Fwd: [samanyolugroup] Hatice Demir/ Güzel'lik

0 views
Skip to first unread message

D & D

unread,
Apr 24, 2009, 8:18:42 AM4/24/09
to





 
 
 
 
 

sanki güzel olmak
kendi elindeymiş
gibi,
kırardı aynalarını
bir bir..
ve Heyhat!
bilir misin,
yüzündeki bu çizgiler
ellerindeki kırık parçalardan
kalma..

H.Demir
 


__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___



--
1.
hoşça kal ayak izim
serseri sokaklarda
hoşça kal
kendine bir başka
gökyüzü büyüten
kardeşim
gece feneri
hoşçakal kal çaldığım
Islık
söylediğim türkü
doludizgin karlarda.
hoşça kal
annemin
yüzü
hep beyaz yaşmaklı
sırı dökülmüş bir yalnız
aynada.
hoşça kal
dolunayın
altında
ıhlamur ağaçlarına
kazıdığım
şey
hoşça kal uzaklarda yanan
anızların parıltısı hoşça kal.
.................
<Behcet Aysan>
----------------------------------------
Okunmayan emiller için ;www.TurkceKarakter.com

Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages