You do not have permission to delete messages in this group
Copy link
Report message
Show original message
Either email addresses are anonymous for this group or you need the view member email addresses permission to view the original message
to
sanki güzel olmak kendi elindeymiş gibi, kırardı aynalarını bir bir.. ve Heyhat! bilir misin, yüzündeki bu çizgiler ellerindeki kırık parçalardan
kalma..
-- 1. hoşça kal ayak izim serseri sokaklarda hoşça kal kendine bir başka gökyüzü büyüten kardeşim gece feneri hoşçakal kal çaldığım Islık söylediğim türkü doludizgin karlarda.
hoşça kal annemin yüzü hep beyaz yaşmaklı sırı dökülmüş bir yalnız aynada. hoşça kal dolunayın altında ıhlamur ağaçlarına kazıdığım şey hoşça kal uzaklarda yanan anızların parıltısı hoşça kal.
................. <Behcet Aysan> ---------------------------------------- Okunmayan emiller için ;www.TurkceKarakter.com