inssi

aua

ugh,

"Mitä yhteistä on siittiöillä ja rakennusinsinöörillä?
- Molemmissa joka miljoonas onnistuu.

Mitä yhteistä on esinahalla ja homeinsinöörillä?
- Kummatkin väistyy, kun alkaa tosihommat."

--
aua
"Minä tiedän kaiken ja

Tonttu

aua raapusteli:

> [...]
> - Molemmissa joka miljoonas onnistuu.
>
> Mitä yhteistä on esinahalla ja homeinsinöörillä?
> - Kummatkin väistyy, kun alkaa tosihommat."

UGH :)

--
T.T.J

aua

27 loka 2007 aua <aua--...@FUQ.fi> päästi suunsa toimesta
nyyssin puitteissa näppikseltä käsin:

> [...]
> - Molemmissa joka miljoonas onnistuu.
>
> Mitä yhteistä on esinahalla ja homeinsinöörillä?
> - Kummatkin väistyy, kun alkaa tosihommat."

"Kapakassa kuultua:
Aikaisemmin en edes osannut tavata
sanaa insinööri, ja nyt olen sellainen itse!"

aua

27 loka 2007 "Tonttu" <tonttu_P...@pp.inetTT.fi.INVALID>
päästi suunsa toimesta nyyssin puitteissa näppikseltä käsin:

> aua raapusteli:

> UGH :)

:-)

ps

"aua" <aua--...@FUQ.fi> kirjoitti

Aulis Anttilan työpaikalla STTK:n tiedotusosastolla kuulemma jo
naureskellaan vitsit ryhmään työaikana kirjoitteleville. Siksi Aulis-paran
on ollut pakko tulla kerotomaan huonoja vitsejä öiseen aikaan vitsit-ryhmän
ulkopuolelle. Voi aukki-parkaa!

Tämä tiedoksi myös vitsit-ryhmään, kun ovat jo varmaan ihmetelleet, missä
Aulis Anttila luuraa - poika-parka joutuu nykyään tekemään töitä työaikana.

ps

ps

"Tuomas-Tonttu" <tonttu_P...@pp.inetTT.fi.INVALID> kirjoitti
kakaraskeidaa.

ps

N.E.O

---------
> ...ja spämmijarrua on...

*Oikeesti maan jos edes y r i t t ä i s i t olla haaskempi?

N.EO

aua

01 marras 2007 "N.E.O" <neo,,,,,,..@dnainternet.net> päästi
suunsa toimesta nyyssin puitteissa näppikseltä käsin:

> "aua" <aua--...@FUQ.fi> kirjoitti viestissä

> *Oikeesti maan jos

> edes y r i t t ä i s i t olla haaskempi?

eihän hyvät jutut inssejä naurata, maan.