Google グループは Usenet の新規の投稿と購読のサポートを終了しました。過去のコンテンツは引き続き閲覧できます。

Romanovacxo! Kia malbela!

閲覧: 0 回
最初の未読メッセージにスキップ

John Smith

未読、
2000/01/23 3:00:002000/01/23
To:
Mi vidis situon pri Romanovon. Mi kredas, ke la lingvon estas multa tro
malregula. Plu, mi sentas, ke gxi estas facile malbela. Komentoj?

Kobajo

未読、

John Smith <som...@microsoft.com> schreef in berichtnieuws
86famu$f...@atlas.lcc.net...

> Mi vidis situon pri Romanovon. Mi kredas, ke la lingvon estas multa tro
> malregula. Plu, mi sentas, ke gxi estas facile malbela. Komentoj?

Kio estas Romanovo, kaj kie estas tiu ttt-ejo?

Antonio

Pejno Simono

未読、

John Smith <som...@microsoft.com> schrieb in im Newsbeitrag:
86famu$f...@atlas.lcc.net...

> Mi vidis situon pri Romanovon. Mi kredas, ke la lingvon estas multa tro
> malregula. Plu, mi sentas, ke gxi estas facile malbela. Komentoj?

Mi, fiulo, simple ne povas rezisti la tenton komenti, ke via Esperanto ne
aspektas multe pli bona.

Jen la traduko:

Romanovaĉo! Kiel malbela!
===================

Mi vidis TTT-ejon pri Romanovo. Mi kredas, ke la lingvo estas multe tro
malregula. Plue, mi sentas, ke ĝi estas simple malbela. Ĉu komentoj?

Sed, ne malesperu, vere neniu ajn skibis jam perfekte ekde la unua horo.
Do - kuraĝon.

Cetere, ĉu lingvo aspektas bela aŭ ne, tio estas tre gustodependa afero.
Ekzemple al hotentoto Esperanto certe ne prezentas lian puran idealon pri
beleco. Simple mankegas al li la multaj belaj klakoj de lia lingvo. Sen tiuj
la frazo "mi amas vin" estas evidente sen iu ajn sona ĉarmo kaj fakte eĉ
aĉa. Kontraste la vorto "kako" iomete plu allogus. Simile, al Ĉino mankegas
en la sama frazo la belaj tonoj de la diversaj Ĉinaĵoj. Ĉio ĉe ni estas tone
primitive "plata" - kvazaŭ saldezerto anstataŭ bela blue verda montetaro.

Simono

maf

未読、

John Smith wrote:

> Mi vidis situon pri Romanovon. Mi kredas, ke la lingvon estas multa tro
> malregula. Plu, mi sentas, ke gxi estas facile malbela. Komentoj?

Mia oficiala komento: (ne havante shancon rigardi la situon pri
Romanovo(a?))
Mi ofte perceptas, ke esperante parolantoj, kvankam ili estas kutime tre
toleremaj pri sociaj au politikaj aferoj, estas tro ofte terure maltoleremaj
pri aliaj planlingvoj. Kial vi skribis -acho. Lau vi, kio povas esti la
fonto de tiu maltoleremo?

-amike
mike farris

kl...@infotrans.or.jp

未読、
2000/01/25 3:00:002000/01/25
To:
In article <388C3D79...@amu.edu.pl>,

m...@amu.edu.pl wrote:

> [...]
> toleremaj pri sociaj au politikaj aferoj, estas tro ofte terure maltoleremaj

Chu vere? Mi fakte trovas la malon. Lau mia sperto, homoj kiuj dedichas
sian valoran tempon por lerni Esperanton, havas pli fortan intereson pri
planlingvoj ol la averagho homo sur strato. Esperantistoj sufiche ofte lernas,
propagandas, kaj ech inventas aliajn planlingvojn.

Mi trovis ke preskau chiuj Idistoj estas Esperantistoj. Ankau, mi foje
audas pri Esperantistoj kiuj dedichas sian tempon al Klingono, Lojhbano, kaj
aliaj lingvoj.

Se vi ofte legas kritikojn de Esperantistoj al planlingvoj, ebla kauzo
estas la granda nombro da Esperantistoj en "konlingvaj" rondoj. Oni
malofte legus kritikojn de Glosaistoj kaj Volapukistoj.

Jen du artaj lingvoj kiujn mi hazarde trovis. La autoro de la dua estas
Esperantisto, mi kredas.

http://www.insight-media.co.uk/users/andrew/Dilhok.htm
http://web.meson.org/rgalin/

> Kial vi skribis -acho. Lau vi, kio povas esti la
> fonto de tiu maltoleremo?

Bonvolu esti pli tolerema al kritikoj. :-)

> -amike
> mike farris

Klivo

Por solvi internaciajn konfliktojn, ne uzu Klingon. Uzu Esperanton.

|___________________________________________________
0/////||__________________________________________________>

Sent via Deja.com http://www.deja.com/
Before you buy.

John Smith

未読、
2000/01/25 3:00:002000/01/25
To:
Gxi estas malpolitika lingvo simila E-o, sed gxi estas *tro* malbela. Gxi
estas por Euxropoj sole...

"Kobajo" <antonio....@nospam.wanadoo.nl> wrote in message

> John Smith <som...@microsoft.com> schreef in berichtnieuws
> 86famu$f...@atlas.lcc.net...

Dkcsac

未読、
2000/01/25 3:00:002000/01/25
To:

Romanova estas lingvo konstruita nova inter-neolatina:
http://members.aol.com/dkcsac/myhomepage/romanova.htm
- David Crandall
Projekto Romanova

Elfi Gardavsky - Salzamt Wien 5.Hieb , Einsiedlerpl.

未読、
2000/01/25 3:00:002000/01/25
To:
maf <m...@amu.edu.pl> :

>Mi ofte perceptas, ke esperante parolantoj, kvankam ili estas kutime tre
>toleremaj pri sociaj au politikaj aferoj, estas tro ofte terure maltoleremaj

TOLEREMA ; certe tiom kiel tiu homo kun lia Lämmergeier aů alinome
G. v. d. Horst

To:
"John Smith" <som...@microsoft.com> :

>Mi vidis situon pri Romanovon. Mi kredas, ke la lingvon estas multa tro
>malregula. Plu, mi sentas, ke gxi estas facile malbela. Komentoj?

ne amarigu la vivon de aliaj homoj . se iu stultulo qojis ke li
faris ian fu$verkon , tiam lasu al ri la iluzion ke qi estas bona .
almenaů vi tiam $paras disputon .

To:
kl...@infotrans.or.jp :

>Por solvi internaciajn konfliktojn, ne uzu Klingon. Uzu Esperanton.

agu usone , kaj uzu vian pafilon .

kl...@infotrans.or.jp

未読、
2000/01/26 3:00:002000/01/26
To:
In article <86kcof$3oco$1...@www.univie.ac.at>,

Bona konsilo. Kie vi loghas?

Klivo

Elfi Gardavsky - Salzamt Wien 5.Hieb , Einsiedlerpl.

未読、
2000/01/27 3:00:002000/01/27
To:
kl...@infotrans.or.jp :

>Bona konsilo. Kie vi loghas?

:-)) , vi ver$ajne qin ne kredus , sed mia adreso
staras en la from: - kampo .

nu ja , se mi estas pli rapide ol vi , vi
ne plu havas problemojn .

新着メール 0 件