Wap.yle.fi- osoitteen toimiminen eri liittymillä ja puhelimilla

1 view

mairih

Puhelimeni on malli Nokia 7610, joka on toiminut ja toimii erinomaisesti
( 2 vuotta vanha). Mulla on olemassa sekä Soneran että elisan liittymä. Nyt
huomasin seuraavan asian: otsikossa oleva ylen wap-osoite toimii vain
Soneran liittymällä ( ja yhteysosoitteella). Kun laitan Elisan kortin ( ja
yhteysosoitteen ), kyseinen sivu ei aukea. Selvittäessäni asiaa elisan
liikkeessä siihen laitettiin uudestaan asetukset, mutta kyseinen sivu ei
aukea elisalla. Liikkeessä kokeiltiin korttia Nokia 70 ja se avasi kyseisen
sivun. Muutoin wappi toimii kummallakin kortilla. Onko kukaan törmännyt
vastaavaan, että jokin osoite on riippuvainen puhelimesta/ Lliittymästä.
Liikkeessä ehdottivat puh.päivitystä. Olisi kiva saada kommentteja.
-mairih-

J-P

mairih brought next idea :

> [...]
> liittymällä ( ja yhteysosoitteella). Kun laitan Elisan kortin ( ja
> yhteysosoitteen ), kyseinen sivu ei aukea. Selvittäessäni asiaa elisan

Sama homma. Elisan (Kolumbuksen) liittymä, eikä ylen sivut ole auenneet
vähään aikaan (n. kuukauteen).

- J-P

"V. Vepsäläinen"

J-P kirjoitti:

> Sama homma. Elisan (Kolumbuksen) liittymä, eikä ylen sivut ole auenneet
> vähään aikaan (n. kuukauteen).

Pikaisella testauksella muilla operaattoreilla paitsi Elisalla toimii.
Tuosta kannattaisi varmaan jo valitella asiakaspalveluun, liittynee
jotenkin Elisan käyttämään WAP-yhdyskäytävään. Ilmeisesti joillakin
laitteilla yhdistelmä toimii, toisilla ei. Tämä ei tietenkään tarkoita
että ne kaikki toimimattomat laitteet olisivat viallisia. Operaattorin
pitäisi reagoida asiaan.

mairih

Liikkeessä oltiin yhteydessä aspaan ja siellä vain leviteltiin käsiä, että
onpas puhelin ja ehdotettiin päivitystä. Tätä ennen olin jo soittanut elisan
tekniseen tukeen asiasta tehdäkseni ongelman tiettäväksi. Korostin, että
puhelin on kunnossa, koska muu toimii. Ongelma ei ole mulle maatakaatava,
mutta periaatteessa...
-mairih-

""V. Vepsäläinen"" <vep...@yahoo.com> kirjoitti
viestissä:_0_eg.228$HE3...@read3.inet.fi...