Hyvaa valkoista joulua

Lähdenkin tästä pikkuhiljaa joululomalle, joten joulukortteja, olkaa
hyvät
http://img13.imagevenue.com/img.php?image=15564_postalNS_ingles1_122_782lo.jpg
http://img142.imagevenue.com/img.php?image=44677_Postal_NS_09_KKK_english_122_852lo.jpg
http://img183.imagevenue.com/img.php?image=33629_postal_NS_09-06_english_122_71lo.jpg
http://img441.imageshack.us/i/postalnavidad1005englis.jpg/

Harmi, että tuollaisia ei saa paikallisesta supermarketista, olisin
lähettänyt Tuija Braxille ja muille viherpunikeille.

Ja niille, jotka kuvittelevat osaavansa englantia, joululukemista
http://creation.com/chimp-y-chromosome

Being white is cool! So, burn your Du Rag, remove the bone nose ring,
and be the cool white person you were born.
- http://www.whitepridearchives.com/

Tomppa

TJT2 presented the following explanation :

> [...]
>
> Harmi, että tuollaisia ei saa paikallisesta supermarketista, olisin
> lähettänyt Tuija Braxille ja muille viherpunikeille.

Kädetön ja avuton luuseri oot jos et osaa tulostaa noita.

> Ja niille, jotka kuvittelevat osaavansa englantia, joululukemista
> http://creation.com/chimp-y-chromosome

Vähät kiinnostaa. Lue ite.

Rauno Viljanen

Hekumointi palavan ristin ympärillä on varmin tie kristillisyyden
ulkopuolelle. Maailmassa ei sellaista kristittyä taida ollakaan, joka
hyväksyisi kristittyjen tunnusmerkin, ristin polton.

Sen sijaan ristinpoltto symboloi tunnetusti rotuvihaa, rotusortoa,
rotuväkivaltaa... siis kaikkea sellaista jonka luulisi sivistyneessä
maailmassa olevan kokonaan kiellettyä.

> Harmi, että tuollaisia ei saa paikallisesta supermarketista, olisin
> lähettänyt Tuija Braxille ja muille viherpunikeille.

Sen parempi mitä tunnetummaksi itsesi saat. Se voi varmistaa
kreationismin etenemisen oikeaan suuntaan.

> Ja niille, jotka kuvittelevat osaavansa englantia, joululukemista
> http://creation.com/chimp-y-chromosome

Kun vasen yläkulma tuli luettua niin vessa veti niin vietävästi. Kun
puhtaan veden pinta tasaantui, pöntto oli tyhjä. Niin käy kaikille
kreationistisille asiakirjoille koska ne eivät todellakaan ole
tieteellisiä lähteitä.

Tomppa wrote:
> TJT2 presented the following explanation :
>
> Kädetön ja avuton luuseri oot jos et osaa tulostaa noita.

Ilmeisesti olet itse niin luuseri, että et ole koskaan saanut
joulukortteja. Jos olisit, tietäisit että ei niitä millään tavallisella
80g/m2 aanelosia käyttävällä tulostimella tulosteta. Toki sille
aanelosellekin saa kuvan postikortin kokoisena, ja sitten sen voi
leikata ja liimata pahvinpalalle (kuten "päällikkönne" teki niille
kannattajakorteille, jotka sitten joutui polttamaan), mutta eihän se
siltikään olisi sama asia kuin kunnollinen kiiltäväpintainen värillinen
aito postikortti.

> Vähät kiinnostaa. Lue ite.

Luin jo, en kai muuten olisi ko linkkiä antanut. Miksi seuraat tätä
ryhmää, jos evoluutioon ja kreationismiin liittyvät artikkelit eivät
sinua kiinnosta? Koskaan lukenut ryhmän virallista kuvausta?

Btw, kummallisen epäkohteliasta porukkaa täällä, kukaan ei ole
toivottanut minulle hyvää joulua... Joten voi olla, että en tulekaan
takaisin joulun jälkeen, ja saatte tyytyä JPKoon juttuihin! Jos hänkään
enää viitsii tuollaisille mitään kirjoittaa, hänhän taisi siirtyä
terveys- ja politiikkaryhmiin!?

Darwin ei milloinkaan ymmärtänyt, kuinka lajien väliset näkymättömät
rajat muodostuisivat näiden kahden valinnan - luonnonvalinnan ja
sukupuolivalinnan - yhteisvaikutuksesta. Hän kirjoittaa aiheesta
niukasti Lajien synnyssä (huolimatta kirjan nimestä). Hän ei myöskään
käsitellyt aihetta Luonnollisessa valinnassa. "Hänen suuren kirjansa
käsikirjoituksen 25 sivua lajeista ja lajinmuodostuksesta",
evoluutiotutkija Ernst Mayr kirjoitti hiljattain, "sisältää niin paljon
ristiriitaisuuksia, että se on melkein noloa luettavaa".
- evolutionisti J. Weiner

Baggie

On Dec 19, 7:54 pm, Rauno Viljanen wrote:

> [...]

> puhtaan veden pinta tasaantui, pöntto oli tyhjä.  Niin käy kaikille
> kreationistisille asiakirjoille koska ne eivät todellakaan ole

Kreationistien sivuillehan tuo linkki vei, mutta ihan kaikki ei
sielläkään ole epätieteellistä.
Se simpanssin ja ihmisen Y-kromosomin vertailu oli Naturen artikkeli.

Viite: Nature 463:536-539

Eiköhän noilla tiedoin juttu löydy Yliopiston kirjastosta.
Olisi kiinnostavaa lukea ei-kreationistin kirjoittama abstrakti
artikkelista. Veikkaan, että faktat ovat likimain samat kuin
kretuliinien sepustuksessa, mutta johtopäätelmät jotain aivan muuta.

Tomppa

TJT2 formulated the question :

> [...]
> polttamaan), mutta eihän se siltikään olisi sama asia kuin kunnollinen
> kiiltäväpintainen värillinen aito postikortti.

Tshihii.... Taas paljastit tietämättömyytesi.
Parhaat naurut sain pitkään aikaan.

Aivan kuule tavallisella mustesuihkutulostimella noita tulostellaan
nykyään. Tosin ei normi A4:lle vaan niille on ihan tarkoitukseen tehtyä
arkkeja ja vieläpä monen kokoisia. Ja jopa kiiltävänä.

Ainoastaan oma mielikuvitus asettaa tulosteen ja kortin rajat.
Kannattaisi opiskella ja seurata aikaansa.

> [...]
> jälkeen, ja saatte tyytyä JPKoon juttuihin! Jos hänkään enää viitsii
> tuollaisille mitään kirjoittaa, hänhän taisi siirtyä terveys- ja

Kyllä JPK täällä vaikuttaa ja hän on sen verran kohtelias että häntä
kohdellaan eri lailla kuin sinua. Ja jopa hyvät joulut toivotetaan...
Sinusta ei tiedä kun voi silti tulla metalliputkesta ja palava risti
takapihalle.

Rauno Viljanen

20.12.2010 7:06, TJT2 kirjoitti:
> [...]
> kannattajakorteille, jotka sitten joutui polttamaan), mutta eihän se
> siltikään olisi sama asia kuin kunnollinen kiiltäväpintainen värillinen

Nykyaikainen digitulostin pystyy todellakin tekemään kartonkipohjaiselle
"valokuvapaperille" jopa parempitasoisen kuvan kuin mitä postikorteissa
on konsanaan. Eivätkä sellaiset tulostimet ole enää kalliitakaan.

> Luin jo, en kai muuten olisi ko linkkiä antanut. Miksi seuraat tätä
> ryhmää, jos evoluutioon ja kreationismiin liittyvät artikkelit eivät
> sinua kiinnosta? Koskaan lukenut ryhmän virallista kuvausta?

Evolutiivinen anti on tässä ryhmässä paljon runsaampi ja parempi kuin
kreationistinen anti. Kun evoluutikkoja on täällä 280 kappaletta yhtä
kreationistia kohti (kuten äskettäin täällä ruikutit), on ryhmän
kiinnostavuus sanomattakin selvää.

> Btw, kummallisen epäkohteliasta porukkaa täällä, kukaan ei ole
> toivottanut minulle hyvää joulua...

Ei ole vielä aika. Mutta "S novum godom, s novum godom, s novum
godom" kuten pian venäläiset toisilleen toivottavat. Tulee pakkasukko,
ja Uutta Vuotta vietetään kivasti viikonkin ajan.

Toki Talvipäivän seisaus on hieman tätä ennen. Vajaan viikon päästä.
Siispä hyvää Saturnaliaa toivotan sinullekin. Joulukuun 25 päivästä
aurinkojumala näyttäytyy aina pidempään ja pidempään keskikesään saakka.
Onhan Saturnalialla, ikivanhalla roomalaisella juhlalla jo pitkät
perinteet useiden vuosituhansien takaa. Kukaan ei tiedä kuinka vanha
joulujuhla onkaan. Vanhimmat kirjalliset todisteet siitä ovat 4- 5000
vuoden takaa. Sitä aikaisemmin tuo juhla on saattanut elää suullisessa
perimässä kukaties miten pitkään. Tuo valon juhla on aina saanut
kirkkautensa Auringosta.

Vaikka väliin sattunut harhaoppisen pakanuuden aika reilun
puolentoistatuhannen vuoden takaa yritti sotkea joulun merkitystä, nyt
tuo pimeyden aika on kuitenkin väistymässä.

> Joten voi olla, että en tulekaan
> takaisin joulun jälkeen,

Siis tulet takaisin jopa ennen Uutta Vuotta. Ei se mikään ihme ole,
koska evoluutioryhmä on sivistynyt ryhmä. Kun kreationistit heitetään
kaikkialta muualta pellolle, niin evoluutioryhmässä on aina ystäviä
joiden olkapäille päänsä kallistaa muiden vaan potkiessa kreationisteja
päähän.

> ja saatte tyytyä JPKoon juttuihin! Jos hänkään
> enää viitsii tuollaisille mitään kirjoittaa, hänhän taisi siirtyä
> terveys- ja politiikkaryhmiin!?

JPK on miellyttävä tuttavuus koska hän osaa käytöksen aakkoset. Onhan
se kreationismi psyykkinen sairaus, mutta eiköhän sekin tässä vähitellen
korjaannu. Ovathan kreationistit täälläkin vähentyneet murskaavasti
mitä oli ennen.

Politiikkaryhmään näkyy JPK markkinoivan salaliittojuttujaan.
Ei siis ainakaan kreationismia. Hyvä niin.

Rauno Viljanen

20.12.2010 11:44, Baggie kirjoitti:

> Kreationistien sivuillehan tuo linkki vei, mutta ihan kaikki ei
> sielläkään ole epätieteellistä.

Kuten on todettukin, itse teksti voi hyvin olla valittua tekstiä
jostakin tieteellisestä julkaisusta.... mutta sitten se tieteellinen
teksti selitetään niin, että tieteen raiskaaminen tapahtuu.

> [...]
> artikkelista. Veikkaan, että faktat ovat likimain samat kuin
> kretuliinien sepustuksessa, mutta johtopäätelmät jotain aivan muuta.

Juuri noin tapahtuu. Olisi kiva tietää, millaisena teksti on alkuperäisenä.

Tomppa

Rauno Viljanen formulated the question :

Itse asiassa se taitaapi olla huomenna.

Profeetta_T

On 20.12.2010 21:46, Rauno Viljanen wrote:

> Nykyaikainen digitulostin pystyy todellakin tekemään kartonkipohjaiselle
> "valokuvapaperille" jopa parempitasoisen kuvan kuin mitä postikorteissa
> on konsanaan. Eivätkä sellaiset tulostimet ole enää kalliitakaan.

Tulostaminen (siis musteen ja paperit) kuitenkin on kallista. Jos
kortteja aikoo lähetellä enemmän (esim. kaikille klaanikavereille) niin
kannattaa käyttää jotain tulostuspalvelua, jolloin hinta kuvaa kohden on
huomattavasti edullisempi ja tulostusjälki kotikonsteja parempaa.

--
Ne joilla kalu seisoo parhaiten, ovat otollisia Saatanalle, ja ne,
joiden kalu ei seiso, tai seisoo huonosti tarvitsevat lisäharjoittelua

-Pekka Siitoin

Rauno Viljanen

20.12.2010 22:12, Tomppa kirjoitti:
> Rauno Viljanen formulated the question :

> Itse asiassa se taitaapi olla huomenna.

Talvipäivän seisauksen tarkka kohta onkin muutama päivä ennen 24 päivää.
Mutta muinoin havainnoitiin vain silmämääräisesti. Tarkasta
seisauksesta vie muutaman päivän ennenkuin sen huomaa ihmisen omilla
aisteilla.

Rauno Viljanen

Suuremman määrän teettäminen saattaa olla halvin ratkaisu. Tosin kyllä'
nykytulostimilla saa jo valokuvatason tuloksia. Mutta kiiltopintainen
muovittu kartonki maksaa. Kysymyksessä kun ei ole tavallinen pelkkä
kopiopaperi.

Timo Pietilä

Rauno Viljanen wrote:

> Talvip�iv�n seisauksen tarkka kohta onkin muutama p�iv� ennen 24 p�iv��.
> Mutta muinoin havainnoitiin vain silm�m��r�isesti. Tarkasta
> seisauksesta vie muutaman p�iv�n ennenkuin sen huomaa ihmisen omilla
> aisteilla.

Oli niit� observatorioita kivikaudellakin. T�htien liikkeist� voitiin
arvioida p�iv� tarkalleen oikeaksi.

Silloin toki meill� ei ollut k�yt�ss� t�t� Juliaanista kalenteria eik�
"24:s p�iv�" merkinnyt yhtik�s mit��n.

Timo Pietil�

AMIS DROPOUT

Mun miälestä olis ollu kiva nähdä se kuunpimennys ja seisaus taasen on
huomenna...