Re: Juutalaisuus on tarpeeton olettamus

Juhana Harju

Miika Oja wrote:

: Helposti. Kati ei sovi vallitsevaan hegemoniaan.
:
: Ainakin minulle länsimainen elämäntapa ja kulttuuri edustaa jotain
: sellaista jonka kuuluukin tuhoutua. Tähän mitään sen järkevämpää
: säätämättä voin vaikka sanoa syyksi kulttuurin degeneraation.
: Tupakoivat kaljottelevat nuoret puistossa. Tupakoivat kaljottelevat
: keski-ikäiset terasseilla. Täysin tyhjänpäiväiset televisiosarjat.
: Popmusiikki. Juorulehdistö. Näennäinen vapaus valita niin kauan kun
: valinta on tehtävissä vallitsevan ideologian kuvastosta.
:
: Kaikella kunnoituksella kaikkia kohtaan, voin pahoin.
:
: Eniten ehkä silloin kun katson peiliin. Olen osa tätä kaikkea enkä tee
: mitään edistääkseni niitä asoita jotka koen tärkeiksi. Olen yksi
: niistä joka yrittää selvitä niillä säännöillä jotka maailma on
: meille määrittänyt. Kysymättä sääntöjen tai pelin mielekkyydestä.
:
: Ehkä tämä kaikki on meillä geeneissä. Yhteisön jäsenyys on paljon
: tärkeämpää kuin suunta johon yhteisö matkaa.
:
: Kati Sinenmaa on meistä kaikista tähän säikeeseen osallistuneista se
: joka muistetaan. Todennäköisesti siksi, että tulee vielä aika jolloin
: joku toteaa että "oli tuossakin ajassa sentään joku joka ajatteli".
:
: Kati ei vain puhu, Kati näyttää esimerkkiä. Kukaan ei ole profeetta
: omalla maallaan, tai tässä tapauksessa omassa ajassaan.

Siinäpä pitkästä aikaa hyvä kirjoitus. Sinenmaa vain etsii ratkaisua
mielestäni liian sosiologisesta suunnasta ja äkkiväärällä tavalla.
Joutuminen vastakkainasettelukuvioiden vangiksi voi olla merkki siitä, että
nuo ristiriidat ovat itse asiassa oman psyyken sisäisiä, vaikka ne
koetaankin projisoidussa muodossa esimerkiksi minän ja yhteiskunnan
välisinä. Sellaisina ristiriidat näyttäytyvät hyvin todellisina, mutta ovat
kuitenkin projektioita. Luulen, että ratkaisu onkin luonteeltaan
yksilöllisempi ja löydettävissä pääasiassa oman tietoisuuden sisältä, vaikka
se sitten heijastuisikin myös ihmisten välisiin suhteisiin.

--
Juhana

Kati Sinenmaa

Juhana Harju

> Siinäpä pitkästä aikaa hyvä kirjoitus. Sinenmaa vain etsii ratkaisua
> mielestäni liian sosiologisesta suunnasta ja äkkiväärällä tavalla.

Psykologit ovat jäävänneet itsensä älyn käytöstä, johtuen siitä,
että psykologit itse eivät koskaan --toistan, psykologit eivät
ole koskaan eivcätkä ikinä halunneet psykologisoida rikkaita.

Ja tuo johtuu tasan psykologien ylimielisyydestä, eli psykologit
ovat täysin poliitikoiden aivopesemiä, --että ihminen on älykäs
vain ja vain silloin, kun hän himoitsee rikkauksia.
file:///D:/kotisivut/kivenmaa/arkisto/forum06a.html#10

.."että rikkaat eivät koskaan maksa palkkaa psykologeille, jotka
psykologisoisivat rikkaat. Rikkaiden mukaan psykologeilla on oikeus
psykologisoida vain köyhiä ja huono-osaisia, kuten juutalaisten oppineilla
on oikeus paholaistaa vain gentiilejä."

Psykologien käytös todistaa, että he pitävät rikkaita täysin
terveinä että rikkaiden käytös ei johdu geeneistä, vaan
psykologien mukaan rikastuminen on universumin
rakenteellinen ominaisuus, joten siksi psykologit eivät
voi edes ajatella, että rikkaiden rahanhimo olisi osoitus
sairaudesta.

Tiesittehän te kaikki muut paitsi psykologit, että psykologien
julistaman opin mukaan ihminen voi tulla riippuvaiseksi
kaikesta --paitsi ei rahasta --koska psykologit ovat itse
himoriippuvaisia rahasta, eli psykologit ovat tasan yhtä järjen
köyhiä kuin kuka tahansa rikas. Rikkaat ovat niin älyttömiä,
että jokaista rikasta varten pitää maailmaan tulla jatkuvasti lisää
ja lisää halpatyövoimaa, koska yksikään rikas ei älyn puutteen
takia pysty älylliseen elämään, eli omaehtoiseen omien aivojen
ja lihasten samanaikaiseen moniajoon.

Rikkaan rakenne on semmoinen, ettei se mahdollista moniajoa,
kuten aivojen ja hauiksen yhtä aikaista hyötykäyttöä, ja koska
virallisen totuuden mukaan virallisia psykologeja ovat vain
A-palkkaluokan psykologit, niin jo pelkkä tilinauhan
katsominen todistaa, että psykologit vaativat saada kuulua
rikkaisiin.

Rikkaiden joukosta kukaan ei voi puolueettomasti sanoa
yhtään mitään Sinenmaasta. Te kaikki rikkaat olette tuomareita
myöten täysin jääviä todistamaan ja ja luokittelemaan minua,
mutta koska juuri teissä älyttömyys on toteen näytetty, niin teillähän
ei ole tahdon vapautta, vaan systeemi pakottaa teidät luokittelemaan
ihmisiä, koska ilman luokittelua te ette voisi virroittaa rahavirttaa
köyhiltä rikkaille.

Kati Sinenmaa

Juhana Harju

> [...]

ovat täysin poliitikoiden aivopesemiä, --että ihminen on älykäs
vain ja vain silloin, kun hän himoitsee rikkauksia.

http://sinenmaa.com/arkisto/forum06a.html#10

Kati Sinenmaa

Juhana Harju kirjoitti;

> Joutuminen vastakkainasettelukuvioiden vangiksi voi olla merkki siitä,
> että
> nuo ristiriidat ovat itse asiassa oman psyyken sisäisiä, vaikka ne

Psykologit eivät tietystikään pysty itse näkemään eikä
tunnustamaan, että he ovat itse osallisia yhteiskunnan
vastakkainasettelusta, eli rikkaat vastaan köyhät,
eli psykologit vastaan köyhät --koska psykologit
luulevat, että kunhan he vain etsivät paikkaansa
rikkaiden joukosta, niin se antaa heidän puheilleen
riittävän ja tarvittavan auktoriteetin, jolla he ovat oikeassa,
ja kaikki muut väärässä.

Psykologien vastakkainasettelu on yksinomaan sisäistä, eli kuka
tahansa psykologi vapautuisi sisäisistä ristiriidoistaan, kun hän
rupeaisi vaatimattomaksi. Mutta yksikään psykologi ei voi
ruveta vaatimattomaksi, koska rikkaat eivät hyväksy
vaatimattomia psykologeja, joten siksi psykologit eivät voi
mitään muuta kuin julistaa, että vain he ovat oikeita, eli
laillisia psykologeja, joilla on rikkaiden antama laillinen
todiste psykologisoisuudesta..

http://www.aamulehti.fi/keskustelu/thread.jspa?messageID=12273#12273

Vaatimattomus on (käytännössä) sitä, ettei vaadi.
Palkanvaatijat eivät voi koskaan olla vaatimattomia.

Mutta psykologien on täysin mahdotonta psykologisoida
palkan vaatimista, koska he itse ovat palkanVAATIJOITA,
ja psykologit vaativat palkkaa siksi, koska muutoin he
eivät voisi uskoa olevansa virallisia psykologeja, koska
psykologit ovat vain rikkaiden karjaa.

Psykologien periustelu oikealle psykologille perustuu
rahaan, eikä älyyn. Yksikään psykologi ei voi rahataloudessa
perustella psykologiaa älyllä, koska rikkaat eivät hyväksyisi
älyllistä perustelua virallistamisen perusteeksi, koska rikkaiden
lait eivät perustu älyyn.

Tuosta samasta syystä esim filosofit eivät vi hyväksyä
Sinenmaan ajattelua filosofiseksi, koska jos tämä ajattelu
olisi filosofien mukaan filosofista ajattelua, niin silloin tietty
filosofit pelkäävät, että heidän palkanmaksunsa lopetetaan,
koska filosofit räknäävät, että jos rikkaat saisivat tietää,
miten Sinenmaa saa tunnustusta ajattelijana, vaikka hänelle
ei makseta palkka, niin rikkaat säästäisivät mahtisumman,
kun kaikilta filosofeilta lopetetaan palkanmaksu, koska kerran
selvästikin ajattelu ei vaadi rahaa,

Mutta. olkaa rauhassa, filosofit, koska rikkaat eivät koskaan pysty
ajatteleman tuollaista, sillä rikkaiden mukaan kukaan ei voi olla
älykäs ilmaiseksi.

Kati Sinenmaa

> [...]
> perustella psykologiaa älyllä, koska rikkaat eivät hyväksyisi
> älyllistä perustelua virallistamisen perusteeksi, koska rikkaiden

Älyllisyydessä voitte koska tahansa testata tuota; psykologisoi
rikkaat, ja esitä se väitöskirjanasi, niin minä sanon, ettei Sinun
väitöskirjaasi lue yksikään psykologi, eikä muutkaan rikkaat.

Rikkaiden psykologisoija ei voisi välttyä psykologisoimasta
myöskin psykologiaa, joten rikkaiden psykologisointi on
virallisesti täysin mahdotonta, eikä virallinen psykologia
kuuntele mitään epävirallista psykologisointia, koska
virallinen psykologia on jo psykologisoinut kaikki epäviralliset
ajatukset ja ajattelijat.

Kati Sinenmaa

> [...]
> kuuntele mitään epävirallista psykologisointia, koska
> virallinen psykologia on jo psykologisoinut kaikki epäviralliset

Virallinen psykologia= rikkaiden psykologia,
suom. huom.

Vertaa esim.
Talousasiantuntija--otus, joka kuuluu rikkaisiin, eli siis
käytännössä seniili ajattelemaan taloudellisesti, kuten
kaikki rikkaat.

Kosminen asiantuntija
ps.
Suurin kapitalisti on se, joka on kaikkein halvin kapitalisti