Wasze uwagi nt warsztatów NB

Marek Kliś

to siles...@googlegroups.com
Prośba do uczestników warsztatów. Moglibyście w tym wątku umieścić swoje
opinie, żale, skargi i oczywiście pochwały na temat warsztatów.
Po pierwsze pomoże nam to przy ewentualnej organizacji kolejnych imprez
tego typu.
Po drugie Wasze uwagi będą pomocne dla innych JUGów, które zastanawiają
się czy warto zorganizować takie szkolenie.

Czy macie już pomysły na na NetBeans Certified Engineer? Jakiś moduł,
aplikacja?

Marek Kliś

Zacheusz Siedlecki

to siles...@googlegroups.com
Ja robię rozszerzenie do kryptografii. Już zrobiłem support dla plików
z certyfikatami (viewer i property sheet) - tego bardzo mi brakowało
IDE w pracy a okazało się, że to całkiem łatwe do zrobienia jest. Mam
zamiar jeszcze zrobić edycję plików jks i pkcs12 - coś w rodzaju
opakowania funkcjonalności keytool w GUI w NetBeans korzystając między
innymi z wizzardów, może jakaś wizualizacja certchainów zawartych w
keystore do tego.
Jeśli chodzi o szkolenie - jak dla mnie - było super.
Czasami tylko demo było za szybko bo w czasie jak patrzałem w monitor
już Geertjan zdążył coś wyklikać lub zaznaczyć w jakimś wizzardzie i
to było trundo zgadnąć :) Dema Geertjana mi się bardzo podobały.
Bardzo ciekawa była też koniec dzisiejszego dnia jak Karol opowiadał o
swojej pracy :)

Zacheusz Siedlecki

to siles...@googlegroups.com
Kali przepraszać, że Kali być zmęczona i kali zapomnieć polska gramatyka.

Szymon Wyrwiak

to siles...@googlegroups.com
Warsztaty oceniam bardzo pozytywnie. Osobiście najbardziej podobały mi się dema realizowane przez Geertjana. I właśnie z nich moim zdaniem wyniosłem najwięcej informacji choć jest to moja indywidualna ocena i zdaniem innych moge się mylić oceniając tą część najwyżej ;)
Może dobrym pomysłem było by nagrywanie części praktycznej za pomocą np. camstudio tak aby po powrocie z warsztatów w domowym zaciszu odtworzyć sobie cały proces.

Pomysł na NetBeans Certified Engineer już mam oczywiście. Będzie to drobna aplikacja ale na razie nie zapeszam. Zobaczymy jak mi pójdzie :)

Oczywiście podziękowania dla Organizatorów, i oby tak dalej..

Pozdrawiam
Szymon Wyrwiak

Adam Z

to Silesia JUG
Czyli pamiętać...nigdy nie zgłaszać błędów P4 i P5 ;)

Również uważam, iż najbardziej przydatne były dema...

Marek Kliś

to siles...@googlegroups.com
Szymon Wyrwiak :

> Może dobrym pomysłem było by nagrywanie części praktycznej za pomocą np.
> camstudio tak aby po powrocie z warsztatów w domowym zaciszu odtworzyć
> sobie cały proces.

Screencasty Geertjana są tutaj
http://platform.netbeans.org/tutorials/nbm-10-top-apis.html

Marek Kliś

Szymon Wyrwiak

to siles...@googlegroups.com
Thx :)

Piotr Leszczyński

to Silesia JUG
Warsztaty były świetne , używam netbeansa od dłuższego czasu ale
naprawdę dużo się dowiedziałem albo inaczej uświadomiłem sobie jak
dużo nie wiedziałem hehe .Mi też najbardziej podobały się dema z
Geertjanem , krótkie prezentacje framework'ów i ta króciutka
prezentacja projektu na bazie visual library.

Zacheusz Siedlecki

to siles...@googlegroups.com
A to moja mała wtyczka dodająca możliwość otwierania plików crt
http://plugins.netbeans.org/PluginPortal/faces/PluginDetailPage.jsp?pluginid=16538
Pierwszy element mojego projektu :)

Krzysztof Miętka

to siles...@googlegroups.com
Witam Serdecznie,
Warsztaty były bardzo ciekawe, mi - oprócz tego co zostało zaprezentowane
przez inżynierów z Suna - podobało się to co zaprezentował Marek Kliś,a więc
aplikacja, która korzysta z dobrodziejstw Netbeansa.

Netbeans Platform, to ciekawe narzędzie, któremu warto się przyjrzeć.
Marku, dzięki za linka do Screencastów.

Pozdrawiam
Krzysztof Miętka

zahar

to Silesia JUG
Na uczelni jest spore zainteresowanie NB Platform. Za prawdopodobnie
około miesiąc będę organizował takie szkolenie dla studentów
Politechniki. Możliwe, że będę pomagał w prowadzeniu ;)