Kesälomakuvia Ranskasta

1 view

Petri Kekkonen

Muutamia kuvia kesälomalta jonkinlaisten kuvatekstien kera:
http://kotisivu.suomi.net/kekkonen/kesa_07/

- Petri

HK

"Petri Kekkonen" <etunimi....@mail.suomi.net> wrote in message

> Muutamia kuvia kesälomalta jonkinlaisten kuvatekstien kera:
> http://kotisivu.suomi.net/kekkonen/kesa_07/

Tyylikkäitä kuvia. Etenkin siitä 43408 kuvasta pidin.

--
HK

http://www.kotikone.fi/harri.kokko/kaikkialbumit.html

toimi@einiin.ei Ville.fi

"HK" kirjoitti:

> Tyylikkäitä kuvia. Etenkin siitä 43408 kuvasta pidin.

Komeita on kuvat. Mutta vaikea saadaa kuvasta välittymään se mahtava
korkeusero mikä tuolla Verdonin kanjonissa oikeasti on. Tai ylipäätänsä
missä tahansa... Onko kellään hyviä vinkkejä?

Ja entinen Euroopan korkein silta jäi Petriltä kuvaamatta?

Itse käytiin samoilla seuduilla viime kesänä ennen järkkärin hankintaa,
muutama pokkariräpsy http://www.flickr.com/photos/villefi/tags/verdon2006/
OT: Samainen tunneli meinasi koitua kohtaloksi kun puolivälissä tunnelia
tuli viiden auton letka vastaan. Kiva oli peruuttaa asuntoautolla
ylämäkeen... Sit repsikka käveleen tunneli läpi ja pysäyttään liikenne että
päästiin läpi :-)

-Ville.fi

Petri Kekkonen

"Ville.fi" <ei toimi@ei niin.ei> wrote:
> Komeita on kuvat.

Kiitos.

> Ja entinen Euroopan korkein silta jäi Petriltä kuvaamatta?

Ei toki jäänyt, mutta en saanut siinä oikein tyydyttävää kuvaa aikaiseksi:
http://kotisivu.suomi.net/kekkonen/kesa_07/43643_web.jpg

Tässäkään kun ei tuota korkeuden tunnelmaa ole yhtään.

> Kiva oli peruuttaa asuntoautolla ylämäkeen...

Huh, voin arvata että oli kivaa....

- Petri

Ilkka Rytkönen

Petri Kekkonen kirjoitti:

> Muutamia kuvia kesälomalta jonkinlaisten kuvatekstien kera:
> http://kotisivu.suomi.net/kekkonen/kesa_07/
>

> - Petri

Olipas upean näköisiä kuvia tekstien kera.