Google Groups จะไม่รองรับโพสต์หรือการสมัครสมาชิก Usenet ใหม่อีกต่อไป โดยคุณจะยังคงดูเนื้อหาเดิมได้อยู่

archive na fido ot predi ?

ยอดดู 2 ครั้ง
ข้ามไปที่ข้อความที่ยังไม่อ่านรายการแรก

Simeon Vlahov

ยังไม่อ่าน,
25 ก.พ. 2545 13:24:1025/2/45
ถึง
Niakoi pazi li si sluchajno archive ot fidonet messages (bylgarskite) ot
199X godini? i ako da, mozhe li ... takovata ... da gi proimam i az? :)

suncho

ยังไม่อ่าน,
26 ก.พ. 2545 04:32:1226/2/45
ถึง
Vyrbin Valchev (Dunlop) gi pazi. imam mi gsm-a vyv varna, no nqma da go
poestena v groupata, shte ti go pratq na email.
"Simeon Vlahov" <mon...@hotmail.com> wrote in message

Petko Bossakov

ยังไม่อ่าน,
26 ก.พ. 2545 11:33:0026/2/45
ถึง
* While under the influence, Simeon Vlahov whispered to All:
> From: "Simeon Vlahov" <mon...@hotmail.com>
Briah... tva shte da e goliama samojertva. Az vsichko tria kato stane na edna
sedmica, shtoto inache v edin moment niama da ima miasto za novoto. Osven ako
ne si iztria MP3-kite de...
A kato stana vupros, niakoi da znae niakva djadja za downsampling na MP3
failove? Shtoto i bez tova s 486 ne moga da gi podkaram na poveche ot
22 KHz/mono, pone malko disk space da spestia.

V otgovor na edin drug tvoi post, e-mail adresa mi e:
pbosakov at yahoo dot com
---
Region 53 Fidonet<->Usenet Gateway
To email, please use:
http://petkan.port5.com/mailform.html

Anri Erinin

ยังไม่อ่าน,
26 ก.พ. 2545 14:29:4226/2/45
ถึง
Simeon Vlahov wrote:

> Niakoi pazi li si sluchajno archive ot fidonet messages (bylgarskite) ot
> 199X godini? i ako da, mozhe li ... takovata ... da gi proimam i az? :)

До преди 6 месеца пазех около 6 МБ. Обаче, по неизвестни причини, ми
останаха само съобщенията писани от мен или до мен (плюс 500 humor
filtered и 2900 ru.anekdot), които са на jam--база:

Area : Jam Written
Date : Wed Jan 08,
18:55
>From : Anri Erinin 2:350/54
To : Atanas Boev
Subj : Tennis on
court
@AREA:BG.MISC

Atanas Boev wrote to jasse kazandjiev:

AB> Suncho. и не само мерака ми е голям;)

jk> Koe drugo?

AB> Твърдия. Диск.

От много пипане?

Anri
--- lamers' team member (c)
* Origin: * Zorzaman * Sofia * Bulgaria * (2:350/54)

Area : Jam Written
Date : Wed Jan 08,
18:58
>From : Anri Erinin 2:350/54
To : Atanas Boev
Subj :
POOL

@AREA:BG.MISC
Atanas Boev wrote to Hamoudi Haddad:

HH> у t у у|| у у|| у
HH> ---------------------- у a у у|| у у|| у |
HH> Nadiawam se kartata| у у у|| у у|| у |
HH> da e dostatuchno | у у у|| у у|| у |
HH> iasna | у у у|| у у|| у
HH> |____________________| у у у|| у у|| у
HH> у у у|| || у

AB> А тези "у"-та за какво са?

Бодлива тел. За да не свърнеш от правия път.

Date : Sun Jan 12,
15:19
>From : Anri Erinin 2:350/54
To : Atanas Boev
Subj :
bbs-и

@AREA:BG.MISC
Atanas Boev wrote to Anri Erinin:

AB> той си го обяснява на тебе, просто използва случая да поздрави Анри.
AB> Здрасти Анри!

AE> Мараба!

AB> интересно ми е, ако бях писал "Здрасти Ан_ри" щеше ли да се усетиш?
AB> ;)

Аз обикновено чета всичко написано от теб. Е, понякога само
до половината....

--
A. Erinin

suncho

ยังไม่อ่าน,
27 ก.พ. 2545 17:42:0727/2/45
ถึง

"Anri Erinin" <spamme...@rambler.ru> wrote in message

> Аз обикновено чета всичко написано от теб. Е, понякога само
> до половината....

Коя половина? ;)))))

Точно заради тебе трябва да смесвам топ и ботом постинг;)

А бтв, помниш ли го тоя навик, вместо кирилско Н да пишеш latinsko H?:) при
мен дълго време се запази, и в някои от разказите е още така. alt-shift, H,
alt-shift ;) Даже сега, като писах "кирилско Н" за малко да превключа...
опитай и ти;)))

а ТСМС ц. кой беше?

suncho

Anri Erinin

ยังไม่อ่าน,
27 ก.พ. 2545 17:44:4427/2/45
ถึง

suncho wrote:

> "Anri Erinin" <spamme...@rambler.ru> wrote in message

> Коя половина? ;)))))

Дясната :-)

> [...]
> alt-shift ;) Даже сега, като писах "кирилско Н" за малко да превключа...

whois -h whois.ripe.net inet.bg (втората половина :-)

--
A. Erinin

Franci Penov

ยังไม่อ่าน,
28 ก.พ. 2545 12:30:1228/2/45
ถึง
Ти си мислиш само (c) :-))

"Anri Erinin" <spamme...@rambler.ru> wrote in message

Simeon Vlahov

ยังไม่อ่าน,
28 ก.พ. 2545 15:22:4228/2/45
ถึง

"Franci Penov" <fra...@yahoo.com> wrote in message

> Ти си мислиш само (c) :-))

А не беше ли: "Така си мислиш само" (с) Радо Велев ?

korwin

ยังไม่อ่าน,
28 ก.พ. 2545 15:19:4028/2/45
ถึง
ТСМС. :-)

--
korwin
--

"Simeon Vlahov" <mon...@hotmail.com> wrote in message news:a5m045$7fvaq$2...@ID-20459.news.dfncis.de...

Nick Angelow

ยังไม่อ่าน,
28 ก.พ. 2545 16:38:1128/2/45
ถึง

ами така ще бъде, като не пожелахте да не използвате големи букви.
а аз и досега съм си така :))

>а ТСМС ц. кой беше?

радо велев aka rado velev
---