Zapisy na warsztaty NetBeans Platform Certified Training

Marek Kliś

to siles...@googlegroups.com
Witam!
Termin warsztatów z Platformy NetBeans został ustalony na 28 lutego - 1
marca.
Przybliżony plan warsztatów jest dostępny pod adresem
http://edu.netbeans.org/courses/nbplatform-certified-training/

Ilość miejsc jest niestety ograniczona (z uwagi na wielkość sali) do 30
osób.
Rozpoczynamy zapisy. Formularz zgłoszeniowy:
http://oiola.com/e/314-0736be90e0e61eab6a7277c9a05863db/

Warunkiem koniecznym uczestniczenia w warsztatach jest zarejestrowanie
się i przyjście z własnym komputerem.
Warsztaty są darmowe - na dzień dzisiejszy nie mamy jeszcze sponsora na
"pizzę" więc może się okazać że będzie pobierana symboliczna "składka".

Resztę spraw organizacyjnych przekażemy w terminie późniejszym.

Marek Kliś

Marek Kliś

to siles...@googlegroups.com
Zapisy zostały zamknięte. Ilość osób dobiła 30. 30 osób się
zarejestrowało i potwierdziło rejestrację - dwie osoby się
zarejestrowały ale nie potwierdziły rejestracji i nie wiem co z nimi
zrobić.
Listę jutro lub pojutrze prześlę do prowadzącego i nazwiska te będą na
certyfikatach potwierdzających udział w szkoleniu więc jeśli ktoś się
pomylił w nazwisku to niech da mi znać.

Marek Kliś

Krzysztof Wolny

to siles...@googlegroups.com

To mzoe podeslij liste osob na grupe, wraz z zaznaczeniem tych co nie
potwierdzili, moze tylko zapomnieli...

--

Krzysztof Wolny
mailto: k.w...@gmail.com

Marek Kliś

to siles...@googlegroups.com
Krzysztof Wolny :

> To mzoe podeslij liste osob na grupe, wraz z zaznaczeniem tych co nie
> potwierdzili, moze tylko zapomnieli...
OK. Mam nadzieję, że nie podejdzie to pod łamanie ustawy o ochronie
danych osobowych ;)

Potwierdzone rejestracje (wg kolejności zgłoszeń):
1 Marek Kliś
2 Adrian Pawlik
3 Mariusz Kulawik
4 Michał Flasiński
5 Michał Sędzielewski
6 Maciej Waksmański
7 Zacheusz Siedlecki
8 Łukasz Hera
9 Gabor Siedlecki
10 Mariusz Tusiński
11 Mirosław Boruta
12 Krzysztof Wolny
13 Krzysztof Genge
14 Szymon Gańczorz
15 Szymon Wyrwiak
16 Marcin Polak
17 Przemysław Pułtorak
18 Łukasz Lipka
19 Paweł Sołtysek
20 Łukasz Żukowski
21 Zbyszko Palka
22 Andrzej Wójcik
23 Michał Pawełczyk
24 Marcin Kurek
25 Łukasz Strzelecki
26 Marcin Kania
27 Dominik Strzyżewski
28 Tomasz Leszko
29 Tomasz Mrozowski
30 Adam Zawalski
31 Sławomir Szyja

Niepotwierdzone:
1 Tomasz Kubina
2 Jan Szostek
Marek Kliś

mikro

to Silesia JUG
Niestety z przyczyn ode mnie niezależnych nie dam rady pojawić się na
warsztatach dnia 1.03. W związku z tym jeśli byłby ktoś chętny i
organizatorzy przyjęliby zmianę, odstąpię swoje miejsce (na oba dni
warsztatów, jakby ktoś miał wątpliwości).

Mirosław Boruta

Mariusz Kulawik

to Silesia JUG
Jestem w podobnej sytuacji, mogę odstąpić swoje miejsce.

Krzysztof Wolny

to siles...@googlegroups.com
Wyglada na to ze ja tez, wiec jesli sa jacys chetni to prosze dac znac.

Marek Kliś

to siles...@googlegroups.com
Plan jest na stronie dotyczącej tego szkolenia (link poniżej). Czas
trwania to 10:00 - 18:00 zarówno w sobotę jak i w niedzielę. Przypominam
o zabraniu laptopów i przedłużek tak żebyśmy wszyscy mogli się jakoś
podpiąć do prądu. Dobrze by było, żeby komputer był już "wyposażony" w
Javę i NetBeans'a 6.5 ;)
Więcej informacji wkrótce.

Kliknij
http://groups.google.com/group/silesia-jug/web/szkolenie-netbeans-platform-28-02---01-03-2009
- a jeżeli to nie zadziała, skopiuj adres i wklej go w polu adresu
przeglądarki internetowej.

Marek Kliś

Adrian Pawlik

to siles...@googlegroups.com
Cześć

Mnie też niestety nie będzie - kontuzja nogi ;/

pozdrawiam
Adrian Pawlik

Mariusz Kulawik pisze:
> __________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 3883 (20090224) __________

> http://www.eset.com

Piotr Leszczyński

to Silesia JUG
Witam
Był bym bardzo zainteresowany uczestnictwem jeśli są jeszcze wolne
miejsca.
pozdrawiam
Piotr Leszczyński

zahar

to Silesia JUG
To bardzo w porządku ze strony tych, którzy zwalniają miejsce że
informują o tym. Jeśli ktoś wie, że nie będzie mógł uczestniczyć a
zarezerwował miejsce - warto, żeby naśladował ;)

Prosimy tych, którzy są już zapisani o potwierdzenie zamiaru przyjścia
tutaj: http://osum.sun.com/events/event/show?id=2181626:Event:474892
Jeśli do kogoś z jakiś powodów nie dotarło zaproszenie proszę o maila.
Na razie potwierdziły tylko 23 osoby a zapisanych jest znacznie
więcej.

Krzysiek M

to Silesia JUG
Witam Serdecznie,
Ja też byłbym zainteresowany uczestnictwem w szkoleniu, jeżeli by się
okazało, że jest jeszcze wolne miejsce.

Pozdrawiam
Krzysztof Miętka

> - Pokaż cytowany tekst -

Maciej Waksmański

to siles...@googlegroups.com
Witam!

Zapisalem sie na szkolenie, i chcialbym je teraz potwierdzic ale gdy klikne na ten link:
i gdy sie zarejestruje to dostaje tylko komunikat:

"Przepraszamy.

To zdarzenie jest pełne. Skontaktuj się z organizatorem spotkania, aby uzyskać więcej informacji."

czy robie cos zle?

Pozdrawiam

gent...@gmail.com

zahar

to Silesia JUG
Potwierdzać mogą tylko wcześniej zapisani. Wysłałem ponownie
zaproszenie.