8 millistä kaitafilmiä DVDlle

SHiPhotos

Moi,

harrastaako kukaan 8 millisten kaitafilmien siirtoa DVDlle, tietysti
vaivanpalkkaa vastaan?

Työkaverillani on laatikollinen Super8 -kaitafilmejä, joista hän valkkaisi
tyttärelleen häälahjaksi elokuulle otokset, jotka siirrettäisiin DVDlle.

Kaksi ongelmaa:

1. kuka tekisi?
2. projektoria ei enää ole, eli hän tarvitsisi lainaksi projektoria sen
verran, että valkkaisi siirrettävät nauhat.

Jos teet tällaista tai tiedät tällaisen tekijän, niin ota yhteyttä.

T. Seppo

Jk. Tämä kaveri asustaa pääkaupunkiseudulla.

Kim Saarikoski

"SHiPhotos" <ship...@mail.suomi.net> kirjoitti
viestissä:e76s68$t8k$1...@nyytiset.pp.htv.fi...

Katso linkki, ei varmaan halvin mutta..

http://www.kaitafilmi.fi/index.htm

KIMI

Arto Rantanen

"SHiPhotos" <ship...@mail.suomi.net> kirjoitti viestissä

Reel One
Ilmalantori 2
00240 Helsinki

A.R

Väinö Turunen

SHiPhotos kirjoitti:

> [...]
>
> Jos teet tällaista tai tiedät tällaisen tekijän, niin ota yhteyttä.
>

> Jk. Tämä kaveri asustaa pääkaupunkiseudulla.

Tämä pulju on kylläkin tampereella, mutta kyllähän posti kulkee.

http://www.tammerkuva.fi/digitointi.htm

SHiPhotos

Kiitokset vastanneille,
niin täällä kuin meileillä.

Kaikki tiedot on välitetty eteenpäin.
Hyvää Jussia!

t. Seppo
http://shiphotos.kapsi.fi
myös taustakuvat, e-kortit

Kielipuoli

Vastailen vielä jälkijunassa: Yksi edullinen tapa on heijastaa
kaitafilmit projektorilla joko valkokankaalle tai valkoiselle seinälle
ja kuvata siitä suoraan videolle (jalustan kanssa). Yksi ystäväni
teki minulle pari vuotta sitten tällaisen palveluksen, ja jälki on
ihan hyvää.

pekka....@gmail.com

Tässä vielä linkki yli 90 sivuiseen ohjeeseen.
http://www.sorb-i-tol.com/kaitisopas.pdf

t. Pekka