Slavny hudebni skladatel Alexander Moyzes

totoj...@razdva.cz

ma dokonce vlastni heslo ve Wikipedii i s fotografii:
http://en.wikipedia.org/wiki/Alexander_Moyzes

Vzpominam vsak na vypraveni jednoho pofesionalniho hudebnika, ktery mel
jednou se svym orchestrem zahrat z partitury Moyzesovo dilo nazvane
"Pochod Rude armady". Na partiture bylo zvlastni, ze nazev skladby byl
prelepen.

Hudebnici byli zvedavi, co se nachazelo na miste nazvu skladby puvodne.
Posvitili si tedy zespodu, az mohli precist prositajici text:

"Pochod Hlinkovych gard"

Je zde pritomen nejaky znalec klasicke hudby, ktery by dokazal potvrdit
nebo vyvratit tuto historku?

Paul J Kriha

<totoj...@razdva.cz> wrote in message

Vsichni znalci *klasicke* hudby dva kroky vpred!

To bude ale ostuda, az se zjisti, ze nekteri znalci
*klasicke* hudby neznaji Pochod Hlinkovych gard!

pjk

Yukon

> To bude ale ostuda, az se zjisti, ze nekteri znalci
> *klasicke* hudby neznaji Pochod Hlinkovych gard!
>
> pjk

Neznat Pochod Hlinkovych gard? To snad neni mozne,
ja to pobroukavam kazde rano ve sprse! y

Paul J Kriha

Yukon <lo...@atlas.cz> wrote in message

Samozrejmne, to prece patri v vseobecnemu vzdelani
stredoevropana. :-)
Je k tomu ale opravdu potreba byt "znalec klasicke hudby"??? :-)

Mne osobne se nejlepe mydli v rozkroku za kvileni
sentimentalne-bojove "Die Fahne hoch".
A kdyz jsem uz skorem hotov a drhnu se do ruzova
frotakem, tak k tomu jde nejlip vesele "Avanti popolo
bandiera rossa.....bandiera rossa trionfera"
a nebo "Rude satky na slunci hori...".

Z tech tisicu ruznych basnicek a pisnicek prezivaji
jen ty opravdove drahokamy, jako treba Rude Prdy
Jana Drdy.

pjk

Zdislav V. Kovarik

On Sat, 31 Dec 2005, Paul J Kriha wrote:

> [...]
> Je k tomu ale opravdu potreba byt "znalec klasicke hudby"??? :-)
>
> Mne osobne se nejlepe mydli v rozkroku za kvileni

Die Fahne hoch, Die Reihen dicht geschlossen!
Kde je ten hoch s tim knirkem pod nosem?
Tak dlouho [...] zpival Kraft durch Freude
a myslel si, ze mu to vse projde
(V+W, Voice of America)

Schickelgruber prej dostal ke konci valky telegram
"NSDAP - KdF - SA - SS"
coz mu vylozili jako
"Nimm schon deinen alten Pinsel -
Kauf dir Farben -
Suche Arbeit -
Schnell, Schnell!"

> A kdyz jsem uz skorem hotov a drhnu se do ruzova
> frotakem, tak k tomu jde nejlip vesele "Avanti popolo
> bandiera rossa.....bandiera rossa trionfera"

a "No Narpasan"

> a nebo "Rude satky na slunci hori...".

coz bledne pred

"Modre a bile pruvody muzu a zen - cervene satecky pionyru"
s punc^lajnou
"mlady ach mlady je soudruh Staaalin"

> Z tech tisicu ruznych basnicek a pisnicek prezivaji
> jen ty opravdove drahokamy, jako treba Rude Prdy
> Jana Drdy.

Mluve o klasicich, quiz: Kdo slozil napev k pisnicce
"U reky, u ricky, trepeta se prapor,
stoji tam u ricky pionyrsky tabor.
To je prece spravna vec, pionyrsky tabor..."
(Original dovetek: Eto ochen' kharasho, pionyerskiy lager) ?

> pjk

Jo, Dalskabaty, hrisna ves, aneb zapomenuty cert Jan Drda.

Q: Co je to: ma to dve tvare, sviti to jako zare, spotrebuje to moc
papiru, zacina to na P, uprostred je R a D, a konci to na EL.
A: Pan Jan Drda, spisovatel.

Kdyz se Jan Drda na hrda Brda na vandr da... (Eduard Bass)

Cheers, Slavek(ZVK)

Zdislav V. Kovarik

Just a small addition below to complete V+W lyrics:

On Tue, 3 Jan 2006, Zdislav V. Kovarik wrote:

> Die Fahne hoch, Die Reihen dicht geschlossen!
> Kde je ten hoch s tim knirkem pod nosem?
> Tak dlouho [...] zpival Kraft durch Freude

> a myslel si, ze mu to vse projde.
Siig Hajl!

kujebak

Ser tiše, ať to nešplouchá,
nepřítel vlasti naslouchá.

(Původni místo uveřejnení neuvedeno)

kujebak

Ser tiše, ať to nešplouchá,

e_svoboda

"kujebak"
Ser tiąe, a» to neąplouchá,
nepřítel vlasti naslouchá.

(Původni místo uveřejnení neuvedeno)

es:
Actualni - USA - as per Patriot Act

Yukon

> a "No Narpasan"
> Cheers, Slavek(ZVK)

No pasaran, villeicht? y

Paul J Kriha

> No pasaran, villeicht? y

Na, vielleicht nicht.
Ausshau halten nach aufgeweicht weiss Narpasan,
familiengröße für Seine Kosmetiksalon!
Sensationell, sinnlich!

pjk

Zdislav V. Kovarik