Josef Goebbels ja Lida Baarová

Panu Höglund

Tiedätte varmasti kaikki, miten puistattavan ruma mies Josef Goebbels
oli. Netistä löytyy kuvia, jos joku ei tiedä. Hänellä oli myös se
jalkavika, jota iiriksi kutsutaan nimellä "cam reilige", eli hänellä
oli jalat eri paria, kintut eripituiset.

Tiedätte myös hyvin kuka Josef Goebbels oli, ja missä maassa, ja millä
aikakaudella. Tiedätte myös hyvin, mitä tämä maa tuolla aikakaudella
teki tsekeille.

Goebbelsilla oli tsekkiläinen rakastajatar, näyttelijätär Lida
Baarovį.

Mitä tämä kertoo naissukupuolesta? Ainakin sen, että jos ryssä olisi
miehittänyt Suomen, niiden ei välttämättä olisi tarvinnut edes
raiskata ketään (vaikka se niiden tapana olikin valloitetuissa ja
"vapautetuissa" maissa). Muijia olisi piisannut ilmankin. Mitään ämmät
eivät rakasta niin kuin ihanan pahaa, julmaa ja siksi kiihottavaa
Goebbelsia, kaasukammion hanankäyttäjämiestä ja NKVD:n sinisiä
olkalaattoja.

Fasismi oli mahdollinen, koska naisten pimpoilla oli oikeus äänestää
Hitleriä. Ihmisyyden vuoksi palatkaamme Ateenaan: äänioikeus vain
30-vuotiaille miehille.

Mika

> Fasismi oli mahdollinen, koska naisten pimpoilla oli oikeus äänestää
> Hitleriä. Ihmisyyden vuoksi palatkaamme Ateenaan: äänioikeus vain
> 30-vuotiaille miehille.

Muistaakseni Hitler ei todellakaan lyönyt itseään läpi kerralla. Ja kun
aikanaan löi, ei naisten määrä voi riittää selittämään äänivyöryä. Saksa
halusi hitlerinsä.

Mika Rantanen

Olen muuten itsekin ihmetellyt tuota samaa ilmiötä. Oli mies miten
alhainen lurjus ja konna tahansa, aina hänen onnistuu löytää joku kiva
tyttö jonka vetää mukanaan viemäristä alas, eikä tyhjäpäinen nainen
tajua mitään. Ja jos ajatellaan vaikka tapaus Sten Christenseniä -
miehellehän vankilaan suorastaan virtasi naisilta rakkauskirjeitä ja
näistä hän sitten löysi itselleen vaimonsa.

Olen aina sanonut, että paras keino varmistaa pesän saanti loppuiäkseen
on tapella, riehua ja rosvota kunnolla.

- Mika Rantanen

Joni Jarvenkyla

In article <zwK79.167$ob.9...@reader1.news.jippii.net>,

Mika <i...@i.i.INVALID> wrote:
> Muistaakseni Hitler ei todellakaan lyönyt itseään läpi kerralla. Ja kun
>aikanaan löi, ei naisten määrä voi riittää selittämään äänivyöryä. Saksa
>halusi hitlerinsä.

Hitlerin taito oli puhua naisille, joiden kautta han sai otteen miehiinkin.
Tama ei ollut mikaan sattuma, vaan seikka jonka Hitler ymmarsi ja tiedosti
hyvin, mika mahdollisti hanen vaikutusvaltansa.

Mielenkiintoinen on myos kysymys, oliko Hitlerin juutalaisvihan todellinen
pohja juutalaiselta hutsulta saatu seksitauti joka runteli Hitlerin miehuutta
kovin? Hitlerin sodan loppua kohti lisaantyva sekopaisyys voisi viitata vaikka
kuppaan.

Tama olisi hyvin traagista, yhden miehen peenis johtaisi miljoonien
murhaamiseen kaasukammioissa ja koko maapallon tuhoisaan sotaan.

Oliko Hitler valinnut trippikortin "The most important penis in history"
tai viela hupiarvolla, "The deadliest penis in history"?

Mika

"Joni Jarvenkyla" <j...@walrus.megabaud.fi> kirjoitti
viestissä:ajo91q$r7m$1...@walrus.megabaud.fi...

> [...]
> Tama ei ollut mikaan sattuma, vaan seikka jonka Hitler ymmarsi ja tiedosti
> hyvin, mika mahdollisti hanen vaikutusvaltansa.

Joopa joo, naiset on noitia, ja ne pitää polttaa roviolla... Pahutta
löytyy maailmasta ihan naisriippumattomastikin. Jos Hitlerillä olisi koko
ajan ollut rinnalla vain yksi ja sama nainen, saisi se nainen varmaan
vähintään neljännekseltä väestöstä syyt niskoilleen.

> [...]
miehuutta
> kovin? Hitlerin sodan loppua kohti lisaantyva sekopaisyys voisi viitata

Tai vaikkapa pommi-iskun aiheuttamaan aivovaurioon. Tai vaikkapa
teatterilta, kuten jotkut ovat epäilleet ja jopa esittäneet asiasta
todisteita tai "todisteita" miten sen nyt ottaa. Eiköhän vähän joka liike
yritä etsiä omasta perivihollisesta sitä "syytä" joka kaiken takana oli.

Entäs jos Hitler vain pitikin hauskaa toisten kustannuksella, eikä sen
kummempaa?

> Tama olisi hyvin traagista, yhden miehen peenis johtaisi miljoonien
> murhaamiseen kaasukammioissa ja koko maapallon tuhoisaan sotaan.

Mitä väliä sillä olisi ollut vaikka kaiken takana olisi ollut vittumainen
kukkakauppias hitlerin nuoruudessa. Joka tapauksessa se oli se Hitler joka
siellä meuhkasi, eikä esim. kikkeli tai vaikkapa kukkapuska.

> Oliko Hitler valinnut trippikortin "The most important penis in history"
> tai viela hupiarvolla, "The deadliest penis in history"?

Mitä väliä

Mika

"Marcus E Engdahl" <meng...@cc.hut.fi> kirjoitti
viestissä:ajod5s$eb07$6...@midnight.cs.hut.fi...
> Tuskin se kovien huumeiden tykittäminenkään kovin hyvää teki.

Nyt minulta on jäänyt jotain paitsi, mitä tarkoitat?

Mika

"Marcus E Engdahl" <meng...@cc.hut.fi> kirjoitti
viestissä:ajok6e$eagg$1...@midnight.cs.hut.fi...
> Hitler sai henkilääkäriltään mm. päivittäisiä
> amfetamiini-injektioita.

Minkähänlaisista annoksista oli kyse. Amfetamiini kun ei aiheuta läheskään
välttämättä mitään päänpehmenemistä.

Mika Rantanen

> Minkähänlaisista annoksista oli kyse. Amfetamiini kun ei aiheuta
läheskään
> välttämättä mitään päänpehmenemistä.

Eikö? Sehän on voimakas piriste, joka pitää käyttäjän jatkuvasti
käynnissä, unettomana ja hyperaktiivisena. Varmasti siinä alkaa
vakainkin mielenlaatu järkkyä kun ei nuku päiväkausiin eikä voi
hetkeäkään istua paikallaan.

- Mika Rantanen

Lampheader

Nyt on taas tullut uskottua virallista huumepropagandaa.
Amfetamiinia myytiin Suomessakin apteekeissa vielä pitkälle
edellisen vuosisadan alkupuolelle, käytettäväksi kuin kahvia
nykyään. Tämän kuten monen muunkin piristeen/tajusteen tosiasia
on että EI vaan ole niitä kuolleita / mieleltään järkkyneitä
ihmismassoja, vaikka niitä käytettiin ja käytetään. Niiden
(amfetamiini, kannabis, LSD ainakin) kieltäminen useissa maissa
nykyään on vain poliittinen päätös. Ihan niinkuin ydinvoiman
vastustaminenkin.

Sinänsä Hitler aiheesta tässä threadissa - se että
Hitler sattui juutalaisia vainoamaan saattoi hyvinkin
olla vain sattumaa. Oli keksittävä erilaisia asioita
joilla saada kansa yhtenäiseksi, ja mikäs parempaa
kuin yhteiset viholliset. Nykysuomessa "Hitler" ehkä
vainoaisi mustalaisia tai elintasopakolaisia - ihmisryhmiä
joista suurimmalla osalla on vain negatiivisia kokemuksia.
Sitten kun homma eteni, ei johtaja voi enää muuttaa ajamiaan
asioita (viite vaikkapa Von Clausewitzin Vom Kriege:en),
joten oli pakko myös toteuttaa juutalaisvainot loppuun asti.
Miksi sitten valita juutalaiset eikä vaikkapa ranskalaisia?
Kuten Hitler itsekin Mein Kampf:issa kirjoittaa, ei pidä
tehdä tilannetta sellaiseksi ettei voi saada liittolaisia
tai tehdä sopimuksia. Näitähän ei tehdä aatteellisen vihollisen
kanssa murtamatta omaa aatetta. Näin vihollinen ei voinut olla
esim. koko naapurimaa. Kuten Aleksanteri suurikin, Hitlerin
oli tarkoitus saada valloitetut kansat ajattelemaan itseään
vapauttajana, eikä valloittajana (ikuisena vihollisena).
Se että Hitler ei tehnyt näin NLää valloittaessaan, vaan oli
tullut onnistumisistaan sokeaksi ja ylimieliseksi, oli
syy miksi sota hävittiin - Kuten Fuller kirjoittaa Generalship
of Alexander the great lopussa, olisi pitänyt aloittaa sota
marxilaisuutta vastaan eikä NLn ihmisiä - NL ihmisethän
aluksi ottivat vastaan saksalaiset vapauttajina. No joo,
riittävän kaukana alkuperäisestä, mutta silti mielipiteeni on
että "juutalais-ongelma" oli vain osa strategiaa. Huono
säkä juutalaisille.

Se sitten miksi Goebbels sai tsekkiläistäkin pimpsaa oli
vaan kysymys siitä että hän oli hyvässä asemassa, valtaa yms..
Tämä kuolematon kirjoitus täältä aiemmin
>Nainen ajattelee: Sillä ja sillä on hienompi auto ja sillä ja sillä
>on hienompi kämppä ja sillä ja sillä on rikkaampi äijä. Ihan kiva
>ukko ja seksi ok, mutta kyllähän noita riittää. Jenni pääsee
>piparillaan sveitsiin ja piireihin, tässäkö tää mun elämä oli?
pätee tässäkin tiettyihin naisiin. Valitaan esimerkiksi sitten Lipponen,
Räikkönen tai Goebbels, syy lienee sama miksi naista riittää mistä
valita.

L.

Mika

"Mika Rantanen" <ash...@nospam.saunalahti.fi.invalid.remove> kirjoitti
viestissä:pnR79.273$ob.1...@reader1.news.jippii.net...

> [...]
> käynnissä, unettomana ja hyperaktiivisena. Varmasti siinä alkaa
> vakainkin mielenlaatu järkkyä kun ei nuku päiväkausiin eikä voi

Riippuu... mm. annostelusta ja monesta muusta tekijästä. Sitä on joskus
käytetty mm. onnistuneesti hyperaktiivisiin keskittymishäiriöisiin lapsiin.
Tehosikin kaiken lisäksi. Toinen suosittu paikka oli reseptivapaissakin
laihdutuslääkkeissä.

Amfetamiinilla ja "pirillä" ei ole välttämättä aina mitään tekemistä
keskenään.

Mika

"Lampheader" <no...@dev.nul> kirjoitti
viestissä:3D5FF00D...@dev.nul...

> [...]
> (amfetamiini, kannabis, LSD ainakin) kieltäminen useissa maissa
> nykyään on vain poliittinen päätös. Ihan niinkuin ydinvoiman

Mitäs propagandaa sitä on itse kuunneltu. Amfetamiini kiellettiin (jo
lääkeaineekin) hyvinkin monissa maissa, ja pääsyynä olivat lukuisat ikävät
sivuvaikutukset. LSD:n kanssa sama homma.

Niihin aikoihin ei ollut edes niin valtavaa poliittista painettakaan, eikä
hyväksi havaittuja kalliisti kehitettyjä lääkkeitä ihan huvikseen aleta
kieltelemään ihan kansan kiusaksi, tai huumevastaisten iloksi. Vastaavat
paremmalla vaikutuksella olevat turvallisemmat lääkeaineet ovat vain
korvanneen alkuperäiset laillisella puolella.

John Smith

oli pakko replytä....

> [...]
> (amfetamiini, kannabis, LSD ainakin) kieltäminen useissa maissa
> nykyään on vain poliittinen päätös. Ihan niinkuin ydinvoiman

uh huh mistähän luulet että että amfetamiinin ei muka järkytä mieltä. jopa
poliisikin osaa olla erittäin varovainen jos tietävät että kohde on
amfetamiinin vaikutuksen alaisena. amfetamiini kun tuo kaikkivoipaisuuden
tunteen ja pitkään käytettynä luo ihmiselle skitsofreniaa eli
vainoharhaisuutta, jota käyttäjät leikillisesti skitsoiksi puhuvat. en
tosiaan ihmettele että hitler alkoi tekemään virheitä jos tosiaan häneen
joka päivä pumpattiin amfetamiinia. muistan muuten lukeneeni
amerikkalaissotilaista joihin testattiin amfetamiinisuklaata vietnamissa,
tuloksena oli viikon sisään se että he alkoivat ammuskelemaan toisiaan koska
luulivat että kaveri joka lähestyi bunkkeria oli vihollinen.
sairaanhoitoalla joskus työskenellessäni kertoi yksi patologi, että
avatessaan 10v amfetamiinia käyttänen 30v miehen, hän järkyttyi pahasti
koska elimistö näytti enemmän 70-80 vuotiaan elimistöltä. on tietenkin totta
että ihmiset ovat yksilöllisiä ja ihmisruumis on erittän mukautumiskykyinen,
toisten elimistä ja mieli kestää paremmin kuin toisten, mutta lopputulos on
silti aina sama.

neverheard

Panu Höglund

"Mika Rantanen" <ash...@nospam.saunalahti.fi.invalid.remove> wrote in message news:<A7L79.173$ob.1...@reader1.news.jippii.net>...

> [...]
> miehellehän vankilaan suorastaan virtasi naisilta rakkauskirjeitä ja
> näistä hän sitten löysi itselleen vaimonsa.

Aivan. Naiset eivät todellakaan halua hyvää miestä. Se on nähty
miljoona kertaa. Sitten kun ne sen kiihottavan roiston löytävät, niin
ei kauaa kestä kun alkaa volina siitä miten hirveä mies se on.

> Olen aina sanonut, että paras keino varmistaa pesän saanti loppuiäkseen
> on tapella, riehua ja rosvota kunnolla.

Kaasukammion hanamiehenä voisit aina näyttää kuinka kaasutat ihmisiä
hengiltä. Ja tytön housut oikein kostuvat: kyllä minulla on ihana,
voimakas ja häikäilemätön mies!

Mika

"John Smith" <drago...@surfeu.fi> kirjoitti
viestissä:a3189.47$ji3....@read2.inet.fi...
> oli pakko replytä....

Näköjään, mutta miksei pakottakin?

> [...]
mukautumiskykyinen,
> toisten elimistä ja mieli kestää paremmin kuin toisten, mutta lopputulos

Olisi hyvä ottaa muutamia asioita huomioon näissä vuorisaarnoissa... kuten
käytetyt annostukset, ja muiden samanaikaisesti käytettyjen aineiden
vaikutus, ja sitten vielä se, että katujen "amfetamiini" eli leikillisesti
"piri" "vauhti" "spiidi" ja mitä niitä sitten onkaan on aivan eri asia kuin
amfetamiini, vaikka niissäkin tuota saattaa olla joukossa.

Jarkko Hietala

> Kaasukammion hanamiehenä voisit aina näyttää kuinka kaasutat ihmisiä
> hengiltä. Ja tytön housut oikein kostuvat: kyllä minulla on ihana,
> voimakas ja häikäilemätön mies!

Olenkin aina miettinyt, että lisääntyisiköhän markkina-arvoni naisten
keskuudessa jos suomessa olisi kuoleman rangaistus käytössä ja olisin
ammatiltani pyöveli, enkä mikään IT-insinööri, jollaiseksi tässä opiskelen.

John Smith

> Näköjään, mutta miksei pakottakin?

sisäinen pakko :)

> [...]
kuin
> amfetamiini, vaikka niissäkin tuota saattaa olla joukossa.

eh mistät päättelit että puhuin jostan "spiidistä" "vauhdista", minä puhuin
juuri aivan siitä itsestään eli amfetamiinistä. nämä jatketuthan
katukaupassa olevat pulverit/tahnat tosiaan saattavat sisältää tomusokerista
vaatteidenpesupulveriin, mutta minä tarkoiti juuri pelkästää niitä
haittavaikutuksia mitä amfetamiini itsessään tuottaa.

http://www.paihdelinkki.fi/faq/faq_aineet_02.htm

http://www.student.oulu.fi/~ktikkane/huuP2.html

Enpä jaksanut kaivella kuinka pitkä kuuri näille potilaille, jotka sitä
oikeasti lääkkenä saavat ovat, mutta luulen että ei kovin pitkiä. koska
toleranssi kasvaa nopeasti ja annostusta pitää lisätä jotta toivottu
vaikutus saadaan aikaan.

ja valitetavasti valitsen nämä vuorisaarnat, koska maailmassa on jo
tarpeeksi näitä "huumeprofetioita" jotka kilvat kehuvat kuinka lääkärit sitä
ja lääkärit tätä ja kuinka turvalista on käyttää "oikeissa" olosuhteissa.

tulee mieleeni yksi 15v poika joka oli kuullut lääkärin sanovan (kait
kaverin kaverin kaiman siskon veli oli lääkäri), että kannabis on yhtä
vaarallista kuin tupakka ja hän haluaa kokeilla niitä kaikkia muitakin. Eipä
tähän voinut muuta todeta kuin: "aivan ja miksi sinun tarvitsee koittaa että
pysytkö hengissä jos hyppäät 50m korkeasta tornista, etkö voisi uskoa jos
kerron että suurella todennäköisyydellä et".

Mika

"John Smith" <drago...@surfeu.fi> kirjoitti
viestissä:Y4489.128$ji3....@read2.inet.fi...

> [...]
> oikeasti lääkkenä saavat ovat, mutta luulen että ei kovin pitkiä. koska
> toleranssi kasvaa nopeasti ja annostusta pitää lisätä jotta toivottu

Riippuu toivotusta vaikutuksesta. Esim. yliaktiivisten lasten
rauhottamiseen tarvittiin hyvin pieni annos. Vielä nykyisilläkään
tutkimusmenetelmillä ei löydetä haittoja.

Annos oli riittävän pieni, kuten myös laihduttajille yleensä oli, eikä
haittoja ainakaan suoraan ainekohtaisia.

Annos oli siis riittävän pieni on avainsana siinä mielessä, että huumaavaa
vaikutusta ei edes haettu. Sellainen on yliannostuksen merkki. Eli ei
kannata haaveilla turvallisesta amfetamiinista huumeena, koska silloin se on
oxymoron.

ano

Ainakin historiassa tunnetaan kuulemma ilmiö, että kun kukaan ei halunnut
mennä pyövelin lasten kanssa naimisiin - paitsi sellainen jonka omakin
vanhempi oli pyöveli - niin muodostui erityisiä pyövelisukuja.

Mutta toisaalta se oli silloin ja nyt on nyt. Mutta kun esim. USA:ssa on
vielä kuolemanrangaistus käytössä, niin ehkäpä sieltä voisi löytyä tähänkin
valaisua.

Vai kohdistuisiko ihailu sitten vain itse rikollisiin tyyliin Steen
Christersen tai Sanna Sillanpää?

(Toisaalta tietysti mukavakin, että emme joutuneet missään vaiheessa
miehitetyksi, mutta noista miehitetyistä maistahan on paljon muitakin
vastaavia tarinoita.)

"Jarkko Hietala" <jarkko....@pp1.inet.fi> kirjoitti viestissä

Panu Höglund

"Jarkko Hietala" <jarkko....@pp1.inet.fi> wrote in message news:<Km389.107$ji3....@read2.inet.fi>...

> Olenkin aina miettinyt, että lisääntyisiköhän markkina-arvoni naisten
> keskuudessa jos suomessa olisi kuoleman rangaistus käytössä ja olisin
> ammatiltani pyöveli, enkä mikään IT-insinööri, jollaiseksi tässä opiskelen.

Lisääntyisi aivan varmasti. Olen vakuuttunut siitä, että jenkeissäkin
naiset palvovat pyöveleitä.

Walter Kotiaho

meng...@cc.hut.fi (Marcus E Engdahl) writes:
> Törkeä valhe siinä mielessä että tupakka on kertaluokkia
> kannabista vaarallisempaa.

Selitäppä Marcus mitä tarkoittaa täsmällisesti "kertaluokkia
vaarallisempi".

Mieleen tuli seuraava skenaario (mikäli ymmärsin lauseen
"kertaluokkia vaarallisempaa" oikein):
Olkoon tupakka 3 kertaa vaarallisempaa kuin kannabis.
Monet polttavat askin tupakkaa päivässä ja tupakka-aski sisältää
muistaakseni 20 savuketta (tai jotain sinnepäin).
Voit siis polttaa 60 kannabissavuketta päivässä jotta terveysvaikutukset
ovat yhtä pahat kuin jos polttaa askin tupakkaa päivässä. Jos nukkuu
8 tuntia vuorokaudesta niin tämä tarkoittaisi yhden kannabissavukkeen
polttamista joka 16 minuutti!

Mitä tapahtuu henkilön pääpössä jos hän jatkaa tuollaista
kannabiksenpolttoa vaikka 20 vuoden ajan?

Jos siis "kertaluokkia vaarallisempaa" tarkoittaa sitä mitä yllä
oletin (tosin jo 20 kannabissätkää päivässä tuntuu paljolta)
niin ristiriita huumevalistuksen ja väitteesi välillä
käy kovin räikeäksi.

Follarit ohjattu.
--
Walter

Lyd

> [...]
> miehellehän vankilaan suorastaan virtasi naisilta rakkauskirjeitä ja
> näistä hän sitten löysi itselleen vaimonsa.

Steen Christensen oli komea ja nuori mies, joskin päästään täysi pöpi.
Jos hän olisi ollut ulkoiselta olemukseltaan kuin pedo Jammu
Siltavuori, tuskin hän pimppaa olisi saanut. Virtasiko jm. henkilölle
pimppakirjeitä alaikäisiltä?

Toisaalta entäs tämä Sanna Sillanpää? Täysin pöpi miesvihaaja, mutta
kuitenkin miehet kirjoittelee sille vankilaan?

IMHO kuuluisuus tekee hyvää markkina-arvolle.

Lyd

Mika

"Lyd" <lyd...@sunpoint.net> kirjoitti
viestissä:f913d9da.02081...@posting.google.com...

> [...]
> Jos hän olisi ollut ulkoiselta olemukseltaan kuin pedo Jammu
> Siltavuori, tuskin hän pimppaa olisi saanut. Virtasiko jm. henkilölle

Ei mutta fanipostia sekin silti sai.

> Toisaalta entäs tämä Sanna Sillanpää? Täysin pöpi miesvihaaja, mutta
> kuitenkin miehet kirjoittelee sille vankilaan?

Ei minun kuuleman mukaan.

> IMHO kuuluisuus tekee hyvää markkina-arvolle.

Varmasti

John Smith

> Kelvoton lähde.

perusteita?

Panu Höglund

"ano" <a...@nyy.mi> wrote in message news:<oJ689.120$Q8.5...@reader1.news.jippii.net>...

> (Toisaalta tietysti mukavakin, että emme joutuneet missään vaiheessa
> miehitetyksi, mutta noista miehitetyistä maistahan on paljon muitakin
> vastaavia tarinoita.)

Lapin sodan aikana sattui aika usein sellaista, että
saksalaissotilaiden suomalaiset tyttöystävät houkuttelivat suomalaisia
sotilaita ansaan, tapettaviksi.

Kati M Laine

Panu Höglund <phog...@abo.fi> wrote:

: Fasismi oli mahdollinen, koska naisten pimpoilla oli oikeus äänestää

: Hitleriä. Ihmisyyden vuoksi palatkaamme Ateenaan: äänioikeus vain
: 30-vuotiaille miehille.

Ei, vaan enemmän koulutusta ja itsenäiseen ajatteluun totuttamista
naisille. Jos ei ole tottunut ajattelemaan aivoillaan, ajattelee
tunteella, eikä ole välttämättä vielä huomannut, ettei hyvä tunne
jostain asiasta takaa sen olevan totta tai oikein. Väitän, ettei
kovinkaan moni tuon ajan saksalaisnaisista ollut erityisen
kirjanoppinut.

Tunteeseen turvaudutaan aina, kun järki loppuu kesken, oli kyseessä
sitten nainen tai mies. Mies ottaa tällöin yleensä esiin joko nyrkit
(tai vaihtoehtoisesti "rakkauden julman valtikan" (hieno termi on
kotoisin Lapinlahden lintujen kappaleesta "Miksei asioista puhuta")).

Pätee myös sinuun. Elät katkeruudessa etkä ajattele kuin sen verran,
että saat heiluteltua virtuaalista nyrkkiäsi mahdollisimman viiltävästi.
Hedelmätöntä, joskin varsin ymmärrettävää.

Ei sikäli, kyllä mä olen sen erään vanhan parran kanssa samaa mieltä,
että demokratia on joka tapauksessa lähinnä tyhmäinvaltaa.

Kati

Kati M Laine

Panu Höglund <phog...@abo.fi> wrote:

: Aivan. Naiset eivät todellakaan halua hyvää miestä. Se on nähty
: miljoona kertaa.

Hah. Naiset todellakin haluavat hyvän miehen. Sekin on nähty miljoona
kertaa.

t. Kati

Mika

"Kati M Laine" <kml...@cc.helsinki.fi> kirjoitti
viestissä:ajt18k$gd9$1...@oravannahka.helsinki.fi...

> [...]
> jostain asiasta takaa sen olevan totta tai oikein. Väitän, ettei
> kovinkaan moni tuon ajan saksalaisnaisista ollut erityisen

Väitän, että tunteet ja järki eivät ole kovinkaan usein ristiriidassa. Sen
sijaan kirjanoppineisuudella ja järjellä ei ole mitään tekemistä keskenään,
vaikkei nekään kovinkaan usein ole ristiriidassa...

> Ei sikäli, kyllä mä olen sen erään vanhan parran kanssa samaa mieltä,
> että demokratia on joka tapauksessa lähinnä tyhmäinvaltaa.

Parempia ideoita?

Panu Höglund

"Mika" <i...@i.i.INVALID> wrote in message news:<OFd89.294$Q8.1...@reader1.news.jippii.net>...

> Ei minun kuuleman mukaan.

Eivät miehet ole niin hulluja, että kirjoittaisivat tuollaiselle
psykonartulle. Naiset sitä vastoin hukuttivat sen ihailuunsa ja
julistivat, että siinä taas nainen nousee kapinaan sortajamiehiä
vastaan mutta yhteiskunnan sortokoneisto tukahduttaa vapaustaistelijan
ymmärtämättä hänen jaloja motiivejaan.

Kati M Laine

Mika <i...@i.i.invalid> wrote:

: Väitän, että tunteet ja järki eivät ole kovinkaan usein ristiriidassa. Sen

: sijaan kirjanoppineisuudella ja järjellä ei ole mitään tekemistä keskenään,
: vaikkei nekään kovinkaan usein ole ristiriidassa...

Kirjanoppineisuus oli ehkä väärä termi. Olen kuitenkin sitä mieltä, että
lähes mikä tahansa älyllistä ponnistelua vaativa opiskelu harjoittaa
järjenkäyttöä ja uskoa omaan ajatteluun.

IMHO, tunteet ja järki ovat kyllä usein ristiriidassa. Viimeksi äsken
tunne voitti järjen täällä näppäimistön takana. Vedin puoli pussia
Panttereita, kun poskiontelontulehdus rasittaa ja sekin vituttaa, että
yhdessä akvaariossani on kala, jolle tulen kohta suorittamaan
eutanasian, vaikka tiedän hyvin, ettei karkinsyönti edes auta kuin
hetkellisesti ja kasvattaa vielä persettäkin. Tällaisessa asiassa voin
sentään antaa tunteen viedä ilman, että kukaan muu kärsii.

:> Ei sikäli, kyllä mä olen sen erään vanhan parran kanssa samaa mieltä,

:> että demokratia on joka tapauksessa lähinnä tyhmäinvaltaa.

: Parempia ideoita?

No, kun kerran kysyit. En ole päätynyt vielä edes hyvään ideaan, saati
parempaan. Päässä pyörii kuitenkin jonkinlainen systeemi, jossa kaikki
tietynlaisen kokeen suorittajat pääsisivät äänestämään päätöksistä
samaan tyyliin kuin eduskunnassa nykyisin. Ajatus pohjautuu sen samaisen
vanhan parran ajatuksiin aristokratiasta. Tämä "eduskunta" saisi
mielellään olla suuri, esim. neljännes nykyisistä äänestysikäisistä,
mutta äänestäjäkoe olisi olemassa siksi, että asioihin pääsisi
vaikuttamaan kuka tahansa, jos tarpeeksi halua ja älliä löytyy.
Sellaisilta ei lainkaan kysyttäisi, jotka eivät ylipäätään ole
kiinnostuneita tai joilla ei pää riittäisi asioiden pohtimiseen
järjellä. Sellainenkin muunnos on mietityttänyt, että äänestystaulu
olisi todellakin kaikilla, mutta kulloiseenkin äänestykseen
osallistuvilta vaadittaisiin - taas - aihepiiriin liittyvän kokeen
läpäisy.

Käytännön toteutus tökkii vielä pahasti. Jonkinsortin jääkaapinoveen
kiinnitettävä äänestystaulu pitäisi olla, ja sen pitäisi toimia
pomminvarmasti. Lisäksi mietityttää nuo kokeet, kuka ne laatisi, mitä ne
sisältäisivät, kuka ne tarkastaisi. Onhan noita reikiä tässä vielä
porsaille ja isommillekin sioille.

Kati

Mika

"Kati M Laine" <kml...@cc.helsinki.fi> kirjoitti
viestissä:ajt5k5$ker$1...@oravannahka.helsinki.fi...

> Mika <i...@i.i.invalid> wrote:
> Kirjanoppineisuus oli ehkä väärä termi. Olen kuitenkin sitä mieltä, että
> lähes mikä tahansa älyllistä ponnistelua vaativa opiskelu harjoittaa
> järjenkäyttöä ja uskoa omaan ajatteluun.

Toisilla tekee toisilla ei. Jotkut oppivat taas lukemalla kuin papukaijat,
ja pääsevät silti hyvinkin pitkälle. Järjellä ja opiskelulla saavutetulla
sivistyksellä ei tosiaan ole välttämättä mitään tekemistä keskenään. Olihan
juuri eri maissa toistettu tutkimus satunnaisotannalla akateemisista ja
kouluttautumattomista, jonka mukaan aivan väärät ihmiset (keskimäärin)
lähtevät akateemiselle uralle...

> [...]
> hetkellisesti ja kasvattaa vielä persettäkin. Tällaisessa asiassa voin
> sentään antaa tunteen viedä ilman, että kukaan muu kärsii.

IMHO, tunteet ja järki voi sinulla olla miten usein tahansa mistä tahansa
asiasta ristiriidassa, ja veikkaan että mitä vähäpätöisempi asia, sitä
useammin ristiriitaa edes on.

> No, kun kerran kysyit. En ole päätynyt vielä edes hyvään ideaan, saati
> parempaan.

Älä kuitenkaan vaivu epätoivoon. Demokratiakin kaikessa kurjuudessaan on
aika pitkän kehitystyön tulos, ja sekin on vasta vähiten huono vaihtoehto
keskimäärin kelvottomien joukossa.

Itse olen ajatellut joskus jotain demokratia 2.0 vaihtoehtoa, tai ehkä 1.1
olisi parempi. Siinäkin kuka tahansa saa äänestää tultuaan täysi-ikäiseksi.
Jos vain läpäisee kokeet. Kokeet järjestetään kerran per vaalikierros, joten
täysi-ikäiseksikin tullaan kerran neljässä vuodessa sanotaanko alkaen 16-20
vuotiaana.

Koe sisältäisi kaikenlaista yhteiskunnallista, kuten vastuisiin jne.
littyvää jota ei aivan selvästikään voi odottaa puoliltakaan 18-vuotiaita,
kun taas osa 16-vuotiaista selviää niistä keskimäärin loistavasti.
Täysi-ikäisen paperit heltiäisi kuitenkin vaikka ei haluaisi edes osallistua
vaalikelpoiseen osaan. Eli esim. naimisiin pääsee, vaikkei tietäisikään
mistään poliittisesta asiasta tuon taivaallistakaan. Äänestyskelpoisuuteen
riittäisi hyvinkin pieni tietomäärä. Kunhan tietää mitä mikätkäkin
poliittiset tekijät tekevät, ja minkälaisia etuja ajavat, ja osaisivat
löytää nämä yksinkertaisimmat tekijät vaikka puolueohjelmasta.

Eihän tuo ole parempi lopputulokseltaan muulla tavalla, kuin että
lööppilehtien palstoilla olisi huomattavasti hankalampaa kalastella
idioottien ääniä. Ja toisaalta uskoakseni olisi edes jotain toivoa, että
ihmiset edes tietäisivät mitä tuli äänestettyä. Eli eteenpäin mielestäni.

Niin ja niitä kokeita voisi suorittaa esim. peruskoulun yläasteen
juhlasalissa vaikkapa joka neljäs (tai miksei joka toinenkin) vuosi vaikkapa
31.5. 18:00 alkaen.

Malis

> [...]

>keskuudessa jos suomessa olisi kuoleman rangaistus käytössä ja olisin
>ammatiltani pyöveli, enkä mikään IT-insinööri, jollaiseksi tässä opiskelen.

Paha sanoa lisääntyisikö, mutta kiinnostuneiden naisten taso voisi
ainakin laskea hurjasti.

Malis

Kati M Laine

:> Mika <i...@i.i.invalid> wrote:
[...]

En ole täysin eri mieltä. Olen silti sitä mieltä, että vaikka naiset
ehkä nostivatkin tunteen palolla Hitlerin valtaan (en tiedä kun en ole
aiheeseen perehtynyt), naissukua ei voi sen perusteella leimata pimpalla
ajatteleviksi, kuten Panu ehti tekemään.

[...]

Sinusta saksalaiset eivät olisi puuttuneet asioihin, jos he olisivat
ajatelleet enempi järjellä? Eivätkö ihmiset tee tappoja
"pikaistuksissaan"? Ottavathan ihmiset rokotuksiakin ja suostuvat
leikkauksiinkin, vaikka pistäminen ja leikkeleminen tuntuvat ajatuksina
tosi epämiellyttäviltä.

Oletko todella sitä mieltä, että tunnepohjalta päästään aina tai edes
useimmiten samoihin päätöksiin kuin järjellä? Huh.

[...]

<snip>

Eipä ollut paha tämäkään.

Kati

Mika

"Kati M Laine" <kml...@cc.helsinki.fi> kirjoitti
viestissä:ajti9h$2hm$1...@oravannahka.helsinki.fi...

> [...]
> aiheeseen perehtynyt), naissukua ei voi sen perusteella leimata pimpalla
> ajatteleviksi, kuten Panu ehti tekemään.

Ei se mennyt ihan niin. Panu ei ehkä halunnut huomata, ettei saksalaisten
naisten määrä olisi millään ilveellä riittänyt siihen äänivyöryyn.

> Sinusta saksalaiset eivät olisi puuttuneet asioihin, jos he olisivat
> ajatelleet enempi järjellä? Eivätkö ihmiset tee tappoja
> "pikaistuksissaan"?

Olen sitä mieltä, että "pikaistuksissaan" ei ole tunteella tehty sen
enempää kuin järjelläkään. Se on ennemmin oikosulku tai muu häiriötila. (ei
poista vastuuta). Saksalaiset(kin) saivat maistaa huumetta nimeltä
"onnistuminen, menestys ja valta" tjms. on ihan henk. koht. mielipiteeni.
Joka tapauksessa saksalaiset silloin halusivat hitlerinsä, ja siitä yksi
osoitus on juuri suosio.

> Oletko todella sitä mieltä, että tunnepohjalta päästään aina tai edes
> useimmiten samoihin päätöksiin kuin järjellä? Huh.

Olen, ja huhhuh (mitä ikinä sillä tarkoititkaan) No toisaalta.. pitää
kuitenkin ottaa ensin huomioon kuka järkeilee ja tunteilee. Mutta jos
ihminen on tasapainossa itsensä kanssa, ja tuntee käsitteillä olevan asian
(minimivaatimus jotta voi tulla mihinkään päätökseen), niin tulee.

> : Itse olen ajatellut joskus jotain demokratia 2.0 vaihtoehtoa, tai ehkä
1.1
> : olisi parempi.
>
> <snip>
>
> Eipä ollut paha tämäkään.

En silti pidättäisi hengitystä odotellessa

Jarkko Hietala

> Lisääntyisi aivan varmasti. Olen vakuuttunut siitä, että jenkeissäkin
> naiset palvovat pyöveleitä.

Kyllähän historian kirjoista on löydettävissä tietoja saksan armeijan
upseerien valtaisasta suosiosta valloitettujen maiden naisten keskuudessa.
Erityisesti Hitlerin henkilökohtaisten SS joukkojen upseerit saivat naiset
aivan villeiksi mustine univormuineen ja hopeisine pääkallotunnuksineen.
Puhumattakaan ihmisiä "suihkuun" lähettäneiden suosiosta.

Lyd

> Ei minun kuuleman mukaan.

No mun muistikuvan mukaan sai. Todisteita ei ole, kun ei ole sen
aikaisia lehtiä varastossa. Siis tilanne, jossa sana on sanaa vastaan
:P

Lyd

Mika

"Lyd" <lyd...@sunpoint.net> kirjoitti
viestissä:f913d9da.02082...@posting.google.com...

> No mun muistikuvan mukaan sai. Todisteita ei ole, kun ei ole sen
> aikaisia lehtiä varastossa. Siis tilanne, jossa sana on sanaa vastaan
> :P

Mulla saattais olla. Siis just joku alibi tai rikosposti tjms. jossa
käsiteltiin nimenomaan naisten ihastumisia linnavenkuloihin. Sieltä muistan
maininnan juuri sillanpäästäkin joka ei saanut yhtään fanipostia miehiltä.

Voi tietty olla, että myöhemmin on silti saanutkin.

Eikä ole vapautuneetkaan naiset joutuneet potkimaan "rumimpia" pois aivan
samaan tahtiin, kuin vapautuneet miehenpuolet.

Bror Heinola

Mika wrote:

>Eikä ole vapautuneetkaan naiset joutuneet potkimaan "rumimpia" pois aivan
>samaan tahtiin, kuin vapautuneet miehenpuolet.

Katsotaan miten äijän käy, vapaudu vankilasta -kortti lyötiin kouraan tänä
aamuna ;)

--
Bror Heinola # Range Rover V8
co...@iki.fi # Seat Leon 20VT4

Mika

"Bror Heinola" <co...@iki.fi> kirjoitti
viestissä:3D631E77...@iki.fi...

> Katsotaan miten äijän käy, vapaudu vankilasta -kortti lyötiin kouraan tänä
> aamuna ;)

Kenelle?

Bror Heinola

Mika wrote:

> Kenelle?

Minulle. Kellosi on muuten väärässä.

Mika

"Bror Heinola" <co...@iki.fi> kirjoitti
viestissä:3D632430...@iki.fi...

> Minulle. Kellosi on muuten väärässä.

Onnea yritykselle :)

Kello on aina väärässä. Tämä suatinan bask ei pidä aikaansa ollenkaan.

Hiski Haapoja

"Mika" <i...@i.i.INVALID> wrote in message news:<Cgs89.462$Q8.1...@reader1.news.jippii.net>...

> Ei se mennyt ihan niin. Panu ei ehkä halunnut huomata, ettei saksalaisten
> naisten määrä olisi millään ilveellä riittänyt siihen äänivyöryyn.

Hitler sai parhaimmillaan 37 % äänistä, viimeisissä vaaleissa ennen
valtaannousuaan osuus laski 33 %:iin. Naisia varmasti oli Saksan
väestöstä enemmän kuin tämä.

Oikeasti natsien valtaannousu oli luterilaisen maalaisväestön ja
alemman keskiluokan vika. Katoliset äänestivät loppuun asti Zentrumia
ja baijerilaisia separatistipuolueita, kaupunkien työläiset
sosialidemokraatteja ja kommunisteja, ylempien luokkien
taantumukselliset DNVP:tä.

Hiski

Hiski Haapoja

"Mika" <i...@i.i.INVALID> wrote in message news:<bfp89.395$Q8.1...@reader1.news.jippii.net>...

> [...]
> täysi-ikäiseksikin tullaan kerran neljässä vuodessa sanotaanko alkaen 16-20

Vaaleja on useammin kuin kerran neljässä vuodessa (presidentin-,
eduskunta-, kunnallis- ja europarlamenttivaalit sekä mahdolliset
kansanäänestykset) ja niitä voi tulla myös ennenaikaisesti lyhyellä
varoitusajalla. Jatkuva testaaminen on tolkuton ajatus, mutta
ensikertalaisten pitäisi tosiaan tietää edes jotain. Viime
pressanvaaleissa Rehnin vaalitoimistossa kävi eräskin siisti nuori
mies, joka kysyi onko Rehn Suomen kansalainen. Kun sanoin että on, hän
ihmettelemään: "Ai, mä luulin että hän on ahvenanmaalainen." Niin kuin
presidenttiehdokkaaksi pääsisi ilman Suomen kansalaisuutta, ja
ahvenanmaalaiset eivät olisi Suomen kansalaisia.

> [...]
> poliittiset tekijät tekevät, ja minkälaisia etuja ajavat, ja osaisivat
> löytää nämä yksinkertaisimmat tekijät vaikka puolueohjelmasta.

Puolueohjelmasta? Lukeeko niitä joku? Isot pojat ovat kertoneet, että
niistä juuri on nykyään vaikea löytää eroja.

> [...]
> ihmiset edes tietäisivät mitä tuli äänestettyä. Eli eteenpäin mielestäni.

Niinpä. Viime pres. vaaleissa epäilen varsin monien äänestäneen
lähinnä ehdokkaan sukupuolta.

Hiski

Hiski Haapoja

Kati M Laine <kml...@cc.helsinki.fi> wrote in message news:<ajt1bk$gd9$2...@oravannahka.helsinki.fi>...

> : Aivan. Naiset eivät todellakaan halua hyvää miestä. Se on nähty
> : miljoona kertaa.
>
> Hah. Naiset todellakin haluavat hyvän miehen. Sekin on nähty miljoona
> kertaa.

Kuinka monta kertaa Juha Valjakkala (alias Nikita Fouganthine, alias
Aslak jotain) onkaan ollut naimisissa? Mitä hyvää hänessä on? Voisin
mainita aika monta muutakin tapausta naisten päättömistä
miesvalinnoista.

Hiski

Mika

"Hiski Haapoja" <his...@hotmail.com> kirjoitti

> [...]
> presidenttiehdokkaaksi pääsisi ilman Suomen kansalaisuutta, ja
> ahvenanmaalaiset eivät olisi Suomen kansalaisia.

Idea oli juuri siinä, että testit pidetään joko kahden tai mieluummin
neljän vuoden välein. Ne kun läpäissyt, ei joudu äänestyskelpoisuuden osalta
uusimaan. Toki siinä on se homma, että enää sen jälkeen ei automaattisesti
saa äänestää kun joku ikä tulee täyteen, mutta onko se nyt sitten niin huono
asia.

> Puolueohjelmasta? Lukeeko niitä joku? Isot pojat ovat kertoneet, että
> niistä juuri on nykyään vaikea löytää eroja.

A) äänestäjät tietävät mitä äänestävät, vaikka sitten vähän harvempi
äänestäjä.
B) luo paineita selkeyttää puolueohjelmaansa
C) vaalilupaus on tehty rikottavaksi. puolueohjelma on enemmän sitova.

Eikä ne nyt niiiin epäselviä ole, mutta kieltämättä sieltä voi olla
työnkin takana löytää pointtia.

> Niinpä. Viime pres. vaaleissa epäilen varsin monien äänestäneen
> lähinnä ehdokkaan sukupuolta.

Näin minäkin arvelen. Tosin en ole vakuuttunut, että se vaikutti
lopputulokseen.

Mika

"Hiski Haapoja" <his...@hotmail.com> kirjoitti
viestissä:e0dc61cf.02082...@posting.google.com...

> "Mika" <i...@i.i.INVALID> wrote in message
>
> Hitler sai parhaimmillaan 37 % äänistä, viimeisissä vaaleissa ennen
> valtaannousuaan osuus laski 33 %:iin. Naisia varmasti oli Saksan
> väestöstä enemmän kuin tämä.

Puhutko vaaleista? Eikös siellä järjestetty jonkin sortin äänestys ennen
kuin hitler sai totaalisen vallan kahvan käteensä.

Teemu

Hiski Haapoja <his...@hotmail.com> wrote:
> [...]
>Aslak jotain) onkaan ollut naimisissa? Mitä hyvää hänessä on? Voisin
>mainita aika monta muutakin tapausta naisten päättömistä

Jos muutama naisyksilö on kiinnostunut rikollisista (tai vaimonhakkaajista
tai huumekundeista tai muista vastaavista), mitä SINÄ siinä häviät?
Kiinnostaako sinua edes olla missään tekemisissä tällaisten rikollisten
perään haikaavien (ja oletettavasti ei-aivan-tasapainoisten) naisten kanssa?
Ko. naiset ehkä arvostavat enemmän sitä että ''poikaystävä on jännittävä ja
elää jännittävää elämää'' ja eikös tatuoidun linnakundin
huume/viinahöyryinen elämä sitten ole jännittävää...

Ja aivan yhtä hyvin voisi kertoa miesten päättömistä
elämäntavoista/valinnoista kun ovat linnaan joutuneet...

Kati M Laine

[...]

:>
[...]

En tiedä. Kysymys kuitenkin viitannee siihen, että useasti. Mikä taas
saattaa kertoa ehkä sittenkin enemmän naisten fiksuudesta kuin
toisinpäin. Daijuus on ehkä vetänyt daijuja puoleensa hetken aikaa
(samanlaisuus viehättää), ja mimmit ovat sittemmin järkeistyneet, tai
sitten daijuus on vetänyt puoleensa järkeviä (vastakohdat viehättää),
kunnes seura on tehnyt kaltaisekseen ;).

: Mitä hyvää hänessä on?

En tiedä, kun en tunne.

: Voisin

: mainita aika monta muutakin tapausta naisten päättömistä
: miesvalinnoista.

Voisin minäkin mainita aika monta muutakin tapausta naisten ihan
järkeenkäyvistä miesvalinnoista. Itse esim. luulen valinneeni oikein
mainiosti.

Kati

L. Eläin

Lyd wrote:

> Steen Christensen oli komea ja nuori mies, joskin päästään täysi pöpi.
> Jos hän olisi ollut ulkoiselta olemukseltaan kuin pedo Jammu
> Siltavuori, tuskin hän pimppaa olisi saanut.

Toki vähemmän, mutta olisi saanut silti.

> Virtasiko jm. henkilölle
> pimppakirjeitä alaikäisiltä?

Höh. Christensenillä ja Jammulla on olennaisempikin ero kuin ulkonäkö. Tunnettu tosiasia on, että pimppakirjeitä virtaa tietynlaisille
tappajille. Ei alkoholisteille, jotka ovat puukottaneet hetken mielihäiriössä jonkun jatkojen jatkoilla eikä pedofiileille, vaan
sellaiselle joka on kylmäverisesti harkiten teloittanut, eikä välttämättä edes kadu tekoaan. Siis rikollinen vaarallisinta laatua.
Olennaista on vain se onko mies _säälittävä_ - ei esimerkiksi se kuinka hullu, empatiaan kykenemätön, sairas tai vaarallinen hän on.

> Toisaalta entäs tämä Sanna Sillanpää? Täysin pöpi miesvihaaja, mutta
> kuitenkin miehet kirjoittelee sille vankilaan?

Ei miehet kirjoittele vankiloihin.

> IMHO kuuluisuus tekee hyvää markkina-arvolle.

Kuuluisuus ei riitä. Jammun markkina-arvoa kuuluisuus on pienentänyt Christensenin nostanut. Kumpi on säälittävä.

Leo

Panu Höglund

Kati M Laine <kml...@cc.helsinki.fi> wrote in message news:<ajt1bk$gd9$2...@oravannahka.helsinki.fi>...

Naiset ovat loisia, jotka haluavat hyvän isännän. Hyvä isäntä ei ole
sama kuin hyvä mies.

Mika Rantanen

> Ja aivan yhtä hyvin voisi kertoa miesten päättömistä
> elämäntavoista/valinnoista kun ovat linnaan joutuneet...

Obi-Wan Kenobia lainatakseni: "Who's the more foolish, the fool, or the
fool who follows him?"

- Mika Rantanen

Mika Rantanen

> Steen Christensen oli komea ja nuori mies, joskin päästään täysi pöpi.

Joten se siitä sisäisen kauneuden merkityksestä.

- Mika Rantanen

Hiski Haapoja

Kati M Laine <kml...@cc.helsinki.fi> wrote in message news:<ajvq48$1h7$1...@oravannahka.helsinki.fi>...

> : Kuinka monta kertaa Juha Valjakkala (alias Nikita Fouganthine, alias
> : Aslak jotain) onkaan ollut naimisissa?
>
> En tiedä. Kysymys kuitenkin viitannee siihen, että useasti.

Viidesti. Osui ruokatauolla käteeni Se-lehti, jossa asiasta
kerrottiin. Sekin selvisi, että Aslakina hänen sukunimensä oli Ahonen.
Taidan mennä tappamaan viattomia ihmisiä, jotta markkina-arvoni
kohenisi.

Hiski

Miikka Lahti

Hiski Haapoja wrote:

> Kuinka monta kertaa Juha Valjakkala (alias Nikita Fouganthine, alias
> Aslak jotain) onkaan ollut naimisissa? Mitä hyvää hänessä on? Voisin

Mutta naisensa ovatkin (oikeita) psykonarttuja...

Hiski Haapoja

"Mika" <i...@i.i.INVALID> wrote in message news:<pcJ89.110$D8.4...@reader1.news.jippii.net>...

> Puhutko vaaleista? Eikös siellä järjestetty jonkin sortin äänestys ennen
> kuin hitler sai totaalisen vallan kahvan käteensä.

Valtiopäivillä 23.3.1933 kaikki porvarilliset puolueet tukivat
Hitlerille diktaattorin valtuuksia neljäksi vuodeksi.
Sosialidemokraatit äänestivät vastaan, kommunistinen puolue oli jo
tässä vaiheessa kielletty ja sen johtajat leireillä tai maanpaossa.
Koska lain läpimenoon vaadittiin 5/6 enemmistö, SA-miehet estivät
tarpeellista määrää sosialidemokraatteja pääsemästä saliin. Tämä
parlamentaarisen demokratian irvikuva ei kerro Saksan kansasta tai sen
naisista juuri mitään, eivät liioin natsiaikana järjestetyt "vaalit"
joissa oli vain natsien ehdokkaita ja osallistuminen pakollista, tai
muuten tuli potkut töistä ja yöllisiä keskusteluja Gestapon kanssa.
Ihan kuin kommunistimaissa.

Hiski

Mika

> [...]
> joissa oli vain natsien ehdokkaita ja osallistuminen pakollista, tai
> muuten tuli potkut töistä ja yöllisiä keskusteluja Gestapon kanssa.

Olen puolittain tuntemattomalla alueella, ja myönnän sen suoraan. Sen
aikainen saksan poliittinen järjestelmä ei ole kiinnostanut minua siihen
asti, että olisin ottanut tarkemmin selvää. En myöskään ole tuntenut ketään
joka voisi minulle kertoa täsmälleen mitkä vaalit oli kyseessä, ja niin
edelleen. Silti minulla on selkeä muistikuva siitä, että vaaleilla Hitler
sai asemansa "yksinvaltiaana", ja vaaleihin osallistuneista yli 90% antoi
kyllä äänensä. Jäljelle jääneistä 10% on paljonkin dokumentoitua
olemassaolon todisteita sekä sitä aikaa eläneiden selkeitä muistikuvia
kyseisistä ihmisistä elämässä muiden joukossa. Se mielestäni todistaa että
oli mahdollisuus sanoa ei.

Tosin pitää tunnustaa heti alkuunsa, että koska sen aikainen järjestelmä
on minulle tuntematon olen voinut saada vääränkin käsityksen, ja noin
heppoisista tunnisteista ei kyseisiä vaaleja varmasti tunnista nekään jotka
asiasta tietävät. Pitää varmaan käydä isovanhempien jäämistöstä katsomassa
josko kirjallisuus on tallella, ja löydän kyseisiä teoksia että voi lukea
niitä uudelleen.

Panu Höglund

Miikka Lahti <miil...@cc.jyu.fi> wrote in message news:<3D64977E...@cc.jyu.fi>...

> Mutta naisensa ovatkin (oikeita) psykonarttuja...

Taidat Miikka olla aika nuori? Meikä on jo nähnyt sen verran
kummallisia esimerkkejä siitä miten naiset valitsevat miehensä, että
pidän täysin mahdollisena, että Nikita Fouqueoffen ja Steen
Killersenin tyttöystävätyrkyt, ainakin osa niistä, ovat kilttejä
akateemisia tyttöjä. Juuri niitä, joille ei kelpaa kerta kaikkiaan
kukaan - ja joilla sitten Killersenin tai Fouqueoffen kohdalla päässä
naksahtaa: "ton mä haluun".

Jarkko Hietala

> [...]
> akateemisia tyttöjä. Juuri niitä, joille ei kelpaa kerta kaikkiaan
> kukaan - ja joilla sitten Killersenin tai Fouqueoffen kohdalla päässä

Ei elämä ole oikeudenmukainen. Ei kenenkään tarvitse olla järkevä, hyvä tai
oikeamielinen saadakseen naisen lihaa itselleen. =) Kyllä nyrkkisankareille
ja hulluillekin naisia riittää.

Ei kannata valittaa se ei ole seksikästä. Maailma pitää hyväksyä sellaisena
kuin se on. Jos maailma olisi oikeudenmukainen paikka niin tuskin täällä
olisi niin paljon itsemurhia ja ihmisiä ei kuolisi nälkään ja sodan
kauhuihin miljoonittain.

Panu Höglund

"Mika" <i...@i.i.INVALID> wrote in message news:<vB299.395$D8.1...@reader1.news.jippii.net>...

> [...]
> josko kirjallisuus on tallella, ja löydän kyseisiä teoksia että voi lukea

Minulla on iirinkielisellä Kolmas valtakunta -sivullani
kirjallisuuslista:

http://www.geocities.com/Athens/8308/hitler0.html

Erityisesti Burleighin ja Kershawn teoksiin kannattaa tutustua, mutta
se "Surviving Hitler" on kiintoisa kirja nimenomaan arkielämän
näkökulmasta.

Mika

"Panu Höglund" <phog...@abo.fi> kirjoitti
viestissä:397828d4.02082...@posting.google.com...

> Minulla on iirinkielisellä Kolmas valtakunta -sivullani
> kirjallisuuslista:

Mulla on vähän sellanen olo, että on helpompi metsästää teoksia suomeksi
kuin opetella iiriä...

> Erityisesti Burleighin ja Kershawn teoksiin kannattaa tutustua, mutta
> se "Surviving Hitler" on kiintoisa kirja nimenomaan arkielämän
> näkökulmasta.

Sellainen olisikin kiintoisa. Jonkin Hitlerin arkielämää kuvaavan kirjan
luinkin joskus. Siitä minulle jäikin mieleen mm. tuo seikka.

Miikka Lahti

Mika <i...@i.i.INVALID> kirjoitti
viestissä:MaJ89.107$D8.4...@reader1.news.jippii.net...

> [...]
osalta
> uusimaan. Toki siinä on se homma, että enää sen jälkeen ei automaattisesti

Tuollaisten testien kannattaminen kertoo lähinnä siitä, ettei ole ymmärtänyt
demokratian ideaa. Joku ajoi toisessa ryhmässä äskettäin samantapaista
ideaa.

Miikka Lahti

Panu Höglund <phog...@abo.fi> kirjoitti
viestissä:397828d4.02082...@posting.google.com...

Ainakin Fouganthinen viimeisin vaimo oli tappoon osallistunut kriminaali.
Tuollaisiin retkahtavat naiset eivät sitäpaitsi edes määritelmällisesti voi
olla normaaleja.

Mika

> Tuollaisten testien kannattaminen kertoo lähinnä siitä, ettei ole
ymmärtänyt
> demokratian ideaa. Joku ajoi toisessa ryhmässä äskettäin samantapaista
> ideaa.

Mitäs tekemistä tuolla piti olla varsinaisen demokratian kanssa?

Hiski Haapoja

- jaha, jokohan Google suostuisi postaamaan tämän -

"Mika" <i...@i.i.INVALID> wrote in message news:<vB299.395$D8.1...@reader1.news.jippii.net>...

> Olen puolittain tuntemattomalla alueella, ja myönnän sen suoraan.

Minä en. Olen penkonut Weimarin tasavallan viimeisten vaalien
tapahtumat vaalipiireittäin. Natsien vahvimmat vaalipiirit olivat
Schleswig-Holstein, Mecklenburg, Pommeri ja Itä-Preussi - kaikki
vahvasti luterilaisia ja maatalousvaltaisia provinsseja Itämeren
rannalla. Itä-Preussissa huomionarvoinen poikkeus on katolinen
Ermlandin alue, jossa äänestettiin edelleen Zentrumia. Vastaavasti
katolisen Etelä-Saksan protestanttisissa saarekkeissa äänestettiin
natseja. Heikoimmat tuloksensa natsit saavuttivat Baijerin
umpikatolisilla ja separatistisilla kaakkoisilla syrjäkulmilla.

> [...]
> sai asemansa "yksinvaltiaana", ja vaaleihin osallistuneista yli 90% antoi

Muistikuvasi on natsipropagandaa. Viimeiset valtakunnalliset vaalit
ennen Hitlerin nimittämistä valtakunnankansleriksi pidettiin
marraskuussa 1932. Niissä NSDAP sai sen 33,1 %, mikä oli neljän
prosenttiyksikön lasku heinäkuun vaaleista. (Äänestäjien kokonaismäärä
putosi suunnilleen saman verran, eli kannatusta ei merkittävästi
siirtynyt muille puolueille - jonkin verran kyllä
sosialidemokraateilta kommunisteille.) Erinäisten juonittelujen
seurauksena seniili presidentti von Hindenburg nimitti 30.1.1933
vastahakoisesti hallituksen, jossa Hitlerin ja kahden muun natsin
(Göring ja Frick, maaliskuussa mukaan Goebbels) lisäksi olivat
taantumuksellisen DNVP-puolueen puheenjohtaja Hugenberg ja joukko
sitoutumattomia ammattidiplomaatteja, tärkeimpänä varakansleri von
Papen.

5.3. pidettiin uudet, kyseenalaiset vaalit, jossa natsit ankarasta
äänestäjien painostuksesta huolimatta jäivät 43,9 prosenttiin eivätkä
saaavuttaneet tavoittelemaansa enemmistöä. Saksalaiset tutkijat
alleviivaavat tätä puolustellessaan, ettei Saksan kansan enemmistö
koskaan tukenut natseja vaaliuurnilla.

Diktaattorin valtaoikeudet Hitler sai mainitsemallani valtalailla
(Entmächtigungsgesetz) 23.3. Äänestyksen tulos oli 444-94 em. syistä
(KPD kielletty ja osaa demareista ei päästetty saliin).

12.11. ja myöhemminkin pidettiin neuvostoliittolaistyylisiä
leikkivaaleja, joissa oli vain NSDAP:n ehdokaslista, jonka kannatus ja
äänestysprosentti olivat reilusti yli 90 % koska poissa olemalla
hankit itsellesi vakavia harmeja. Mitään merkitystä näillä
pellevaaleilla ei ollut.

> [...]
> olemassaolon todisteita sekä sitä aikaa eläneiden selkeitä muistikuvia
> kyseisistä ihmisistä elämässä muiden joukossa. Se mielestäni todistaa että

Ja lunastaa itselleen leirimajoitus muutamaksi vuodeksi, ilman että
järjestelmälle tapahtui yhtään mitään. Kyllä Neuvostoliitossakin
saattoi sanoa ei, ja sielläkin pääsi Stalinin aikana joko hengestään
tai leirille. Sitten Brezhnevin aikana keksittiin, että kommunismin
vastustaminen olikin mielenvikaisuutta, ja toisinajattelijat
laitettiin pöpilöihin lääkekuurille.

Hiski

Hiski Haapoja

"Jarkko Hietala" <jarkko....@pp1.inet.fi> wrote in message news:<Zdr99.203$gK1....@read2.inet.fi>...

> Ei elämä ole oikeudenmukainen. Ei kenenkään tarvitse olla järkevä, hyvä tai
> oikeamielinen saadakseen naisen lihaa itselleen. =)

Ei, näistä ominaisuuksista on vain haittaa.

> Kyllä nyrkkisankareille ja hulluillekin naisia riittää.

Heille kyllä, kunnon miehille ei.

H.

Hiski Haapoja

"Mika" <i...@i.i.INVALID> wrote in message news:<D4o89.373$Q8.1...@reader1.news.jippii.net>...
> Väitän, että tunteet ja järki eivät ole kovinkaan usein ristiriidassa.

Minulla taas ne ovat vain poikkeustapauksessa keskenään samaa mieltä.
Järki käskee pysymään töissä, koska siitä saa rahaa, tunne huutaa
kaiket päivät että lähde täältä ennen kuin sekoat.

Hiski

Mika

"Hiski Haapoja" <his...@hotmail.com> kirjoitti
viestissä:e0dc61cf.02082...@posting.google.com...
> - jaha, jokohan Google suostuisi postaamaan tämän -

Hyvä että suostui. Uskon kun kerran kerrot, mutta osan tuosta muistin
muutenkin. Mielenkiinto sen sijaan heräsi taas uudestaan siinä määrin, että
voisi kyllä silti metsästää niitä kirjoja. Kertaus olisi aivan selvästi
paikallaan. Oliko se muuten juuri tuo Papen, jonka hitler oli käynyt
"irtisanomassa" aivan henkilökohtaisesti...

Onhan edellisestä lukukerrasta jo 18 vuotta aikaakin.

Niilo Paasivirta

Mika <i...@i.i.INVALID> wrote:
>paikallaan. Oliko se muuten juuri tuo Papen, jonka hitler oli käynyt
>"irtisanomassa" aivan henkilökohtaisesti...

Ei, Papen taisi peräti selvitä hengissä. Röhmin Aatu taisi käydä
hoitelemassa itse.

--
Niilo Paasivirta E-mail: n...@co.jyu.fi URL: http://www.co.jyu.fi/%7Enp/
"V on tyylinä toimivin, sen tietää jokainen gimmakin!"

Mika

> [...]
> Järki käskee pysymään töissä, koska siitä saa rahaa, tunne huutaa
> kaiket päivät että lähde täältä ennen kuin sekoat.

Minä lähtisin. Toiseen paikkaan ja tarvittaessa toiseen toimeen.

Panu Höglund

"Mika" <i...@i.i.INVALID> wrote in message news:<rNF99.914$D8.3...@reader1.news.jippii.net>...

> "Panu Höglund" <phog...@abo.fi> kirjoitti
> viestissä:397828d4.02082...@posting.google.com...
>
> Mulla on vähän sellanen olo, että on helpompi metsästää teoksia suomeksi
> kuin opetella iiriä...

Ne lähdeteokset ovat kyllä enimmäkseen saksaa, englantia ja ruotsia.

Mika

"Panu Höglund" <phog...@abo.fi> kirjoitti
viestissä:397828d4.02082...@posting.google.com...
> "Mika" <i...@i.i.INVALID> wrote in message
> Ne lähdeteokset ovat kyllä enimmäkseen saksaa, englantia ja ruotsia.

Englanniksi tai ruotsiksi toimii, joten jätän yhä iirin vaikka sinulle.

Panu Höglund

his...@hotmail.com (Hiski Haapoja) wrote in message news:<e0dc61cf.02082...@posting.google.com>...

Hiski on Profeetta! Hiski on Jumala! Hiskin sanat ovat Jumalallinen
Totuus! Bi-laa kaifa! Bi-laa kaifa! Bi-laa kaifa! Ylläolevan luettuani
painan kasvoni lehmänpaskaan Hiskin edessä ja nuolen kuran
Jumalallisen Profeetan kengänpohjista!

Tämä ei sitten ole vitsi. Kunpa olisikin.

Panu Höglund

"Miikka Lahti" <miil...@cc.jyu.fi> wrote in message news:<aka7do$56j$2...@news1.songnet.fi>...

> Ainakin Fouganthinen viimeisin vaimo oli tappoon osallistunut kriminaali.
> Tuollaisiin retkahtavat naiset eivät sitäpaitsi edes määritelmällisesti voi
> olla normaaleja.

Tuo väite johtaa johtopäätökseen, että naimattomien naisten enemmistö
tai ainakin useiden kymmenien prosenttien vähemmistö ei voi olla
normaali. Minulle tuottaa toki tavanomaista kieroutunutta nautintoa
ajatella, että asian laita on juuri näin. :)

Hiski Haapoja

n...@horus.co.jyu.fi (Niilo Paasivirta) wrote in message news:<slrnamjj...@horus.co.jyu.fi>...

> Ei, Papen taisi peräti selvitä hengissä.

Ja todettiin vieläpä Nürnbergissä syyntakeett... siis syyttömäksi.

> Röhmin Aatu taisi käydä hoitelemassa itse.

Tietäen Röhmin homo-orientaation saan tuosta syntisiä mielikuvia.

Hiski

Miikka Lahti

Panu Höglund wrote:

Mistä päättelet, että kriminaaleihin retkahtava porukka olisi noin suuri?

Panu Höglund

phog...@abo.fi (=?ISO-8859-1?Q?Panu_H=F6glund?=) wrote in message news:<397828d4.02082...@posting.google.com>...

> Naiset ovat loisia, jotka haluavat hyvän isännän. Hyvä isäntä ei ole
> sama kuin hyvä mies.

Korostan tätä vielä erikseen: naiset eivät halua hyvää miestä eivätkä
tasa-arvoista kumppania, vaan nimenomaan hyvän isännän.

Tuomas

> [...]
> Jos hän olisi ollut ulkoiselta olemukseltaan kuin pedo Jammu
> Siltavuori, tuskin hän pimppaa olisi saanut. Virtasiko jm. henkilölle

Eikös tässä ole vain hieman kärjistetympi tilanne, joka pohjautuu naisten
omituiseen tarpeeseen suosia heitä, jotka heitä kaltoin kohtelevat.
Hakkaavaa miestä ei niin vain jätetä, samoin pettävä mies saa anteeksi ja
tämän ympärillä roikutaan ties mistä syystä. Kyllä tähän rinkiin vielä pari
murhaajaakin mahtuu.

Panu Höglund

Miikka Lahti <miil...@cc.jyu.fi> wrote in message news:<3D6B2BDC...@cc.jyu.fi>...

Siitä ihailijapostin määrästä.

Sampo Smolander

Tuomas <tuomas....@mail.htk.fi> wrote:
> [...]
> tämän ympärillä roikutaan ties mistä syystä. Kyllä tähän rinkiin vielä pari

No oletetaan että (joillain?) naisilla on (piilevä?) tarve tuntea
olevansa alemmassa asemassa ja/tai tarve tuntea vahva auktoritetti
elämässään. Tästa seuraa (varmaakin?) se, että me tavalliset(?)
murhanhimottomat(?) miehet tekisimme naisille palveluksen jos
suostuisimme tuota tarvetta ruokkimaan, päättämään ravintola-
ja konserttikäynnit naisen puolesta, pitämään naisen elämän
"kontrolloiduilla" raiteilla, ja fyysistä tarvetta tuntevien
kanssa voi sitten leikkiä sitomis/piiskaus -leikkejä.

Jos tuo olettamasi tarve on yhtään alitajuisempi, se varmaan
tulee täytetyksi, vaikka naisen päivätajunnalle ennen pahoipitelyä
ilmoittaakin että kaiken voi keskeyttää turvasanalla ;-)

- Sampo Smolander

Tuomas

Heh. Niinhän se on, mutta kun kuulee naisten tilityksiä siitä kuinka mies
petti taas ja lyö, mutta ei ota vastaan apua miltään taholta, alkaa myös
Christensenin sun muiden peelojen naissuhteiden pohja tuntua vähemmän
ihmeelliseltä. Sitäpaitsi, nainen joka haluaa väkivaltaisen, äärimmäisen
vaarallisen ja hallitsevan miehen haluaa sen tottakai häkissä, eikö? ;)

Sanoisin, että monella ihmisellä on piilevä tarve ottaa turpaan henkisellä
tasolla tai ihan fyysisesti. Miksi muuten kukaan seurustelisi, ryyppäisi,
harrastaisi suurinta osaa urheilulajeista ja vieläpä harrastaisi
mahdollisimman masentavia irtosuhteita?

Ja lisätään tähän perusviettiin ihmisten kiinnostus kuolemaan, julmuuteen,
väkivaltaan ja kylmään kykyyn riistää toiselta ihmiseltä ihmisyys, itsetunto
ja henki, voisi vaikka olettaa että esimerkiksi Jeffrey Dahmer veti
puoleensa ihmisiä aika luonnollisesti vielä murhien paljastuttua. Se, miltä
se meistä, jotka emme aivan suoralta käsin kykene tappamaan vastaan tullutta
k***päätä tai perheenäitiä, tuntuu, on varmasti aivan yhtä luonnollista.

Walter Kotiaho

Sampo Smolander <sampo.smol...@helsinki.fi> writes:
> No oletetaan että (joillain?) naisilla on (piilevä?) tarve tuntea
> olevansa alemmassa asemassa ja/tai tarve tuntea vahva auktoritetti

*** "Ujon miehen katkeransävyinen stereotypia naisista" alkaa ***

Joillakin - ehkä aika monilla - naisilla on piilevä tarve semmoiseen
mieheen joka ei suinkaan lyö nyrkillä naistaan vaan muita miehiä.

Mutta näiden naisten epäonneksi heidän unelmiensa prinssi, joka mättää
turpaan muita miehiä, ottaa nyrkit avuksi myös silloin kun hän ei
jaksa kilpailla naisensa kanssa verbaaliakrobatiassa.

*** "Ujon miehen katkeransävyinen stereotypia naisista" päättyy ***
--
Walter

Sampo Smolander

> [...]
> mahdollisimman masentavia irtosuhteita?

> Ja lisätään tähän perusviettiin ihmisten kiinnostus kuolemaan,

Mutta noin niin kuin periaatteessa fiksut ihmiset onnistuvat
huijaamaan perusviettejään. Lisääntyminen on perusvietti,
sitä voidaan huijata ehkäisyllä: seksillä vietti tulee tyydytetyksi,
vaikkei lisäännytäkään. Jos väkivalta kiinnostaa, enemistö
kaiketi katsoo alan leffoja (no leffat ovat kai joskus vastaus
tuohon lisääntymiseenkin ;-), eikä ainakaan heti ryntää
kaduille vaanimaan. Samalla lailla, jos alitavan miehen
kaipuu on vietti, niin kiltti mies tekisi naiselleen palveluksen
leikkimällä alistamisleikkejä suht koht _turvallisissa olosuhteissa_,
ettei naiselle tule heti ensimmäiseksi tarvetta etsiä alistavaa
miestä muualta. (Tämä tietty vaatii sen myönnytyksen, että kiltti
mies ei saa leikkien aikana käyttäytyä kiltisti, vaikka kiltti
käytös miehen perusvietti olisikin.)

Ongelma on kai siinä, että jos naiset vain tiedostamattomalla
tasolla kaipaavat vallantuntua elämäänsä, niin nuo tiedostamattomat
vaikutteet tietysti ajavat hakemaan sitä tunnetta niiltä miehiltä
joissa se on näkyvästi esillä. (Ja sitten seuraa turvasanatonta
alistamista.)

Mutta ei kai oikeasti ihmisen kurintarpeen tyydyttämiseen tarvita
rikollista, kun vähän harjoittelemalla yhteiskuntakelpoinenkin
mies osaa sen tehdä?

- Sampo Smolander

Tuomas

> Mutta ei kai oikeasti ihmisen kurintarpeen tyydyttämiseen tarvita
> rikollista, kun vähän harjoittelemalla yhteiskuntakelpoinenkin
> mies osaa sen tehdä?

Juu, tuskin siitä kyse onkaan.

Tapio Manninen

> [...]
> natseja. Heikoimmat tuloksensa natsit saavuttivat Baijerin
> umpikatolisilla ja separatistisilla kaakkoisilla syrjäkulmilla.

Tulipa tuosta mieleeni tapaus ajalta, jolloin Itä-Saksa oli vielä
voimissaan: Istuskelin parin baijerilaisen kanssa kolpakon ääressä
Münchenissä - olikohan Hofbräuhaus. Kysäisin, että mitä ovat Itä-Saksasta
mieltä. Sanoivat, että se on niille preussilaisille aivan oikein. Miten tämä
sitten seksiin liittyy? Ajattelevatko luterilaiset naiset pimpallaan eri
tavalla kuin katoliset naiset, kun noita äänestystuloksia vertailee?

Tapio Manninen

"Hiski Haapoja" <his...@hotmail.com> kirjoitti
viestissä:e0dc61cf.02082...@posting.google.com...

> Tietäen Röhmin homo-orientaation saan tuosta syntisiä mielikuvia.

Ei, kyllä Aatulla oli henkilökohtainen alibi "Pitkien puukkojen yönä".
SA:han pesiytynyttä homostelua kyllä käytettiin keppihevosena sen
johtohenkilöiden (ja heidän salskeiden arjalaisten poikaystäviensä)
eliminoimiseen.

Miikka Lahti

Panu Höglund wrote:

> Siitä ihailijapostin määrästä.

Suomessa on niin paljon naisia, että suhteellisesti olematonkin joukko
pystyy tuottamaan valtavat kasat fanipostia.

Panu Höglund

Miikka Lahti <miil...@cc.jyu.fi> wrote in message news:<3D6C84B7...@cc.jyu.fi>...

> Suomessa on niin paljon naisia, että suhteellisesti olematonkin joukko
> pystyy tuottamaan valtavat kasat fanipostia.

Antaisit mun nyt jumalauta rauhassa vihata naisia, etkä esittäisi argumentteja! :)

Panu Höglund

> [...]

> Ei elämä ole oikeudenmukainen. Ei kenenkään tarvitse olla järkevä, hyvä tai
> oikeamielinen saadakseen naisen lihaa itselleen. =)

Ei tarvitsekaan, pikemminkin päinvastoin.

Kyllä nyrkkisankareille
> ja hulluillekin naisia riittää.

Niillepä juuri, muija se kuuluu olevan Seppo Lehdollakin.

Tuuli Tuominen

On 30 Aug 2002 05:49:08 -0700, Panu Höglund wrote:

> Niillepä juuri, muija se kuuluu olevan Seppo Lehdollakin.

Täh? Kerro lisää.

Tuuli.
--
"Juu, jos ei sano heloa, niin on sitten ilman eloa."
- skajan, 26.11.2001

Anonymous

> Korostan tätä vielä erikseen: naiset eivät halua hyvää miestä eivätkä
> tasa-arvoista kumppania, vaan nimenomaan hyvän isännän.

Olemme samaa mieltä siitä, etteivät naiset ylipäätään tiedä mitä haluavat,
eivät koskaan tiedä ketä rakastavat, rakastavatko ketään ja rakastaako heitä
kukaan. Ihmiskunnan (lue:miessukupuolen) ikiaikainen viisaus opetti jo
antiikin aikana tarujen muodossa naisen sekavasta mielenlaadusta: myyttien
naiset parittelivat milloin joutsenten, milloin härkien, milloin puiden,
purojen, milloin minkin maallisen tai ylimaallisen olion tai esineen kanssa.
Nykyajan suomalainen taajamanainen on samalla tavalla sekopää. Miehen on on
kuten antiikin aikana kurilla kasvatettava naisesta ihminen.

Oletteko muuten huomanneet että tervejärkisimpiä ja sidettävimpiä ovat
naiset, jotka ovat synnyttäneet pojan tai kaksi. Tyttöjä synnyttäneet ovat
samanlaisia höyrypäitä kuin olivat teineinä. Mies voi aivan hyvin elää ilman
naista (saahan tuota pillua halutessaan) mutta naisen on mahdotonta elää
ilman miestä. Lääketiedekin todistaa, että naisen on saatava tujaus
siemennestettä sisuksiinsa pysyäkseen tervepäisenä.

Hiski Haapoja

Tuuli Tuominen <t...@iki.fi> wrote in message news:<slrnamur5...@yendor.it.helsinki.fi>...

> Täh? Kerro lisää.

Onhan tämä kerrottu monesti. Neljä lapsiparkaa ja luxus-asunto,
veronmaksajain rahoilla.

H.

Miikka Lahti

Tuomas <tuomas....@mail.htk.fi> kirjoitti
viestissä:pLNa9.364$I7.2...@read2.inet.fi...

> [...]
tullutta
> k***päätä tai perheenäitiä, tuntuu, on varmasti aivan yhtä luonnollista.

Tässä lienee kyse Poen mainitsemasta ns. perverssiyden vietistä, jonka tylsä
nykypsykologia on unohtanut. Ihmisellä on ilmeisesti voimakas tarve tehdä
järjettömiä ja tuhoisia asioita vain siksi, että ne ovat järjettömiä ja
tuhoisia. Poen novellisssahan päähenkilö tekee täydellisen murhan ja sitten
menee tunnustamaan sen perverssiyden vietin ohjaamana. Toinen esimerkki:
houkutus hypätä korkealta.

Panu Höglund

Tuuli Tuominen <t...@iki.fi> wrote in message news:<slrnamur5...@yendor.it.helsinki.fi>...

> Täh? Kerro lisää.

Kyllähän se on yleisessä tiedossa. Pimun nimi on kuulemma Tanja, mikä
viittaa verraten nuoreen ikään.

Maailma on kuule juuri semmoinen paikka, jossa Seppo Lehdolla on
nainen ja minulla ei. Tämän luulisi saavan jopa sinut jollain tasolla
jopa älyllisesti ymmärtämään minun räyhäämistäni.

PM

"Anonymous" <Nobody> wrote in message news:3d6f1fb0_1@anonymous...

> Oletteko muuten huomanneet että tervejärkisimpiä ja sidettävimpiä ovat
> naiset, jotka ovat synnyttäneet pojan tai kaksi.

Puhumattakaan sitten että kolme tai enemmän.
Jumalauta! Armeija tekee pojista miehiä,
ja poikien synnyttäminen naisista tervejärkisiä! Siis ainakin melkein
miehiä.

It's a man's world!

--
PM

Panu Höglund

Anonymous <Nobody> wrote in message news:<3d6f1fb0_1@anonymous>...

> Mies voi aivan hyvin elää ilman

> naista (saahan tuota pillua halutessaan) mutta naisen on mahdotonta elää
> ilman miestä.

Valitettavasti se ei ole noin helppoa. Naimattomaksi suomalaiseksi
mieheksi jääminen on todistettavasti epäterveellisempää kuin viina ja
tupakka.

Lääketiedekin todistaa, että naisen on saatava tujaus
> siemennestettä sisuksiinsa pysyäkseen tervepäisenä.

Mikä oli todistettava: raiskaaja ei siis ole vain marttyyri ja Jeesus,
vaan myös kansanterveyden asialla.

Tapio Manninen

"Panu Höglund" <phog...@abo.fi> kirjoitti
viestissä:397828d4.02090...@posting.google.com...

Ehkäpä, kun vain tietäisi, kuka h******i on Seppo Lehto?

Panu Höglund

"Miikka Lahti" <miil...@cc.jyu.fi> wrote in message news:<akve4v$lkc$2...@news1.songnet.fi>...

> [...]
> menee tunnustamaan sen perverssiyden vietin ohjaamana. Toinen esimerkki:

Kuulkaa, kuulkaa! Nyt Miikka puhuu oikeaa asiaa, eikä psykopälpätystä.

Mika Rantanen

> Ehkäpä, kun vain tietäisi, kuka h******i on Seppo Lehto?

Seppo Lehto on Suomi suureksi-ideologiaa vaaliva, lapsellisessa
sinnikkyydessään hellyyttävä nettihäirikkö, joka ulostaa typerää
roskapropagandaansa nettiin Tampereen yliopiston kaikille avoimilta
käytävätietokoneilta. Hänen lahjakseen on suotu erinomainen kyky pilkata
ihmisiä - hän kirjoitti minustakin muun muassa seuraavaa: "hölmö ja
sivistymätön KGB-solu Mika Rantanen vuodattaa ryssäläistä hilsettään",
ja tuo on sentään varsin hauskasti sanottu, mutta monia muita hän on
loukannut todella pahasti. Inhoamansa ihmiset hän (ilmeisesti mm.
presidentti Tarja Halonen ja jotkut kansanedustajat kuuluvat tähän
ryhmään) lisää "postituslistalleen", jolle kuuluvat onnettomat saavat
hänen roskakirjoituksiaan suoraan omaan sähköpostiinsa, sen sijaan että
lukisivat saman asian nyysseistä. Hän vihaa Klaus von Gewendorpia
(miten-se-nyt-kirjoitettiinkaan) ja Klaus häntä, ja miesten vuosia
jatkuneen keskinäisen vihanpidon seuraaminen nauramatta on sen kaikessa
hartaudessa ja häiriintyneessä rivoudessa mahdotonta. Kirjeenvaihtoa oli
ainakin puolisen vuotta sitten koottu osoitteeseen
www.seppojaklasu.cjb.net ja jos jollain on ennätys useimman
nyyssikirjoittelijan kill fileen päätymisestä, se on hänellä.

Sepiä vastaan on nostettu muutamia syytteitäkin, mutta hän tulkitsee ne
"ryssäläisen" (lienee pahin haukkumasana jonka hän keksii, vaikka
valikoima on pyörryttävän laaja) valtiokoneiston yrityksiksi iskeä
Suomen kansan suurin ystävä vaiteliaaksi. Eikä mies ymmärrä milloin hän
on epätoivottu. Aivan henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että jos
mieheltä tulee minulle vielä yhtään roskapostia, menen Tampereelle
vaikka kävellen ja pidän huolta, että Sepi ei kykene kirjoittamaan
yhtään mitään vähään aikaan.

- Mika Rantanen

Metalman2

On 2 Sep 2002 06:11:51 -0700, Panu Höglund <phog...@abo.fi> wrote:
>Valitettavasti se ei ole noin helppoa. Naimattomaksi suomalaiseksi
>mieheksi jääminen on todistettavasti epäterveellisempää kuin viina ja
>tupakka.

Kun mies tekee itsarin, jää auton alle tai kivitetään kuoliaaksi kyse
on evoluutiosta. Ja kyllä miehestä aina joku sellainen vika löytyy että se
sen ansaitsi.

Tuhannen vuoden päästä kun naiset ovat muuttuneet miehiksi tai päinvastoin
on naisen lyöminen kiväärinperällä suuhun yhtä tuomittavaa kuin saman
tekeminen tyhmälle miehelle nykyään. Lohduttaudu sillä.

--
Motherfuckers kill.

Martti Huttunen

Anonymous <Nobody> wrote:
[...]

No, tuosta vain tuli mieleen kaverini kommentti: "En tiennyt, että
tuollaisetkin naiset voivat saada lapsia". Eli ei tuo ihan toimi.

--
Martti Huttunen san...@stekt.oulu.fi

"Customers suck."

Panu Höglund

L. Eläin <el...@tarha.zo> wrote in message news:<3D636A98...@tarha.zo>...

> [...]
> Olennaista on vain se onko mies _säälittävä_ - ei esimerkiksi se kuinka hullu, empatiaan kykenemätön, sairas tai vaarallinen hän on.

Aivan. Juuri tällä tavalla ilmenee naisten fasismi - julmureita ja
tunnottomia tappokoneita ihaillaan pimpsa märkänä, heikkoja ja
säälittäviä halveksitaan ja pilkataan.

It is loading more messages.