idemo na mjesec

Slobodan Danko Bosanac

to skep...@googlegroups.com
Nasa je grupa skeptika, i zato mi dozvolite malo tog osjecaja. Naime,
poslao sam informaciju koju MAK siri a ukljucen je i Tumpic.
Pogledajte link

http://www.googlelunarxprize.org/lunar/teams/synergy-moon/blog/passing-the-baton

na kojem temelje svoj optimizam. Bit je akcije poslati vozilo na
Mjesec koje mora preci 500m. Nagrada je 30 mil. dolara za nesto sto
kosta sigurno bar red velicine vise. Medutim da bi se uslo u natjecaj
mora se ispuniti formular i uplatiti stanovita suma (samo u dolarima),
za detalje pogledajte link. Osim toga tim je sinergija, kako to vole
zvati rijeci koja se cesto rabi za sarlatanstvo, umjetnika i
strucnjaka (nisam siguran kojih),i samo malo poznavanje problematike
daje do znanja da tu nesto ne stima. Tko ce poslati vozilo na Mjesec?
Koja raketa nosac, raketa za priluniranje? Koliko kosta? Zovemo se
skeptici i to je moj doprinos tome. Neka se javi onaj tko bi zelio
uplatiti novac za natjecaj?

--
Prof. S. Danko Bosanac
R. Boskovic Institute

Zoran Oštrić

to skep...@googlegroups.com
Kao što sam upravo napisao - nije problem pitati MAK-a! On naravno ne želi baš na mjesec, samo jedan kratak suborbitalni let, sam je vrlo skroman o tome, rekao je da je zapravo sporno može li se to zvati "let u svemir" i da stvar nije ništa naročito važno, ali naravno, Večernjak radi reklamu sa svojim čovjekom, i zašto ne? Još je i zeleni po uvjerenju, davno smo surađivali u Zelenoj akciji i Europskoj zelenoj listi 1990..

Ovo s letom na Mjesec je nešto sasvim drugo.

Slobodan Danko Bosanac

to skep...@googlegroups.com
Mislim da je Dejan iscrpno odgovorio, kao skeptik. Ja sam govorio ne o
MAK-u kao astronautu nego njegovo sudjelovanje u projektu slanja
objekata na Mjesec, kao npr. vozilo. Bio sam u kontaktu s MAK-om,
naravno sve je optimisticki objasnio, na moj skepticizam. Moj
skepticizam tim je vise narastao kad sam vidio koliko je potrebno
novaca poslati da se netko uclani u natjecanje. Moram priznati da me
to potsjeca na mnoga obecanja putem interneta, vjerojatno znate ono o
dobitku na lotou. Pisati MAK-u nije bitno, bitno je upozoriti siru
javnost da ne nasjedaju takovim pozivima (mozda duboko grijesim i moje
isprike unaprijed ako krivo optuzujem).