Studiokitti, vaihtoehtoja

SHiPhotos

Moi,

nyt kun taas saa töissä käydä ja siitä jopa jotain maksetaankin, niin
mieleni tekevi 'varautua huonompiin päiviin'. Eli tätä mielenkiintoista
harrastetta voisi jatkaa, vaikka jossain vaiheessa oltaisiin taas ilman
tuloja.

Mielessäni on ollut vaihtaa nuo maalarin valot oikeisiin salamavaloihin ja
heijastimiin. Joissain arvioissa olen törmännyt mainintaan, että Portaflash
Studio Kit 3 olisi hinta/laatusuhteeltaan hyvä paketti. Paketti näyttäisi
olevan saatavilla mm.

http://www.firstcall-photographic.co.uk/pp/Studio_Lighting/Portaflash_Studio_Lighting/Portaflash_Studio_Kit_3,_4_Lighting_Unit,_Complete_Kit.html

ja

http://www.hiltonphoto.co.uk/products/details/9330.html

Eli paketille tulisi punnissa hintaa 430 - 530 puntaa eli 630-770 euroa.
Paitsi että eBayssa näyttäisi olevan paketti 350 puntaa + postikulut eli n.
540 euroa.

Onko kellään kokemusta tai kuulemusta, pitääkö tuo
hinta/laatusuhde -väittämä paikkaansa. Miten tällaisten hankinta Suomessa?
Ainakaan täällä Oulussa en tiedä paikkaa, josta kysellä.

t. Seppo

Simo Salanne

SHiPhotos wrote:

> Onko kellään kokemusta tai kuulemusta, pitääkö tuo hinta/laatusuhde
> -väittämä paikkaansa. Miten tällaisten hankinta Suomessa?
> Ainakaan täällä Oulussa en tiedä paikkaa, josta kysellä.

Lisää hämmennystä:

http://www.foto-walser.biz/myfactory20/shop/Shop.aspx?Shop=wfUser_FotoWalser

ei ole kokemuksia, mutta jonkin verran kiinnostusta...

Simo S.

simppa

> [...]
> -väittämä paikkaansa. Miten tällaisten hankinta Suomessa?
> Ainakaan täällä Oulussa en tiedä paikkaa, josta kysellä.

Varmaan oikein hyvä setti, varsinkin hintaansa nähden.
Itse hankin juuri Elinchromen setin, joka oli kylläå aika kallis noihin
vrt eikä tullut noin paljon sälää mukana, mutta tuntuu oikein hyville
tolla käyttökokemuksella mitä nyt parissa päivässä ehtinyt tutustumaan.
Menee pieneen pakettiin että pystyy vielä kantamaankin aika näppärästi
mukana, eli keikkasetiksikin sopii hyvin, kun vaan sähköä on saatavilla.

SHiPhotos

Hämmennystä herätit,
Siellä näyttäisi olevan pari pakettia,
250 W setti, joka oli vaatimattomampi, ja sitten 350 W setti

http://www.foto-walser.biz/myfactory20/Shop/Shop.aspx?ClientID=wf174506421813596319&Shop=1&Type=9&Param=2248&Group=244&Language=D

joka taas monipuolisempi kuin Portaflashin setti. Tämä setti vain olisi jo
880 eukkia plus postarit suomeen, eli vajaat 950 eukkia.
Heittää jo kalliiksi, vaikkakin yksittäin ostettuna tämä paketti olisi 2200
eukin hintainen...

t. Seppo

"Simo Salanne" <etunimi....@silppuri.iki.fi.invalid> kirjoitti
viestissä:n9b5f.3241$Nd2....@reader1.news.jippii.net...