Xaysomboun appoints new provincial governor

Soua

Feb 17, 2016, 10:50:10 AM2/17/16
Xaysomboun appoints new provincial governor
Party Central Committee member Major General Thongloy Silivong was officially appointed on Tuesday as the new Party Secretary of Xaysomboun province and provincial Governor. A ceremony to hand over the position between the former Party Secretary of Xaysomboun province and provincial Governor Dr Sombath Yialiher and Major General Thongloy Silivong took place at the Anouvong district club. The ceremony was attended by Politburo member and Deputy Prime Minister and Minister of Education and Sports, Mr Phankham Viphavanh. Major General Thongloy was formerly Deputy Minister of National Defence and Chief of the National Defence Academy. He was one of 69 people elected to the Party Central Committee during the 10th Party Congress held in Vientiane last month. Xaysomboun was established on December 31, 2013, as Laos' 17th province. It is 220km from Vientiane or about a four-hour drive. It can be accessed by travelling to the Thabok area in Thaphabath district, Borikhamxay province, along Road No.13 South and then branching off to Xaysomboun. The province's main claim to fame is that it is home to Laos' highest mountain, Phu Bia, with an altitude of 2,820 metres. The mountainous province has 26 villages that are officially classified as poor, while 1,800 families live below the poverty line, which is 13.8 percent of all families in the province. Geographic conditions remain a challenge to development while private investment has focused only on mining and hydropower. Local administrations are encouraging people to engage in commercial production in areas of potential, notably food production. With a population of more than 81,000 people, the province covers an area of 8,500 square kilometres and comprises the districts of Hom, Longxan, Anouvong, Longchaeng and Thathom. Dr Sombath Yialiher was appointed as Governor of the province after being transferred from his position as Governor of Xayaboury province, before which he was the Mayor of Vientiane. Dr Sombath worked in grassroots development in the former special zone. Xaysomboun was designated as a special zone in 1994, but the government revoked this status in 2006.
VajNcuab, YTK, XavZoo, Born nej cov uas tham txog kev ua haiv xav licas rau qhov lawv muab Sombath hloov tawm ntawv xeev Xaysomboun.

mua...@gmail.com

Feb 17, 2016, 4:01:35 PM2/17/16
Dr. Soua

Kuv saib tej nuav ce txawm yog tim Moob txawv tebchaw tej qhov cauj ntaag luas mas. Moob yog ib paab tuab neeg tsi paub qhuav dlaab tsi hlo le. Peb moog noog Peter Phiab Xyooj cov lug has txug cov tub rog raug tua tuag nyob tsuas Nam nyon, 11/14/2015. Yug yuav tsum tau xyum has lug muab nwg roj kib nwg txhaav pob thaum lub caij nyoog zoo le thaum ntawd. Yug mas tseem khaav hab qhuas tas twb yog muaj cov mivhluas zaubtsuab tuaj saab nub tuaj paab.

MT

Vaj Ncuab

Feb 17, 2016, 10:35:27 PM2/17/16
Uncle Dr. Suav;

Tseemfwv Nplog (LPRD) nyuam qhuav tsa nom tsa tswv tshiab, Maj. Gen. Thongloy Silivong yog tus member of Central Committee thib 39. Xeev Xaysomboun yog ib lub Xeev uas sam sim muaj teebmeem sib ntaus sib tua, yog li tus Chao Khoueng (Governor) yuav tsum yog ib tug tub rog. Xaysomboun special region mas Brig. Bounchanh ib txwm yog tus saib, vim tsov rog nyhav, Txhiaj Tub Yaj (Boungnon) tsuas yog tus loos xwb.

Brig. Gen. Bounchanh yog tus thawj tub rog uas tsis hlub leej twg, tua Cob Fab mas tua tiag tiag, cov Hmoob tuag coob rau Bounchanh tes lawm suav tsis txheeb rau thaum 1978. Nco ntsoov Xeev Xaysomboun yog Hmoob Tebchaws lub siab, rog yuav muaj los muaj lub Xeev no ua ntej, rog yuav tus los tus lub Xeev no. Vim li no Tseemfwv Nplog thiaj yuav tsum xa tus Thawj Tub Rog zoo li Maj. Gen. Thonglay Silivong mus tswj.

Col. Suav Yaj yog ib tug thawj tub rog uas Maj. Gen. Vang Pao ntseeg siab tau, ntaus Tiaj Rhawv Zeb npluav twg los yuav tsum yog Suav Yaj ntaus, tiav Pha Thi (LS 85) los yog Suav Yaj tiv, tiv Na Khang (LS 36) los Suav Yaj tiv, Tiv Looj Ceeb los yig Suav Yaj tiv. Gen. Vang Pao tsis lam xa ib tug tais tais caus mus tiv.

Col. Khouang Southavong yog MR2 tus Wing Commander, tabsi vim Gen. ntseeg siab tsis tag vim li no ua ntej Gen. Vang Pao yuav khiav tawm Looj Ceeb, Gen. Vang Pao thiaj muab 2-3 million Kip rau Col. Khouang Southavong kom Khouang nqis los so (Vacation) rau Vientiane, tso txhua yam haujlwm rau Maj. Yang Xiong the MR2 Assistant Wing Commander, Yang Xiong yuav xaj (order) cov T-28s, C-47, H-34 li cas los tau. Qhov uas Tseemfwv Nplog (LPRD) xa Maj. Gen. Thonglay Silivong mus hloov Dr. Sombath Yialiher ces tib yam li Maj. Yang Xiong & Col. Khouang Southavong.

truelove...@yahoo.com

Feb 18, 2016, 12:16:12 PM2/18/16
cov tijlaug,

peb hmoob lub qhov-ncauj loj dhau hwv lawm. peb tseem kawm tsi tau ib yam dabtsi tom qab 40 lub xyoo ua zoo luag tej neeg ua muaj Haiv... luag tham lus tsi zoo li hmoob tham lus, luag ua dabtsi yog luag haiv lawm luag muab cogcia rau tuaj nruabsiab tsi qhia leej twg.

luag yuav ua tej haujlwm li no thiab txawj li no mas zoo li tej laus qhia txog hmoob lub neej ua - nyob tsi qhia neej, tuag tsi qhia dab. tabsi, peb hmoob mas nyob los yeej qhia tagnrho rau NEEJ, tuag los yeej qhia tagnrho rau dab. thaum zoo li no, tej haujlwm twb tsi tau pib los hmoob twb coj mus qhia thiab nrov thoob ntuj thoob teb li lawm os nawb.

yog thaum koj kuv wb tsavneeg coj zoo li no xwb tiag ces yuav ua ib yam dabtsi los yeej ua "Xiam" tag li xwb. Hmoob muab tsab-Ntse dhau hwv lawm--tus ua hnov tsi tau meej los twb coj mus piav-huav Suav tag lawm. Thaum kawg ces Suav-lais nplaig tag tus ces hmoob zaumtsaw quaj lawm xwb.

Born

soua

Feb 18, 2016, 12:41:15 PM2/18/16
VajNcuab, MT, Born, peb Hmoob khiav tawm teb chaw Blog tau 40 xyoo. Cov nrog luag nyob txhim teb kho chaw kuj tau nom coob zuj zus tuaj. Hmoob Blog lub neej kuj pib nce zuj zus lawm. Yog vim licas peb Hmoob txawv teb chaw tsis txhawb kom lawv tau nom ntxiv, muaj noj muaj haus. Peb Hmoob txawv teb chaw ho ua kom lawv poob nom, ua kom tseem fwv tsis ntseeg lawv. Raws li xov xwm zaum no Blog xaiv nom Hmoob poob yuav luag tag. Peb ua neej mus tom ntej los yog peb ua neej thaub qab? Ntawm kuv tus kheej txawj yuav yog Hmoob Blog, Hmoob txawv teb chaw tau nom, tau ua tus coj teb kav chaw ces yeej zoo lawm, tsuav yog neeg Hmoob tau ces peb sawv daws tau.

truelove...@yahoo.com

Feb 18, 2016, 12:54:23 PM2/18/16
On Thursday, February 18, 2016 at 11:41:15 AM UTC-6, soua wrote:
> VajNcuab, MT, Born, peb Hmoob khiav tawm teb chaw Blog tau 40 xyoo. Cov nrog luag nyob txhim teb kho chaw kuj tau nom coob zuj zus tuaj. Hmoob Blog lub neej kuj pib nce zuj zus lawm. Yog vim licas peb Hmoob txawv teb chaw tsis txhawb kom lawv tau nom ntxiv, muaj noj muaj haus. Peb Hmoob txawv teb chaw ho ua kom lawv poob nom, ua kom tseem fwv tsis ntseeg lawv. Raws li xov xwm zaum no Blog xaiv nom Hmoob poob yuav luag tag. Peb ua neej mus tom ntej los yog peb ua neej thaub qab? Ntawm kuv tus kheej txawj yuav yog Hmoob Blog, Hmoob txawv teb chaw tau nom, tau ua tus coj teb kav chaw ces yeej zoo lawm, tsuav yog neeg Hmoob tau ces peb sawv daws tau.

Unko Soua,

tijlaug Vajncuab twb predicted tag ua ntej lawm tias coob tus Nom Hmoob yuav poob, nws twb tseem predicted tias zaum no ntshe Pany yuav tsi tau ua ntxiv lawm. zoo kawg kiag tias, nws tseem tau rov tuav nws txoj haujlwm.

tej no tsi yog pejxeem Xaiv-tsa tej nom tej tswv no-- yog nyob hauv hauvpaus tsoomfwv yog cov xaiv thiab tsa xwb.

yog li ntawd, luag tsua yog nrhiav cov luag ntseeg tau xwb. twb yog vim li no, thiaj li hais tias - luag tsua yog ua nraum daim tawv xwb. txawm koj yuav ua npaum li cas los tseem zoo li Donald Trump hais rau cov Mev thiab cov neeg tebchaw nruabnrab xwb. luag tsua yog muab koj ua pivtxwv xwb, luag yeej tsi pub koj txoj kev ua nom ua tswv ua koj yuav los tximteb kho chaw raw li yus txoj kev ntshaw thiab npau suav.

thaum koj paub zoo tias tej no yog ua nti-ntsej nti-muag xwb no ces thiaj li tusiab ua luaj. vim tias, koj yuav txawb npaum li cas los thaum kawg koj yuav yog tus Mobsiab thiab Tusiab xwb... peb hmoob ces zoo li tej Npua ua tsua yog Tshom rau Dev noj xwb...yog li ntawd, txhob tusiab--vim tias, koj yuav pab, yuav txhawb los yeej tsi muaj txoj haus kev taug.

li koj tub hais rau koj nyab tias, thaum yus paub, txawj thiab ntse txaus lawm... tej politics no ces yus twb tsi xav mloog thiab saib li lawm - vim tias, tsi muaj tus twg yuav yog hais tiag.... cov tibneeg no tsua yog ncauj dawb hais ncauj lus thiab dag-ntxias 5 minutes fame xwb ntawd ncauj xwb no mas mog.

tub Born

mua...@gmail.com

Feb 18, 2016, 4:04:55 PM2/18/16
Dr. Soua,

Kuv yeej najnub has tsuas peb tas Moob, Moob Amelikas, tseem ruam txug 85%. Peb tuaj nyob rooj teb nuav tau 40 xyoo es kawm tsi tau luas tej lug ntse, thaum twg maam has tau hab has tsi tau, thaum twg maam ua tau hab ua tsi tau, yuav ua dlaab tsi, lub caij twg maam has tau, lub caij twg has tsi tau. Moob ce tseem tseem Moob quav ntsuab xwb.
Peb yuav tau kawm siv tej lug propaganda, tej lug secret yog muaj pitsawg leej paub xwb, if secret. Moob ce yog ib paab tuab neeg txawj khaav theeb, txawj sib tshaum, txawm sib ua plaub. Yog yuav ua POLITIC mas Moob yuav tua kawm tag tag nawb.

Kuv xaav le koj ua kwv has hab.

Txawm peb Moob yuav nyob lub tebchaw twg los yog Moob tau nrug luas lub tebchaw ntawd ua nom ce zoo peb sab xwb, es tsuav yog yug tsi tau nuas ce yug yuav has yaam lug twg tsuas tej nom Moob ce has kom zoo yug sab hab kom puv qhov cauj xwb. Thaum Moob poob nom taag nuas ce suavdlawg nyob plhe muag lawg le cov LAB MAAG NKUAJ.

MT

truelove...@yahoo.com

Feb 18, 2016, 4:28:11 PM2/18/16
MT,

xyov koj ua tij nyeem puas tawm kuv ua kwv cov lus pajpaws li tiag ned.

kuv hais tias, kom txawj xyoo lus li rau lub sijhawm thiab lub chaw hais lus li cas thiaj li taug.

tabsi, kom peb txhob zoosiab tias luag muab nom mua tswv rau yus-- tej haujlwm no tsi yog pejxeem xaiv, luag yog tus taw ncab ces yog ncab, taw nkaus ces ygo nkaus xwb. luag muab koj ua Mejtxwv xwb, kom yus txhob zoo zoo siab es yuav npua luag qabtshob, luag yeej tsi lam cia yus tsavneeg hmoob ua tau ib yam dabtsi li.

yog yus paub ces li kuv hais os, nyob twjywm xwb--tej kev ua politics no yog tibneeg ntshaw 5 minutes fame thiab dag-ntxias xwb. tsi yog tau nom tau tswv ces yuav nrhiav tau ib lub tswv10 qhov twg los txhimkho thiab txhawb nqa yus tsavneeg hmoob. yog li no, peb tsi txhob tham txog tej kev nom tswv li no-hmoob mas luag muab nom tswv rau yus mas yus tseem yuav yog thawj thawj tus ua Tua Hmoob ua ntej lawm.

yog txiav raug kuv tej ncauj lus ces yeej paub meej meej tias tsi txhob ua Phim Xoom Huam li lawm no mas mog....

All4One

Feb 19, 2016, 9:32:37 AM2/19/16
Cov phoojywg,

Does the change of the governor really concerned some of you guys that much??? Uacas pebhmoob yuas ruam tshaj ruam li lawm? Peb tuaj rau lub tebchaw VAJMEEJ tshaj plaw uacas peb tsis MOB SIAB rau peb haib Hmoob Mekas kom peb muaj tub ntxhias ntse kom ntau li ntau xwb?

In the history of our people, I believe Hmong were given two chances to have a piece of dirt to call PEBHMOOB...That chances are LONG GONE! The Lao-Hmong needs to unite and build that country along with others Laotians. We Hmong American need to STOP interfering with 40 years of LOST and move on to the NEXT chapter of our lives. MOST of our young Hmong American don't give a shit about LAOS, let alone interested in Laos politic.

What we NEED and urgently need is WE NEED TO BUILD an EMPIRE OF HUMAN RESOURCES HERE IN THIS COUNTRY. IT'S HERE IN AMERICAN THAT WE WILL BUILD OUR BASE OF POWER (ECONOMICALLY SPEAKING) AND PROJECT IT ACROSS THE WORLD in due time. LEARN FROM THE JEW!!!!

In regards to the change of authority in Xayomboun...WHATEVER concerns the LPDR has is their legitimate right. There's no reason to be concerned about Laos' politic. Why should WE? The Lao-Hmong can take care of themselves as they have always been. They don't need Hmong American as their backer or speculate on the situation. MOST of the people there are young and never saw the war. If you want progress for Hmong-Lao...there are more beneficial ways to help them. EDUCATE THEM through scholarships, students exchange programs, etc.

tham li no xwb nej yeej tau taub zoo lawm. Peb nim hnub tham cov qub lus xwb.

Ua Tsaug

Jim

Mojtuam

Feb 19, 2016, 11:15:06 AM2/19/16
Cov yawg,

Txhob com-complain Hmoob lawm os. Hmoob yeej zoo li no puag thaum ntuj tsim teb raug los lawm. Txawm 100 lab xyoo tom ntej no los Hmoob yeej yuav zoo li no li ho. Just be happy the way Hmong have been, are and will be.

My advice, "Txhob txhawj txhawj txog Hmoob lawm. Kav tsij rau rau siab ua Meskas qhev, txhob noj Mov kokuho/sticky/jasmine rice ntau ntau, txhob noj fat pork belly ntau ntau, ua exercise 3 times a week, yuav pib dav hlau mus ncig saib teb chaws 1 xyoos 2 zaug." Kho Hmoob ces txhob tham txog kiag li. Li no xwb tiag.

truelove...@yahoo.com

Feb 19, 2016, 12:24:13 PM2/19/16
Jim and Mojtuam,

yog koj kuv peb tsi tham txog hmoob thiab mobsiab 6 hmoob ces koj kuv peb yeej tsi tuaj ua si thiab tuaj tawm suab ua si rau tej chaw ua si li no txog hmoob li issues li os nawb.

mus pw zoo zoo tom vajtsev tsaugzog zoo tshaj... twb yog tias koj kuv peb mas mob los mobsiab hlub los hlub hmoob... li no, peb thiaj li xyuam zias thiab qees zias lub nyuag-sijhawm tuaj tham lus pajpaws li no rau lwm tus hos nrog KAWM thiab coj mus tauv hauv nws lub hlwb kom txhob muaj muaj tej niag concern Issues li no los cuam-tshuam Hmoob; xws li koj kuv peb thiaj li tsi hnov mob mob lub me siab mas mog.

tuag ib tug hmoob los twb hnov mob deeg txog yus lub me siab, vim twb yog hlub hmoob npaum li no los txhua tus hmoob yeej cuab qhov ntse tshaj ntse lawm... cov ua PHIM XOOM HUAM los coob npaum li ntawd. Cov hmoob ua luag nyuam-qhua tsa tau yus los ua lub Npe Nom xwb los twb-tig rov muab hmoob tua-yuav tu-noob los coob npaum li ntawd. Cov ua yus tsa yus tus-kheej los ua nom xwb los yeej muab hmoob lub Suab-Npe thiab Teejtug coj los ua puas-tag ua hnub ua hmo los coob npaum li ntawd.

vim tej kev mob siab npaum li no, thiaj li tuaj tham txhij tham txhua seb puas yuav muaj ib pab los ib pawg txawj hloov-siab thiab hloov-ntsw ua nrhiav seb puas tau li tej Jews lub Zeemmuag mas nawb.

Born2beHmong

Vaj Ncuab

Feb 20, 2016, 9:56:33 AM2/20/16
Moua Tony & Born;

37 xyoo (1979-2016) es kuv tseem ua npaus suav khiav Nyablaj thiaj rog Nyablaj sib tua tag mus li xwb, kuv yeej tsis ua npaus suav nrog Mab Dawb (Amelicas) sib tw noj sib tw haus li. Hmoob yuav muaj tebchaws ces muaj thaum peb ua Cob Fab lawm, hnub no peb tej chaws nphob tag, Cob Fab tu noob lawv es tseem yuav cia siab rau leej twg? Hmoob Nplog yuav tsum fwm Tseemfwv Nplog (LPRD) kev tswj fwm, rau rau siab ua ib tug pejxeem zoo.

Nco ntsoov Hmoob ua teb ua chaws mas Hmoob tsuas ua rau tus Hmoob xwb, Nplog, Pub Thawj, Cos, Lwb Hmoob tsis yuav. Hmoob cais muaj koj pab kuv pawg, koj cuab kuv xeem. Hmoob yuav qw tsis txog qhov twg.

mua...@gmail.com

Feb 20, 2016, 2:22:36 PM2/20/16
kvw Vajncuab,

Kuv los ib yam hab kuv tuaj tebchaw nuav tau, yog txug Nov 10, 2016 ce tau 40 xyoo lawm nawb. Txawm ntev npaum nuav los yug yeej tsi ua npauMoob tas nyob tebchaw Amelikas. Thaum twg yog ua npausuav es yug tshai heev ce xaav huv lub sab tas kuv nyob tebchaw Ameliaka sub sa nuas xwb.

Yaav tom ntej kuj tsi paub vim saib xwm txheej, tseebtsim, nplajteb tig le caag. Thaum peb Moob tseem noj nyob Lostsuas teb peb Moob 99.9% yeej xaav tas tshe yuav tsi muaj okad tuaj nyob tebchaw Amelikas le tabsi thaum lub sijhawm txug, Moob tug ruam, tug ntse, tug luv npaab ce tawv los tau tuaj taagnro tshuav tug tsi xaav tuaj hab tug tuag lawm xwb.

Qhov Moob ua tsi tau ce txawm yog qhov koj ua kwv has kos ntaag nawb. Yug tsuas ua tsuas yug cov Moob xwb yug tsi yuav lwm tsaavtuab neeg xw le Nplog, Khabmu, Cus.

Teeb meem ntawd Moob los tseem muaj ntau vim muaj ntau lub hlwb xaav, muaj ntau xeem nyag xaav ua nyag ib tug coj kom nto ntuj. Koj tsi xaav nyo hau tsuas kuv, kuv tsi nyo hau tsuas koj. Nuav yog Moob cov teebmeem luj taamsim nuav.

MT

truelove...@yahoo.com

Feb 22, 2016, 1:00:37 PM2/22/16
Zaag nuav, kuv yuav tsa tus ntiv-tes rua MT kiag lawm... yog mas, koj kuv peb yug los ua neeg tiam no--yeej tsi muaj hnub ua npau suav txog tias yus tus kheej yuav tuaj txog rau lub teb chaw Meska no li.

twb tsi hais lub tebchaw Meska no--yog twb yuav tsi tau ua ib yam dabtsi, vim tias yus tsi yog me nyuam NOM thiab tsi muaj kwvtij ua Noj loj li. yus ces ntshe tsua yog kawm kom paub sau-ntaub-ntawv mus kev sibcuag mus-los ces rov los muaj pojniam me nyuam thiab ua-liaj ua-teb noj lawm xwb.

nyob nyob ua cas cias li lam tau tuaj rau lub teb chaw Meska li lawm thiab... zoo lus thiab yog lus. li no, kuv thiaj li niaj hnub hais tias kuv agree nrog tijlaug Vajncaug 99% los cias kuv 1% cias tseg kiag rau tijlaug Yajtshajkoob thiab Xavzoo nkawv no mas mog... vim tias, lawv yog cov ua niaj hnub ua research, ces txawm muaj tsi muaj los kom yus yog ib tsavneeg lawm cias lawv ua lawv li Invention and research seb ib hnub twg yus puas tau siv lawv tej Products... no tiag mas nawb.

hos hais txog Hmoob ces yeej muaj ntau lub pobcaus kawg kiag, tabsi tej no los yuav daws tsi nyuab thiab, tsua yog tseem muaj cov ua tsi Ntse coob ces peb thiaj li muaj muaj lus li peb pom no thiab xwb.

dhau ntawd ces li tijlaug Vajncuab hais os--koj nyob lub tebchaw twg lawm los thov kom 6 6 siab sivzog khwv thiab kawm kom txawj kawm ntse xwb. qhov no twb yog ib kaujruam zoo kawg kiag rau yus tsavneeg hmoob lawm.

qhov tijlaug Vajncuab hais txog ua rau Hmoob ua tsi ua rau lwm tus tibneeg-- tej no, neb txhob nyuabsiab... vim cias niaj hnub ua no tseem yog Paub xwb, tsi ntse. li ntawd, lawv thiaj li ua ntiav ntiav ntawm hmoob xwb, tus tib neeg txawj, ntse thiab paub lawm...tus ntawd yeej yuav coj tau dav thiab deb tshaj cov ua peb niaj hnub pom ua nthe nrov nrov nces-toj nqi-taug no os nawb.

neb kwv Born

Mojtuam

Feb 22, 2016, 2:11:51 PM2/22/16
Twb tau 5000 tawm xyoo los lawm. Yog Hmoob yuav muaj teb chaws ces yeej muaj lawm, Hmoob yuav kho tau Hmoob ces yeej kho tau lawm, Hmoob yuav sib hlub Hmoob ces yeej hlub lawm. Txhob mob mob siab rau Hmoob vim Hmoob yeej yuav zoo li no mus tag mus li.

Xeeb Xyooj lawv txawm mus tsoo U.N. tawg kiag los yeej tsis tau teb chaws, Dr. Lis Pov lawv txawm mus mus foob Nplog liab txog qaum ntuj kiag los yeej tsis tau dab tsi, Dr. Yang Dao/Tsav Zeb lawv txawm mus civ laj cas thiab thov tau tsoom fwv Nplog tso Hmoob Cobfab tawm tag los Hmoob yeej tsis pauv tsis ntxiv dab tsi.

truelove...@yahoo.com

Feb 22, 2016, 3:29:51 PM2/22/16
On Monday, February 22, 2016 at 1:11:51 PM UTC-6, Mojtuam wrote:
> Twb tau 5000 tawm xyoo los lawm. Yog Hmoob yuav muaj teb chaws ces yeej muaj lawm, Hmoob yuav kho tau Hmoob ces yeej kho tau lawm, Hmoob yuav sib hlub Hmoob ces yeej hlub lawm. Txhob mob mob siab rau Hmoob vim Hmoob yeej yuav zoo li no mus tag mus li.
>
> Xeeb Xyooj lawv txawm mus tsoo U.N. tawg kiag los yeej tsis tau teb chaws, Dr. Lis Pov lawv txawm mus mus foob Nplog liab txog qaum ntuj kiag los yeej tsis tau dab tsi, Dr. Yang Dao/Tsav Zeb lawv txawm mus civ laj cas thiab thov tau tsoom fwv Nplog tso Hmoob Cobfab tawm tag los Hmoob yeej tsis pauv tsis ntxiv dab tsi.

Mojtuam,

koj cov lus yeej muaj tseeb tiag mas, yeej tsi muaj ib qhov ua yuav tsi yog.

XeebXyooj lawv yog UNPO xwb, tsoo tsi tau UN...

Dr Lispov lawv los tsua yog lam hais kom hmoob qhua tias ua tau txiv no xwb - tsi muaj txoj haus kev mus. vim tias, luag muaj luag li own sovereign nation...

Cas lab cas los yeej tsi Vawj... leej tias yuav ua kom muaj Hmoob Teb Chaw no naj... luag ua kom hmoob muaj cov Txawj cov Ntse thiab Paub - Hmoob sibsau los ua pab ua pawg, kom muaj Banks, muaj Companies thiab muaj kev Lagluam loj hlob... lawv teev hmoob lub pas-ntses kom muaj ntses noj mus pubpab rau tagnrho ib tsavneeg hmoob cov ua tseem txomnyem thiab poobqab rau txoj kev kawm kom hmoob txawj, paub thiab ntse li luag lwm haivneeg xwb os nawb.

* koj puas xav li tijlaug MT hais*, koj xav puas txog tias tiam no tus ruam tus ntse hmoob cia li yuav tau tuaj nyob rau lub teb chaw Vammeej tshajplaws li Meska no... tsi muaj Chance li--tabsi, nyob nyob koj, kuv, peb thiab nej txhua tus...tsi hais tus ruam tus ntse, tus muaj tus pluag... txhua tus cia li tau tuaj nyob rau Meska-Kuj li no niaj hnub no.

yog li ntawd, tsi muaj leej twg pom lub neeg rau tagkhi-- li ntawd thiaj li kom cias cov ua niaj hnub ua yog researchers thiab inventors no lawv ua lawv... tau los peb luag ntxhi, tsi tau los kawg the new generation hos ua mus ntxiv xwb mas lod.

hos nqi lus teb rau koj cov lus ces yog koj kuv wb tsavneeg hmoob no tseem RUAM dhau hwv lawm es 5000 tawm xyoo no los peb thiaj li tseem zaum tsaws ua tib neeg Tribal, tabsi yuav tsum tau sivzog tshaj no thiaj li yuav walk away from our way of thinking like Tribal people. yog koj tseem yuav kom pw twjywm thiab ces hajyam yuav tsi muaj hnub zoo thiab mus txog hmoob txoj kev npau-suav

Mojtuam

Feb 23, 2016, 7:19:31 AM2/23/16
* koj puas xav li tijlaug MT hais*, koj xav puas txog tias tiam no tus ruam tus ntse hmoob cia li yuav tau tuaj nyob rau lub teb chaw Vammeej tshajplaws li Meska no... tsi muaj Chance li--tabsi, nyob nyob koj, kuv, peb thiab nej txhua tus...tsi hais tus ruam tus ntse, tus muaj tus pluag... txhua tus cia li tau tuaj nyob rau Meska-Kuj li no niaj hnub no

Tus me phooj ywg, koj cov lus saum toj no ces twb teb tau tag nrho tej lus peb tau tham los lawm. Cia rau Hmoob nyias mam ntxeem nyias xwb, txhob mob mob siab thiab nkim lub sij hawm los kho Hmoob li Xeeb Xyooj thiab Dr. Lis Pov lawv. Txhob pab kiag, cias Hmoob nyias mam ntxeem nyias xwb zoo dua li qhov pheej nrhiav kev sib pab. Yog vim li cas kuv thiaj hais li no. Cov reasons yog li nram no ne.

1. Thaum peb Hmoob khiav tuaj nyob hauv Xoom Vibnai, luag niaj hnub thauj zaub thauj mov tuaj pub Hmoob noj xwb ces Hmoob niaj hnub nyob pw noj pw haus xwb. Hmoob zoo nkaus li tej niag tsiaj kaw hauv nkuaj xwb yeej ua tsis tau dab tsi li. Tab sis thaum luag muaj Xoom kaw kiag lawm, Hmoob kuj txawj tawm tuaj mus nyob teb chaws vam meej lawm thiab ne.

2. Thaum Hmoob nyuam qhuav tuaj txog teb chaws Meskas no, txhua txhua hli luag xa nyiaj welfare tuaj pub Hmoob noj xwb ces Hmoob rov niaj hnub pw noj pw haus dua thiab xwb yeej tsis ua dab tsi li. Tab sis thaum luag muab nyiaj welfare txiav kiag tsis pub Hmoob noj lawm ces Hmoob sib tw mus nrhiav laj nrhiav kam ua, yuav vaj yuav tsev thiab ua lag ua luam tuaj lawm nev...

3. Niaj hnub niam no tos Hmoob Cobfab pheej tsis kam tawm los ua neeg zeej los twb yog vim tseem muaj cov zoo li Xeeb Xyoob, Dr. Lis Pov thiab Neohom lawv cov no tseem pheej niaj hnub qw hais tias lawv yuav ua kom tau teb tau chaws rau Hmoob no ces Hmoob Cobfab thiaj pheej cia cia siab nyob xyoo dhau xyoo thiaj tsis tawm los ne. Thaum twb yog tsis muaj lawv cov nyuag no lawm nej xav tias yuav zoo li cas. Thaum tsis muaj Xeeb Xyooj, Dr. Lis Pov thiab Neahom lawv tas lawm nej tsis hais los Hmoob Cobfab yeej yuav tawm los nas.

Tej no qhia tau tias cias Hmoob nyias mam ntxeem nyias, txhob sib pab. Thaum tsis muaj kev sib pab lawm, Hmoob tus muaj, tus pluag, tus ruam, tus ntse los nyias yeej txawj txawj mus kawm txawj kawm ntshe, mus khwv noj khwv haus, ua lag ua luam tuaj lawm. thaum ntawd ces Hmoob thiaj muaj kev meej thiab kev zoo tuaj.

Yog peb xav kom Hmoob zoo ces cia Hmoob nyias ntxeem nyias xwb txhob mob mob siab rau Hmoob lawm. Thaum tsis muaj leej twg mob siab thiab pab Hmoob lawm, Hmoob nyias yeej txawj txawj nrhiav nyias kev zoo thiab kev vam meej tuaj lawm nav.

truelove...@yahoo.com

Feb 23, 2016, 10:57:19 AM2/23/16
Mojtuam,

txhua yam koj tham yeej muaj tiag... li kuv pheej hais rau kuv tus Khub os. lub teb chaw Meska kiag no tseem muaj cov li 80% ua tseem ruam tshaj koj thiab kuv. li ntawd, kawg kiag Donald Trump xwb los tib neeg tseem vote rau tshaj lwm tus li lawm--txawm nws yuav hais li cas los qhov ntawd yog cov neeg ruam no lawv txoj kev ntshaw ces lawv cia li nyiam nws thiab Xaiv nws lawm xwb. luag yeej tsi xav txog lub teb lub chaw thiab txoj kev tswjfwm rau txhua tsavneeg ua tuaj nyob ua kev nyob rau lub Memkuj no li nawb.

dhau ntawd, kuv tseem hais rau tus khub tias--yog tib neeg Meska ua tseem muaj 80% ua tseem ruam tshaj yus lawm thiab ces yus cov hmoob ntshe yuav yog 99% tseem yuav ruam tshaj tej Meska no lawm thiab. li no, tej koom5haum non-profit xwb los, koj kuv wb tsavneeg hmoob no thiaj li tseem sibfoob puv pes ntho rau txhua lub zej lub zos thiab xeev nyob rau lub tebchaw Meska no.

- XX thiab Dr Leepao lawv cov no mas tsi yog nrhiav kev Vammeej zoo rau tsavneeg hmoob ned. lawv cov no, lawv nrhiav lub meejmom thiab lam tau lam hais lus rau ub rau no xwb.

--koj rov mus nrhiav nyeem txog hmoob tebchaw ua thawj thawj post ua lawv coj tuaj tshaj peb lub zos SCH no mas... kuv thiab coob tus yeej hais rau lawv ntau yam lawm. kuv yeej hais rau lawv tias, yus yog UNPO xwb ua li cas yuav mus tham tej yam ua yus twb paub tsi txog no mas nawb. Kom lawv nkagsiab zoo tias Dr Pobzeb thiab Laura Lor-Xiong nkawv ob lub koomhaum UNPO los twb tsi muaj txoj haus kev tig li no os mog. qhov no, los twb yog vim kom kuv wb tsavneeg hmoob no tseem ruam dhau hwv lawm- ces yus muab cuab loj cuag ib tug Saub nqi saum ntuj los lawm ces thiaj li zoo li lawv ua no lawm xwb.

koj muab ua twb zoo xav ces zoo kiag li lub sijhawm no ua XF Chertua lawv tseem yuav mus qhov lawv txoj hmoovzoo rau cov koj kuv wb cov kwvtij hmoob Nyablaj xwb thiab mas mog. txhua yam, tsi vim dabtsi--vim yus tsavneeg tseem ruam ua tsi paub lub sijhawm yog sijhawm thiab yuav mob sabtwg tuaj xwb nawb.

-txawm li no los yog koj kuv peb thiab nej tsi sivzog tshaj no los sibpab, sibhlub, sibtxhawb, sibhaumxeeb thiab sibkoomsiab ua pab ua pawg los txhimkho koj kuv wb tsavneeg hmoob no ces ntshe 100 tiam tomntej no los koj kuv wb tsavneeg hmoob tseem pw lub ze qub no tsi pauv li os nawb.

**koj muab xav mas, koj kuv wb thiab wb tsavneeg hmoob no twb tuaj nyob lub teb chaw Meska no ze 40 xyoo no lawm--hmoob zej hmoob zos tsa tej nresxeem thiab tej nom qhuav los cawm hmoob kom mus ib kaujruam no... lawv tseem tsa cov ua paub thiab txawj Txivxaiv, Kavxwm thiab zajtshoob los ua hmoob tus Ntoo-Siab xwb. yog zoo li no xwb tiag, koj tsi sivzog los daws hmoob tej teebmeem tiag tiag tiag... hmoob tseem pw hmoob puas pem PhusNpiab ua neeg Tribal tsi tau pauv ib qhov rau txoj kev Vammeej thiab tsi muaj lub Zeemmuag zoo rau koj kuv wb tsavneeg hmoob li os nawb.

koj tsi ntseeg kuv los koj saib ib ncig tagnrho hauv koj lub zej lub zos xwb--cov hmoob tias coj hmoob no ces yeej tsua yog cov ua Txivxaiv,kavxwm thiab txawj kabtshoob kev-kos xwb. li no xwb, hmoob tsi muaj hnub mus ib kaujruam thiab tsi paub txoj kev ua Kasmias li os nawb.

tijlaug Vajncuag twb nkagsiab zoo txog tej no tag--nws thiaj li mus SosLaus lawm mas mog.

zoosiab tau ntsib koj thiab tau tham tej lus Pajpaws no tso tseg no rau lwm tus hos tuaj pom thiab kawm...

Vaj Ncuab

Feb 26, 2016, 3:42:40 PM2/26/16
Born & Mojtuam;

Dr. Lis Pov Yaj (United Hmong Vision, Inc.) thiab nej coob tug tseem tsis tau tua Nyblaj ces kav tsij mus tua, kav tsij nrawm nroos tsam cov Cob Fab tuag tag lawm ces ho lig rau nej lawm. Capt. Xaiv Phiab Yaj lawv cov nyob Muang Mok twb khiav tuaj tag rau Thaibteb thiab tuaj txog USA no lawm. Hwm Tsus Tsab lawv cov nyob Phwv Los Pheej (Phwv Ciab) twb tawm los thawj Tseemfwv Nplog thaum xyoo 2009 tag lawm. 2

014 Tseemfwv Nplog twb raus tau txoj kev tshiab ncaim ntawm Muang Kasi mus rau Muang Na thiab mus rau Sayabury thiab Luang Prabang, txhais tau tias sab ntawd (Phwv Los Pheej & Phwv Ciab) tsis muaj Cob Fab lawm. Vaj Tswv Cim lawv cov nyob tom Pham Phais puab tais twb zaws nroj tag lawm. Yaj Tuam Thoj thiab Toj Xeem Npliaj Suav Hawj lawv cov nyob Phwv Npas (Qaum Vas Vias) twb tawm tag los thawj Tseemfwv Nplog thaum 2005-2007 lawm, Yaj Tuam Thoj tus kheej tag txoj yawg lawm. Muas Tuam Thawj lawv cov nyob Pham Xib Houei Xavin khiav tag thaum Hmoob khiav tuaj rau Dej Dawb lawm, tam sim no Muas Tuam Thawj tseem pws txim nyob Nplogteb. Ntsuab Pov Xyooj lawv cov nyob Phwv Koos Khob thiab Phwv Npas khiav tag rau Thaibteb tib lub caij thaum Hmoob khiav tuaj rau Dej Dawb.

Yaj Lwm uas yog Dr. Lis Pov tijlaug mas hnov tias tseem ua kauv ua sai nkaum nyob rau Pham Lees Xuas. Vam Muas Lis tseem nyob Roob Dub thiab Phwv Los Phauj. Vim li no Dr. Lis Pov thiaj yuav tsum tsa lub Hmong United Vision Inc. los khiav haujlwm. Tabsis nco ntsoov Yaj Lwm thiab Vam Muas Lis lawv tseem kwv cov phom qub qub thaum 1975.