sigman linssin paukkauseen kuuluu?

Seppo Salmela

Ostin tuossa sigman 18-125 linssin. Mitä tuon pakkauksen
mukana pitäisi tulla?

Kaikki aikaisemmat sigman linssit mitä minulla aikaisemmin
on ollut, ovat pakkaukset sisältäneet linssin lisäksi
vastavalosuojan ja ohjeen.
T:Seppo

Antti Mäkelä

Seppo Salmela <sepsal_netti_e...@nic.fi> wrote:
> Ostin tuossa sigman 18-125 linssin. Mitä tuon pakkauksen
> mukana pitäisi tulla?

Kun acfotosta omani tilasin niin mukana tuli vastavalosuoja.

(Ja sitten sainkin lähettää ao. lasin takaisin kalibroitavaksi -
tarkennus kivasti pielessä. Kuulemma saan sen jo ensi kuussa takaisin)

--
- Antti Mäkelä - http://www.cs.tut.fi/~zarhan -
There is a theory which states that if ever anyone discovers exactly

jari

"Seppo Salmela" <sepsal_netti_e...@nic.fi> kirjoitti
viestissä:c7fpn1difgrcqvj36...@4ax.com...

Kyllä uusiin Sigman laseihin tulee mukaan vv suoja, ohjevihkonen, tulpat ja
joskus jopa säiltyspussukka.

jari

Juha Lehtinen

"jari" <jar...@sci.fi> kirjoitti
viestissä:437ce6b5$0$17612$9b53...@news.fv.fi...
> ja joskus jopa säiltyspussukka.

Joka ainakin 18-50 2.8:ssa oli ihan pehmustettu pieni "laukuntapainen".

Juha

Seppo Salmela

EX linssien mukana taitaa tulla tuo laukku.
Omani 20 1.8 mukana tuollainen tuli. Myös vastavalusuoja,
ohjevihko ja takuulaput.

T:Seppo

Seppo Salmela

On Thu, 17 Nov 2005 18:10:07 +0000 (UTC), Antti Mäkelä
<zar...@students.cc.tut.fi> wrote:

> Kun acfotosta omani tilasin niin mukana tuli vastavalosuoja.
>
> (Ja sitten sainkin lähettää ao. lasin takaisin kalibroitavaksi -
>tarkennus kivasti pielessä. Kuulemma saan sen jo ensi kuussa takaisin)

Minne jouduit linssin lähettään; saksaan vai fokalle?

T:Seppo

Antti Mäkelä

> Minne jouduit linssin lähettään; saksaan vai fokalle?

Saksaan. Foka totesi että yritä ensin myyjän kautta (kuten tavallaan
kuuluukin, onhan myyjällä ensisijainen vastuu). Acfoto totesi että
pistetään Saksan Sigmalle huoltoon. Koska tiesin että Sigmoissa on tota
tyyppivikaa niin huolto kelpasi vaihtoa mieluummin (Ei viitsi ryhtyä
lottoarpomaan että olisko jo se kymmenes lasi suoraan paketista toimiva).

Olisi kai sitä voinut valehdella Fokalle että myyjä ei suostunut
ottamaan takaisin, mutta ei viitsinyt. Olisikohan saanut yhtään sen
nopeammin..

Seppo Salmela

On Sun, 20 Nov 2005 20:40:52 +0000 (UTC), Antti Mäkelä
<zar...@students.cc.tut.fi> wrote:

> [...]
>tyyppivikaa niin huolto kelpasi vaihtoa mieluummin (Ei viitsi ryhtyä
>lottoarpomaan että olisko jo se kymmenes lasi suoraan paketista toimiva).

Postikulut taitavat jäädä omaan piikkiin?
T:Seppo

Antti Mäkelä

Seppo Salmela <sepsal_netti_e...@nic.fi> wrote:
> Postikulut taitavat jäädä omaan piikkiin?

Saksan suuntaan kyllä. Ei Economy niin paljoa kustantanut.