Looj mem rau tej laus tseem ceeb npaum li cas????

YawgLaus

Jan 22, 2011, 2:42:33 PM1/22/11
Kuv muaj ib tug nais khu qhia ntawv thaum kuv tseem yau nyob nab vej
ntawd... Tam sim no nws yog ib tug Xibfwb rau cov ntseeg kev cai
tshiab.... tau ntev tshaj li 40 tawm lub xyoo wb rov sib ntsib wb sib
tham mus sib tham los ces nws hais tias thaum nws rov qab mus veescam
lawm ces nws txiav txim siab mus kawm ua xibfwb lawm xwb, nws nug kuv
tias ua li ntev ntev no lawm es kuv coj kev cai ntseeg qub los coj kev
cai tshiab ntseeg yexus?? Kuv teb tias nais khu kuv tseem coj li poj
koob yawm txwv ib txhim coj noj coj ua li los tsis tau hloov li... Nws
tias qhov twg los zoo tag nrho nyob ntawd yus qhov ntseeg xwb os me
kwv....

Kuv txawm tsis nyob twj ywm hos.. kuv txawm nug tias nais khu nim no
koj ua xibfwb lawm es kuv nyuag yaus nug koj ib los koj puas xav li
cas? Nws tias muaj dab tsi nug los mas wb zoo li 2 kwv tij xwb, ces
kuv thiaj nug tias: Nais khu kuv pheej hnov ib cov xibfwb hais tias
niam txiv tuag tsis tas yauv mus nrhiav LOOJ MEM rau vim tej ntawd
tsis muaj qab hau dab tsi no es koj tus ua tij ned koj twb yog kuv tus
nais khu thiab tsam no koj ho mus kawm tag ua xibfwb thiab es yog li
cas tiag???

Nws thiaj teb kuv hais tias me kwv hais txog koj nqe lus nug ko mas
kuv teb rau koj nawb, peb txawm yuav ntseeg kev cai yexus thiab kev
cai qub li koj los peb niam peb txiv tuag peb yuav tsum nrhiav looj
meem rau peb thiaj tau lub neej zoo ua ov.... Yog tus xibfwb twg
tseem hais tias niam txiv tuag tsis tas nrhiav LOOJ MEM tus xibfwb
ntawd kawm tsis tau tiav nawb mog...Tus xibfwb ntawd tsis paub dab tsi
nws thiaj hais lo lus li ntawd ov..... Mas li no ua rau kuv xav tsis
thoob li kuv thiaj nug tug rov qab qees li no nas......

Nej cov ua tij ho xav li cas thiab??

Victor Yang

Jan 22, 2011, 5:33:12 PM1/22/11

Yawglaus;

Koj nyob Naj Vej thiab? koj tus naikhoun hu li cas? cov naikhou nyob
Naj Vej qhia ntawv P4 mus txog P6 kuv paub tag tus: Yang Xang (P4 A),
Moua Lue (P4 B), Vang Tou (P5 A) Yang Dang (P5 B), Xiong Neng (P6 A),
Xiong Kao or Kos (P6 B) lawv cov no twb tsis muaj tus ua Xibfwb ne?
Looj mem mas muaj 2-3 haiv neeg loj loj lawv ntseeg thiab lawv cia
siab rau looj mem xws li haiv neeg Egypt thiab Suav. Hmoob los ntseeg
loojmem li Suav ntseeg. Loojmem yog lus Suav txhais hais tias
"dragon veins", loojmem lus Hmoob hu ua memtoj "mountain veins" Hmoob
thiab Suav ntseeg hais tias yog ib tus neeg laus tuag es tso or faus
tau rau zoo loojmem (memtoj or brurial site) mas tom qab tej tub ki
yuav sawv nom sawv tswv, muaj txiag npluas nuj, tau zoo neej ua thiab
vuaj vam coob. Vim Hmoob yog yog ib haivneeg ntseeg kevcai dab qhuas
(animism) los ntau txhiab xyoo yuav ua ib lub tsev los nrhiav thiab
tsawv kom tau qhov chaws zoo, tuag los nrhiav kom tau loojmem faus.

Ly Foung yog ib tug Hmoob uas txawj txujci Hmoob, nws txawj ntaus
hlaus ntaus xauv, nws txawj kwvtxiaj lus taum, nws txawj raj txawj
ncas, nws txawj qeej, txawj zaj tshoob txiv xaiv zoo. Ly Foung yog ib
tug tuam mekoob thiab yog ib tug txiv xaiv ua nto koob nyob sab tim
Looj Hej ntus 1915-1939. Dhau ntawm qhov paub txujci Hmoob lawm, Ly
Foung tseem paub ntawv Nplog, ntawv Nyablaj, ntawv Suav thiab ntawv
Fabkis. Ly Foung yog ib tug txiv xaiv ua nto koob tabsi Ly Foung tsis
ntseeg hais tias LOOJMEM yuav coj tau Ly Foung cov tub dhau mus ua
luag nom luag tswv. Ly Foung ntseeg hais tias txoj kev kawm ntawv
thiaj yog tus yawmsij qhib thiab coj Ly Foung cov tub mus ua luag nom
luag tswv, luag thawj coj noj coj ua, zaum tau luag hauv rooj, noj tau
luag hau qav thiab hais tau luag hauv lus.

Thaum Ly Foung pom li no nws thiaj tso nws cov menyuam kawm ntawv
(1924), xav lawv tuaj mus kawm ntawv rau pem nroog Xieng Khouang
(1930), xa lawv mus kawm Ly cee rau Nyablaj teb (1935). Ly Pao Ge &
Ly Touby kawm tiav P6 (1934), Ly Touby & Ly Tougeu kawm tiav Troi
Sieme (xeem tau Diplome from Ly cee Vinh (1939), Ly Toulia tiav
Diplome from the Institute of Law and Administration in Vientiane
(1940), Ly Tougeu tiav Baccalaureate from Ly cee Hue (1942), thiab Ly
Tou Lyfoung tiav License (Bachelor in Civil Engineering from
University of Saigon school of Engineering (1959).

19 lub xyoo (1924 - 1942) Ly Foung siv tag 400 choj nyiaj rau nws 4
tug tub kawm ntawv. Tom qab Ly Foung cov tub txawj ntawv lawm, Ly Pao
Ge tau Naikong nyob Nplogteb (1940), Ly Touby yog thawj tug Chao Muang
Hmoob & Assistant Governor Xeev Xieng Khouang (1947), Ly Toulia tau ua
Lao Representative (1947), Ly Tougeu tau ua Member of King Council
(1947). Ly Teck tau ua tus Director of Public Administration, vim Ly
Teck tau Bachelor in Law & Political Science from University of
Bordeaux (1966), Vang Shur Wangyi tau ua tus Director of Commerce, vim
Vang Shur tau Bachelor in Business Adm. from University of Hawaii
(9172). Ly Chao tau tus Director of Planing at the Ministry of
Planing, vim Ly Chao tau M.S. in Agriculture from University of Paris
(1972). Yang Dao tau ua Member rau Lao National Political Council vim
Dr.Yang Dao tau Ph.D. from University of Paris.

Tebchaws no tus yuav tau haujlwm zoo, haujlwm sib, nyiaj ntau yog tus
muaj degree. Loojmem yog College & University. Loojmem tebchaws no
nrhiav nyuaj, qhov zoo luag tsis pub los tuag, qhov zoo luag los neeg
tuag tsheej phab tsheej pheev. Loojmem yog hmoov txog (cov ntseeg
Vajtswv) hais tias yog Vajtswv foom pub mas thiaj tau. Hmoob yog ib
haiv neeg ua neej saib memtoj, tuag los nrhiav txiv coj xai foom ib
los lus zoo thiab nrhiav loojmem zoo kawg nkaus faus. Tabsi Hmoob ua
neej poob qab, tsis muaj teb muaj chaws li luag lwm haiv neeg los
Yawglaus.

Victor Yang

Zoo

Jan 22, 2011, 9:44:57 PM1/22/11
I know most of the teachers in Namveb and cannot figure which one
became pastor afterward. I and my encircle friends once in a while
dbating on that matter.

I suggested to many of them to do research about the highly success
people in the world to find out how they come to be so.
To start with, Michael Jackson, Donald Trump, Oprah, Bill Gate, Warren
Buffe, John travolta etc.

Does memtoj have anything to do with their succes?

vaajmoob

Jan 22, 2011, 9:46:41 PM1/22/11
victor es,koj has yog lawm laiv vim has tas yog muaj looj mem ces moob
tub muab nyaj hab muaj teb muaj chaw taag lawm,meskas es muaj log ib
tsoob ib haav xwb los luaj yeej tau noj tau hau,
vmged
> Victor Yang- Hide quoted text -

Rag txuj

Jan 23, 2011, 1:50:15 AM1/23/11

Nyob ntawm kuv tus kheej mas txhua yam yog los ntawm yus txoj kev
ntseeg, muab piv rau cov ntseeg Vajtswv yog leejtwg lub ncauj lam hais
tawm tias nws ntseeg Vajtswv tab sis lub siab tsis ntseeg ces Vajtswv
yeej pab tsis tau nws. Cov tseem coj kev cai qub los ib yam nkaus yog
thaum yus muaj mob es ib tug txiv neeb tuaj ua neeb saib yus, yus lub
siab tsis ntseeg tias nws yuav saib tau yus zoo ces yeej tsis zoo.
Txoj kev ntseeg loojmem los tib yam nkaus, yog yus tsis ntseeg ces
tsis tas yuav nrhiav loojmem ib yam li Ly, Fong txoj kev ntseeg xwb.

dony

Jan 23, 2011, 2:52:40 AM1/23/11
> tsis tas yuav nrhiav loojmem ib yam li Ly, Fong txoj kev ntseeg xwb.- Hide quoted text -

Yawglaus,

Nco ntsoov peb muaj ib co xihhwb cuav thiab ov...Txhob cia cov cuav ua
rau koj poob kev ntseeg nawb...Phiaj

YawgLaus

Jan 23, 2011, 1:06:44 PM1/23/11
> Victor Yang- Hide quoted text -

Npawg awd lub caij nyob Naj vej ntawd kuv tsis tau kawm siab npaum li
ntawd os... Xam las as poog poog xwb os.................

YawgLaus

Jan 23, 2011, 1:07:58 PM1/23/11

hahahahah...........Hnub sib ntsib fim ntsej pom muag tsoo BEER mam
sib qhia......Peb yog cov yau lub caij ntad tseem kawm xam las as poog
poog xwb....

YawgLaus

Jan 23, 2011, 1:08:37 PM1/23/11
> rau koj poob kev ntseeg nawb...Phiaj- Hide quoted text -

Qhov ko muaj tseeb tsis khov kuam los yeej pom dab ntag.......

Hmoob St. Paul

Jan 24, 2011, 2:48:47 PM1/24/11
Victor, koj hais yog kawg lawm nawb. Kuv los yeej ntseeg li koj hais
ntawd thiab. Yog Hmoob thwm loojmem muaj tseeb li hais tiag, thiab
Hmoob yeej ibtxwm faus cov laus rau tej loojmem uas zoo zoo xwb, ua
cas nim no Hmoob lub neej ho yuav txomnyem ua luaj? Kuv twb paub 3
tug laus uas lawv yeej hais tias lawv txiv mas muab tso rau zoo
loojmem kawg kiag, tabsis 3 yim neeg ntawd cov menyuam tsis tsim txiaj
tag tus. Cov ntxhais ho ua neej zoo tag huv tib si. Tamsim no muaj
ib yawg nyob ze ze kuv hauv St. Paul no ne, nws pojniam nyuam qhuav
muab nws nrauj vim nws tub nkeeg dhau. Tam sim no tseem mus tim Nplog
lawm twb tsis tau rov los tsev. Nws tseem hais tias nws yuav rov mus
kho nws txiv lub ntxa tso, tej zaum yog Nplog muab phuab thaub txav
chaw lawm no na has! Tsam no ces tsis yog loojmem lawm, tej zaum yuav
yog raug mem muab looj lawm xwb lau!!!!!!

paothao...@gmail.com

Oct 16, 2012, 4:22:57 AM10/16/12
Cov phooj ywg sawv daws, ntawm kuv tus kheej xav ntxiv me me rau lub topic no raw lis nram qab no:
1. Tib neej tus cwj pwm:

• Neeg kawm siab thiab txawj ntse siab tsi ntev– ua tus coj tau phem sev, kev khwv noj tsi nce tes
• Neeg kawm qes ( tsi muaj degree) tab sis muaj lub zoo tswv yim ( ntse tuaj thaum yau), yiam kawm, nyiam ntshawb fawb – tsi tau ua nom tab sis noj nyog nyob nyog xws teb xws chaw
• Ntse ntshaj nplaws, ua txiv ntxhias, khav theeb heev – nyiam lus dev – tau nom loj muaj suab npe nrov tsi ntev.
• Qaug luag quav, ntseeg luag dag – neej poob qab kob huam tag
• Ntseeg hmoov puag – tsi mus khwv ce kawg pluag
• Khav tia ntse tsi kawm ntxiv thaum kawg me
• Khav tia muaj tsi khwv ntxiv neej puam tsuaj
• Luag hai tiag lo tsi ntseeg – nyiam kev plees – txog thaum kawg neej poob ntees
• Muaj qee leej ntse kawg kiag thiab nrawm xuv – muaj qee tus kuj siav luv
• Muaj tej tus nkag qeeb heev li vaub kib pom luag ntse xyaum tsi tau – tej tus ntawd kuj nyob laus

2. looj mem lus:
• Qhov rooj txaj, qhov rooj tsev ncaj tsev plob qhib ta lis – niam tub ki pheej muaj mob, mob ntshuj ntsi
• Qaug luag quav, ntseeg luag dag, tso raug rau chaw luav ncuav – khwv npaum twg tsi cuag luag
• Luag tus paub ua zoo saib mam li siv tso raug chaw – twb muaj lawm tseem muaj ntxiv, luag tej ntshaw
• Looj mem ce tam lub tsev yog lub zoo – tso raug ce neej muaj moo
• Looj mem ce tab lub tsev es puas lawm - tso ncaj ce neej tsi sawm
• Nws yeej tsawb muaj lub chaw paub tsi txog saib tsi tawm siv sij hawm thiab paub ntxhaw
• Looj mem ce tam lub kaus roo txoj hmoo thiab roo nub – zoo sab laug yog sab tub
• Looj mem ce tam lub roob thaiv qhov phem txhawb fwj chim kom xob ntshai – zoo sab xis yog sab ntxhai
• Tej lub nroog muaj dej ntshiab muaj roob thaiv – muaj neeg coob muaj ntau haiv
• Tej lub zo muaj roob nkaug muaj dej tua – tej kwv tij tam yeeb ncuab

Lam nrog nej tham me me li no xwb
Nyob zoo.

Yaj Tshaj Koob

Oct 16, 2012, 7:55:46 AM10/16/12
On Sunday, January 23, 2011 12:50:15 AM UTC-6, Rag txuj wrote:

> Nyob ntawm kuv tus kheej mas txhua yam yog los ntawm yus txoj kev
> ntseeg, muab piv rau cov ntseeg Vajtswv yog leejtwg lub ncauj lam hais
> tawm tias nws ntseeg Vajtswv tab sis lub siab tsis ntseeg ces Vajtswv
> yeej pab tsis tau nws. Cov tseem coj kev cai qub los ib yam nkaus yog
> thaum yus muaj mob es ib tug txiv neeb tuaj ua neeb saib yus, yus lub
> siab tsis ntseeg tias nws yuav saib tau yus zoo ces yeej tsis zoo.
> Txoj kev ntseeg loojmem los tib yam nkaus, yog yus tsis ntseeg ces
> tsis tas yuav nrhiav loojmem ib yam li Ly, Fong txoj kev ntseeg xwb.

Ragtxuj,

Koj tus Vajtswv chim taus txo quav siab me npaum li koj tham no ntag, kuv yeej paub lawm hais tias Hmoob niag Vajtswv ntawd siab me me li ntawd es kuv thiaj tsi ntseeg nws ntag, Yawm Vajtswvntuj uas yog yawm saub tus kav suav daws mas yuav tsi txo quav npaum koj hais no. Tu siab ntau rau tus neeg uas ntseeg tus Vajtswv siab me chim taus txo qua ntawd.

Looj Mem tsuas pab tau qhov uas mus ua lwm tus qhev kom tau nyiaj siv xwb, yuav pab tau yus tus kheej thiab tsev neeg ces yeej yog li kwv Victor Yang hais los saum lawm, txuj ci kawm ntawv mas thiaj ua tau ib lub teeb ci pom kev rau suav daws. piv li peb phaum neeg yog tus twg kawm ntawv tus ntawd lub qhov muag yeej pom kev tseeb dua lwm tus uas tsi tau kawm ntawv.

Looj mem nyob ntawm tus cwjmem sau ntawv lawm, leej twg xav zoo rau siab ntso muab cwjmem kos sau tej yam tseem ceeb coj los kawm rau hauv lub hlwb ces txawm yog tau zoo looj mem lawm ntag.

Niaj hnub no cov Hmoob uas tseem niaj zaug muaj kev foom kom muaj txiv xaiv ntawd tsuas lam qw qw ib hmos kaj ntug tsi muaj leej twg yuav hnov yuav khaws nws tej lus rau hauv lub hlwb li. Cov tub ki thiab tej xeeb ntxwb tab nroo tias yuav tav twg li xaus li tag ne li ntawd xwb, tu siab ntau Looj Mem pab tsi tau.

YTK

yah...@hotmail.com

Oct 16, 2012, 4:54:13 PM10/16/12
in the past...in china...the first job that an emperor needed to execute above all other jobs...was....to find a good resting place for himself upon death..

TSEEM CEEB NPAUM NO MAS...

idonotknow ¨pheej hmoo¨ เอาหัวชนฝาเหล็กเพื่อเจาะรู

Oct 16, 2012, 6:09:48 PM10/16/12
On Tuesday, October 16, 2012 3:54:14 PM UTC-5, (unknown) wrote:
> in the past...in china...the first job that an emperor needed to execute above all other jobs...was....to find a good resting place for himself upon death..
>

> TSEEM CEEB NPAUM NO MAS...

tseem ceeb baum li ntawd hmoob yog tus paub tsawg suav paub ntau suav thiaj heev zuj zus hos hmoob thiaj tso tes dhia los dhau plaws lawm ib sab ntuj li peb niaj hnub no ntag laud.

muaj tej yam uas pom kiag ntawm qhov muag rau peb paub tamsim no. memtoj pem suav teb yeej zoo heev rau fab zoo nkauj zoo nraug. vim cov hmoob nyob ped mas zoo nkauj tiag2 li laud. yog tus txiv neej hmoob twg mus txog pem suav teb tsis vwm nyiam cov hluas nkauj ped thiab ces tusiab nws tsis yog txiv nbeej lawm. cov hluas nkauj ped mas tej tug dawb2 mos2 pom ntsav kiav yeev ntawm daim tawv lub dua nqia tsawv lub pob tw daiv2. koj hu nws tias me ntxhais no mas nws twb maj thuam koj tias kuv twb tiav hluas nkauj lawm cas koj pheej hu kuv me ntxhais. yog koj tham kuv los kuv yeej kam tib si lawm. yus nug tseeb2 ua cas nws twb dhau 13. pem suav ces 13 hluas nbkauj lub cev loj txaus siv lawm lawv tsis lam ntshai ib tug txiv neej yuav ua li cas rau lawv lub cev. ntshe nws muab yus zawm2 ib ntsis yus yog tus cia li swb. yus tus kwv swb los yus muab caij ib hmo ib hmo kom txaus lub siab yus nyiam. ua zoo ntxias thiab ov tsam koj muab caij caij ib hmo nws tsis tau ib nkua li ces nws ho sawv khiav lawm thiab hais tias nws xum mus nrog lwm tus txiv neej uas ib hmo tau 10 tawm zaus. hos koj niag laus ko ces nws sab2 vim koj tsuam2 xwb twb tsis pub me me hom zoo zoo uas nws nyiam rau nws. kuv tseem hnov hmoob meskas tseem muaj cov txiv neej laus zog uas tau tus niam nkauj mos2 uas tsis muaj yam tus mos2 nyiam heev2 ces pheej muab mos thiab tsuam xwb thaum kawg tus niam mos2 tseem khiav vim thev tsis tau li lawm. muab xav mas peb cov txiv neej yeej tseem heev kawg uas cov maum mos mos li 20-30 cia li khiav tawm vim thev tsis taus lawm.

DownUnder

Nov 3, 2012, 2:48:28 AM11/3/12
On Wednesday, October 17, 2012 7:54:14 AM UTC+11, yah...@hotmail.com wrote:
> in the past...in china...the first job that an emperor needed to execute above all other jobs...was....to find a good resting place for himself upon death..
>

> TSEEM CEEB NPAUM NO MAS...

Rawj li qho tus Hmoob (Xtian pastor) uas paub txuag loojmeem zoo-zoo mas nws hais tias tej loojmeem zoo tshaj-plaws ces kom mus xyuav tej chaw zoo li UN headquater, Head of Churches nyob Geneva; Parliament house nyob Canberra, thiab lwm tej lub tsev/chaw tseemceeb nyob rau DC ect... Tej chaw ntawd mas thiaj yog loojmeem zoo tshaj plaws... es luag thiaj muaj tej chaw ntawv los ua tej chaw/tsev tseem ceeb tshaj nyob luag lub tebchaws. Yog Hmoob xwb mus pom thiab yog luag kam mas Hmoob feem coob yeej yuav coj lawv cov laus mus tso rau tej thaj chaw ntawd tag li lawm!!!

Ntseeg thiab tsis ntseeg los nyob ntawv tus tib neeeg.

du

idonotknow ¨pheej hmoo¨ เอาหัวชนฝาเหล็กเพื่อเจาะรู

Nov 3, 2012, 4:34:59 AM11/3/12
DC yog tus tsis paub li kuv mus pom ces tsuas tias nyuag zoo li ntawd xwb cas meskas yuav heev tas baum li.

yog tus lub ntsib muag pom tseeb dua thiab lub hlwb tsis qauj ces yuav tias meskas tsis ruam kiag li nawb lawv mas tos ho khov los lawv yeej xaiv tau zoo chaw rau tej yam muaj2 nqes rau lawv lub teb chaws. meskas mas tos ib sij yeej kev tsov rog rau ub rau no tsis tu ncua los tsis yog lawv muaj riam phom zoo xwb lawv muaj cag khov khov tim no nev.

tubkawmtxo...@gmail.com

Dec 22, 2013, 9:38:45 AM12/22/13
txiv ntxawm pao thao haig tau zoo kawg thiab kuj yog li ntawd tias vim tiag kuv los kuj nov tej laug tham me ntsiv lawm thiab

AEON

Dec 22, 2013, 3:58:40 PM12/22/13
On Saturday, November 3, 2012 1:48:28 AM UTC-5, DownUnder wrote:
yog si8v lub qhov mnuag DAWB2 mus saib mas meskas yuav swb suav thikab HMOOB lawm deb TABSIS meskas zsiv technologies mus ntsuas tej LOOJMEM ces lawv yuav pom tej yav KHOV2 ny9b qhov ywg. lawv xaiv chaw tsis LAM NPEEG DOG DIG l,i ov. hno9v hmoob piav DAB NEEG mas hmoob ntiav kom suav los yog tus hmoob txawj saib mem toj mas lawv IB TXWM tsis KAM qhia qhov ncaj2. lawv mus txog thaj chaw twb yog #1 kiag mas lawv mamnli mus sawv ntawd taw tes rau puag nram ub thiab puag tim toj. leej twg xavc kom tau qhov zoo ces yog ntawm qhov nws ob sab taw tab tom sawv thiaj yog #1 tim tej nws taw2 tes ces CUAV tas nrho. lawv cov neeg muskawm tau HUABTAIS NTUJ cov txujci no ntuj yeej TXWV tsis pub qhia kom tseeb2 101% tsawg tus tsis paub no kuj lam piav kopm lomzemli peb cov hauv SCH tabsis tus PAUB tseeb2 mas lawv tsis piav ib l.o lus kom leej twg hnov. tej ntawd yog ULTIMATE SCRET LEEJ TWG LAN MUAB HUb tai ntuj cov SECRETs COJ LOS PIAV DOG DIG KOM NEEG KHUAJ2 paub MAS TXHAUM LUB NTUJ loj2 YUAV MAG. cov niag PIAV ntau2 li tuskuv no mas yog tus niag tsis paub tgsjhaj pl.aws nws thiajli piav los tau vim twb tsis yog ib vqhov me2 ces tsis tau RHUAV TSWV NTUJ TSWV TEB li TSWV8. tyog kuv pioav ib ob zaug ntau nkaus qhov ultimate SCVRETS ces kuv lub npe tawm kiag 6 lawv daim LIST ces lawv tsawm rtig loo pob ntseg mloog kom tseeb2 tseem hais tseeb me2 ntxiv ces MAG. kuv tus nyuag tsis paubli peej piav ntau2 li no los kuv twb ntshai tsam ho ncaj ib ob yam me2 ces kuv ho muaj npe tawm plaws lawv lub monitor lawm mas NYUAJ siab LAUD.he kuv yuav tau npo pa txhob tuajh tham2 piav2 hauv no lawm vuim muaj neeg los piav yam puav pub kuv hnov txog tej MEM TOJ UA TSEV YO9OJ8 XWB. KUV VWM MAS NWA KOM KUV SAIB OB LUB ROOB NKAUS XWB. nws kom wb mus pem qaum tsev kom kuv tig mus saib ib lub roob tim sab hnuib tuaj tim mus saib ib lub roob tim yhnub poob. kuv kuj tig loo mus saib tseeb2 li nws piav. kuv rov los zaum nws mam nug tias koj mus ncig ib zaug koj pom li cas? kuv piav ob lub roob tas li kuv p0[m nws mam li tias thaj chaw ntawm lub tsev mas lub ropb tim hnub poo9b ZOO ZOOB HEEV lawm TABSIS lub roob tim hnub tuaj mas tshuav ib yam tsis haum siab. nws 2 lio lus no xwb twb nyhav dhau lawjm vim kuv kawm kiag tau lub tswv8 no lawm ntag. tsam no zool.i kuv tseem PAUB/KAWM tau lub tswv8 me2 no lawm kuv twb riov TXHAWJ kuv tias VUAG RUAM aw ua cas ho mus kawm tau tej yam SCRET li no tsam ho TXHAUM txog lub ntuj l.ub tewb pob. KAVLIAM kuv pom me2 li ntawd xwb tsuav kuv txhob qhia leej twg. kawm tau nws nyob nws hauv kuv lub hlwb khuaj2 noo tsis tay muab RHUAV tawm ces tasis tau ua TXHAUM.yus mus pom thiab nkag siab xb lub ntuj daim AV yeej muab cuab ntawm kev ko9m neeg thiab tsiaj hauv ntiaj teb noPOM/PAUB. IT IS THE ULTIMATE HIDDING in plain site to the eyes. it WAS not a hidden scret too far away. lub ntuj daim AV yeej muab CUAB ntawm neeg thiab tsiaj lub qhov muag leej twg pom thiab khaws tau lub tswv8 los tsis TXHAUM2. kuv npau suav nus ncig saib ob lub roob tas kuv pom tiabn kawm tau me2 lawm tiag. thaj chaw kuv npau suav mus pom mas yuav zoo thiab khov heev 6 tus neeg ua nyob lub tsev ntawd TABSIS tshuav ib yam tsis nyiam sab tim hnub tuaj mas vim muaj neeg pheej xoo9m xaim thiab nyiag2 nyas2 daim AV lub roob tim hn ub tuaj yeej tuaj SOJ NTSUAM tus tswv tsev ntawd. lub roob ti8m hnub tuaj tsis PAB ces neeg yuav ua ncaum lawv qab tuaj nyiag2nyas SOJ2 tus tswv tsev uas nyob ntawm thaj chaw ntawd. yog muab lub tseb ntawd NTAIG mus li 50mev pem toj no mas PERFECT vim lub roob ob sab puav leej PAB TXZHAWB tibsi lawm. nram qhov qub chaw mas kho9v tsawv lawm tabsis muaj neeg tsis txaus siab pheejtuaj nyas2 NYIAG SOJ NTSUAM yus tas li.

txaw...@gmail.com

Dec 25, 2013, 2:38:16 PM12/25/13
tig saib rov tom qab mas LYFONG cov tub tsim txiaj lawm coob los ntawm nws 400 CHOJ nyiaj nws tau SIV 6 nws copv tub muskawm ntawv hauv daim AV BLOG thiab txawv teb chaws tibsi. yog HMOOB tsis tawg YUAG 1975 mas lawv tsev XEEM LIS no yeej sawv siab tshaj 3 cocv HMOOB txhua tus including GVP tsev neeg tibsi vim GVP tsev mas nrov2 pem khaib LOJ2 XWB YOG ROV NRAM NROOG TSOV ROG TIAJ TUS CES lyfong TSEV NEEG hauv ciov nom PEJ XEEM kawg sawv siab tshaj txhua2 tsev HMOOB tas nro. SAWV DAWS txhob rawm muab LOOJMEM discount tsis muaj nuj nqes. LOOJMEM yog ib yam MUS RAWS LUB SIJ HAWM. yog tus loojmem los KAV ib lub sij hawm tsawg2 xwb ces thaun LOOJMEM lub sij hawm tasces cov tubki tom qab los yeej yuav TAS raws nkausli LOOJMEM QAB. kuv piav li no vim kuv hnov ib tug uas paub me2 txog kev saib roob hav los yopg xaiv MEMTOJ. tabtom peb pom GVP TXIV lub ntxa hauv ib daim VDO muajlub npe tias QUBZEJK QUB ZOG daim #8 hmnoob mus yees tau GVP txiv lub ntxa uas lawv muab xim mas mus kho puab dua tshiab thiab lawv yees duab tej to9j roob hauv pes nyob ib thaj tsam nciglub ntxa. thaum peb poml.i no lawm tuzs uas paub tej no ntau dua kuv tus khuaj2 tsiks paub tsis pom dabtsi no mas nws hais tias. GVP txiv lub ntxa mas zoo KAWG LAWM. TABSIS yog cov roob nyob ze tshajli siab nyiam lawm xwb. kuv los zooli kuv XAV2ua suav laus nug tw dais kuv thiaj tias yog roob sawv koos ze2 li GVP TXIV lub ntxa no ho muaj yam zoo thiab yam tsis zoo li cas? nws thiaj tias:

--> yam zoo mas zoo KAWG vim MEMTOJ PAB txhawb tes taw taub hau ze2 li no mas tus laus neeg ua muab txum 6 qhov chaw no cov tub ki yuav sawv TAMSIM SAI2 los yog THAWJ NEEG ntag ov.

--> yam nyiam tsis tas mas vim coc eroob thiab MEMTOJ thaiv ze2 li no mas lawv lub sij hawm los KAV thaj chaw no LUV2 TSAWG2. zoo2 los kav xyoo puav xwb li 10 tawm xyoo ces lub sij hawm dhau mus 6 cov ROOB thiab MEMTOJ uas nyob deb zog lawm lub sij hawm os KAV yog cov nyob deb tseem nrog THAIVKAV thiab no mas kuj ZOO HEEV yog deb tsis muaj MEMTOJ KAV yog tas 6 lub puav peb pom hauv daim VDO xwb ces GVP txiv tus MEMTOJ tsuas los KAV me2 li peb pom tim LOOJCEEB tuaj 6 ntawm meskas no xwb.

leej twg xav paub/pom MEMTOOJ no ho mus saib daim VDO kuv piav no mamli muab coj los ua kev kawm. peb mam ho mloog seb GVP CAJ CES ho yuav zoo li cas ntxiv lawm tom ntej. yog lawv cov kwvtij tsis sib RHUAV sib tawg no lawv tseem yuav muaj feem los TSWJ hmoob mentsis ntxiv vim lawv txiv yog THAWJ NEEG 6 HMOOB ib ntuj loslawm yam muaj meej mom ces HMOOB KUJ YUAV CIALI TSIS QUAV NTSEJ LAWV COV TUB NO TSIS LAM TAU CES LAWV TEJ LUS TXIB KUJ TSEEM muaj zog txaus txib kom hmoob khiav khawv khuav mus LEG lawv tej num me2. yog GV[ cov tub rov tsis sib haum sawv tawm tsam kom TAWG mas lawv kawg TAS NTSIAG NROG GVP lub sij hawm.

TEJ NYUAG me2 no los MEMTOJ thiab TXOJ HMOO tas nro.

kuvli mas kom menyum mus kawm tom U HOS KUV ces MUS NUVNTSES TOM OTV, MN. MUAJ SIJ HAWM NO MAMMUS CUAG TUS MOS2 22 TOM u LI 18-25. cov mos2 tim ubli 12-16 tsislam piv tau vim cov tom U txawj txhua yam tsis hais fab ntaub ntawv thiab kev hlub tawb tXIV neej lub siab NYIAM thiab NTSHAW

ntu...@gmail.com

Jan 10, 2014, 7:53:46 PM1/10/14
Yes, it does. They all picked a very zoo memtoj to star their business.

ntu...@gmail.com

Jan 10, 2014, 8:17:46 PM1/10/14
Loojmem is about the death site , memtoj is about the live site . It is not a believe , it is a science, logic which is related to time and space demension, and personal data. It is not a suppersitition.

AEON

Jan 11, 2014, 8:20:37 AM1/11/14
On Friday, January 10, 2014 7:17:46 PM UTC-6, ntu...@gmail.com wrote:
> Loojmem is about the death site , memtoj is about the live site . It is not a believe , it is a science, logic which is related to time and space demension, and personal data. It is not a suppersitition.

loojmem and mem toj both rely on the GROUND LOCATION. that WORD MEM meaning a form of vain or en ergy line just as when we say MEM TES it mean the blood line that we can feel the heartbeat. if we say MEMTOJ that is just the line of energy of the LAND/GROUND. that is deep in the ground and we could not see it so we rely on the land structures or shape of the land to assist us in trying to locate and pin point the GOOD or SUPPORTIVE location. for us who had NOT study this branch of old knowledge we will NOT know anything or feel any different on each of those locations BUT for people who studied this subject will know and can feel or detect the energy when he/she is at that location. he/she could identify if that location will help the BOYS in the family or the GIRL in the family.

in a simple example as LAUJ KIAB TOOM WITHOUT SEEING HIS final resting location BUT my guestimate tell me that his site would be on a location to SUPPORT his daughters more than his SONS. the reason is simple because later in his line descendants his daughter lines of several children had became HMONG high figures (GVP, SOOB LWJ,ETC...) while ONLY ONE of his SON line of of descendants became famous in HMONG community ( LAUJ FAIV NTAJ )

just do NOT discount this MEMTOJ theory as JUNK because it make a different where the LOCATION is in live or death it effect both.

aniother example is at VIBNAIS refugee camp in THAILAND. i was ther from 1980 to 1987 AND I know nothing about MEMTOJ but i saw some graves just keep growing larger while some just keep sinking at the 09 region. after 1987 i left for the USA here but some family members still behind in the REFUGEE camp. a few years later on the THAI official were claiming to close the camp for sure BUT the REAL closing did not happen and only threat of words were flying around in the camp. BUT a few years later THAI official order the refugees to dig up a security line to surround the whole BIG VIBNAIS refugee camp. in doing so they CUT the energy line MEMTOJ of that location to make VIBNAIS support less. THAI official than finally make the FINAL closing of that CAMP a successful closing. i already left VN in 1987 so i did not get to see the energy line myself BUT other family member saw 2 of them one in the north/upper site the other in the south/lower site. when people DIG the security line several meters deep all around the camp they found the energy line is NOT the usual GROUND but a wet and sticky line of ground that will not go dry. in the MEMTOJ believe system it means that that location had been killed so the people who live there NO LONGER get support in their tasks. whatever that tasks they are doing will likely fail while outsider will have a major advantage acts against the residents of that location and that´s WHY VIBNAIS was FINALLY close successfully by the THAI officials.

ntu...@gmail.com

Jan 11, 2014, 10:30:47 AM1/11/14
Good to know memtoj basics, but please treate memtoj as as a science, do not abuse this methaphysic. Blind people treate memtoj as a suppersitition.
It is just about the harness of the environmental energy intern of magnetified to support our live.

AEON

Jan 11, 2014, 4:37:22 PM1/11/14
On Saturday, January 11, 2014 9:30:47 AM UTC-6, ntu...@gmail.com wrote:
> Good to know memtoj basics, but please treate memtoj as as a science, do not abuse this methaphysic. Blind people treate memtoj as a suppersitition.
>
> It is just about the harness of the environmental energy intern of magnetified to support our live.

MEMTOJ is serious LAND ENERGY that can preserve a death body for years without going the typical meat outside of the freezer. some death that were lodged into the good grave will not rot or deform for years. zooli nej pom cov VDO thaum THAIB thiab suav khawb hmoob cov ntxa tim

HenryDavidT

Jan 11, 2014, 4:37:28 PM1/11/14
On Saturday, January 11, 2014 9:30:47 AM UTC-6, ntu...@gmail.com wrote:
> Good to know memtoj basics, but please treate memtoj as as a science, do not abuse this methaphysic. Blind people treate memtoj as a suppersitition.
>
> It is just about the harness of the environmental energy intern of magnetified to support our live.

++++++++++++++++++++++++

How about all of you Hmong stop spewing bullshit as "knowledge" or "holy knowledge" or "sacred knowledge" or "special and deep knowledge you HAVE TO BELIEVE IN THEM, to know them" or "science"?

And Dr. Pao, of Australia, has been hard working on a BOOK about Hmong's kev cai, in particular, the kev cai thiab holy los yog sacred knowledge of shaman or txiv neeb....

It really saddens me to see, to know, you Hmoob are really this infantile and childish. Grown ups talking about ghosts, spirits, divinities, and other imaginary ethereal things and entities....

Other people have MAPPED matter and energy, mapped the contours of space-time, mapped the human brains and how evolutionary biology chisels atoms, molecules, and organs and organelles into incredible organisms, ranging from microbes like viruses and bacteria, to exquisite animals like humans, chimps, tigers, lions, and the great whales....

And what you guys do, and what you guys talk about?

Npab Vib Nais

Nais Phoos

This or that CAUSLAUSNEES

How many niam yauv, or poj niam, this man or that man had OR HAS

Mem toj

Ghosts

Evil spirits

Ancestor spirits

Shaman and holy men, with SPECIAL KNOWLEDGE, harvesting energy and talking to the dead

.... ALL THE WHILE pretending to be really smart, with deep or special knowledge, of this or that IMAGINARY energy, mem toj, khawv koob, spiritual wisdom, kev nom kev tswv, HOLY AND SACRED kev cai hais txog poj yawm txwv koob....

as well as, yes, YesXus thiab yawg txiv, God/Alhal... which is really just Jesus in Heaven, or in another form/existence...

.......... and all of these bullshit you silly men and women believe in and/or worship are, of course, ONLY KNOWN ORE REALIZED if/when you believe IN THE BULLSHIT, in the first place, and study the SPECIAL rites, rituals, and other bullshits you tribal people do and believe in, IN ORDER TO REALLY KNOW the bullshit you know and believe in, ad nauseam, around and around in endless circles... infinitum...

Don't you ever want to take ONE STEP back, or to the side, and ask yourself: Wait, what the fuck am I --- what the fuck are we tribal --- saying, when we say we KNOW ghosts, spirits, the holy Rabbit, the Holy prophet, the holy shaman, the CREATOR OF THE UNIVERSE and how HE IS ALWAYS ADVISING US and how HE DICTATED this or that holy book, hundreds of years ago, when ILLITERATE TRIBES of the Middle East where Allah and his Twin, God, were supposed to be dictating their HOLY BOOKS to were basically PRIMITIVE, SUPERSTITIOUS GOAT AND CAMEL HERDERS?

Don't you have ANY CURIOSITY why or how you come into BELIEVIG these simple-minded bullshit & stories and rituals and chanting of yours?

And that IT MUST BE, for example, because you and/or your ancestors were NOT INTELLIGENT enough, or are thinking/were thinking ERRONEOUSLY and/or making things up, as you go along... and you just keep believing and REGURGITATING, year in, year out, generation after generation.... AND NOT, SAY, BECAUSE those bullshits and entities and spiritual things and "energies" and "realms" and existences and places exist, AS YOU SAY, as THOUSANDS OF PRIMITIVE TRIBES AND PEOPLE all over the world HAVE BEEN SAYING throughout human history and are continuing to say, today?????

Again, it never ceases to perplex me HOW STUPID people really are, or want to be!, and actually believe THEY ARE SO DEEP others, including scientists, just HAVE NOT GOTTEN TO WHERE THEY ARE, in such "deep knowledge."

In other words, when you talk like that, you sound like 3 and 4 year-olds.... it doesn't matter whether you had 5 PhD papers mounted on your walls, or are just a simple, illiterate farmer or goat herder...

Here, to LEARN TO THINK better and more soundly, start with THIS... don't start with what Jesus said, what Moses said, what Allah or HIS holy prophet said, or what your ancestors said, or what the spirits of the sky said... start with WHAT HUMANS say, the MORE INTELLIGENT HUMANS of our species, that is.... Note that unlike your BS, the BS different groups or tribes or people believe in, THIS KNOWLEDGE IS REAL....

If... and that's a BIG IF .... if something exists beyond THIS KNOWLEDGE of ours, beyond our formulas and equations and tables of elements, etc ----- and there seem to be something (like what scientists tentatively refer to as "dark energy" and "dark matter", etc., etc) ---- it is, IT WILL BE, measurable, it would be quantifiable. It WILL BECOME a concrete part of our knowledge, being WRITTEN next to our TABLE OF ELEMENTS, added to our LAWYS OF PHYSICS and BIOLOGY AND CHEMISTRY...

Babbling about Hmoob cov memtoj, ua neeb ua yaig, ua khawv koob... or babbling about Jesus, Noah, Moses, Abraham, Mohammed, Buddha, etc. et al said WON'T ADD ANY THING to our knowledge, or ourselves and of the Cosmos... "studying" and memorizing and regurgitating such BULLSIHT will simply make people stay STUPID, uninformed, uneducated AND UNEDUCABLE... because INDOCTRINATION makes people RIGID and STUPID and UNWILLING to LEARN to think more soundly and cogently and coherently....

HenryDavidT

Jan 11, 2014, 4:48:06 PM1/11/14

> Here, to LEARN TO THINK better and more soundly, start with THIS... don't start with what Jesus said, what Moses said, what Allah or HIS holy prophet said, or what your ancestors said, or what the spirits of the sky said... start with WHAT HUMANS say, the MORE INTELLIGENT HUMANS of our species, that is.... Note that unlike your BS, the BS different groups or tribes or people believe in, THIS KNOWLEDGE IS REAL....

http://www.ptable.com/

The basic information contained on this TABLE is the DISTILLATION of THOUSANDS OF YEARS of human knowledge, coalescing into this nice, compacted chart/table only the last 80-90 years.

If you have no interest in this, of/in THIS KNOWLEDGE ---- which is really all there is, right now... or at least WHERE YOU ARE CONCERNED, as organisms comprised of ATOMS and MOLECULES ---- it really means you have NO INTEREST in knowledge; and all you are interested in is to STAY SIMPLE MINDED and stupid; and we know stupid and simple minded people ALWAYS BABBLE about bullshit and other nonsense THEY SAY ARE BEYOND SCIENCE and scientists ability to understanding and capturing (into, say, formulas, equations, or sound theories of description, of the rough processes and events, of NATURE)...

AEON

Jan 11, 2014, 5:13:27 PM1/11/14
tshuav txa lawm xwb TABSIS tej lub ntxa mas lawv dawj tau lub cev tseem nyob li nyuam qhuav tuag tau ib ob hnub xwb. MEMTOJ los yog LAND ENERGY line yeej muaj zog txaus. tsam no SCUENTist MAMLI MUS SAIB EGYPT COV PYRAMID MAS LAWV TSOM CHAW MEMTOJ zoo kawg. MEMTOJ yog ib yam secret uas cov PAUB thiab TXAWJ yeej tsis xav share PUB 6 lwm tus neeg tsam lwm tus paub lawv ho TXEEB lawm.

HMOOB twb muaj DABNEEG thaum ub muaj ib tug laus neeg PAUB MEMTOJ zoo2 nws los kujmuaj ib tug ntxhais xeeb ntxwv zoo2 nkauj ces hluas nrau yeej khiav ntig
ntwg nraum zoov tuaj tham nws tus ntxhais xeeb ntxwv.

dabneeg hais ntxiv tias muaj ib hmos tuslaus neeg tus tub txawmlos nug tias TXIV hnub no koj twb nrog hmoob mus saib MEMTOJ 6 lawv tus tuag nram qab zog nrad. koj pheej mus saib2 6 hmoob lwm tus xwb es koj tsis saib 6 koj li koj twb yog 80-90 lawm thiab yuav tau saib ib qhov npaj tseg. tus thaublaus t<xawm tias metub aw tej ntawdkuv twb saib loslawm ntev. yog kuv tas txoj sia no ces nram teb ntawm tsob tsawb thiaj yog qhov chaw LOJ. ob txiv tub txawm tham me2 ob peb lo lus li ntawd xwb tabsis yim hmoob nram qab zog uas muaj ib tug tuag ho TABTOM muaj ib tug tub hluas tuaj tham lawv tsev ntawd tus ntxhais zoo2 nkauj. tus tub hluas HNOV ob txiv tub haisli ntawd lawm ces nws txawm ua tes taw sib2 rov qab mus nram tsev. nws mus ces ho piav2 6 nws tsev neeg lawv thiajli muab lub quav ntxa uas tus laus neeg pem hauv zos xaiv 6 lawv tsev nram qab zog tus tuag TSO TSEG lawv coj lawv tus tuag mus ZWM 6 nram teb ntawm tsob tsawbli tus tub hluas hnov.

txijli ntawd los mas tus laus neeg opem hauv zos yeej tab xyu tas li xwb thaum nws paub tias neeg twb coj ib tug tuag mus ZWM 6 thaj chaw nws xaiv nws pauyb tias yog qhov zoo tshaj plaws uas nws ib txwm pom los lausli ntawd. tej yam no mas thiaj yog ULTIMATE SECRET.

nej sim xav seb ua cas thiaj yuav yog ULTIMATE SECRET ma vim tej yam zooli GVP txiv lub ntxa uas peb twb hnov2 tias muab GVP txiv ZWM 6 zoo chaw ces GVP thiaj sawv tsees ntawm lub npe POV DAG los TSHEEJ NEEG nce mus txog GENERAL level tsis ntev tom qab ntawd xwb ntag. tej yam HLOOV NEEG LUB NEEJ SAI NP0AUMLI NO cov TXAWJ thiab PAUB THIAJ LI tsis nthuav tawm tej TXUJCI no me2 li ntag laud. nyob tim USA no mas kuv tsuis tau hnov TABSIS tim THAIB maskuv hnov tias lawv muaj MAJOR kawm txog MEMTOJ uas SIV lub KHIMTHIV 8 CES los ntsuas MEMTOJ MEMAV.hnov mas peb HMOOB twb muaj tus puav mus kawm MAJOR ntawd tim THAIB TIAV lawm thiab ntag. kuv hnov ntxicv mas 2008 kuv mus kho mob tim THAIB mus txog pem NAN muajib lub ntxa nyob nram qab ke HMOOB taw tes tias lub ntxa nrad yog co ntiav suav saib memtoj 6 co ib tug laus neeg. hnovli no kuv kuj tig ntsej tig muag mus nuam yaj me2. tus TSIS PAUB tsis POM li kuv kuj zoo li tsis txawv ualuajli cas tabsis ib tug laus neeg nrog peb caij lib lub tsheb uake mus nwsx tias suav yeej ncaj 6 cov co uas ntiav suav thiaj qhia yog ib qhov zoo chaw tsawv 6 co lawm thiab ntag ov.

AEON

Jan 11, 2014, 5:25:32 PM1/11/14

HENRY it seems as you just put your head under you bed and did not wake up to see the light and the SCIENCE about MEMTOJ and thank to GOD that you just keep it that way so there are LESS competition in that area of knowledge. it does not matter if you are HMONG pretender to benon-hmong or a different ETHNIC than HMONG just keep your head and eye blind to this MEMTOJ subject would be perfect so that there are LESS competition. now that you brought up that poiint i have a second thought that i might already reveal too much about MEMTOJ in SCH here. the good thing is i did not reveal a specific location yet.

HenryDavidT

Jan 11, 2014, 5:43:21 PM1/11/14
On Saturday, January 11, 2014 4:25:32 PM UTC-6, AEON wrote:
> HENRY it seems as you just put your head under you bed and did not wake up to see the light and the SCIENCE about MEMTOJ and thank to GOD that you just keep it that way so there are LESS competition in that area of knowledge. it does not matter if you are HMONG pretender to benon-hmong or a different ETHNIC than HMONG just keep your head and eye blind to this MEMTOJ subject would be perfect so that there are LESS competition. now that you brought up that poiint i have a second thought that i might already reveal too much about MEMTOJ in SCH here. the good thing is i did not reveal a specific location yet.

+++++++++++++

It's Hawj. HenryDavidT is just the screen name I used, when I first registered to use Google and I just didn't changed, when they moved from general Google protocol, to their specific Google PLUS protocol.

Anyway, there is NO SCIENCE or knowledge in/of MEN TOJ ... or in any other BS beliefs, when it comes to ghosts, khawv koob, YesXus walking on water, Mohammed rising from the dead and getting up onto a WINGED HORSE and flew BACK TO BE WITH ALLAH, and other 3-year-old Velveteen Rabbit stories.

Again, if you WANTED to know stuff, if you wanted basic KNOWLEDGE and SCIENCE, please STUDY BASIC SCIENCE and MATHEMATICS.

Stop babbling that bullshit are knowledge, but a special kind you HAD TO KNOW A TRIBAL'S BS IN ORDER TO KNOW ITS SPECIAL/SPECIFIC "knowledge", etc.

Again, KNOWLEDGE and SCIENCE start with the TABLE OF ELMENTS I included here:

from there, you go on to study atoms, molecules, FIELDS OF ENERGY (energy is NOT you Hmoob and other primitive TRIBAL babbling: no, science and knowledge are QUANTIFIABLE stuff MEASURABLE with TOOLS MADE FROM ATOMS AND MOLECULES), are formulated into equations and charts and quantities, and events and processes.... in NATURAL PHENOMENA, ranging from, again, tiny things like microscopic entities.... to giant structures BILLIONS OF LIGHT YEARS ACROSS in the cosmos...

ntu...@gmail.com

Jan 11, 2014, 8:09:12 PM1/11/14
I will not going to talk deeper than this because I was not pay for. Sorry.

AEON

Jan 11, 2014, 9:21:43 PM1/11/14
you are HAWJ instead of HENRY.. that is better now. just ,keep going the way of STRAIGHT SCIENCE and MATH is a BIG relieve for me because at the most those SCIENCE and chemicals will end at the TABLE OF ELEMENTS while the MATH will just go several grades above CALCULUS AND NONE OF IT WILL GO to MEMTOJ and the old HMONG ROOT of TRIBAL believe system. certainly that will filter out a bunch of brilliant minds away from the competition zone. it better that i should stop babbling about GOD´S secret hidden in plain sight right at the (Animals==HUMAN==HMONG)´s eyes but we fail to see it of course not too plain because it was hidden in the DEEP ground. IT WAS NOT TOO DEEP SOMETIMES because people had been known to DIGGING grave a little too deep and end up cut to energy line which were NOT the good case if that line is being cut during the grave DIGGING process. last i heard HMONG people had done it a few time after paying a HUGE sum of money for the EXPERT to reveal the BEST location. the EXPERT typical WARN NOT to DIG too DEEP. because the BEST location does not go too deep under the ground. the closer the energy line to the death body is the BETTER choice by the EXPERT´s theory. i heard in one case the energy line even raise a little out of the ground into plain view at the farm where the people at the farm had seen it. it had became an issue for the HMONG people in that village because the farm´s real owner is complicate to know so once the energy line pop up in that location the HMONG people in the village just had to be the owner of that spot. one of the family happen to have a death and use a spot close to that spot as the grave and THAT stir up the ISSUE at the farm about who have the right to that spot. EVEN very close family members started to claim the right to that spot in NAN,THAILAND. this type of case where HMONG people sib TXEEB MEMTOJ is nothing new i heard people even SIB TXEEB to the point where multiple deaths have been lodged close to each other and at the end some black magic had to be done to kill of the other grave leaving only one of the grave alive at the vain of energy line. this use to be a HUG issue in HMONG community back in LAOS. THE OLD RULE USUALLY prohibit another family to lodge their death within hundreds of meter around an EXISTING GRAVE. unlike here in the USA where grave are only inches away some time even stacking up in the mausoleum.

AEON

Jan 16, 2014, 11:52:36 PM1/16/14
v mas zooli neeg VWM2 MOB2 SIAB. YEEJ vwm mobsiab TIAG LAUD VIM SUAV txov hmoob TXAUS YEES KAWG LAWM. HMOOB TUS YEEB NCUAB MAS blog thiab nyablaj tseem yog tom qab me2 lawm SUAV yog tus #1 vim suav TXOV hmoob memtoj THIAB KHAWB/DAWJ hmoob tej ntxa tas lawmntxov. nej mus saib youtube HMOOB TXIV YaWG dseb nej yuav paub suav tseem nrhiav TXIV YAWG LUB NTXA LUB CEV NPAUMLI CAS vim hmoob paub pom los hmoob zais tsis qhia vim yog suav paub ces suav kawg muab rhuav kom LIAM TXWV. tabsis zais2 tau ntau TXHIAB xyoo los no zooli twb mus peem yuav tshiaj ib tug tseem ceeb uas muaj zog txaus ntxeev daim AV kom av qeeg thiab dej nyab. yog rawsli cov paub piav2 mas tsis ntev tus ntawd mus peem tsheej ib tug MUAJ ZOG TXAUS2 CES hmoob yuav sawv kom ciaj HAIV. SUAV cov txawj ntse yeej soj nraim txoj kev no nrog hmoob tham ces hmoob taw te 6 tej xyoob ntoo tias tsob ntoo tid yog ntoo TXIV YAWG ces tas tsis paub tsis pom TXIVYAWG lub ntxa. zais li no los lawm ntau txhiab xyoo. ib hnub twg HMOOB SAWV TAUS mas suav tseem yuav nyhav siab heev vim suav yeej PAUB tias suav tau ua PHEM HEEV 6 HMOOB los lawm ntev.

DownUnder

Jan 26, 2014, 9:20:16 AM1/26/14
HenryDavidT... may be you can explain these stuffs about "soul" to us... just simple Hmong thing about shaman and "soul"... and what is discussed in this video here:
Scientists say they can prove the existence of the soul:

http://www.youtube.com/attribution_link?a=U8jC03zmXKw&u=%2Fwatch%3Fv%3DXeh001ptDgo%26feature%3Dshare

du
HenryDavidT wrote ":
< How about all of you Hmong stop spewing bullshit as "knowledge" or "holy knowledge" or "sacred knowledge" or "special and deep knowledge you HAVE TO BELIEVE IN THEM, to know them" or "science"?
> ... So What is KNOWLEDGE??? What is SCIENCE?...

AEON

Jan 27, 2014, 6:10:57 AM1/27/14
human science IS too YOUNG to UNDERSTAND full scope of the NATURAL physics in this UNIVERSE. anything that the YO99UNG SCIENCE can NOT PROOF, TEST, and REPEAT it THAN the YO9UNG SCIENCE say it NOT TRUE to SCIENCE it is only TRIBAL BS. SCIENCE will GROW up later in time and it will UNDERSTAND when the BABY SCIENCE is OLD enough to UNDERSTAND such processes and the realm of this natural physics. BABY SCIENCE will DENY the existing of anything it can NOT TEST and MEASURE using the ruler or a micrometer. not ALL THINGS IN THIS universe IS TEST-ABLE AND measure-able with the ruler or micrometer. one of the physic law of conservation of energy that were found in 550 BCE which ia 2,564 years now stated that the energy can NOT be create NOR DESTROY which provide a little clue to SOUL or a PART of the ENERGY IN animal that after the animal is dead does NOT mean that the ENERGY is DESTROYED by this 2,564 years old law of PHYSICS. sure YES. the BABY SCIENCE was too YOUNG to know the truth out there in this UNIVERSE so it will SIMPLY DENY the existing of it for now and just treat it as TRIBAL BS. the BABY SCIENCE with algebra and the SCIENCE of the table of elements will only know how to DENY the EXISTING of supernatural forms or anything that the BABY SCIENCE can NOT TOUGH or smell. the PEOPLE who know that TRIBAL BS KNOWLEDGES JUST HAD A good TIME KICKING us out of CHINA down into the south and they still keep follow us where-ever go go they will use those TRIBAL BS TO THEIR advantages by DISABLING our natural energy support (KHAWB THIAB DAWJ NTXA) kom HMOOB poob mus yog neeg lwj neeg LIAM UA LAWV QHEV mus kom tas txhua tiam kom TXHO9B SAWV los nrog luag paub txog tej BABY SCIENCE hu ua TRIBAL BS knowledge me2 li no. SUAV thiab meskas tsis yog RUAM2. meskas tej tsev tseem ceeb tim DC lawv tsis yog lam pov 6 tom tej chaw DOG DIG. suav tsis lam CAUM hmoob QB tuaj muab tooj roob hauv pes TXO tu tej toom tej toom thiab KHAWB hmoob tej ntxa ua hawj LWM tsis muaj QAB HAU 6 haiv NEEG SUAV. SUAV YEEJ PAUB TIAS hmoob IB FEEM DHIA TAWM HAUV DAIM av suav LAWM MAS hmoob YUAV MUS NYOB IB LUB TEB CHAWS YWG LOS YUAV MUAJ IB THAJ CHAW TWG MUAJ zog TXAUS TSA KOM hmoob xeev rov los PAUB txog tej TRIBAL BS knowledge uas yuav ua 6 HMOOB rov muaj ZOG in zaug tom QB ces yuav rov yog teeb MEEM 6 SUAV tseeb2 suav thiajli tuaj yav qab tebli tim BLOG tuaj muab tej to9j roob hauv pes uas suav xav tias zoo chaw TXIAVkom tu kom tas. thaum ikuv yau dua 10 xyoo uas kuv tseemnyob tim ub mas kuv twb pom tej roob tu tej ya tej ya no kuv twb nug lawm ntau zaus tias qhov no ho tu ib ya yog ntujtsim teb raug yeej zooli no los yog ua cas? cov laus tias SUAV TXIAV MEMTOJ suav tuaj khawb thoob tej roob hav no kom HMOOB los cov neeg nyob daim AV no txhob TXAWJ NTSE kom caum tau los yog tshaj SUAV.

LEEJ TWG MUAB TEJ KNOWLEDGE NO HU UA tribal bs NO MAS KAJ TSIS TREATLI SIAB NYIAM tabsis muaj ib yhnub nws yuav PAUB tias tej nyuag tribal BS NO MUAJ ZOGkawg thiab ov yog tsis muaj ZOG NO GVP ho yuav ua cas ghle tau nwslub title POV DAG no pov tseg thiab sawv los NRES tau HMOOB ib tug THAWJ NEEG. pib nthe xwb mas tub rog thiab neeg dhia ntig ntwg. tej yam no twb QHIA tau me2 tias MEMTOJ memav YOG IB YAM tseem ceeb NPAUMLI CAS. HMOOB DAIM dvd qub teb qub chaw #8 MUAJ IB QHO YOG hmoob MUS YEES gvp txiv LUB NTXA thiab tej toj roob hauv pes ib thaj tsam ze2 ntawm GVP txiv lub ntxa. kuv pom lawm yog muab piav raws li HMOOB txoj kev ntseeg mas GV P txiv klub ntxa yeejyog tau ib lub zoo chaw lawm. ib thaj chaw mas muaj yam zoo yam tsis zoo sib txuam zom zaws. qhov zoo heev masyog cov roob uas TXHAWB gvp TXIV LUB NTXA MAS NYOB ZE2 HEEV qhia rawsli kev NTSEEG MEMTOJ mas yam zoo2 yuav tshwmsim 6 saum neej no SAI2 heev. muab saib rau GVP TXIV cov tub ki kuj raws li kev ntseeg vim GVP uas covc nrog GVP ohauym yeej pauib GVP mas DAG2 lawv mnuab hu ua POV DAG no xwb. ua cas muab GVP txiv mus txum 6 nws lub chaw tas GVP cia li hle olub npe POV DAG opiov tseg sawv tsees los yog ib tug THAWJ HMOOB coj tub rog mus tua txog twg los muaj YEEJ. QHOV NO KUJ RAWS LI KEV NTSEEG memtoj LAWM.

IB QHO NTXIV NTAWMKEV NTSEEG memtoj MAS QHIA Tias GVP txiv klub ntxa mas co9v roob hav sawv TXHAWB nyob ze2 li ntawd mas yam zoo yuav tshwmn LOS sai2 TABSIS TSIS KAV NTEV. nqe no mas tsis tau pom.peb mam SAIBmus lawm yav tom ntej me2 ntxiv yog GVP cov tub ciali sawv tsis taus los COJ HMOOB ces MEMTOJ tshwm rov muaj tseeb ib ZAUG ntxiv dua. yog cov roob sawv deb ntawm GVP txiv lub ntxa tseemmuaj cov sawv nres los TXHAWB no mas GVP cov xeeb ntxw los tseem yuav tuav raws los txiv thiab yawg olub koob los yog HMOOB tus THAWJ. dhau ib ntus tom ntej mas yuav yog ib txheej roob tom ub yog cov yuav TXHAWB lawm raws li kev ntseeg MEMTOJ. kuv mas tsis yog ib tug EXPERT txog feem no thiab GVP TSEV NEEG. kuv tsuas pom ib daim VDO lawv tso tawm thaum uas yog GVP lub XIM mas zooli tus txiv xaiv KOM gvp CO9V TUB 6 SIAB ME2 VIM zooli nws pom mas gvp COV TUB THIAB XEEB NTXWV TSIS HAIS KOM MUAJ TUS TAU doctor LI VIM TUS TAU BA thiab BS los TWB TSIS TAU POM. lo lus no ses twb yog NYHAV KAWG lawm nawb yog tus txiv xaiv hauv GVP lub nteev yog tus NTUAS thiab QHUAB QHIA 6 GVP tsev tub ki. cia seb lawv tsev tub ki puas muaj ib tug sawv los nres tau lawv txiv los lawv yawg lub npe tuav HMOOB tus THAWJ LUB NRA. yog lawv rov TSIS sib haum lawv rov sib RHUAV kom TAWG plam ces tsis muaj leej twg CAWM tau. yoglawv khaws TXIV XAIV lo lus MOB2 no mus TSA kom lawv TSHEEJ neeg ces yog koob hmoov 6 lawv lawm. naturally cov tub nom thiab cov nplua nuj mas yeej tub nkeeg me2 kev kawmntawv tom U tsis xav KK vim yog nkim sij hawm xwb hauv lawv lub siab. lawv mas twb yog zoo hmoov uas tau tus txiv xaiv uas muajlub siab muab lawv THUAM THIAB QHIA IB TXOJ KEV 6 L,AWV LAWM. KHAWS CES YUAV TSHEEJ TSIS KHAWS YOG TSEEM chim2 6 TUS TXIV XAIV XWB CES HMOOV TAS lawv yuav plam poob mus 6 txojkev TXIOM NYEM maslawv mam ho yuav rov ras nco txog tias ua cas ho tsis mus tsoo muskawm tom U kom tus txiv xaiv lo lus TXHOB muaj tseeb.

KAVLIAM TEJ NTAWD YOGLAWV PERDONAL TEEB MEEM PEB cov hauv SCH TSIS MUAJ IB TUG YUAV pab TAU vim tom U peb twb tsoo mob2 hlwb txaus lawm. yog peb heev ces peb twb txog PhD tas lawm. peb twb PAB tsis tau peb tus kheej peb thiajlam pw nram BA thiab BS ces mus xub company kom tau $los yug poj tub se thiab them nqe tsev nqe INSURANCE lawm xwb. peb cov tuaj hauv SCH no mas twb yog muaj thiab nkim sij hawm ntau kawg lawm.

Vaj Ncuab

Jan 27, 2014, 7:55:30 PM1/27/14
Uncle Idonotknow;

Photong Neej Tswb Vaj (GVP txiv) lub ntxa, Photong Lauj Txooj Vwg (Naikong Nom Tub Lauj txiv)ntxa thiab kuv yawm txiv txiv (Lauj Ntxoov Huas) lub ntxas ces log kiag rau tib qhov chaws (tib koog). Naiphom Vaj Pov tau nom yog vim luag txawj ntawv, cim xeeb zoo, tsis nshai tuag thiab mob siab rau luag tes haujlwm. Thaum Photong Neej Tswb Tuag (1951 or 52), Vaj Pov tseem kawm Nai Houei nyob Dong Hin. Phaya lawv ntaus xov tooj rau Vaj Pov hais tias, Vaj Pov koj txiv tuag lawm kom koj los tsev (Xeev khuam) los Vaj Pov tsis los. Vaj Pov hais tias tuag tsis tuag los tuag lawm, los los tsa tsis sawv, muaj tshwj kab kav xwm, yog Vaj Pov los 5-6 ces yuav poob ntawv xum nyob kawm ntawv kom tiav.

Thaum Lt. Vaj Pov pojniam uas yog niam hlob (Vaj Txos, Vaj Txov thiab Maiv Kawm lawv niam) tuag xyoo 1953 Lt. Vaj Pov tsis pom. Vim Dien Bien Phu tawg, Sam Neua tawg thiab cov Viet Minh raws Fabkis tuaj txog Muang Hiem. Yog Lt. Vaj Pov los tsev, tub rog yuav khiav thiab Muang Hiem yuav tawg, Lt. Vaj Pov xum tiv rog.

1982 or 83 Naiphom Vaj Pov niam tuag nyob Montana, Naiphom Vaj Pov tseem mus kub xaj nyob Thaibteb, Naiphom Vaj Pov tsis los tsev xum nyob Thaibteb ua teb ua chaws, cia tshwj kab kav xwm tham niam.

Naiphom Vaj Pov zoo, tau nom los vim luag mob siab rau luag lub tes haujlwm, thiab vim luag txawj ntawv. Col. Suav Yaj, Col. Ntsuab Vaj Lis, Col. Lis Tsas lawv tsis tau nom vim lawv tsis txawj ntawv. Txawm yog Suav Yaj yuav lo av li tom tsav rog, tsheej hli tsis tau dav dej thiab tiv Looj ceeb tsis tawg thaum 1972 los Suav Yaj tsis txawj ntawv ces tsis vam yuav tau Brig. General.

Looj Mem nyob tim University, nyob pem West Point. Txhob cia siab rau Oakland Cemetery (Jackson), Oakland Cemetery yog lub rooj toj ntxas ua Hmoob nyiam tshaj, tabsis Oakland Cemetery twb pib los tuag thaum 1853 los lawm. Yog zoo looj mem li Hmoob hais ces luag twb noj tshuag tag lawm ntxov.

Yog xav kom muaj nyiaj ces xa menyuam mus kawm University of Pennsylvania Business School, Medical School or Pharmacy School. Yog xav kom tau Colonel, tau Naiphom ces xa menyuam mus kawm US Army Academy-West Point. Tsis li ntawd tos cov laus tuag, tos yus tuag mam nrhiav looj mem, menyuam tsis kawm ntawv, quav yeeb quav tshuaj, haus dej haus cawv, zas plob haus daj, thos pob ntseg ces txhob vam yuav rog luag zoo.

Paul C. Lo tau ua Judge vim Paul C. Lo tau J.D. from UCLA-Law School thiab muaj experienced ua Kws Lijchoj 20 tawm xyoo. Yee Cha Hang, Tong Vang & Pheng Lo tau Lt. Colonel huav US Army los lawv tawm pem West Point. Rooj teb no yog tsis muaj degree ces txawm ua tub rog 30 xyoo los kawg tau Cas Ej (Sergeant Major of the Army).

Vajncuab5

AEON

Jan 28, 2014, 5:32:37 PM1/28/14
yog thiab los yog tsis tas. muab piv txwv kom nkag siab me2. tim VIBNAIS pem 09 uas yog thaj chaw HMOOB leej twg tuag hauv vibnaiks cesx kawg faus pem 09 ntxa pwm 09 mas muaj pua2 txhiab2 lub rau ib nyuag koog rau pem qab roob VIBNAIS. ntxa mtau npaumli ntawd tansis tsis yog txhua2 lub yuav zoo tas nrho. kuv pom mas muaj ib lub ntawm ntug PAS NPAWS ze2kev tsheb ntawm ntug CHURCH CATHOLIC muaj ib lub ntxa ho txawv lwm lub vim nws ciali TXAWJ LOJ thaum cxov hmoob NAB(M) NYAOS KHIAV LOS NYOB vibnais. THAIB MUAB 09 NRAU TIAJ tas tabsis lub ntxa ntawd nyob ze2 kev tsheb puab tom 02 ces THAIB tsis nrau lub ntxa ntawd uas HMOOB los ua lub khw 05 09 puab ntawm ib sab. neeg mas mus2 los2 coob li coob sawv daws thiajli pom olub ntxa kuv piav no. ntxa ntau2 nyob ua ib coog TABSIS tsis yog txhua2 lub txawm yuav zoo rthiab ncaj MEMTOJ. yog leej twg tau lawm ces nws kuj mus yog tus LOJ tus KAV lawm nws kuv tsis pub 6 lwm tus lawm xwb. qhov HMOOB ua2 4 los ntawm kev sib txeeb ntxa os vim yog tsam muab faus sib ze ces lawv cov hauv dabteb los tsis sib haum lawv yuav sib txeeb ua tsov rog hauv yeeb ntuj cov hmoob saum neej no thiajli sib cav sib ceeg thiab ua 4 txaus2 yees tom qab muab cov ntxa faus sib ze ua ke.

leej twg tau memtoj ZOO CES NWS UA YAM TWG LOS ZOOLI KUJ TAU RAWS LI SIAB NYIAM THIABLUB HOMPHIAJ YOG LEEJ TWG TAU memtoj TSIS ZOO CES 66SIAB UA IB HOM TWG LOS L;UB HOM PHIAJ TSIS TAU RAWS SIABNYIAM. khwv2 los PLAM thaum kawg.

mus jkawm tom U los tsis yooj8 yuav kom kawm tau yuav yog muaj zoo LOOJMEM TXHAWB/PAB me2. yog tsis muaj ces mujs kawm tom U 66sioab los pompoob thiab plam kawm tsis tau tsis tiav twb dhia daj hlaw rov mus tsev mus yuav poj niam yuav txiv ces mnuab LIAM 6 tej ntawd thiajli kawm tsis tiav. tej ntawd mas LAM LIAM tseeb2 vim kuv twb muaj ib tug menyuam tim VIBNAIS kuv mam tuaj tim meskas no kuv twb tseemmus pib kawm H8GH SCHOOL. 4 xyoo tiav mammus tom U 4 xyoo ntxiv los twb tseem tau yog yus 6siab xav kawm tiag2. leej twg muab LIAM tias yuav poj niam los yog yuav txiv thiaj muab ntaub ntawv POV TSEG no mas DAG tseeb2 vimkuv twb taug txoj kev ntawd los lawm 1987 txog 1994. suavy penny thiab quarter NOJ NPAWS FES NROG XWB LOS KUV TWB NTXEEM2 dhau los txog hnub no.

AEON

Jan 28, 2014, 7:47:16 PM1/28/14
On Monday, January 27, 2014 6:55:30 PM UTC-6, Vaj Ncuab wrote:
LOOJMEM twb PAB TXHAWB GVP thiaj li MAKE THE RIGHT CHOICE at the right time. yog tsis muaj LOOJMEM CAWM ces nws yuav make the WRONG CHOICE uas 6 neeg kev phojjywg thiab TXHEEB ZE nrug deb ZUJ ZUS. thaun kawg ces yuav tshuav yus ib leeg zov saum KHAIB. seb puas kam ncaws 10 lub M18 coj cov hluas hauv paus los 6 ib lun qjhpo taub yus ib leeg zov. yog nyablaj tuaj ces NYEM kom tas 10 lub M18 no ces muab ib lub LOJ nyem kom qhov taub foob nkaus ces yus txoj yawg kawg sau TIAV kiag tseg xwb yog tsis muaj MEMTOJ CAWM.

tus neeg muaj MEMTOJ CAWM mas zooli thaum GVP caij helecopter mus tsaws saum khaib es MAG B51 twb muaj cov thawj tub ro9g tuspuav CAWM2 tau GVP coj mus kho mob hnov mas zooli twb yog hmoob RO9V UA 6 GVP pab tib vav ntsis sub ntag. muaj tus ntxub2 yuav tua los muaj tus yuav cawm. HMOOV tsis tas thiab MEMTOJ CAWM ces tseem yuav sawv rov los yog tus COJ. tsis li ntawd ces tsoom LIS NCUAB twb txeeb kiag yog tus LOJ lub sij hawm ntawd lawm NTXOV2 tej kasmoos no mas yog muab SIAV PAUV nkaus xwb. ntawd mas yog thaumn ub TABSIS tamsim no tim THAIB 2006 lawv muab THAKSIN ncaws tawm tim THAIB. HOS XYOO NO LAWV TSEEM XAV2 NCAWS thaksin TUS MUAM tseem niaj hnub tabtom ua MUAJ2 CEEM tim ub tej kasmoos no mas muab siav mus PAUV. ciaj ces tsheej neeg zoo tuag ces TAS ib tiam neej. leej twg HEEV ces kwv loo m16 los yog AR15 nce lawm saum roob phuv npiab mus ua CAUBFAB. saum PHUV NPIAB MAS TSAM SIAB THIAB deb dhau YOG laj2 nce roob NO MUS PEM QAUM KASXIM hav NAJKHAV xwb los tau nyog. sab NAJ KHAV peb dhia tawm 1979 los tau 24 xyoo no lawm nyaj tej TXOOB, KUJYEM, thiab QOS yuav rov ntom nkaus li qub thaum i lawm. ua CAUBFAB ces yuav yog muaj tej yam no thiajli CAWM tau txoj sia thaum hma ntsuab tuaj zov yus daim tb lawm ces yus kawg nqa txuas, tuamtxhobk, thiab taus mus nropg tej kujyem,txoob, thiab QOS ua kasmoos me2. HAV CAUBFAB MAS TSIS TAU ZOOLI PEB MUS XUB company TIM MESKAS NO 8am TXOG 6pm LI OV. ua teb mas in ke ncaws nroj ib ke SOJ NTSUAM sev hmnantsuab tuaj txog qhov twg lawm. yog hmantsuab pib nce taw toj tuaj nram nroog tuajlawm ces KAJ TSIJ nriav chaws nkaum. qoob loo ces EV MUS ZAIS. txog mus ib txopj kev kom du2 6 tom yus lub chaw zais qoob TSAM hmantsuab ho paub tias yus EV QOOB MUS ZAIS 6 THAJ CHAWS TWG TAS CES nkim zog dawb2. zais MAS YUAV TAU KOM YOG ZAIS TSEEB ME2. YEEJ PAUB zoo2 tias hmantsuab tuaj txog mas lawv yeej xub2 hlawv lub txhab ua ntej thiab zov yus daim teb ces lub txhab mas LAM ua ib lub DOG DIG los nti ntsej muag xwb. cov qoobtseem ceeb mas TXHOB lam cia hauv lub txhab ntawm teb vim yeej PAUB tias lu ntawm teb mas yog thawj2 lub yuav MAG HLAWV. yam twg tseem ceeb mas EV MUS ZAIS KOM DEB NPAUM LI YUS MUAJ ZOG EV MUS ZAIS. thaum hmantsuab pib nce roob ces yus TSIV mus nkaum kom deb ze2 yus copv qoob yus twb coj mus zais lawm ntev. hmantsuab tuaj mas lawv yuav zov yus daim teb ces nkaum kom deb mus muab yus copv qoob thaum i yus ev mus zais coj los yug siav thiajli yuav DIM ib zaug ntxiv. peb mus nkaumtau 3 xyoos tom HAV CAUBFAB mas yeej PAUB HMANTSUAB lub tswv8 zoo2 lawm. lawv HEEVlos eb kuj muaj tus mus nkaum ze2 nram nroog yog hmantsuab pib sawv kev yuav tuaj nce roob los peb twb hnov moo li 3 hnub ua ntej hmantsuab yuav txog peb tej chaw nkaum. lub sijn hawm 3 hnub ntawd ces peb twb coj poj tubse mus nkaum kom zoo thiab nrhiav tswv8 yuav cawm siav li cas thiajli dhau 2-3 weeks uas hmantsuab tuaj zov peb lub zos thiab daim teb. HMANTSUAB mas nyob tsis tsheej pem hav caubfab ib zaugli txhua zaus lawv tuaj maskawg nyobli 2-3 week ces dhia rov lawm nram nroog tas dulug. tshuav ces yog cov kaus poom NQAIJ uas lawv ev tuaj tho noj tshuav cov PLHAUB kaus poom qhuav2lawm xwb. tsis taslios 3 hnub xov peb xub paub ua ntej ces m18 muaj puas tsawg lub los yeej paub txoj kab hmabtsuab yuav tuaj yog txog twg ces M18 YEEJ MEEM CAWS KOM TXAUS YEES. hmantsuab tuaj nce roob ces ib sij tau ib nras txaus2 ev rov lawm nram nroog. yog hmantsuab tuaj ua khaib nkaum los yus kujn tsis RUAM2 yuav mus thab lawm saum KHAIB. YUS MUS TOS TXOJKEV NCE MUS SAUM KHAIB XWB NWS TSISMUAJ YUAV BNKAUM SAUMKHAIB TSIS NQES MUS IB TIAM LI OS. yog nws nkaum twj ywm los yus kuj nyob yus nram qab roob yog nws nqes los nrhiav noj ces TSOM KOM NCAJ2 mam muabib lub qhuav naskos PAUV ib tug hmantsuab. lawv heev los nkaumli 2-3 week xwb ceskawg dhia kom CEG LEM nqes KHAIB rov lawm nram nroog. lawv dhia tas yus manli rov loos khee teb ua kom tau qoob los cawm siav 6 lwm xyoo. muab xav maspeb tej qav num xub ciompany tim meskas no TAU ZOO lawm deb muab piv 6 tej num tim hav CAUBFAB. tim no ces nyuaj2 los yog 8-10 xuajmoos hauv tsev nram company xwb ces tas ib hnub haujlwm twb tsis tau mus khawb QOS DAJ kom tob2 li ob tawm neeg thiab mus ev NYHAV2 nce kom nto roob ho nqes hav ntxhab2 ntsaub ntsees lawm hauv hav dej. NAJ KHAV mas khees zog vim roob hav tsis ntseg heev li lwm sab roob hav kuv hnov mas nce tojli nce lawm saum ntuj hos nqes hav mas nqes li yuav nkag lawm hauv qhov av. ncel;i ib nrab kilometer ho nqes li ib nrab kilometer. nce2 nqes2 li no tsis tas tsis kawg kuv hnov tej sab ze tsawv NAJ KHAV uas peb muaj tej txeeb ze nyob thiab nkaum hmantsuab dua los lawm. cov roob hav zooli ntawd mas hmantsuab los TXAWJ2 nkees nce nqes2 ib yam nkaus ces thiajli yog chaw nkaum ua CAUBFAB. HMANTSUAB tuaj txog lub roob sab ti8m ub yus twb xuas m16 thiab 8 teg tua raug nyob los yuav yog li ib hnub tawm mas hmantsuab mamli nqes2 roob thiab ro9v nce2 roob tuaj txog yus sab roob puag tim no. yog hmantsuab muaj SIAB NCE TUAJ txog tim yus ces yus twb npaj txaus2 yuav muab pob ze dovli cas kom hmantsuab siob tw mus nkaum hauv paus ntoo kom txhob MAG yuslub txaj zeb. ntxha2 li ntawd mas lub txaj zeb tseem HEEV zog lub M18. TEJ NTOO ME DUA NCEJ PUAB CES TSIS YOG CHAW NKAUM KIAG LI. hmantsuab nce tuaj ze tsawv li 50-100 mev CES HLAIS HLUAS LUB TXAJ ZEB pob zeb lub me luaj taub hau nrov ntig ntwg nqes hav ces HMANTSUAB kawg SAB tseeb2. sab phuv npiab ces hmantsuab ntshai los ntshai TXAJZEB vim lawv MAG ntau zaus lawm.

TseemYeej

Jan 29, 2014, 1:21:52 AM1/29/14
Hloov tswv8 thiab mad... Ua cas yuav niaj hnmub piav txog HmaNtsuab mus tas li xwb naj?

TseemYeej.

zelee...@gmail.com

Mar 19, 2014, 7:10:52 AM3/19/14

nichol...@gmail.com

Aug 15, 2015, 4:56:34 PM8/15/15
Kuv kawm tiav MS Electrical Engineering. Tamsim no kuv yog ib tug engineer ua haujlwm rau US DoD nyog lub khaib thab ham NAWCWD China Lake CA. Kuv kawm txhua yam xws li hmoob mem toj tsev yaj thiab mem toj tsev yeeb, thiab kuv kawm Suav Feng Shui los tau ntau xyoos lawm. Kuv paub qhib foob mem toj tim ntxa, txawj khawv koob xeem qua ntxa.

Kuv hais li no. Cov neeg ua nom ua tswv, muaj nyiaj, muaj koob muaj npe, xws li neeg suav, neeg meska, neeg thaib, neeg japanese, etc, luag txwv feej yeej tau zoo chaws. President of Taiwain niam thiab txiv tau zoo loojmem tiag, luag tsev neeg thiaj muaj meejmom. President JFK tau loojmem zoo nws tsev neeg thiaj muaj koob meej thiab nyiaj txiag. US capitol yog ib qhov zoo memtoj tiag tiag yog leej twg tsis tau pom...yuav tau mus saib.

Qhov tseeb yog yus txwv feej tau zoo chaws, tej tub ki ua dab tsi los yeej muaj qhov tau xwb, tsis muaj kev puas tsuaj.

mi hlub

Aug 16, 2015, 3:18:46 AM8/16/15
Yog koj kawm Feng shut ces koj pub MEMTOJ tsawv lawm. Tim meskas no kuv 5 TAU pom muaj major Feng shut TABSIS Tim thiab muaj kev kawm Tom U 6 major Feng kiag xwb. Hosted kuv mas Crazy BAU suav .ua 1 lub suab Los qhia kuv xwb. 5 pom tus neeg hnov lo lus NKAUS xwb hauv BAU suav thiab xwb. Hnov 1_2 ZAUG xwb ces 5 hnov li lawm.

mi hlub

Aug 16, 2015, 3:29:27 AM8/16/15
Testing reply in new browser
Message has been deleted
Message has been deleted
Message has been deleted

HenryDavidT

Aug 17, 2015, 1:04:56 AM8/17/15
+++++++++++++++++++++

I sincerely hope that was just some mindless BS posted here for laughs & giggles.

But if it's not --- i.e., if it's a real belief of yours (you believe you have some "special" or "holy" or "sacred" or "magic" knowledge like "Suav Feng Shui" & other similar BS in addition to your engineering training (based on mathematics, surveying skills, computer skills, etc.) --- then I hope you STOP advertising your real job title, position, or department here in cyberspace.

You said you work for the US DEPARTMENT OF DEFENSE, eh?

We don't need individuals who display degrees on their foreheads, breast pockets, & briefcases --- WORKING FOR THE PUBLIC SAFETY --- who think their knowledge in "magic," "khawv koob," deep/ancient "Chinese Feng Shui," & other "holy" & "divine" & "sacred" Stone, Iron, & Bronze age-derived TRIBAL BS ARE AS GOOD AS, if not better than, "western mathematics and science."

yag...@gmail.com

Aug 17, 2015, 1:16:06 AM8/17/15
some people think/believe a black shirt is more presentable at certain place. some think a short is perfect for the beach and some believe a suit/tie is better for the beach. some people think a flip flop is good for a shirtandtie party....and so on. they question is, why do we act in such way?

the funny thing is, if you think you are dressed appropriately for a certain occassion, then you do feel better at that place (not that dressing differently is a bad thing). it is too bad, that science and math cant explain this. what's worst is the fact that they will never be able to explain it. but, in essence, going to bed naked with a woman is probably a better idea than a suit covering the body.

although science do not support many things as conclusively as mathematics, science has proven to be very useful. And although science can't explain the weird things of the bermuda triangle, this doesn't meant those weird things do not exist (but it doesn't mean they exist either--they could just be weird things in our heads. but, underestimate the power of "beliefs" or the idea of spiritual concepts--it is these beliefs that formed great minds and great science.

but, in reality (try to understand this YOU simpletons), no matter how beautiful science is...no matter how it brings tears to the dumasses thinking about it, with tears running down theirs cheeks...we, the public, do not need idiots who think that science can prove anything...the fact of the matter is... SCIENCE CAN'T, this is the pure nature of science. IF ANYONE DOESN'T UNDERSTAND THIS STATEMENT, PLEASE HUMBLE YOUR ASS AND ASK ME. THIS, MY idiotic FRIENDS, IS THE MAIN REASON WHY THERE ARE STILL THOSE WHO BELIEVES IN MEM TOJ.

HenryDavidT

Aug 17, 2015, 2:12:56 AM8/17/15
On Monday, August 17, 2015 at 12:16:06 AM UTC-5, yag...@gmail.com wrote:

> although science do not support many things as conclusively as mathematics, science has proven to be very useful. And although science can't explain the weird things of the bermuda triangle, this doesn't meant those weird things do not exist (but it doesn't mean they exist either--they could just be weird things in our heads. but, underestimate the power of "beliefs" or the idea of spiritual concepts--it is these beliefs that formed great minds and great science.

By "weird" you mean, of course, that an event or phenomenon can't be immediately explained or explained coherently.

Things that are STILL UNKNOWN or still needing explainations DEAL WITH SCIENCE: mathematics, biology, chemistry, physics, astronomy, genetics, etc.

But there are OBVIOUS BULLSHIT that don't need any explanation, much less scientific explanations: --- e.g.,

* ancient Feng Shui...

* Athenians Zeus....

* The Vikings Thor...

* Sumerians creator Marduk ....

* Christians Holy Virgin Mary and her God-Child Holy Baby Jesus, who could walk on water without violating PHYSICS LAWS because HE CREATED THE FUCKIN' UNIVERSE, SO THERE'S NO VIOLATION, IF HE WANTS TO WALK ON WATER....

* Mohammed, the ONLY HUMAN RAISED FROM THE DEAD TO BE GIVEN THE ONLY ONE HORSE IN THE UNIVERSE WITH WINGS.....

* And other DEEP, SPECIAL, & SPIRITUAL things, knowledge, ideas... like

magic,
khawv koob,
spirits,
holy & divine TRIBAL FAIRY BELIEFS & TALES that "science can't explain...

* Things, ideas, realities, creators, spirits, etc. that "you gotta read the CORRECT/REAL HOLY BOOKS like the "holy" Bible or holier Quran... which was DICTATED DIRECTLY BY ALLAH, in pure and PERFECT Arabic, in the 7th century, OVER MANY DECADES, to ILLITERATE WAR LORD Mohammed who, later, after many decades, recited from memory, IN PERFECTION AS ALLAH DICTATED TO HIM OVER MANY DECADES... to know about....

* Things that you've to go to REAL Shaman who could travel to the spiritual and who could talk to spirits, due to their BELIEFS IN SUCH NONSENSE to really understand .... as per Dr. Pao, Jews, Christians, Muslims, Hindus, Buddhists, Animists, Zeus and Thor and Marduck and Ngiri-Nguru and THOUSANDS OF OTHER SUCH nonsense, et al, ... to know about....

* And MORE of other such BS things....

Only simple-minded individuals (who more often than not think they are true geniuses, who are so deep SCIENCE HAS YET TO CATCH UP TO THEM! lol) --- even if they are talented at one or two discipline or craft --- engage in such BS & babble mindlessly that "since SCIENCE CAN'T DISPROVE THEM, they must be valid"...

> but, in reality (try to understand this YOU simpletons), no matter how beautiful science is...no matter how it brings tears to the dumasses thinking about it, with tears running down theirs cheeks...we, the public, do not need idiots who think that science can prove anything...the fact of the matter is...

Repeat: Science has explained MUCH of the natural world, from here to the very edge of the visible cosmos: virtually all of the FORCES and LAWS that govern natural phenomena (made of atoms) are pretty much known....

Repeat: the mindless BS in little heads like yours --- and this is true in the heads of ALL IGNORANT TRIBAL who all say their PARTICULAR TRIBAL BS are actually really, really deep, cosmic things .... little heads that think your TRIBAL Stone, Iron, and Bronze age BELIEFS & IGNORANCE are actually really, really deep quantum-mechanic-like qualities and realities --- DO NOT NEED explanation, much less scientific explanation...

Repeat the above as many times as it requires, so basic 6th grade information on reality would permeate through...

yag...@gmail.com

Aug 17, 2015, 3:04:46 AM8/17/15
have you ever heard of "nyuj mus nyuj, nees mus nees"?

its weird (or should i say uneducated/unlearned/unconcientious...but in plain words...STUPID) that one person talks about one thing, and the other party got so hot, he started talking about other things which has nothing to do with what the other party is trying to convey. i do admire your stance though, it takes "strong beliefs"...did you get the joke?

as for the topic...i am not sure why some people (science minded) would accept "Things that are STILL UNKNOWN or still needing explainations DEAL WITH SCIENCE: mathematics, biology, chemistry, physics, astronomy, genetics, etc..." but refuse to accept that what the topic is talking about. just so you know BECAUSE I KNOW U KNOW, there is nothign wrong with the way you think in this matter. but, in truth, undiscovered bermuda issues are no different from the typical "aliens, gods, dragons, etc.." theoryieswhich you seem not to be too entertained by. the fact is, you just chose to accept it as such. i know that, you know that...

no one in here said anything about "since science can't prove it, then it must be true (although i have seen christains said it)." personally, i can't even accept such a statement as being "normal." but, the fact is, there are still, some unexplained issues out there, very similar to bermuda issues.

do you remember the last conversation we had? you said science can't prove god because it doesn't exist. the fact of the matter is, your statement (and conclusion) is a big misunderstanding of what science is (but in YOUR CASE, i think YOU JUST TOO SIMPLE TO REALIZSE THAT YOU'RE NOT THE ONLY ONE WHO TOOK A FEW SCIENCE CLASSES IN THE PAST--and you lam tau lam hais lawm xwb)...and this, my friend, is a big sign of below average mind. we all know some basic scientific facts. but, there is always some uncertainty associated with scientific conclusions; science never absolutely proves anything. this is why sceience can't prove god--NOT BECAUSE GOD OR MEMTOJ KHAWVKOOB DONT EXISTS (or not that they exist).

The sad part is, no one and nothing will ever prove god or anything spiritual (as i know it now)...but being open minded and hope that someday science or quantum mehanices will shed some light is always a better way of looking at things.

good luck to all

YH

mi hlub

Aug 17, 2015, 11:38:53 AM8/17/15
everyone know i'm a fishing guy I DON'T WARE SUIT&TIE WHEN IO WRESTLE WITH CARP N BUFFALO AT HASTING. ONE THING I ALWAYS BRING WITH ME TO THAT PLACE "A TUCKLEBOX"

yag...@gmail.com

Aug 17, 2015, 6:20:35 PM8/17/15
fishing is good for the mind. when i fish, i don't usually keep the fish. however, some people prefer to read at a quiet place instead. some prefers to have sex instead. the biggest mistake (and probably the most fooolish mistake of all) is to basterdize others for the way they do things.

when it comes down to it, to see a "somewhat intelligent" person having a scientific mind "babbling about the teary, majestic feeling of the universe is NO DIFFERENT FROM A PIOUS PERSON ASKING FOR HELP FROM GOD. any fool should realize this. only a fool would not realize this...and yet, keeps on babbling about other "wierd" things.

yh

Born2beHmong

Aug 18, 2015, 10:36:47 AM8/18/15
On Monday, August 17, 2015 at 12:16:06 AM UTC-5, yag...@gmail.com wrote:
great anology YH, MemToj is as good as how well you are performing at the University and the major that you are willing to take on. without education, we all can be hardworking people in the field for the daily meal from day to day.

Born

HenryDavidT

Aug 19, 2015, 3:09:13 AM8/19/15
matter. but, in truth, undiscovered bermuda issues

Name ONE credible scientist or researcher who WORKS for a top, research university, a large corporation, or a government of a country that is POST-INDUSTRIALIZED (meaning a federal government that employs MANY THOUSANDS of geologists, virologists, computational scientists, mathematicians, physicists, engineers, etc) WHO IS INTO YOUR REALITY-TV based "Burmuda triagle" nonsense and who thinks it is WORTHY of the attention of the world's best minds?

Just ONE, that's all I want.

are no different from the typical "aliens, gods, dragons, etc.." theoryieswhich you seem not to be too entertained by. the fact is, you just chose to accept it as such. i know that, you know that...

> no one in here said anything about "since science can't prove it, then it must be true (although i have seen christains said it)." personally, i can't even accept such a statement as being "normal." but, the fact is, there are still, some unexplained issues out there, very similar to bermuda issues.
>
> do you remember the last conversation we had? you said science can't prove god because it doesn't exist. the fact of the matter is, your statement (and conclusion) is a big misunderstanding of what science is (but in YOUR CASE, i

You haven't shown yourself --- not now and not over the years --- to be that bright, or educated, so forgive me if I don't go by your understanding of what science is or is not.

think YOU JUST TOO SIMPLE TO REALIZSE THAT YOU'RE NOT THE ONLY ONE WHO TOOK A FEW SCIENCE CLASSES IN THE PAST--and you lam tau lam hais lawm xwb)...and this, my friend, is a big sign of below average mind. we all know some basic scientific facts. but, there is always some uncertainty associated with scientific conclusions; science never absolutely proves anything. this is why sceience can't prove god--NOT BECAUSE GOD OR MEMTOJ KHAWVKOOB DONT EXISTS (or not that they exist).

> The sad part is, no one and nothing will ever prove god or anything spiritual (as i know it now)...but being open minded and hope that someday science or quantum mehanices will shed some light is always a better way of looking at things.

Simpletons are the only ones who spend a lot of time worrying, insisting, and/or demanding why science and scientists HAVEN'T DISPROVED ("if they don't believe in such REAL THINGS") the non-existence of

Jesus & his Dad, God (himself when he's in Heaven, ad nauseam)
Noah's Ark
The great spirits of the skies
The Aztec, Inca, and Mayan gods
Zeus
Thor
Shiva
Marduk
Osiris
Ngiri-Nguru
Poj Ntxoog
Shamanism and how it heals, spiritually & physically
Khawv Koob
Magic
Chinese Feng Shui
Miracles
Bermuda Triangle Phenomena
Crop Circles
The Abominable Snow Man
Satan & Lucifier and the Devil

And other similar and ENDLESS Stone, Iron, and Bronze age nonsense... Intelligent and educated people don't waste time on nonsense.

mi hlub

Aug 31, 2015, 9:27:48 AM8/31/15
Looj mem EXIST EVERY WHERE. JUST GET A HUGE MAP AND KEEP THROWING A DART TO THE MAP CHANCE IS GOOD THAT YOU WILL HIT A DESCENT "Looj mem" SPOT.THE SAMEGOES TO CHOSING YOUR SOULMATE. JUST GET 1X1 INCH STICKYPAD EACH SHEET WRITETHE HONEY'S NAME ON IT.PAST THE PIECE TO THE WALL 15 FEET AWAY AFTER YOU PASTE MOST/ALL JONEY'S NAME ONTHE WAL THAN START YOUR DART THROWING SEQUENCE. WHICH EVER PIECE YOU HIT CHANCE IS YOU CAN KEEP YOU EYES BLIND AND MARRY THAT HONEY SHE/HE WILL TURN OUT TO BE GOOD ENOUGH AS A SOULMATE. IF YOU TAKE MONTHS TO CAREFULLY STUDY THAT HONEY AND FINALLY GET MARRY WITH HER/HIM. CHANCE IS YOU WILL GET THE WRONG ONE TOO. NTXUB2 CES RUB. NYIAM2 CES PIAM. TUS 22 TOM U MAS KUV NYIA2. MWB LOM ZEM LI 2 HLI XWB PIAM NYIAM MUS NYIAS 1 TXOJ KEV NCAIM MUS TAS TIAM. ROV NTSIB NTSHE NWS THIAB YUS TWB ZOO LI NO LAWM.

https://drive.google.com/file/d/0B-_0drg7WMjlb3ZYQkhweHVtMEU/view?usp=sharing

anh...@gmail.com

Oct 24, 2015, 10:48:19 PM10/24/15
Tij laug nej puas muaj daim ntawv qhia looj mem muag os

anh...@gmail.com

Oct 24, 2015, 10:55:17 PM10/24/15
Lawv tso tej laus tsis tau chaw zoo xwbtab sis lawv tsis paub sab tub phwm sab ntxhais