Timo parse error Tianen nolasi itsensa

3 wyświetlenia

nieprzeczytany,
29 lip 2007, 10:13:0029.07.2007
do
Kts
http://www.helsinki.fi/~pjojala/Rakentavaa_keskustelua.htm
Tianien on muutenkin oiva esimerkki evolutionistien kaksinaismoraalista,
syyttää toisia epärehellisiksi vaikka itse pitää sivullaan vuositolkulla
väitteitä jotka osoitin virheellisiksi, vääriksi ja suorastaan
valheellisiksi
http://koti.mbnet.fi/tjt2/evkummaerror.html
Kun taas me kreationistit korjaamme virheet välittömästi, esim se
puntualismijuttu on nyt korjattu sekä Peltosen että yhdistyksen
sivuilla. (se asiasta vaahdonnut "paholaisen asianajaja"-blogin pitäjä
lienee "Juha Leinivaara" alias "Advocatus Diaboli"!?) Eli tässä se
kreationismi ylivoima taas jyllää, m.o.t.

Kreationismia vastaan on taisteltava, tarpeen vaatiessa valehtelun
avulla
- ateisti ja evolutionisti Seppo Hannukainen, 12.11.2001

antti h

nieprzeczytany,
29 lip 2007, 11:04:2829.07.2007
do
TJT2 wrote:
> [...]
> lienee "Juha Leinivaara" alias "Advocatus Diaboli"!?) Eli tässä se
> kreationismi ylivoima taas jyllää, m.o.t.

Miksiköhän TJT:n omilla sivuilla on edelleekin vaikka kuinka paljon virheitä
ja valheita vaikka niistä on hänelle moneen kertaan täällä huomautettu?

Antti

Seppo

nieprzeczytany,
29 lip 2007, 11:29:1529.07.2007
do
On 29 heinä, 18:04, "antti h" <a...@mikalie.invalid> wrote:

> Miksiköhän TJT:n omilla sivuilla on edelleekin vaikka kuinka paljon virheitä
> ja valheita vaikka niistä on hänelle moneen kertaan täällä huomautettu?

Eikä kymmenessä vuodessakaan ole oppinut kirjoittamaan
Timo Tiaisen nimeä oikein. Ja pitää minun mailiosoitettani
sivullaan roikkumassa roskapostittajien kohteena?

nieprzeczytany,
4 sie 2007, 03:17:434.08.2007
do
"Seppo" <seppo...@surfeu.fi> kirjoitti
viestissä:1185722955.1...@r34g2000hsd.googlegroups.com

> Eikä kymmenessä vuodessakaan ole oppinut kirjoittamaan
> Timo Tiaisen nimeä oikein.

Täälläpäin talitiaisia sanotaan talitinteiksi.

> Ja pitää minun mailiosoitettani
> sivullaan roikkumassa roskapostittajien kohteena?

Itsehän sinä sitä täällä usenetissä tyrkytät roskapostittajille.

Not a single clear example of an information-gaining mutation was
located. It was concluded that molecular biology research shows that
information-gaining mutations have not yet been documented. While such
negative findings do not in and of themselves prove creation, they
support the conclusion that an Intelligent Designer formed the original
genomes of each created kind.
- http://www.trueorigin.org/mutations01.asp

Baggie

nieprzeczytany,
4 sie 2007, 03:25:424.08.2007
do
Sat, 4 Aug 2007 10:17:43 +0300, "TJT2" kirjutas:

>Täälläpäin talitiaisia sanotaan talitinteiksi.

Englannissapa niistä käytetään nimitystä
"great tits". :-) (olevinaan kevennys)

diabol...@gmail.com

nieprzeczytany,
8 sie 2007, 08:47:158.08.2007
do
On Jul 29, 5:13 pm, "TJT2" <totuus.is.va...@mayr.is.invalid> wrote:
> [...]

> lienee "Juha Leinivaara" alias "Advocatus Diaboli"!?) Eli tässä se
> kreationismi ylivoima taas jyllää, m.o.t.

Jätinkin TJT2:lle kysymyksen blogissani:

http://paholaisen-asianajaja.blogspot.com/2007/07/uusi-kreationistisivusto.html

Mikä oli se virhe, joka korjattiin?

T: AD aka PA aka JL

TJT2

nieprzeczytany,
9 sie 2007, 14:35:019.08.2007
do
<diabol...@gmail.com> kirjoitti
viestissä:1186577235.8...@57g2000hsv.googlegroups.com

> Jätinkin TJT2:lle kysymyksen blogissani:
> http://paholaisen-asianajaja.blogspot.com/2007/07/uusi-kreationistisivusto.html
> Mikä oli se virhe, joka korjattiin?

No se, jonka havaitsemiseen teikäläisiltä meni lähes viisi vuotta.
Peltosen sivulla
http://www.netikka.net/mpeltonen/evoteor2.htm
on alareunassa päiväys 30.9.02, ja se yhdistyksen sivuhan on suora kopio
tuosta Peltosen tekstistä (kopioitu tietysti hänen luvallaan). Ja se
Peltosen varsinainen virhe siis, että häneltä ilmeisesti meni
punktualismi ja saltationismi hieman sekaisin, alkuperäisessä
versiossahan hän kirjoitti että ei ole välimuotoja, eli siis epäsuorasti
viittasi siihen teikäläisten "liskon munasta kuoriutui lintu" ideaanne.
Kun taas puntualismin mukaan välimuotoja toki oli, eihän tasatilanteesta
A olisi muuten päästy tasatilanteeseen B niiden tuhansien tai jopa
satojen tuhansien vuosien aikana (jonka teikäläiset luokittelevat
lyhyeksi ajanjaksoksi). Lisäksi alkuperäisessä versiossa Peltonen
väitti, että punktualismi olisi evoteorian vastakohta, kun oikeasti
puntualismi on lähinnä gradualismin kilpailija, ja kumpikin (grad. ja
punkt.) mahtuvat (teikäläisten mielestä) evoluutioteoriaan eli eivät ole
sen kanssa mitenkään ristiriidassa.

Uudessa versiossa on siis korjattu välimuotojen puute fossiilien
puutteeksi ja punktualismin vastakohdaksi gradualismi koko evoteorian
asemesta. Ja lisäksi laitettu sitaatti teikäläisten hyväksymästä
Wikipediasta.

Jos sinulla on vieläkin jotain valittamista kyseisen sivun suhteen, ota
yhteyttä suoraan joko Peltoseen tai yhdistykseen. Yhdistyksen sivulla on
palautelomake ja muut yhteystiedot, ja myös Peltosen sivustolta löytyy
Palaute-nappi.

We believe the whole Bible, not a Bible full of holes.

diabol...@gmail.com

nieprzeczytany,
11 sie 2007, 02:58:0111.08.2007
do
Kiitoksia, TJT. Tuo selvensi asiaa huomattavasti. Nyt uhraan aikaani
ainakin kerran viikossa Kreationismi.fi:n lukemiseen.

Buggie

nieprzeczytany,
13 sie 2007, 08:47:5713.08.2007
do
On 9 elo, 21:35, "TJT2" wrote:

> No se, jonka havaitsemiseen teikäläisiltä meni lähes viisi vuotta.

Heh, tälläkin hetkellä sivulla www.kreationismi.fi on jutussa
"Todisteita maapallon nuoresta iästä 07.08.2007"
kuuluisan kreationisti"tiede"miehen nimi "Russell Humphreys"
kirjoitettu väärin.

Kreationistien kirjoitustaito on rappeutunut.
--
Baggie

Buggie

nieprzeczytany,
13 sie 2007, 10:11:0613.08.2007
do
On 13 elo, 15:47, Baggie wrote:

> [...]

> kuuluisan kreationisti"tiede"miehen nimi "Russell Humphreys"
> kirjoitettu väärin.
>
> Kreationistien kirjoitustaito on rappeutunut.

Tulipa hätiköityä. Jos olisin hieman lukenut noita kretiinien
sepustuksia ennen kuin kirjoitin tuon, en olisi maininnut "Russel
Humpreys"iä ollenkaan. Kreationismi.fi:n jutut ovat totaalisen
huonosti suomennettu, asiavirheiden lisäksi ne ovat pullollaan
kirjoitusvirheitä, anglismeja ym. typeryyttä. Jos jonkun pitää täyttää
tyhjää päätään kreationismin tapaisella roskalla, niin hänen olisi
viisainta tehdä se englanninkielellä, eipähän oppisi runtelemaan
kaunista suomenkieltämme.
--
Baggie

TJT2

nieprzeczytany,
15 sie 2007, 01:35:0615.08.2007
do
"Buggie" <mjk...@yahoo.co.uk> kirjoitti
viestissä:1187014266....@19g2000hsx.googlegroups.com

Laitoitko palautetta sivuston ylläpidolle, vai onko
palautteenlähetystaitosi rappeutunut kokonaan pois?

> Humpreys"iä ollenkaan. Kreationismi.fi:n jutut ovat totaalisen
> huonosti suomennettu,

Onko sinulla jotain perustelujakin, vai soitatko vain suutasi kun et
kykene kommentoimaan asiakysymyksiä ollenkaan?

> asiavirheiden lisäksi ne ovat pullollaan

Niin mitä asiavirheitä?

> kirjoitusvirheitä,

Niitä nyt sattuu jokaiselle ja löytyy käytännöllisesti katsoen
jokaiselta sivustolta.

> anglismeja

Löytyykö jotain esimerkkejä, vai soitatko vain suutasi kun et kykene
kommentoimaan asiakysymyksiä ollenkaan?

> ym. typeryyttä.

Ottaa se, että sinut mainitaan sivullani
http://koti.mbnet.fi/tjt2/evsfwakbot.html
todellakin noin koville?

> Jos jonkun pitää täyttää
> tyhjää päätään kreationismin tapaisella roskalla, niin hänen olisi
> viisainta tehdä se englanninkielellä, eipähän oppisi runtelemaan
> kaunista suomenkieltämme.

Onko "....kuulostamaan entistä huisimmilta..." hyvää suomenkieltä?
Tuossahan tuntuu olevan komparatiivi ja vertailun kohde yksikkö, joten
pitäisi olla "huisimmalta". Ja koko "huisi..." vaikuttaa joltain muulta
kuin kauniilta suomelta.

Darwin: Lajien synty luonnollisen valinnan kautta...
Sarenius: Minkä hemmetin luonnollisen valinnan? Ymmärrätkö biologiasta
yhtään mitään?

TJT2

nieprzeczytany,
9 wrz 2007, 11:36:059.09.2007
do
"TJT2" <totuus....@mayr.is.invalid> kirjoitti
viestissä:46c28ef0$1$27829$9b53...@news.fv.fi

> "Buggie" <mjk...@yahoo.co.uk> kirjoitti
> viestissä:1187014266....@19g2000hsx.googlegroups.com
> Laitoitko palautetta sivuston ylläpidolle, vai onko
> palautteenlähetystaitosi rappeutunut kokonaan pois?

Mikset vastaa, bUggiebAggie?

> Onko sinulla jotain perustelujakin, vai soitatko vain suutasi kun et
> kykene kommentoimaan asiakysymyksiä ollenkaan?

Niin, onko perusteluja vai soitatko vain suutasi, BiggieBöggie?

> Niin mitä asiavirheitä?

Niin, listaapas vaikkapa perinteiset 10 kpl.

> Löytyykö jotain esimerkkejä, vai soitatko vain suutasi kun et kykene
> kommentoimaan asiakysymyksiä ollenkaan?

Niin, eikö BeggieBäggie kykene kommentoimaan?

> Ottaa se, että sinut mainitaan sivullani
> http://koti.mbnet.fi/tjt2/evsfwakbot.html
> todellakin noin koville?

Niin, ottaako koville vai erittäin koville vai peräti liian koville?

Ja nyt syyskuussa toisessa ketjussa kitisit, että et jaksa lukea
englantia ja tivasti minua selittämään ERVit omin sanoin ja siis
SUOMEKSI...

> [...]
> Tuossahan tuntuu olevan komparatiivi ja vertailun kohde yksikkö, joten
> pitäisi olla "huisimmalta". Ja koko "huisi..." vaikuttaa joltain

No vastaa nyt, bÅggie!

Buggie

nieprzeczytany,
10 wrz 2007, 09:01:4110.09.2007
do
On 9 syys, 18:36, "TJT2" wrote:

> [...]

Kreationismi.fi -sivun jutut on tarkoitettu typeryksille, siksi
minusta on sääli, että juttujen sisältö on sontaa ja myös kirjoitusasu
on sontaa. Pienten tyhmien kretiiniparkojen pää täytetään paskalla ja
sen lisäksi heidän suomenkielentaitonsa menee ihan ruikulille. Katsopa
miten JPK:lle on käynyt!

> Ja nyt syyskuussa toisessa ketjussa kitisit, että et jaksa lukea
> englantia ja tivasti minua selittämään ERVit omin sanoin ja siis
> SUOMEKSI...

Minä pyydän sitä ihan sen takia, että haluan tietää oletko itse
lukenut copypastaamasi jutut ja ymmärtänyt ne. Erityisesti minua
kiinnostaa tietää, MITEN olet ne ymmärtänyt. En ole yhtä tyhmä kuin
kretiiniveljesi, minuun ei kirjoitusvirheesi tartu. Jos typoja teen,
ne ovat omia typojani.
--
Baggie

Nowe wiadomości: 0