Tarvitsen NOPEASTI apurahan !!!

1 view

sirkkaliis...@suomi24.fi

Tarvitsen opinnäytetyötäni varten NOPEASTI stipendin, jonka
suuruuden on OLTAVA VÄHINTÄÄN 5000 euroa. Stipendin ANTAJAA tulen
KIITTÄMÄÄN työni alkupuheessa VUOLAASTI.

Lähettämällä mailia 3.5.2006 klo 12 mennessä osoitteeseen
sirkkaliis...@suomi24.fi saat tilinumeroni.

VAIN ASIALLISET YHTEYDENOTOT !!!!!

Samppa

sirkkaliis...@suomi24.fi kirjoitti:

Mulle kans, vähempikin riittää, ja lupaan kiittää antajaa kaikissa
mahdollisissa puheissani järkyttävän vuolaasti, ilman HUUTAMISTA.

Jos on fyrkkaa tarjolla, niin saa tulla asiattomampiakin yhteydenottoja,
katotaan sitten summan mukaan.

t:S

--
www.samppa.org

samppa (ät) samppa (piste) org

Sivut vaiheessa, maili toimii!

Jukka K. Korpela

sirkkaliis...@suomi24.fi wrote:

> Tarvitsen opinnäytetyötäni varten NOPEASTI stipendin, jonka
> suuruuden on OLTAVA VÄHINTÄÄN 5000 euroa.

Edellinen trollauksesi
http://sfnet.fi/group.php?id=11974&newsgroup=sfnet.atk.ohjelmointi&sid=&bf=2
oli sentään vähän taitavammin tehty, ja aika moni kokematon siihen haksahti.

Nyt tunnut toistavan itseäsi aika tavalla ja olet vain ikävystyttävä. Jatkot
asetettu tämän mukaisesti.

Mutta hienoa, että joku on nyt ratkaissut sinulle aiemmin ratkaisemattomana
pidetyn ongelman ja jäljellä on vain julkaisemisesta huolehtiminen.
Joku varmaan järjestää stipendin sinulle sujuvasti, kunhan ensin maksat
hänelle 500 euroa järjestelykuluja. :-)

--
Yucca, http://www.cs.tut.fi/~jkorpela/

Matti Kiviharju

Lähettäkää kaikki ihmiset minulle 50,000 € niin totutan liikeideani,
sillä se luo rahaa niin paljon, että saatte kaikki rahat
kaksinkertaisena takaisin. Bullshit... :D

Jos tämä ei olisi trolli niin oikeasti, varmaan kannattaisi kysyä
jostain firmasta, jos ne ostaisi lopputyön kun se on valmis. Näinhän
opiskelijat tekee.

Jomo

<sirkkaliis...@suomi24.fi> kirjoitti
viestissä:1145828006.1...@i40g2000cwc.googlegroups.com...

VAIN ASIALLISET YHTEYDENOTOT !!!!!

Mullekin fyrkka kelpais: teen nimittäin gradua nettikauppojen toimivuudesta
sokean käyttäjän kannalta ja joudun asioimaan jokaisessa kymmenestä
kaupasta.., että tutkimus olis täydellinen....
eli kyllä sellaset tuhat euroa kelpais mullekin.
Ja saa mullekin olla epäasiallinen tai vaikka lähettää joka päivä
vittuiluviestin seuraavan kahdenkymmenen vuoden ajan, jos sen vastineeksi
saa rahaa.

Jos kerran apurahoja voi hakea tällä tavalla nyysseihin kirjoittamalla niin
kokeilenpa siis minäkin... :(

Matti Kiviharju

Jomo wrote:
> [...]
> saa rahaa.
>
> Jos kerran apurahoja voi hakea tällä tavalla nyysseihin kirjoittamalla niin

Joo, ja mä teenkin WWW-sivujen käytettävyys tutkimusta kädettömien
käyttäjien näkökulmasta. Eli, miten niitä voisi käyttää ilman käsiä.

http://technology.planeetta.com/

Jomo

"Matti Kiviharju" <matti.kiviharju@-removeme-technology.planeetta.com>
kirjoitti viestissä:444cb54b$0$14021$39db...@news.song.fi...
Wow! Kerrohan sit, miten tutkimus etenee, olis nimittäin mielenkiintosta
kuulla! :) Kyllä jotkut kuulemma kirjottaa varpaillaan, tosin voi olla
huhupuhetta.

Mehän voitas sit vaikka yhdistää voimamme ja tehdä WAI:lle suositusohjeet
kädettömille ja sokeille sopivista käyttöliittymistä, eiks niin? :)

Meneeköhän jo paskanjauhannan puolelle???

Matti Kiviharju

Jomo wrote:
> [...]

> kädettömille ja sokeille sopivista käyttöliittymistä, eiks niin? :)
>
> Meneeköhän jo paskanjauhannan puolelle???

Kädettömät voisi käytää konetta ajatuksen voimalla ja sokeille olisi
pistekirjoitus "näyttö".

http://technology.planeetta.com/

Miika Seppänen

Matti Kiviharju kirjoitti:

> Kädettömät voisi käytää konetta ajatuksen voimalla

Väittäisin useiden esimerkkien (joita en aio käydä tässä esittämään)
nojalla tuon olevan mahdollista jo ihan tavallisella koneella...;)

-Miika

Börje Rundqvist

Miika Seppänen kirjoitti:
Se on päinvastoin. Aivokuolema ei aina estä näppäilemistä netin
keskustelupalstoilla.

Lu-lu

... tai Panadolin

Tonttu

Lu-lu raapusteli:

> ... tai Panadolin

Antoikos äiti tukkapöllyä?
F...

--
T.T.J

pan...@gmail.com

Matti Kiviharju wrote:

> Kädettömät voisi käytää konetta ajatuksen voimalla ja sokeille olisi
> pistekirjoitus "näyttö".

Sokeille on ollut jo pitkään olemassa pistekirjoitus näyttö. Sen
keksi jo 1800 luvulla ranskalainen Louis Braille, ja yllätys yllätys
laitetta kutsutaan Braille-laitteeksi.

Timo

marko

"Lu-lu" kirjoitti viestissä news:e2k82c$88d$1...@phys-news4.kolumbus.fi...

Kaapissa olisi nelisatasta puranaa vajaa purkillinen, tule hakemaan.

Jukka K. Korpela

pan...@gmail.com wrote:

> Sokeille on ollut jo pitkään olemassa pistekirjoitus näyttö.

Matti Kiviharju varmaan halusikin vain esittää jotain vielä mauttomampaa ja
moukkamaisempaa kuin alkuperäinen trollaus - ja taisi onnistua.

Jatkot asetettu.

--
Yucca, http://www.cs.tut.fi/~jkorpela/

Marko

Jomo kirjoitti:

> Mullekin fyrkka kelpais: teen nimittäin gradua nettikauppojen toimivuudesta
> sokean käyttäjän kannalta

Miten on, toimivatko? Voisi kuvitella, että ainakin napit joissa
nappiteksti on vain osana kuvaa, tekisivät kaupasta käyttökelvottoman
sokealle.

--
Miesten kosmetiikka ja merkkituotteet helposti netistä.
http://www.miehenkauppa.fi/

Curious George

Trolli?

Curious George

Ja muutenkin tuli mieleen, eikös stipendejä anneta hyvästä menestyksestä
koulussa, jne. ei pyytämällä?

Börje Rundqvist

Curious George kirjoitti:

Mikäli alkuperäinen kirjoittaja on tosissaan, vaikuttaa siltä että hänen
ainoa mahdollisuutensa saada opinnäytetyö läpi on lahjoa tuolla rahalla
muuan opinnäytetyötä tarkastava opettaja.

Turo Takanen

"Curious George" <webm...@jakesan.net.invalid> wrote in message

> Ja muutenkin tuli mieleen, eikös stipendejä anneta hyvästä menestyksestä
> koulussa, jne. ei pyytämällä?

Voihan niitä stipendejä kai anoakin, kokeile googlella vaikka
"stipendirahasto".

--
Turo Takanen