a lots of damaged to VP's image.

Hnub i kuv mus tom ib lub ntees tuag, muaj ib yawg rog tsawv tuaj hais lus nraum zoov tias:

"Cas peb hmoob yuav mus muaj nais phoos coob ua luaj li. Kuv los kuj yog nais phoo thiab, tab sis mas kuv yog tus nais phoos uas kav tag nrog cov nais phoo. Kuv yog tus nais phoo kam maum thiab"

michael.t...@gmail.com

Feb 21, 2016, 10:56:03 AM2/21/16
Thank you for that clarification Vaj Ncuab. I hope you will not mind that I put your comment as a clarification point for others in other groups so that we will know the truth even more.

Moob Lajleeb

Moobthaibteb Moobtwmzeej

Feb 22, 2016, 12:42:39 AM2/22/16
Vaj Ncuab since you seem to know their education well, do you happen to know if Yee Cha Hang, Tong Vang or Pheng Lor ever went to the Army Command and General Staff College at Fort Leavenworth, Kansas? According to Colin Powell, he wrote in his book My American Journey, stating that "Not every major would be selected for Leavenworth. Army officer not chosen, and the odd were about 50-50, could still have a fulfilling career, but would level off probably as lieutenant colonels, or in unusual circumstances, as full colonels. But to make general officer, Leavenworth was an all but inescapable prerequisite."

On the list of Army lieutenant colonels, you only listed those that attended West Point. Even though currently we only have one full colonel, do we have anymore lieutenant colonels in addition to Tong Vang and Pheng Lor? If we do, who are they and even though they may not graduated from the academy, did they get to go to the Army Command and General Staff College at Leavenworth?

Thank you in advance for any information you can provide.

Moob Lajleeb

truelove...@yahoo.com

Feb 22, 2016, 2:07:41 PM2/22/16
Kaum...

twb tsi yog tias cov Hmoob ua tsi muaj Education thiaj li lam tau lam sawv ua NOM li no es yuav txajmuag...

cov ua tias twb kawm tau Doctor kiag lawm los tseem sawv ua NOM coj cov Xab no rau ub rau no mas mog...

to name a few...

Dr Kou Vang in the Twin Cities

Dr ChueDoua Vue

Dr Cha Lor

Dr Sam Bliatou Thao...

and more....

yog li twb ntawd, tsi yog cov neeg ua tsi muaj education es lam tau lam ua cov NOM zoo li no--tej neeg ua twb muaj education kiag lawm los tseem hnav tsi tso hnub-qub dajvog rau ub rau no thiab hod.

kaum...@gmail.com

Feb 23, 2016, 12:51:36 AM2/23/16
Yog lawm Truelove,

Lub xyoo tshiab dhau los no, kuv tseem mus pom ib yawg general tuaj chob ib lub hnub qub tsib rau peb hmoob ib tug politician nyob peb st. paul thiab hos.

Kuj tsis paub tias lub hnub qub tsib ntawv yog "fake" los "tiag", tiam sis yawg politician kuj muab coj dhau ib hmos tom party thiab hos.

Kuv xav tias yog kuv mas tej zaum kuv yuav tsis kam accept lub hnub qub ntawv....es tsuas hais lus zoo zoo rau cov tub rog cuav tias, "kuv zoo siab, tam sis thov kom lawv muab hle rov qab".

In this way, es kuv thiaj li tsis promote lawv lub organization, thiab cov fake tub rog ntawv.

kaum

All4One

Mar 3, 2016, 1:46:52 PM3/3/16
On Saturday, February 20, 2016 at 12:28:38 AM UTC-6, Moobthaibteb Moobtwmzeej wrote:
> Even more interesting is that he was in service for only 14 years. For those that have more knowledge in the military service, can someone rise that far that fast in rank?
>
> http://www.morganton.com/community/service-will-honor-vietnam-war-hero/article_27c96904-d738-11e5-9109-b7a858b61936.html

In AMERICA...whether their titled mean anything of importance, one thing is guaranteed....BE ALL YOU CAN BE.

kaum...@gmail.com

Mar 5, 2016, 8:54:34 AM3/5/16
All4One,

Niaj hnub no kuv mam tseem hnov hmoob cov laus tham lus:

"Peb tus pabthaas"
"Peb yawg vaj hmoob"
"Peb tus thawj"
"Peb tus general"

...qhov tseeb ces, tib co noj nyiaj ssi xwb....

nyias khav nyias rau ub rau no.....coj hnub qub tsib daj vog, ua tsis tau ib yam dab tsis tseem ceeb rau hmoob. Cov ruam ruam los caw ib co neeg no tuaj hais speeches, mas cas yuav mus hais tsis muaj tom ntej tom qab....tsis muaj scripts...laj hmloog kawg.

Pab khuv xim lub sijhawm uas cov mc muab rau cov neeg no tuaj tham lu li mi nyuam yaus.....