Kun olen näissä aivan ummikko, niin kysyn viisaammilta: pystyykö tuosta
jotenkin selvittämään jonkin streamin tms. osoitteen, jolla voisi suoraan
vlcplayerillä tai vastaavalla seurata tv:tä? Vai pitääkö jostain syystä
streami avata ko. sivun kautta?
- k
Tuon mainitsemasi sivun lähdekoodista löytyy viittaus javascriptiin:
http://www.saunavisio.fi/nettivisio/js/nettivisio.js
Sieltä löytyy unicast-nimisestä arraysta hakemasi osoitteet.
Jännä tuo Nettivisio. Viestintäviraston kannan mukaan jokainen tuota
katsomaan kykenevä on velvollinen maksamaan tv-maksun. Eli käytännössä
siis jokainen Elisan tai Saunalahden asiakas, jolla on 8/1 megan tai
nopeampi nettiyhteys.
--
Antti Seppänen | PGP public key:
antti (á) hervanta.com | http://www.hervanta.com/~antti
OH3HMI
Hurraa, hienoa ja kiitos!
>
> Jännä tuo Nettivisio. Viestintäviraston kannan mukaan jokainen tuota
> katsomaan kykenevä on velvollinen maksamaan tv-maksun. Eli käytännössä
> siis jokainen Elisan tai Saunalahden asiakas, jolla on 8/1 megan tai
> nopeampi nettiyhteys.
Aijaa? Tommosia en ole ehtinyt ajattelemaankaan, kun kovin mielelläni sen
tv-maksun olen aina muutenkin maksanut, kaiken jatkuvasti eskaloituvan
anglosaksisen paskantarjonnan vastapainotuotannon ja suomalaisen
ohjelmatuotannon ylläpitämiseksi. On tullut maksettua niinäkin aikoina, kun
ei ole oltu edes maassa:-)
- k
Kuka hullu niille rahaa syytäisi vapaaehtoisesti? TV-maksua kun ei kukaan
käytännössä pakota maksamaan. Laki sanoo asiata mitä sanoo, mutta lakia on
aina rikottu ja tullaan aina rikkomaan. Ainakin niin kauan kuin keksitään
älyvapaita lakeja, joita ei käytännössä voida mitenkään valvoa, jolloin
kiinni jääminen on lähinnä ilmiannon varassa.
--
PJL
Tiesitkö, että Suomen laki EI tunne palautusoikeutta (poikkeuksena
postimyynti), vaan on ihan kauppiaan omassa harkinnassa, antaako hän
tuotteelle palautus-/vaihto-oikeutta? Asiakkaalla sen sijaan on OIKEUS
ja VELVOLLISUUS tarkistaa tavara ENNEN kauppaa. --