Czerwcowe spotkanie

Jakub Kuźma

to silesian-ruby-user-group
Witam!

Po kolejnej dłuższej przerwie mobilizujemy się aby zorganizować
czerwcowe spotkanie SRUG-u. W tym wątku będziemy starali się
informować o postępach tych przygotowań. Na chwilę obecną wiemy, że:

- spotkanie odbędzie się 25 czerwca
- sala "szkoleniowa" w budynku "Maszynowni" będzie wtedy zajęta, więc
spotkanie odbędzie się w innej sali na terenie Nowych Gliwic lub w
pubie 4art (jeśli uda się nam dogadać z właścicielami)
- pierwszą prezentację przedstawi José Valim, najprawdopodobniej
będzie to prezentacja o nadchodzącym wydaniu Railsów
- Błażej Kosmowski będzie nieobecny, w związku z tym jego zaległą
prezentację przesuniemy na jedno z kolejnych spotkań

Do końca tygodnia musimy dopiąć harmonogram spotkania. Jeśli ktoś ma
ochotę coś zaprezentować, a nie zdążył się jeszcze do nas zgłosić, to
zachęcamy do niezwłocznego kontaktu na spot...@srug.pl lub
podłączenie się do tego wątku.

Pozdrawiam i zapraszam do wzięcia udziału w dyskusji,
Kuba.

Michał Czyż

to silesian-ruby-user-group
Witam!

Wstępnie już o tym mówiłem ale chciałem się sprecyzować i zrobić
troche ruchu na liście, zachęcić innych do wypowiadania się :)

Temat: Cucumber FM ( http://github.com/cs3b/cucumber_fm )

Jest dalszy ciąg tego co prezentowałem w luty o cucumber features i
wykorzystaniu tagów, tylko ze znacznie sie to rozwinelo na przestrzeni
ostatnich 3 miesięcy.

pierwsze 5 - 15 minut prezentacja aplikacji i możliwośći

w kolejnych 15 minutach chciałbym pokazać kod a przede wszystkim droga
jak on powstawał jak zmieniały sie odpowiedzialności poszczególnych
klas, wraz z refactoringiem, i optymalizacją

Na Euruko obiecałem że w lipcu będzie działająca wersja, wiec jest tym
bardzie zmotywowany aby podstawową wersje skończyć w kolejny weekend
( po tym weekendzie jeste zadowoalony z tempa prac )

Pozdrawiam,
Michał Czyż
On Jun 1, 11:07 pm, Jakub Kuźma <qoo...@gmail.com> wrote:
> [...]
>
> Do końca tygodnia musimy dopiąć harmonogram spotkania. Jeśli ktoś ma
> ochotę coś zaprezentować, a nie zdążył się jeszcze do nas zgłosić, to

Jacek Becela

to silesian-ruby-user-group
Jakubie, po oficjalnej czesci knajpa? Jest jakis plan moze?

--
Jacek Becela

Jakub Kuźma

to silesian-ruby-user-group
On 17 Cze, 09:21, Jacek Becela <jacek.bec...@gmail.com> wrote:
> Jakubie, po oficjalnej czesci knajpa? Jest jakis plan moze?

Drogi Jacku, przed oficjalną częścią przewidziana jest knajpa, po
oficjalnej części również przewidziana jest knajpa. Ba! Oficjalna
część również przewidziana jest w knajpie ;-). Plan jest taki, że
trzeba przepić 300 zł zaliczki która poszła na wynajem lokalu.

> Jacek Becela

Pozdrawiam,
Kuba.

Tomasz Mazur

to silesian-rub...@googlegroups.com
Brzmi rozsadnie :)

2010/6/17 Jakub Kuźma <qoo...@gmail.com>:

--
Tomasz Mazur

http://defkode.com
http://trix.pl

Venom

to silesian-ruby-user-group
Witam,

o której przewidywany jest koniec wykładu ? Jedzie ktoś może jakiś
środkiem transportu z okolic miasteczka studenckiego ?

Pozdrawiam

Wojciech Wnętrzak

to silesian-ruby-user-group
Nie mamy limitu czasowego, po prezentacjach zostaniemy na miejscu na
piwku, tak że spotkanie zapewne się przedłuży.
Z miasteczka studenckiego do 4artu można dojść piechotą w 20 min (ale
pewnie to wiesz).