Please support my team mission trip to Vietnam this time.

cher...@gmail.com

Feb 5, 2016, 11:25:21 PM2/5/16
Peb pawg ntseeg yuav mus li 4 khub niam txiv, yog 8 leej. Peb mus ua kev cob qhia (leadership training) rau ob pawg ntseeg hmoob nyablaj rau lub 7 hli ntuj xyoo 2016 no. Yog peb tau nyiaj tsi txaus ces tsi paub puas yuav tau. Cov pawg ntseeg hmoob nyablaj no peb yeej xa nyiaj mus pab lawv los lawm thaum lawv tau kev txhom nyem. Yog li kuv thiaj xav kom nej pab peb kev mus cob qhia lawv zaum no xwb.

https://www.gofundme.com/jdj9snyc

yingb

Feb 6, 2016, 3:20:23 PM2/6/16
On Friday, February 5, 2016 at 10:25:21 PM UTC-6, cher...@gmail.com wrote:
> Peb pawg ntseeg yuav mus li 4 khub niam txiv, yog 8 leej. Peb mus ua kev cob qhia (leadership training) rau ob pawg ntseeg hmoob nyablaj rau lub 7 hli ntuj xyoo 2016 no. Yog peb tau nyiaj tsi txaus ces tsi paub puas yuav tau. Cov pawg ntseeg hmoob nyablaj no peb yeej xa nyiaj mus pab lawv los lawm thaum lawv tau kev txhom nyem. Yog li kuv thiaj xav kom nej pab peb kev mus cob qhia lawv zaum no xwb.
>
> https://www.gofundme.com/jdj9snyc

Nej 4 khub niam txiv mus qhia "leadership training" es yog train ua leader rau yus tsev neeg los ua leader rau leej twg nas?

tsee...@gmail.com

Feb 6, 2016, 9:13:36 PM2/6/16
On Friday, February 5, 2016 at 8:25:21 PM UTC-8, cher...@gmail.com wrote:
> Peb pawg ntseeg yuav mus li 4 khub niam txiv, yog 8 leej. Peb mus ua kev cob qhia (leadership training) rau ob pawg ntseeg hmoob nyablaj rau lub 7 hli ntuj xyoo 2016 no. Yog peb tau nyiaj tsi txaus ces tsi paub puas yuav tau. Cov pawg ntseeg hmoob nyablaj no peb yeej xa nyiaj mus pab lawv los lawm thaum lawv tau kev txhom nyem. Yog li kuv thiaj xav kom nej pab peb kev mus cob qhia lawv zaum no xwb.
>
> https://www.gofundme.com/jdj9snyc
Yog 9/10 yuav mus xwb-b no, kuv lam muab 1 qho friendly advice pub nej 4 txwg me nia, txiv li no:
-Yog mus ua tej yam li nram no:
https://www.youtube.com/watch?v=sl31Tqw
Lam yuav 1 qho me me lifre insurance npaj os. Kuv tsis yog tus muag tej yam ntawd, tabsis, ua li luag niaj txhis piv lus tias: "Yuav cia tuav povfwm".

Muaj 1 yawm kwvtij nyuam qhua kawm tau xibfwb, muaj-j siab thiaj rov mus ua li koj hais, luag tseemfwv Nyablaj paub, luag thiaj tuaj nrhiav txhom, yawg dajtw li rov los Mekas teb no lawm. Tseemfwv NyabLaj thiaj ua ntawv mus caw tus tijlaug tuaj ntsib luag, tus tijlaug xav zoj tias, thaum tsevneeg khiav tso nws tseg, nws twb mag mus luag sawhlau tau 28 xyoo diam mam dim. Yog zaomno, tseem rov mus luag sawhlau ntev li qub thiab, kawg tuag zoo dua, thaum ntawd, nws twb mua 70. Nws ciali uasiab dai cajpas tuag lawm.

Ntxov tuag, ntxov tau zoo....

TseemYeej.

cher...@gmail.com

Feb 6, 2016, 10:06:48 PM2/6/16
Ying thiab Tseemyeej, neb twb yog ob tus muaj nyiaj thov pab nawb. Cia siab rau neb thiab phwvyawj nrodg rau Vajncuab nej xwb nawb.

HenryDavidT

Feb 7, 2016, 12:05:08 AM2/7/16
Please, try to spread vision, education, and modern ideas.

Stop spreading Stone, Iron, and Bronze age fairy tales from the Middle East.

The Hmong community --- all over this world --- is one of the most vulnerable, least educated, and most deserving of modern ideas, better ways to do things.

Please, stop spreading IGNORANCE asserted as wise, sacred, and holy.

Please, stop.

Have some decency, conscience, and respect for our people, the Hmong.

Vaj Ncuab

Feb 7, 2016, 12:45:38 PM2/7/16
On Friday, February 5, 2016 at 10:25:21 PM UTC-6, cher...@gmail.com wrote:
> Peb pawg ntseeg yuav mus li 4 khub niam txiv, yog 8 leej. Peb mus ua kev cob qhia (leadership training) rau ob pawg ntseeg hmoob nyablaj rau lub 7 hli ntuj xyoo 2016 no. Yog peb tau nyiaj tsi txaus ces tsi paub puas yuav tau. Cov pawg ntseeg hmoob nyablaj no peb yeej xa nyiaj mus pab lawv los lawm thaum lawv tau kev txhom nyem. Yog li kuv thiaj xav kom nej pab peb kev mus cob qhia lawv zaum no xwb.
>
> https://www.gofundme.com/jdj9snyc

Xf. Cher;

Kev Cob Qhia Thawj Coj (Leadership Training) rau cov kwvtij Hmoob Cob Tsib kuj yog ib qhov zoo. Tabsi tsis zoo tham rau hauv SCH no. Cov kwv tij Hmoob Cob Tsib nyob Moos Theeb Moos Laim rau hlob los twb vim yog txoj me kev ntseeg thiab xav kom pe hawm Vajtswv ywj siab. Tseem Fwv Cob Tsib ntseeg tias txhua tug tub Xa Moo Zoo uas mus USA mus rau Cob Tsib teb puav leej yog CIA. Yog yuav mus yuav tsum yog Tseem Fwv Cob Tsib lees paub. Tsis li ntawd cov kwv tij Hmoob Cob Tsib yuav raug teeb meem, thaum lawv raug teeb meem lawm kawg khiav rau hav zoo. Ib nrab ntawm cov kub xaj uas tua tua Tseem Fwv Nplog nyob Looj Ceeb or Moos Cab ces yog Hmoob Cob Tsib. Yuav tuag hnub no thov cia lawv tuag tag kis.

yingb

Feb 7, 2016, 12:46:25 PM2/7/16
On Saturday, February 6, 2016 at 9:06:48 PM UTC-6, cher...@gmail.com wrote:
> Ying thiab Tseemyeej, neb twb yog ob tus muaj nyiaj thov pab nawb. Cia siab rau neb thiab phwvyawj nrodg rau Vajncuab nej xwb nawb.

Es kuv thiab tij laug Tseem Yeej thiaj question tias yog mus train leadership dab tsi... leadership coj leej twg nas... ua zoo tsam nej tsis tau los txog tsev ces peb cov kwv tij hmoob nyaj laj twb raug teeb meem lawm ne...

HenryDavidT

Feb 7, 2016, 3:23:08 PM2/7/16
There still are TENS or perhaps HUNDREDS of thousands of very poor Hmong --- with many small boys and girls still mostly only half-clothed --- in southern China, Laos, and Vietnam ... still living in GENERAL CONDITIONS like Whites and Europeans did during the Dark Ages.... after this Stone, Iron, and Bronze age cult called CHRISTIANITY from the Middle East TOOK THEM BACK TO SUCH A PERIOD... even though the non-Christian ROME and non-Christian GREEKS founded WESTERN CIVILIZATION and gave them, on a silver platter advanced ARTS AND MATHEMATICS AND SCIENCES AND ARCHITECTURE that we still marvel at today in 2016...

Little Hmong children in poor corners of Laos, China, Vietnam, etc. need BASIC READING, WRITING, MATHEMATICS...

And, then, they need to move on to BIOLOGY, CHEMISTRY, TRIGONOMETRY, CALCULUS, COMPUTER SCIENCE, BIOCHEMISTRY, MOLECULAR GENETICS, etc.

They need to learn about ATOMS and MOLECULES and PLATE TECTONICS and NUCLEAR SYNTHESIS, and the various processes and patterns and contours of NATURE... and how such natural phenomena work by themselves and in relations to others...

The Hmong people, especially the children, need to learn REAL THINGS and REAL IDEAS that get their neurons fired up, wanting to reach for the stars ... wanting to understand the EVOLUTION of space-time, the Cosmos, and the endless wonders in the Universe... given BILLIONS AND BILLIONS OF YEARS of atoms and molecules RANDOMLY DUMP INTO EACH OTHER...

Our children do NOT need nicely packaged, 3-year-old, Santa Claus-like stories full of evil and good guys, creators and subjects prostrating on their knees or asses in total obedience, because if they didn't, they'be sent to burning pits but if they do, they'd go up to Paradise, to wine and dine and laugh and having eternal happiness, with angels, arch angels, holy saints and holy martyrs, etc.

The Hmong DO NOT NEED to WASTE TIME on Stone, Iron, and Bronze age FAIRY TALES from the Middle East... about little holy baby Jesus, little holy Baby Mohammed, Angels and Arch Angels with magical and glowing rings floating around their heads... about Jesus making bread and wine from air or walking on water without breaking HYDROGEN BONDING because he created atoms and the Cosmos and he doesn't need to obey PHYSICAL LAWS, etc.

cher...@gmail.com

Feb 7, 2016, 5:29:17 PM2/7/16
Nej txhob muab vibcais ntau ntau maj. Peb yeej paub yuav ua li cas lawm. Yeej ua qhov zoo xwb. Thov nej txhua tus pab kom qhov mission no posible xwb. Pam xeeb yog phooj ywg ib zaug lawm. Ua tsaug.

Nancy

Feb 8, 2016, 1:02:39 PM2/8/16
On Friday, February 5, 2016 at 8:25:21 PM UTC-8, cher...@gmail.com wrote:
> Peb pawg ntseeg yuav mus li 4 khub niam txiv, yog 8 leej. Peb mus ua kev cob qhia (leadership training) rau ob pawg ntseeg hmoob nyablaj rau lub 7 hli ntuj xyoo 2016 no. Yog peb tau nyiaj tsi txaus ces tsi paub puas yuav tau. Cov pawg ntseeg hmoob nyablaj no peb yeej xa nyiaj mus pab lawv los lawm thaum lawv tau kev txhom nyem. Yog li kuv thiaj xav kom nej pab peb kev mus cob qhia lawv zaum no xwb.
>
> https://www.gofundme.com/jdj9snyc

XF Txawjtuam,

Yog xav mus Nyablaj teb no mas koj hais tsi tau cov lus li koj hais los saumtoj no nawb. Kuv muaj network zoo nyob Nyablaj teb. Kuv nyuam qhuav rov Nyablaj teb rov los txog tau li 1 lub hlis no xwb. Kev mus cobqhia tsi hais txog kev qhia Vajtswv zaj los yog lwm yam. Koj mus mas koj mus twjywm li tus neeg ncig teb ncig chaw xwb. Koj mus txog tim ub mas lawv mam tuaj tos koj thiab koj cov neeg. Lawv mam muab nej sib cais ib leeg mus ib qho. Lawv mam muab koj hnav lawv tej tsoos tsho quv quv rau khau khiab ib yam li lawv. Neb ob niam txiv kiag los tseem yuav tau muab sibfaib tsi txhob mus uake. Lawv cov niam tsev mam tos tus niam mus lawm ib qho. Nws mam mus qhia lawv cov pojniam. Koj tus ua txiv mam nrog cov txiv tsev mus lawm ib qho. Koj mam mus qhia lawv raws li lawv coj koj mus xwb.

Cov Xibfwb CMA twb mus raug teeb meem ntau zaug nyob Nyablaj teb vim lawv tsab ntse mus tsheej pab 7-8 leej li nej tau npaj tseg no ntag. Yog koj xav paub tseeb ces koj mus nug XF. Numyig Hawj ces koj yuav paub zoo. Nkawv 2 niam txiv twb mag tseemfwv tuaj caum mas khiav khiav poobplig tag li os.

Tsi tag li ntawm kom koj paub tias tamsim no muaj ib pab Hmoob Meskas mus ua nav xwj rau Nplogliab thiab Nyablaj liab. Lawv ua haujlwm nyob rau hauv Homeland security tshuaj nej cov passports yuav mus rau nplog thiab Nyablaj. Ua ntej nej yuav mus xwb lawv twb ceebtoom rau tim ub paub ua ntej lawm. Lawv saib xyuas nej closely thaum nej mus txog tim ub. Nej mus nqis tom tshav dav hlau xwb lawv twb soj nej qab taug nej lw lawm. Pab neeg kuv hais no tsi qhia los nej yeej paub zoo tias yog pab twg lawm. Nim no lawv yeej muaj tasniam noj nyiaj hli nyob tim nplog khov kho nawb koj yawg. Yog tsi paub tiag tiag no muaj caij muaj nyoog Nancy mam tuaj qhia nej nawb.

truelove...@yahoo.com

Feb 8, 2016, 3:08:40 PM2/8/16
xf Cher,

tijlaug Vajncuab luag los yeej yog ib tug xf thiab twb kawm ze luag daim Doctor rau sab kev ntseeg no lawm. luag los yeej pom CF lub neej txomnyem txaus dhau los lawm - li no, luag tihaj li hais tias yuav tuag hnub thov cias tuag tagkhi.

- hais ncaj nawb, yog koj tham txog peb cov Atheist no mas peb hais tias, thov kom peb cov hmoob tsi txhob muaj tej kev "Dag" no mus dag-ntxias yus tsavneeg cov-ruam ntxiv lawm.

-vim tias, cov tsi paub dabtsi no ces yus "Dag-Ntxias thiab Coerce" li cas ces lawv cias li ntseeg li ntawd.

- ua txog thaum kawg, lawv tseem yuav raug teebmeem rau tej tswv8 no thiab... peb yuav ua ib yam dabtsi los yuav tsum tau saib lub teb lub chaw ntawd thiab txoj cai Vajhuamsibluag.

- yog tias yus pheej yuav mus dag cov ruam xwb tiag tiag no mas tsi tsimnyog li lawm...

muaj tej lub sijhawm kuv xav tias, train leadership - yog li ntawd, leej twg thiaj li paub txog Leadership, yog paub npaum li no tiag lawm... why not come together and develop a strategy to Lead and Pull the Hmong people to come together... move away the hatred of Hmong men so that we do not fight among ourselves as Tribal people...mainly it is only about funeral and wedding issues...

Born2beHmong

truelove...@yahoo.com

Feb 8, 2016, 3:16:21 PM2/8/16
Nancy aws,

yog pomxeeb mus tshaj txoj hmoov zoo lawm tiag - tseem ua lub Txias xwb tiag ces tsum kiag thiab laud.

txawm yus tsi yog tus rau txim rau yus tus kheej los thov tsi txhob rau txim ntxiv rau yus cov Hmoob lawm thiab os nawb....

very sad indeed! peb hmoob tseem Ntse li Tribal people xwb, peb yuav ua li cas mus dhau hmoob lub Dawm li naj yuav...

Born2beHmong

Nancy

Feb 8, 2016, 5:13:56 PM2/8/16
Nyas phob Born aw,

Nancy mas Vajtswv los tsi ntseeg, Dab los tsi ntseeg. Yuav nyiam teev hawm yam twg los xij. Tsuav yus happy ces good xwb nawb. There is no such thing as God. Es God yog leej twg? Jesus? Khotama? Laotsu? Yaweh? Alah? Mao Tse Tong? Karl Marx? Marry? Yawmsaub?

Tham txog kev ntseeg mas yog tsi paub cejciam mas tsi ua zoo hlwb tawg, qau los tsi tau txiag, paum los tsi tau ua hov. Yav thaum ub peb tseem nyob Nplog teb, peb tsev Hmoob Hawj no yog ib tsev ntseeg Vajtswv tshaj plaws. Muaj ib xyoo peb cov Hmoob Phoukamhuam mas vwm vwm quaj nce toj nqis hav vim xav tias Vajtswv yuav los tiag tiag li no. Nim no twb tau 40-50 xyoos Vajtswv twb tsi tau los. Peb yawg hlob Naiskoos Npuag Tooj muab peb cem cem peb cov ntxhais los thiaj kam mus yuav txiv. Cov tub los thiaj mus nrog luag kawm ntaub kawm ntawv. Tsi li mas ntshe peb tseem ua nkauj laus nraug laus coob heev thiab hos.

Koj los txhob zwm rau lub me qhovtaub Atheist ntev ntev yuav tsi khws xwm nawb. Muaj qabhau dab tsi es pheej yuav muab yus isolate mas?

HenryDavidT

Feb 8, 2016, 8:53:01 PM2/8/16
My take is, MOST of these religious people don't mean to "DAG" their way to get followers and/or to get where they wanted to go....

Problem is, they are NOT EDUCATED ENOUGH ---- they have little to no firm grasp on REALITY and NATURAL PHENOMENA --- but they present a picture of HISTORY, of REALITY, and of the WORLD like these nicely written children's fairy tales.

Read books like the classic VELVETEEN RABBIT and other such extremely well fictionalized tales: they are, as far as books and ideas go, great and imaginative and soothing and literary.

But it's for SMALL CHILDREN.

The problem with grown ups like these Christian types is, they are not small children; nor those they want to win over or convert or "educate" about their fictionalized heroes, saviors, and creators of the universe.

The other problem is, POOR AND LESS EDUCATED like the Hmong and ALL OTHER NATIVES AND/OR INDIGENOUS PEOPLE from around the world who are less educated than Christians, less organized... they are EASILY PRONE to be persuaded to believe crap about this or that holy creator and this or that divine commandment and ideas...

As EUROPEANS and WHITES are outgrowing this Middle Eastern originated cult called Christianity --- after 2,000 years --- MEMBERS must be recruited and converted. And when you are as well off as most of these Christian cults, with BILLIONS at your fingertip, at the top structures (from the Vatican on down and in other similar cult headquarters), you could EASILY persuade millions and tens of millions of the world's very poor and least educated to convert.

You don't just promise them Eternal Heaven and bliss; you could also easily buy a village a tractor or two. You work relentlessly.

That's how the CHURCH === whether it's just the Vatican or their split partners in the socalled PROTESTANT church started by Martin Luther --- has been able to convert even some of the most formerly resistant and hostile Native groups on earth, from the Amazon and Caribbeans, to Africa and the Middle East, to Asia from the Koreas to Japan to SE Asia, to the very southern parts of Southeast Asia where lots of very poor, uneducated Indigenous people still lived in very poor, isolated environments...

Anyway, when ADULTS who are ignorant and who know and who want to know NOTHING but childish FAIRY TALES based on ancient Middle Eastern myths and folklores... when they want to spread such mindless nonsense as leadership, as wise knowledge, as holy and divine and sacred knowledge and commandments, ad nauseam, it's incumbent on us to call them out and call them what they are:

They are just uneducated SNAKE OIL SALES PEOPLE out to sell their products to poor, uneducated, and very vulnerable people...

AGAIN, if they truly wanted to help the Hmong or any other group --- words and terms and phrases like "leadership training" (coded word for CHRISTIAN PROSELYTIZING ACTIVITIES in poor third world among vulnerable people and tribes === they should simply go, if they have the time and the means, to TEACH Hmong children basic mathematics, geography, history, literature, computer science, chemistry, biology, genetics, etc.

Vaj Ncuab

Feb 8, 2016, 9:07:17 PM2/8/16
Nancy;

Tham lus li koj tham ces kuv hle tau koj lub me nab kaj lawm. Koj paub Kx. Num Yig zaj dabneeg uas Hmoob Cob Tsib coj yawg mus nkaum thiab Tseemfwv Cob Tsib tso dev raws Kx. Num Nyaj zoo. Yog Xf. Cher Toua xav mus pab Hmoob Cob Tsib tiag mas tsis tsim nyog tham rau SCH. Vim SCH no yog hav Pojntxoog thiab Tseem fwv Nplog thiab Cob Tsib soj nraim.

Nco ntsoov 2002 Fact Finding Commission (Ger Vang) lawv mus thaij cov Hmoob Cob Fab tim Pha Si, Souk Long & Houei Savin, lawv coj los kaws tawm thiab thov nyiaj siab dawb. Peb pom ces Nplogliab pom, thaum luag pom ces luag paub tag hais tias peb cob Cob Fab nkaus rau thaj chaws twg, lub roob twg, lub hav twg. Laug mus kuaj laj ua rau sawvdaws nyob tsis tau.

Cov duab uas Xf. Cher Toua tso no tsis puaj phais rau cov kwvtij Hmoob Cob Tsib uas nyob hauv cov duab no. Tseemfwv Cob Tsib copy kiag daim duab no coj mus nug ces ntsiab tau lawv ntag.

unkown

Feb 9, 2016, 10:17:33 AM2/9/16
Yaiv yaiv yawg txawj tuam no TUAM TUAM tsis tau Hmoob nyob teb chaws MESKAS no txawm siv yuav mus TUAM Hmoob nyab laj thiab? Tsiag kiag nawb, tsam tsis yog cobtsib muab koj hlais, hos ho yogHmoob muab koj TUAM rau hauv niag dej DAG lawm os. Tau zoo nyob ces nyob twj ywm mas, yus yuav mus ces yus mus yus txhob yaum tus ub tus no, thiav thov khawv nyiaj mas!!

yag...@gmail.com

Feb 10, 2016, 1:32:03 PM2/10/16
kuv xav mas, zoo dua li nyob tsev twb ywm es seb kev tomsov puas los txog xwb. tsi tag yuav mus, vim vajtswv txoj kev hlub yeej zoo li qub regardless nej mus los tsi mus.

temsis, yog mus no, ua zoo tsam nyab laj rov tua hmoob dua laiv..thaum zoo li no lawm nej yuav tias "oh my god, what have we done"? or nej yuav tias "lawd mus nrog vajtswv nyob lawm" no na?

xav luaj nyuj xo luj ntuj os cov yawg. cov tibneeg uas mus last time...noj qab noj tsau in america, while cob hmoob nyablaj mag nteg xwb sad?

truelove...@yahoo.com

Feb 11, 2016, 2:22:48 PM2/11/16
Nyas Meb Nancy aws,

yeej tsi xav nyob lub niag qhovtaub Atheist ntev ntev li os nawb.

tsua yog tias, koj kuv wb tsavneeg hmoob no tseem coj Hmoob lub siab xwb - ces tsi pw kom ntev ces laj laj nrog xf Chertoua thiab Yaweh lawv sibdos dhau hwv lawm.

yog li ntawd, thiaj li tseem tauv lub niag qhovtaub Atheist los yog li ntawd xwb mas.

laj laj ua nkaujlaug thiab nrauglaus dhau hwv lawm ces tuaj es wb mus tsim duas ib txoj kev coj thiaj li tsi laj laj ua neeg cobcuab li no mas mog.

tsee...@gmail.com

Feb 12, 2016, 3:38:50 PM2/12/16
On Sunday, February 7, 2016 at 2:29:17 PM UTC-8, cher...@gmail.com wrote:
> Nej txhob muab vibcais ntau ntau maj. Peb yeej paub yuav ua li cas lawm. Yeej ua qhov zoo xwb. Thov nej txhua tus pab kom qhov mission no posible xwb. Pam xeeb yog phooj ywg ib zaug lawm. Ua tsaug.

Cher..,

Hais li niam tais pog Nancy hais ces yog lawm las mas. Nws li nwsw ntseeg tas puas tsav yam, thaum nws nyuajsiab tuaj nws thov yam twg pab nws mam ntseeg yam ntawd tshaj zog xwb. Pog Nancy twb tias cov xf tom MCA khiav kos hlaub kos ceg poob plig tag...Hahaha ntseeg Vajtswv lawm tseem poob plig thiab.. Plig yog DAB xwb ov...

Hos hais li yawg hlob HenryDevVwm hais mas zoo kawg lawm, tabsis, tob dhau hwv lawm cov nyob qib xf vajtswv uas tseem nqa rawv phoo bible xwb, tseem tsis tau totaub heev nawb.

Hais txog qhov pab nyiaj ces txhob tham txog kiag mog. Kuvf tsis yog vajtswv tus tub txib os. Yog tham txog Pojyawm txivtxoob, mam tham seb wb dabqhuas puas sib thooj? yog thooj tsawv thiab no, mam pab me ntsis, li yav tag los, tej laus coj noj coj ua los.

Muaj dabtsi pib tuaj peb mam sib cav nawb.

Nyuag yau TseemYeej.