Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Re: Sähköposti on "luotettavaa"!! maili joltakin päätoimittajalta.

0 views
Skip to first unread message

Joonas Neumann

unread,
Dec 12, 2008, 10:01:26 AM12/12/08
to
Piti oikein lainailla aiheeseen liittyvää kirjamateriaalia, kun väitettiin,
ettei Big Bang pohjautuisi klassiseen supernovaräjähdysteoriafraktaaliin.
BANG! Maailmankaikkeuden historia. Brian Mey, Patrick Moore, Chris Lintott:

Heti alkukuvissa on massiivisen ja nimenomaan KLASSISEN supernovaräjähdyksen
peruskaava. Jottei kenellekään jäisi epäselvyyttä, että Big Bang on
nimenomaan RÄÅJÄHDYS. On alkukuva tehty filminpätkähologrammitekniikalla.
Eli ensin maailmankaikkeus on nuppineulanpään kokoinen alkustarttipiste
josta massiivinen ainesyytöräjähtäminen alkaa. Vyöhyke vyöhykkeeltä tämä
pallo alkaa sitten tasaisesti laajeta, kuin mikä tahansa uudenvuoden
tähtisaderäjähdys. Vaihe vaiheelta luoden ympärilleen ainetta, aikaa ja
avaruutta.. Öö. ..no missäs ne täällä esitetyt väitteet siitä, ettei
klassinen supernovapauku skrapnellimaisesti keskipisteestään sinkoavine
partikkeleineen esiihntyisi siten on?

Juu sitten löytyy sivulta 39 mm. maininta räjähdyksen
inflaatiosykeluonteesta laajentumapilven sykintäviitteineen. Sivu 37
kertoilee ns. "kosmisessa salaliitossaan", että räjähdyspilvi laajenee niin
nopeasti, ettei laitojen valo ole toisiaan kohdanut vuorovaikuttaen, kaikki
täsmää. Samoin kertoillaan miten antiaine ja aine muutivat toisiaan
prosessin edetessä kaikialla lisäräjähdyspaineita tykittäen myös syntyvin
gammaterssilisäpotkuin. Myös sivu 28 kertoo avaruuden kuutioimisesta, jossa
paikallisenergia/ainenlisäys on kaikialla niin suurta, etei kokonaisuutta
kunnolla hahmota. Ehkä silti KAIKKEIN mielenkiintoisin sivu on 45 koko kuva
maailmankaikkeudestamme taustapaukun jäljiltä, jossa silmiin osuu keskellä
selkeästi erottuvat massiiviset räjähdyspilvessä kuuleman mukaan alati
kasvavat keskustyhjiöalueet. Jotka siis kertovat nimenomaan siitä, mikä on
vasta löydetty! Räjähdyskeskukseen alkaa repeytymään kihtyvän hämmentävästi
alueita joissa ei kertakaikkiaan ole ainetta LAINKAAN! Puolestaan esim.
sivulla 47 näytetään esittämäni Newtonin kaavan mukaan, miten
fossiilipyörintäenergioiden vuoksiaaltoenergiakato suoraan etäännyttää niin
kuuta maasta, kuin galakseja ja galaksijoukkoja toistensa
gravitaatiohyrräotteistaan. Siinä se tosiaan taas on! Muuta kun lukemaan
miten alkupaukkun fossiililiike kieskustasta, vuokseaallot, ja mustan aineen
imuvoimiin turvaa näämmä myös nykyfysiikkamme!)

Jesse Ylitalo

unread,
Mar 1, 2009, 3:23:41 AM3/1/09
to
Fingridistä ydinupottaja.

07.06.2008 oli näemmä turhaa etsiä edes lehdistä päivää aiemmin julkaistua
ilouutista energiamarkkinoiltamme. Jotain todella outoa
tiedotussensuuripakoa Suomen ydinhallinnoltamme taas. Ja koska muut
tiedoitusvälineet jälleen näistä uskalla rivin riviä julkaista nin toki
kaikki jää taas ydintutusti niille jotka osaa ja uskaltaa, silvuplee arvon
lukijani.

Jos katsomme sähkölaskujamme huomaamme miten itse sähkön hinta on tuskin
samaa luokkaa kuin massiivinen yhtä suuri osuus sähkön siirtokustannusten
kanssa. Kun EU määräsi Fingrigin sähkönsiirtobisneksestä poistettavaksi
Fortumin, TVO:n ja tämänkaltaiset pelkästään niinikää energiantuotantoyhtiöt
oli se enemmän kuin shokki ydinalamme rahoituksille. Mikään nimittäin tässä
sähköbisneksessä ei ole niin tuottavaa kuin siirtoverkkofirmamojen loputon
ja takuuvarmistettu rahantulo siirtomaksuineen ilman kilpailupeikkoja.
Ydinyhtiöt mm. Fortum ovat omistamalla sähköverkkomonopoleja kyenneet
käyttämään ilmaiseksi omaa sähköverkko-osuuttaan laistaakseen kilpailevia
energiafirmoista täysin poiketen huikeita ydinsiirtosähkömonopolilaskuja.
Vielä kuppaamaan muilta sähköyhtiöiltä rahat pois!

Kyseessä on EU.n tulkinnan mukaan härskein mahdollinen
markkinavääristysmekaniikka myös ydinyhtiömonopoleillemme. Ja siksi niiden
markkinamääräävyydestä lyödään kerralla päätä poikki, tässä ja nyt! Eli
jatkossa se mķkä lihottaa ydinyhtiöitämme Fortumeja ja muita muutetaan
plusalkumerkistä miinusmerkkiseksi valtaisaksi menon loiseräksi. Kuvaavaa
tilanteelle on se, että uutista ja sen taustoja ei maassamme lehtiyhtiöt
uskalla lainkaan julkaista, ei juuri edes muut. Mutta Fortumi mainittiin ja
mm. TVO jos mikä on nimenomaan EU:n mainitsema PELKKÄ energiantuotantoyhtiö
jos mikä! Joten maamme ydinyhtiöt saa niin rankasti jopa EU:lta lunta
tupaan, että kenties kovasti enteellisesti TVO:n johtajaportaasta alkoi
asian julkitulosta ankarankova rotaatiopakohyllytystä jo perjantaista 06.06.
Elämme todella mielenkiintoisia aikoja ja näyttää ydinvaltiomonopoleilla
olevan enemmän kuin hikistä jatkotaivalta ankarasti tiedossa. Ehkä tosiaan
alkaa päivä paistamaan ja asiallisuus lyömään väkisin ydinmonopolejamme
härskeine ydinaikeineen ahtaalle!)

0 new messages