Lordi: Russia parasite state to hell from our territories: Kalastajansaarento, Petsamo, Salla, Kuusamo, Karjala and Suomenlahden saaret

Kalevansoturi

Finnish Eurovision vinner Lordi has done remarkable new demands to
occupier Russia

http://www.blogger.com/profile/24798805 There are the same demands as
in http://www.kavkaz.fi and http://www.kavkaz.fi/ru webpages: Russia
parasite state to hell from our territories: Kalastajansaarento,
Petsamo, Salla, Kuusamo, Karjala and Suomenlahden saaret

Hard Rock Hallelujah Long live Chesnya brave nation, too!

Yours Sincerely ; ) Lordi Kalevansoturi

Anneli

Ole nyt hiljaa!

Anneli

Marko Sihvo

Kalevansoturi wrote:

> [...]
> parasite state to hell from our territories: Kalastajansaarento,
> Petsamo, Salla, Kuusamo, Karjala and Suomenlahden saaret

Milloinkas KRP, SUPO ja/tai NATO toimittavat seuraavan rikollisen
oikeuden eteen vastaamaan teoistaan?

---

Putin wanted - Dead or alive.
by Kavkaz center Sunday September 12, 2004 at 02:38 AM

V.V. Putin is charged and a reward offered.

Chechen internet media (Daymohk.info, Chechenpress.info, KavkazCenter,
etc.)
have received a statement released by Antiterrorist Center of Chechen
Republic
of Ichkeria (CRI), part of CRI State Defense Council. This is what the
statement
says:

State Defense Council Majlis al-Shura of Chechen Republic of Ichkeria is
offering a reward of 20 (twenty) million US dollars to countries,
organizations
or individuals who provide active help to law enforcement agencies of
Chechen
Republic of Ichkeria in apprehending the war criminal Vladimir
Vladimirovich
Putin, who at the present moment is acting as president of the Russian
Federation.

V.V. Putin is charged with:

- unleashing the criminal war against the sovereign Chechen State;

- organizing murders of hundreds of thousands of peaceful civilians on the
territory of CRI, including tens of thousands of children;

- creating the torture conveyor under the guise of so-called filtration
camps;

- mass kidnappings, tortures and extrajudicial executions of peaceful
civilians
of CRI;

- multiple deliberate provocations that are aimed at discrediting the
legitimate
national liberation fight of the Chechen people against the foreign
aggression,
including the organization of bloody slaughter of children and adults in
North
Ossetian city of Beslan;

- creating gang formations and 'death squads' on the territory of CRI,
which are
subjecting the people of the Republic to unceasing terror;

- full or partial destruction of dozens of Chechen cities and villages;

- organization of multiple crimes, which by the norms of the
international law
as a whole are classified as mass genocide.

Antiterrorist Center of State Defense Council 'Majlis al-Shura' of CRI

2004-09-08 20:46:10

--
-=> the most insane, criminal & terrorist: marko...@parazite.org
-=> http://www.parazite.org/ ___ democracy on the terms of anarchy!

Kalevansoturi

Hard Rock hallelujaa ja Ryssän parasiittijoukot helvettiin loisimasta
alueiltamme Barentsinmereltä, Kalastajansaarennosta, Petsamosta,
Sallasta, Kuusamosta, Karjalasta, Laatokalta ja Suomenlahden
saariltamme http://www.blogger.com/profile/24798805

Katsokaa kuvaa mitä Ryssä Saatana tekee loisimassa
http://www.kavkaz.fi alueillamme?

Lordi Kalevansoturi Seppo Lehto Tampere silvottu tynkä-Suomi

Anneli

Hiljaa!

Do not do it difficult for us Finns in Sweden Please and stop crossing
to swnet.politik.

Paska Poikka!

Anneli

Kalevansoturi

Vedä sinä sianvittu naamallesi Anneli ; ) Hard Rock hallelujah; )
Sana sanasta Annelillekin ; )

Lordi Kalevansoturi Ryssäntappaja Suomesta http://www.kavkaz.fi tells
you more

Anneli

Kalevansoturi skrev:

We all know, the Lady of Finland lost one arm and her skirt in our two
wars witt the Bear. But we do not want to look like to much idiots and
be looking for revenge now. This parts of our Lady will come back on
their own if our Lady wants them, and that is nót a certain thing if
you ask the Finnish people.

So please stop this stupidity.

Anneli

Vieno Kaino

Kalevansoturi kirjoitti:

Tällä muka patrioottina esiintyvällä KalevansoturiPELLELLÄ on naama
täysin MUSLIMITERRORISTIEN ripulipaskan peitossa niiden
perseennuolemisen jäljiltä ja nyt se sitten yrittää pestä sitä pois
Lordin avulla.

Olet inha otus. Mene Venäjälle tai vaikka sinne sinulle niin armaaseen
Tsetseniaan ja huuda siellä niin kovaa kuin sielusi sietää. Ja lopeta
sen paskaisen naamasi ja vielä paskaisempien ajatustesi esittely täällä
koto-Suomessa.

Vieno Kaino

Kokonainen Suomi

Kokonainen Suomi

Tänne voi Anneli ja muutkin arkajalat käydä laittamassa
allekirjoituksensa miehitettyjen alueidemmme palauttamiseksi:

http://www.adressit.com/kavkaz

Lu-lu

"Kokonainen Suomi" <lehto...@gmail.com> kirjoitti

sinä täys-ÄÄliö ! ... tsetseeni-muslimi-terroristien ja
viattomien koululasten joukko-murhaajien ylistäjä ...

kuvitteletko sä nyt ihan tosissas' että KUKAAN täysjärkinen
pyrkis' innokkaasti liittymään sun organisoimaasi, typerään
"terroristien-peesaajat" -ristiretkueeseesi

mitä sultakin on jonnekin Karjalaan muka jäänyt ? ... AIVOT
ilmeisesti ainakin ... vaikka

tuskinpa sä oot' kuitenkaan koskaan käynyt kääntymässä
oman pienen kirkonkyläsi R-kioskia kauempana

ja jutuistasi päätellen sä oot' todennäköisesti kaiken kukkuraksi
onneton, urputtava - tuleva? - SIVARI-kin
... jonka vaippa-ikä ei oo' vielä kaukana

sun kannattas' hiukka enämpi miettiä
KELLE sä ryhdyt suutas' soitteleen ...

Marko Sihvo

Lu-lu wrote:

> [...]
> pyrkis' innokkaasti liittymään sun organisoimaasi, typerään
> "terroristien-peesaajat" -ristiretkueeseesi

shamil basayev = paha? vladimir putin = hyvä?

koko tshetsenia on ihmisoikeuksien osalta pelkkä suuri musta aukko.
oikea demokratia järjestäisi tshetseniassa (vieläpä rehelliset ja
vapaat) vaalit siitä itsenäistyvätkö he vai eivät. mut ei kai sellainen
nyt venäjälle käy.

-

halle

Marko Sihvo <marko...@parazite.org> wrote:

> [...]
> oikea demokratia järjestäisi tshetseniassa (vieläpä rehelliset ja
> vapaat) vaalit siitä itsenäistyvätkö he vai eivät. mut ei kai

Ei tietenkään kun sitä "itsenäistymistä" alettiin heti ajaa sissisodan
keinoin. Ryssät sais tehdä koko mestalle minkä tekivät Groznyille.

Mika Wallenius

"Kalevansoturi" <kaleva...@gmail.com> kirjoitti
viestissä:1148672595.1...@38g2000cwa.googlegroups.com...

Vedä sinä sianvittu naamallesi Anneli ; ) Hard Rock hallelujah; )
Sana sanasta Annelillekin ; )

Aika säälittävä jäpä. Ryssäntappajaa tuosta ei saa
edes nylkemällä. Ehkä miinanpolkijaksi otetaan
jos tarve tulee. Ymmärtäisi edes pysyä poissa,
ettei tarvitsisi hoitaa itse sitä.

Kai R

halle kirjoitti:

Joo, uskalsivat saatanat puolustaa itsenäisyyttä väkivalloin Venäjää
vastaan. Eihän semmoinen käy, Suomikin pitäisi groznyittaa hetimiten.

--
Kai Ruuska

helge_hervannasta

halle wrote:

> Ei tietenkään kun sitä "itsenäistymistä" alettiin heti ajaa sissisodan
> keinoin.

Laskepa hallepieni kuinka monta tänä päivänä itsenäistä maata olisi
itsenäisiä ilman aikoinaan käytyjä sissisotia?

halle

Helge ei vieläkään osaa lukea. Pysy fbk:ssa, kiitos.

helge_hervannasta

Kerros hallepieni _kuka_ sun juttujas jaksaa ajatuksella lukea.

halle

Useammat kuin sinun.

helge_hervannasta

Vale, emävale, halle.

Vieno Kaino

Kokonainen Suomi kirjoitti:

> Vieno Kaino = nimimerkki aua on pelle ja harhaanjohdettu aivopesty
> slaaviterroristi :

Kuulehan nyt Seppo Lehto, sinä ympärileikattu, kamelinpaskasta siinnyt
sittisontiainen. En ole venäläinen, en edes venäläismielinen. Mutta
terrorismi ja sen avoin tukeminen ei ole ratkaisu maailman ongelmiin. Ei
edes sinun henkilökohtaisiin ongelmiin, joiden syvyyttä sinun sielusi
paskakaivossa en edes yritä arvata.

Vieno Kaino.

ps. En tunne enkä tiedä kuka aua on. Enkä usko että hän haluaa minua
verrattavan häneen. Itseäni lähinnä huvittaa moinen vertaus, mutta
toisaalta jos katsoo sinun touhujasi ei niin tosissaan, niin eihän sun
jutuille voi kuin nauraa.

halle

Juoppo, pultsari, helge.

Vieno Kaino

halle kirjoitti:

> Juoppo, pultsari, helge.

Tarkoitit kai juoppo, pultsari, narkkari, helge...

Vieno Kaino

Kalevansoturi

Vieno Kaino eli nimimerkki "aua" olisi viety 1920-1945 lähimmän
saunan taakse ja kieritetty ryssäulosteissa, muilutettu
sontalaatikossa Rajajoen yli tai kaikkien helpotukseksi hirtetty
lähimpään ikihonkaan

Patrioottiradiossa naureskellaan näille miehittäjä-Ryssän
perserasseille http://www.blogger.com/profile/23361075

Tämän kaavan mukaanhan itsetuhoinen ajatuksiaan mitenkään
perustelematon saati loogisuuteen pyrkimätön Vieno Kaino eli
nimimerkki Aua toimii

Lehto Seppo Tampere Silvottu tynkä-Suomi http://www.kavkaz.fi Suomi
suomalaisille

helge_hervannasta

Okei, sait mut sanattomaksi älylläsi.
Voitit.
heippa.

Lu-lu

"Kai R" kirjoitti

> Joo, uskalsivat saatanat puolustaa itsenäisyyttä väkivalloin Venäjää
> vastaan. Eihän semmoinen käy, Suomikin pitäisi groznyittaa hetimiten.

hm ... joo ... ja saiskos vielä luvan kysä, jottas' MITÄ ihmeen
itsenäisyyttä ? nuot murhaajat sitten muka "puolustavat"

eivätkö muslimi-terroristit muka kuulunutkaan NEUvostoliittoon?
mullon hiukka heikko tää historian tuntemus, mutta niin mä luulin

tottahan nyt kunnon itsePäisyys osoitetaan koko maailmalle
murhaamalla kolmannen valtion alakoululais-lapsia ... eikö niin?

jokainenhan hyvin tietää, että
ne jonkin KOLMANNEN valtion pikku-lapsethan ne juuri pitävät
noita murhanhimoisia tsetseeni-muslimi-rassukoita yhä
rautaisessa alistus-otteessaan ... nyt kun entistä, pahaa NEUvosto-
liittoakaan ei enää ole

aua

27 touko 2006 "helge_hervannasta" <mulkk...@gmail.com>
päästi suustansa käsin nyyssin puitteissa:

niin on ;-)))

--
aua
"Antakaa totuudenpuhujalle

Kalevansoturi

Viimeksi kun törmäsin Wallenius nimiseen niin oli Jaakko Wallenius ja
esti mielenosoitukseni 3.9.2001 Finlandiatalolla paviaanikoira Putinin
vierailun aikaan. Joten kovin hyvää arvosanaa ei ole
wallenius-nimelle annettavissa. Lienee wallenius = KGB:n ryssäkoira,
kuten tässäkin asiassa.

Lisäinfoa:

Kalevansoturi

Hervannan paneelitilaisuudessa kysyin mm. "Montako Afrikkaa Suomeen
mahtuu?" Aamulehden toimittja Maila-Katriina Tuominen ohitti
isänmaalliset vaatimukset Suomen säilymisestä suomalaisilla.

Tämä ja paljon muuta Patrioottiradiossa: )
http://patrioottiradio.atspace.com/

Tampereen Hervannan Cinolassa Isänmaan Asialla r.y:n pj. Seppo Lehto,
Vihreiden valtuustoryhmän pj. Pauli Välimäki, Joonas Lepistö, Minna
Sirnö, Irene Roivainen, Matti Heinivaho, Mikko Kriikku ja Leena
Rauhala la 27.5.2006

http://patrioottiradio.atspace.com/ Keskustelua neekereistä ja
maahanmuutosta

Maila-Katriina Tuominen kiisti ettei ole rotuja, minä taas oikaisin
Maila-Katriina Tuomista asiain oikeasta laidasta

Pauli Välimäki Vihreän valtuustoryhmän pj. neekeröitsi
asenteellisesti tuomiten Seppo Lehdon ja ja monia muita aidosti
rasisteiksi. Toisaalta totesi "Suomi suomalaisille" termit rasismiksi.
Sopii kysyä mitä rasismia siinä on?

Eipä ole vähään aikaan kihlakunnansyyttäjä Jouko Nurmisen
lisäksi nimitellyt rasistiksi, mutta tulipahan tämä rasistinen
hyökkäys jälleen todistettua. Pauli Välimäki elää jossain
huuhaa-maailmassa missä kaikki elää harmonisesti yhteydessä
monikulttuurisuudessa. Sehän ei ole totta. Pauli Välimäki haluaa
aidosti monikulttuurisuuteen. Sopii kysyä mitä se merkitsee ja
tarkoittaa alkuperäkansoille ja suomalaisuudelle monikulttuurisuuden
syrjäyttäessä alkuperäkansojen oikeudet omaan maahansa ja
kieleensä.

Matti Heinivaho ihasteli liberialaisen neekerin jalkapallojoukkueessa
oloa. Muistutin, että olisi kuulunut palauttaa takaisin Liberiaan.

Tuntematon vanha nainen itki sitä että Afrikassa ollessaan hänen
peräänsä oli huudeltu: "valkoinen nainen" .. oikaisin mistä
oikeasti oli kyse.

Kysyin mm. "Montako Afrikkaa Suomeen mahtuu?" .. Maila-Katriina
Tuominen ohitti isänmaalliset vaatimukset Suomen säilymisestä
suomalaisilla.

Loppuoikaisuni: Valkoinen nainen on vain pelkkä panokohde neekereille
kertonee mistä on kyse maahanmuuttopolitiikkakeskusteluissa.

Yhteenvetona: Tälläiset tilaisuudet monikulttuurisuuden
pakkosyöttöä kansanedustajille ja kaupunginvaltuutetuille. Paikalla
yhteensä 12 + keskustelutilaisuuden pj. imaami Maila-Katriina Tuominen
Aamulehdestä

Tampereen kaupunkilehti 26.5.2006 mainosti Hervannan Cinolan
tilaisuutta oheiseen tyyliin:

"Syrjivätkö puolueet ulkomaalaisia?

Keskustelutilaisuus Toivotetaanko maahanmuuttajat tervetulleiksi vai
ovatko maahanmuuttajat ongelma Suomelle? Hervannan elokuvateatteri
Cinolassa keskustellaan
la 27.5.2006 klo 13-15 puolueiden vähemmistö- ja
ulkomaalaispoliitikoista ( tarkoittivat varmaan ulkomaalaispolitiikasta
)

Halutaanko Suomesta monikulttuurinen? Halutaanko etniset tai
kulttuuriset vähemmistöt omiin oloihin omille asuinalueille vai
halutaanko etnisten tai kulttuuristen vähemmistöjen edustajat
naapureiksi ja luokkatovereiksi?
Lauantaina keskustellaan vähemmistö- ja ulkomaalaispolitiikasta myös
Tampereen kunnallispolitiikan näkökulmasta.

Paneelikeskustelussa ovat Mukana Minna Sirnö ( FSB-komu ), Leena
Rauhala ( kd-fariseukset ), Irene Roivainen ( Vihreät neekerit ),
Matti Heinivaho (kokoomuksen suojeluskunta-aatteen pettäjä ), Joonas
Lepistö ( Väinö Voionmaan hengessä ), sekä Mikko Kriikku (
Maalaisliiton perillinen ) . Paneelin juontaa Aamulehden kulttuuri- ja
ihmisoikeustoimittaja Maila-Katriina Tuominen.

Joo, kiitoksia vielä kerran näille rasistinimitteljöille Vihreissä
ja Aamulehdessä. Olisikohan syytä katsoa peiliin ja miettiä ketkä
tässä ovat rasisteja?

Seppo Lehto

http://www.blogger.com/profile/23629381 eli
http://sananvapaudesta.blogspot.com - http://www.kavkaz.fi ja
http://www.kavkaz.fi/ru ; )

Eläköön sananvapaus ja alkuperäkansojen oikeudet omilla alueillaan
ilman neekeröintejä!

Gert Olsson

"Kalevansoturi" <kaleva...@gmail.com> skrev i meddelandet

Lisäinfoa:

Sverige:
Ishocky OS
Ishocky VM
Innebandy VM

Finland:
Euro Song Contest

=

3-1

Gert Olsson

"Kalevansoturi" <kaleva...@gmail.com> skrev i meddelandet

Lisäinfoa:

Präktigt självmål att korsposta Hard Rock Halleluja till swnet.

Henry

Gert Olsson wrote in message <VSzeg.2604$E02...@newsb.telia.net>:

Pissar du på dig?

Henry

Kalevansoturi wrote in message <1148670149.3...@i40g2000cwc.googlegroups.com>:
> Finnish Eurovision vinner Lordi has done remarkable new demands to
> occupier Russia

Really?

> [...]
> parasite state to hell from our territories: Kalastajansaarento,
> Petsamo, Salla, Kuusamo, Karjala and Suomenlahden saaret

Are you going to Ural?
The idiot finns went over the old line and though it was a piece of cake.
Why do you want a third war, you moron?

Look at those btw:

http://thepiratebay.org/details.php?id=3481429

http://thepiratebay.org/details.php?id=3490229

Kokonainen Suomi

Who is a moron? Russian parasites, Lordi or finns who deliver Stalin`s
shitprobaganda?

Is it the only rights in Sovjet and Russia do the attacks. If you have
been in fight you know that waiting is not the best solution. Sometimes
you have to attack to defend yourself. Russia did the first moves in
attack. Our right was and it`s still exist: Russia to hell out of our
territories : Http://www.kavkaz.fi tells you more

If you understand finnish http://patrioottiradio.atspace.com/ there is
more facts ; )

Seppo Lehto http://www.kavkaz.fi/ru toxe ; )

Roland R

On 060529, Henry went completely off-topic in
sfnet.keskustelu.laki,swnet.politik,sfnet.keskustelu.foreigners,swnet.diverse
by posting <news:447ace37$1...@news.henrynet.se> :

Du skulle väl hellre se att han pissar på dig, som mamsen gör när du vart
riktigt duktig...

--

Med kläderna mina jag klädde på fältet tvänne gubbar av trä,
hela karlar de tycktes,

K.W. Persson v4.11

"Gert Olsson" ha scritto nel messaggio news:<VSzeg.2604$E02...@newsb.telia.net>

Speciellt med tanke på att den musikaliskt okunniga aspergerklanten "Tamuel",
som bevisligen varken känner till Lordi eller Hard Rock Halleluja, ofta visar
sitt fula obildade tryne här.

--
This row is intentionally left blank.

"Jag ser inte mig själv som rasist eller nazist.
Jag tyckte bara inte om invandrare."
- John Ausonius "Lasermannen"

Tamuel

"K.W. Persson v4.11"
<svalbardifast@abcdefghijklmnopqrstuvwxyzabcdefghijklmnopqrstuvwxyzabcdefghi
jk.com> skrev i meddelandet

Och ditt "bevis" är vaddå?

Translation:
Mr. KWP, who did not know that there existed a group called ABBA, nor knew
that there existed a group called the Beatles, claims that a pop expert did
not know about these groups. His proof was that this pop expert explained to
someone that "Nena" was the name of the group and not just the lead singer.
Now, he suddenly claims that the same person did not know of neither Lordi
nor Hard Rock Hallelujah, even though the pop expert proved that he saw both
the semifinal and the final of the Eurovision Song Contest, and even
commented that there was a typical "Beauty and the Beasts" as Ukraines
pretty singer competed as well.

Mr. KWP is a person who is completely void of knowledge about music, and
instead of learning, he tries to spread his ignorance to other people.

Tamuel

jk.com> skrev i meddelandet
> [...]

Och ditt "bevis" är vilket då?

Tamuel

jk.com> skrev i meddelandet
> [...]

Varför tror du att jag inte känner till något bara för att du inte känner
till det?
Varför tror du att Mr.X inte känner till Lordi? Det finns nämligen exakt
samam bevis för det. Precis som mig så har Mr.X kommenterat Eurovision Song
Contest 2006 och i synnerhet Lordi.

Du, som bevisligen inte kände till ABBA innan Pierre tvingade dig att
panikgoogla fram dem har ingen rätt att anklaga någon för att inte kunan
något om musik.
Otroligt att du inte känner till Carola!

K.W. Persson v4.11

"Tamuel" ha scritto nel messaggio news:<fQffg.3020$E02...@newsb.telia.net>

Det är du som har bevisbördan.

> [...]
>
>Mr. KWP is a person who is completely void of knowledge about music, and
>instead of learning, he tries to spread his ignorance to other people.

It should be obvious to everyone that "Tamuel" has added whole new depths to the
psychiatric term "mental insanity".

I also apologize for Tamuel's unmotivated crosspost to the groups "rec.music"
and "uk.music.misc". Followup-To has been set to apropriate groups.

K.W. Persson v4.11

"Tamuel" ha scritto nel messaggio news:<dRffg.3021$E02...@newsb.telia.net>

Det är du som har bevisbördan.

K.W. Persson v4.11

"Tamuel" ha scritto nel messaggio news:<bTffg.3022$E02...@newsb.telia.net>

Men kooka dig lite Bettan, gör det.

Henry

Tamuel wrote in message <fQffg.3020$E02...@newsb.telia.net>:

This is "Beast" or "Dewkesbury" (kookesbury) or "Tamuel".
I created the group "alt.swnet.kook.bjorn.westling" to honour
the largest (kookiest?) k00k ever seen on swnet.

Oh well mathematics aren't his strong side:

"Tio olika sätt att använda en katt till"
"Ten different ways to use one cat too"
(Sorry for the translation if isn't correct)

I understand that line as how to use a cat in ten different ways.
"Tamuel" doesn't understand that, he is arguing about k+1 and k+1=2 constantly.

Is maybe better to do "it" with one dog instead of k+1 cats maybe? (perv)