اس ام اس های غمگین و عاشقانه

SMSBede.com SMSBede.com

to sms...@googlegroups.com

گروه اس ام اس بده

بزرگترین گروه جوک و اس ام اس در ایران

یه گاز از دماغت میدی !؟از عاشقانه های خرگوش و آدم برفی
آدمها آنقدر زود عوض می شوند ...آنقدر زود که تو فرصت نمی کنی به ساعتت نگاهی بیندازی و ببینی چند دقیقه بین دوستی ها تا دشمنی ها فاصله افتاده
چه مغرورانه اشك ریختیم چه مغرورانه سكوت كردیم چه مغرورانه التماس كردیم چه مغرورانه از هم گریختیم غرور هدیه شیطان بود و عشق هدیه خداوند هدیه شیطان را به هم
اگر سهم من از این همه ستاره فقط سوسوی غریبی است غمی نیست ، همین انتظار رسیدن شب برایم کافی است
دلم گرفته از ادمایی که میگن دوستت دارم اما معنی شو نمیدونن،از ادمایی که میخوان مال اونا باشی اما خودشون مال تو نیستن،از اونایی که زیر بارون برات میمیرن و وقتی افتاب میشه همه چیز یادشون میره

جالب ترین مطالب سایت: