Where was Hmoob Lub Tebchaws?????

bmouaprin...@gmail.com

May 11, 2016, 5:13:40 PM5/11/16
If you were Meo, you asked, where was Hmoob lub Tebchaws?
If you just borrowed Hmoob’s mother stomach to born, then you question where is Hmoob Country?
If you were a white chicken, then you said where is Hmoob Land?
If you were ally of Communist. Your eyes were closed, ears were blocked, and you have no vision of Hmoob State.
If you were a traitor. You accepted junk medal from the Communist killer.
If you were corrupted. You were unstable. You joined Neohom, jumped to Chao Fa, then joined LPDR Killer.
If you ate decay fish with Communist killer. You would not see Hmoob Died.
If you drunk Ntse Lwj. You shall not have vision for Hmong future.

Even Chab nyiaj Her Minister of LPDR Communist knew where is Hmoob State? more than 5000 Thai's military men died fighting inside Hmoob State. Also many thousands of Vietnamese soldiers left their grave in Hmoob Land. What a blind you traitors pretend not to know Hmong Country.

I will be proud to have a live debate with any of you traitor anytime where is Hmoob State?

Vaj Ncuab

May 11, 2016, 10:33:49 PM5/11/16
Kwvntxawg Beemoua Chaofa;

Nqaij yuav tsum ntuag thiab ntshav yuav tsum nrog mas thiab yuav ciaj haiv. Luag ciaj haiv mas vim luag txaus siab tuag rau haiv. Kuv Hmoob ua teb ua chaws ces yog ua yuav nyiaj, yuav nom yuav tswv thiab yuav koob yuav npe xwb. Thaum tham txog nyiaj, tham txog nom tswv thiab tham txog koob npe cas Hmoob sib tawg, kuv ua koj rhuav, koj ua kuv lauj zoo li niaj hnub no.

Koj twb nyob hauv Florida no thiab koj twb paub cov Cuban American lawm, lawm muaj coob tshaj 2 million tus tib neeg nyob USA no. The Cuban American National Foundation Inc. tawm tsa Fidel Castro tuag nthi, but 55 lub xyoo (1960-2015) twb mus tsis txog qhov twg? 2016 Pre. Obama tseem mus tuav Havana tes.

Koj yeej paub lawm tias nyob Florida no Marco Rubio yog ib tug US Senator, Marto Diaz-Balart yog US Congressman (Fl. 25th district), Carlos Cubelo yog US Congressman (Fl. 26th district) & Ileana Ros-Lehtinel yog US Congrasswoman (Fl. 27th district). Txawm li no los luag twb kub tsis tau xaj.

Hmoob tab tom ua rog quav dev, cov Hmoob Cob Fab kiag tawg ua ntaus pab ntaus pawg, Hmoob Teb Chaws (Xeeb Xyooj), KPNP 1600 AM(Peter Nom Phia Xiong) thiab cov uas xav xav ua Hmoob Teb Chaws sam sim sib ceg es yuav ua cas thiaj ciaj haiv?

tsee...@gmail.com

May 17, 2016, 12:36:30 AM5/17/16
On Wednesday, May 11, 2016 at 2:13:40 PM UTC-7, bmouaprin...@gmail.com wrote:
> I will be proud to have a live debate with any of you traitor anytime where is Hmoob State?

UabNyuab Npis awd,

Txhob DAG-G nawb... Koj cov lus siv tsis tau li yawm ytk tsoobniam cov thiab laiv.
Koj pheej sau ntawv pestab pestauv, twv tus ub tus no; tabsis, yog luag teb, koj yeej tsis tawm tuaj ib zaug line...

Yog koj paub tiag-g no sim piav soj "Hmoob TebChaws" muaj thaum twg los lawm? Leej twg yog Head of the country?Lub TebChaws twg endorsed?

Pheej nplobkhib li ko ntag laud, Hmoob thiaj ib sij mag ib lwm, Hmoob lub kuamuag thiaj ntws tsis sov li yawm Nyiajth.. hais naj!

Yog koj uantej loo li Xeeb kiag no, kuv tseem qhuas zog, txhob pheej...blablabla.. xwb, ntshe tsis xob kuv li ib sab dom div li paub?

Luav tsis pw luav qub zeg laum os...Tsis lam tau noj yooj yim li yav tag los lawm nawb.

TseemYeej.

Vaj Ncuab

May 17, 2016, 6:19:51 AM5/17/16
Uncle TseemYeej;

Bee lam tham thiab lam khav ntawm ntug cub xwb, yog 130mm tuaj poob ces Bee tso tes khiav lawm, kuv paub Bee zoo. Thaum Operation Phou Phiang 1972 coob tug nom Hmoob sawv tom hav nyom los ua nom, leej twg los xav ua GM Commander, thaum Helicopters xa GM 21 & GM 26 mus pov kiag rau Som Hat Muang Kheng, 130mm tuaj poob cov ncov roob deeg daws xwb lawv nce havhlaus khiav los Looj Ceeb tag, tseg tub rog nyob tom qab. Thaum tsis muaj nais lawm ces nyias khiav nyias, tsis tua, tsis xub. VP fired all GM 21 senior Officers thiab tsa Lt. Col. Vaj Thaiv mus ua GM 21 Commander, tsa Maj. Npis Tsheej ua GM 21 Assistant Commander, tsa Capt. Neej Saub Xyooj ua BG 201 Commander.

Peter Nom Phiab Xyooj, koj tus Cua Yajtshajkoob thiab Bee lawv ces yog ib khabnab, kuv hais rau Peter Nom Phiab tias ces Nplog (LPRD) npaum koj mus kiag tim Nplog, mus tab Khej kiag rau Lav 20 thiab tua kom muaj yeej muaj xwb, Peter Nom Phiab tsis kam mus, Bee los tib yam, yawg lam qws qws Florida xwb.

beemou...@earthlink.net

May 17, 2016, 8:50:58 PM5/17/16
Vaj Ncuab tus miv zoo neeg. koj pos pom kuv coj 2 stars General nyob rau suav teb, suav cov soldiers ua kuv tus cov security, hos kuv mus nstib Thailand tus Prime minister es thiaj cov tau Pa Kao Her tuaj mus txawv tebchaws Angola thiab America. Thaum yog tuaj los tseem coj tuaj fau rau ram Fresno thiab. Hos thaum 1999 kuv tseem mus raug mob rau tom cia nteb ho tau 3 weeks thiaj los tau America, kuv tseem mus sib ntsib nrog Phoumy vong vichit tus tub, Cha her, thia Kham seng rau Nakhone phanoun, xyoo 2000. thaum 2002 kuv yog Candidate rau Laos presidency.

Vaj Ncuab

May 17, 2016, 9:45:39 PM5/17/16
Kwvntxawg Beemoua Chaofa;

Thaum 1980s Koj yeej ua heev hlo tiag, vim li no VP thiaj xaj kom Maj. Moua Houa hais koj kom koj tseg txhob nrog nrog Paj Kaub, Moua Houa teb VP tias Naikong Txwj Kawm xwb thiaj yuav hais tau Npis. Nco ntsoov Hmoob tsis yog ua teb ua chaws, koj yuav nyiam ua ua tuag kiag los tsis muaj leej twg pom. Leej twg tua Boummy (Nyas Phauj Txawj Pov) tus tub? Leej twg tua Capt. Muas Txoov? Leej twg tua Cob Moos Txiaj Xab? Txuag zam ces zam tshiab, txuag siav ces siav ntev.

yingb

May 17, 2016, 9:47:28 PM5/17/16
On Wednesday, May 11, 2016 at 4:13:40 PM UTC-5, bmouaprin...@gmail.com wrote:
Bee,
Ua Phoumi Vongvichit tus tub npe hu li cas os?

Vaj Ncuab

May 17, 2016, 9:54:02 PM5/17/16
On Tuesday, May 17, 2016 at 7:50:58 PM UTC-5, beemou...@earthlink.net wrote:
Kwvntxawg Beemoua Chaofa;

Kuv tsis pom koj coj 2 stars General nyob pem ciam teb Nplog thiab Suav. Tabsi kuv paub zoo txog zaj uas Suav xaj kom Paj Kaub nej ntaus Phongsaly, yog nej qhib pom ces 3 Kongphoum (30,000) tus tub rog Suav ntaus kiag Phongsaly thiab Suav kom Paj Kaub lees hais tias cov tub rog Suav ntawd yog Paj Kaub cov tub rog, Paj Kaub nej tais caus, nej tsis kam, ib phom tsis nrov vim li no Suav thiaj tso nej tseg. 2016 tsis zoo li thaum 1980s lawm.

Phwvxev

May 18, 2016, 9:36:54 AM5/18/16
Vaajncuab aw... ua tebchaws 2 nti yuav tsum ua zoo xyuas hos.... Leej twg los yeej tsis tawv cuag hlau laiv... hahahahahahaha.... tso dag xwb nawb...

tsee...@gmail.com

May 18, 2016, 3:39:24 PM5/18/16
On Tuesday, May 17, 2016 at 5:50:58 PM UTC-7, beemou...@earthlink.net wrote:
> Vaj Ncuab tus miv zoo neeg. koj pos pom kuv coj 2 stars General nyob rau suav teb, suav cov soldiers ua kuv tus cov security, hos kuv mus nstib Thailand tus Prime minister es thiaj cov tau Pa Kao Her tuaj mus txawv tebchaws Angola thiab America. Thaum yog tuaj los tseem coj tuaj fau rau ram Fresno thiab. Hos thaum 1999 kuv tseem mus raug mob rau tom cia nteb ho tau 3 weeks thiaj los tau America, kuv tseem mus sib ntsib nrog Phoumy vong vichit tus tub, Cha her, thia Kham seng rau Nakhone phanoun, xyoo 2000. thaum 2002 kuv yog Candidate rau Laos presidency.

Hahaha...Yuav txog 30 thiab 4th of July; Kuv pom vp cov generals mus chob xaab tom flea market coob li coob...

Presidency???? Ua ntej vp yuav tuag, nws nug tias, yog nws tuag lawm, leej twg yuav sawv los hloov vp? FuabTais Lis Ntxawg sawv tsees tsa tes:-"Kuv kiag ntag, Yawg hlob!!!!" Vp tsis teb...

Kuv me npawg Bee puas comparable rau FuabTais LisNtxawg nab?

TseemYeej.

tsee...@gmail.com

May 18, 2016, 4:36:43 PM5/18/16
On Wednesday, May 18, 2016 at 12:39:24 PM UTC-7, tsee...@gmail.com wrote:
> Hahaha...Yuav txog 30 thiab 4th of July; Kuv pom vp cov generals mus chob xaab tom flea market coob li coob...

I mean; Bee hais tias: "kuv coj 2 stars General nyob rau suav teb". Question is: Puas yog Bee kawm muaj kws thiaj tau 2 stars los yog mus yuav tom Flea market li vp pab naisphoo xwb naj?

TseemYeej.

beemou...@earthlink.net

May 18, 2016, 10:22:56 PM5/18/16
On Wednesday, May 11, 2016 at 5:13:40 PM UTC-4, bmouaprin...@gmail.com wrote:
Yawg Hlob Vajncuab. kuv xa caw koj mus saib kuv cov declassified document thiab duab thiab video rau tim Hmong Archive Michigan st, St.paul,mn, ces koj yuav pom ntau ghov ua kuv hais los mas. browse koj lub computer rau Hmong Archive ces nws yuav ghia ghov address rau koj tiag tus miv neeg siab zoo.

Vaj Ncuab

May 18, 2016, 10:31:55 PM5/18/16
On Wednesday, May 18, 2016 at 8:36:54 AM UTC-5, Phwvxev wrote:
> Vaajncuab aw... ua tebchaws 2 nti yuav tsum ua zoo xyuas hos.... Leej twg los yeej tsis tawv cuag hlau laiv... hahahahahahaha.... tso dag xwb nawb...

Phwvxev;

Yog ntshais tuag, yog ntshais tsam pojniam menyuam ua tsuag ces txhob ua zoo dua, txawm ua los tsis tau, tsis ua los tsis tau. Nyablaj yuav tuag los tseem yuav phoom tuaj ib dag siav mam tu (mam tuag), yus tog ces pws hav zoov xwb saum khaib tsis pws es thiaj poob teb chaws tuaj txog USA no.

truelove...@yahoo.com

May 19, 2016, 12:52:36 PM5/19/16
nej coob tus mas, txhob cem cem Beemoua Chaofa thiab laud...

tsi paub tias kuv me Bawg IDONTKNOW tsi tuaj lawm, peb lub me zos SCH no twb npob npob li lawm. peb yuav tsum muaj cov tibneeg siab zoo zoo li bawg Idontknow tiab Beemoua Chaofa lawv tuaj tham rau peb mloog ua si li no thiab xws lub zos SCH no thiaj li rovsov rau peb pab nyuag phoojywg SCH no os nawb.

koj yuav kom tib neeg perfect txhua tus xwb yuav tsi muaj - peb yuav tsum muaj cov neeg ua muaj muaj siab thiab siab zoo zoo li bawg Beemoua Chaofa no thiab. kom peb thiaj li muaj muaj siab thiab muaj ntsw tias ib hnub twg ua MAR twb muaj oxygen lawm... seb peb hmoob puas yuav muaj hnub mus nyob rau saum Mar no mas lod.

txawm yus tsi huvsiab kiag li los, yog yam khoom ua yog new invention yuav mus mus rau saum Moon and Mar lawm. peb yuav tsum kavliam cias cov Scientific and Engineering Dreamers no lawv ua lawv seb koj kuv wb puas muaj txoj hmoov mus txog Mar and Mooon os nawb.

txawm tsi muaj hnub mus txog los tsuav tseem hos muaj tej tug tibneeg ua niaj hnub dream yuav mus kom txog Moon and Mar ces twb zoo rau yus Haiv/Tsavneeg lawm mas lod...heheheheheh LOLz

Born2beHmong

juliely...@gmail.com

May 19, 2016, 3:28:25 PM5/19/16
On Thursday, May 19, 2016 at 9:52:36 AM UTC-7, truelove...@yahoo.com wrote:
> nej coob tus mas, txhob cem cem Beemoua Chaofa thiab laud...
>
> tsi paub tias kuv me Bawg IDONTKNOW tsi tuaj lawm, peb lub me zos SCH no twb npob npob li lawm. peb yuav tsum muaj cov tibneeg siab zoo zoo li bawg Idontknow tiab Beemoua Chaofa lawv tuaj tham rau peb mloog ua si li no thiab xws lub zos SCH no thiaj li rovsov rau peb pab nyuag phoojywg SCH no os nawb.

Yog kawg...yog kawg......Mloog npawg Bee cov lus mas nws tseem cia-ia siab tias: -"kuv coj 2 stars General nyob rau suav teb". Kav tsij 6-6siab tshum nws pobtw tiag-g kom quav tshau lug ntag nawb haw-haw-haw.. .....

Kuv li, kuv twb kawm tau Hmoob lub mavtais lawm, kuv paub tias kuv tus kheej tsis muaj peevxwm teev tau Hmoob lub kuamuag li Nyiajth hais. Best solution ces yog cia kuv mam nce tsag siab-b saib li saib pab Hmoob DD mag xa rov qab Nplog or li vp mag hlob kavhlau or li Xeeb xyooj nyuam qhuav mad ntes xwb....

Tuaj peb sib THUAM & sib TSHUM kom peb lub zos SCH no ho rov sov dua os nawb.....

TseemYeej.