اس ام اس و جملات عاشقانه تبریک عید نوروز 1388

SMSBede.com SMSBede.com

to sms...@googlegroups.com

گروه اس ام اس بده

http://smsbede.googlepages.com/mail.gif

بزرگترین گروه جوک و اس ام اس در ایران

اس ام اس تبریک عید نوروز 1388

این بار می خواهم هفت سین عید را با یاد تو بچینم سبزه  را با یاد روی سبزه ات سمنو به یاد شیرینی لبخندت سایه دانه به رنگ چشم هایت سرکه با یاد ترشی مهربانیت سیب با یاد تردیه گونه هایت سکه با یاد درخشش قلبت سیر با یاد تندی کلامت با همه خوبی ها و بدی هایت ... دوستت دارم
 سلامت سعادت سیادت سُرور سَروری سبزی و سَرزندگی هفت سین سفره ی زندگیتان باد

نون و پنیر و سبزی می بوسمت بلرزی نون و پنیر و گندم یادت تو قلبه مردم نون و پنیر و فندق لبت همیشه خندون نونو پنیر و رامک !جیگر عیدت مبارک
*********

امروز دو نفر از من ادرس و شماره تو رو گرفتن..منهم بهشون دادم..یکی خوشبختی..یکی موفقیت
تو سال جدید هر روز میان سراغت

جدیدترین و جالب ترین مطالب سایت

سکوت عاشقانه