AMEXin kelpuuttavia kauppoja Saksassa?

Janne Saarijarvi

Vanha varma kauppakumppani Technikdirekt on poissa pelistä järjettömillä
toimituskuluillaan (60e runko ja akkukahva). Mitä muita luotettavia
saksalaiskauppoja olisi, jotka kelpuuttavat AMEXin. Visassani ei limiitti
riitä, ja Corporate Amexilla on vain taivas rajana 8). Ainakin kun viimeksi
vuosia sitten luottokunnasta kysyin niin ei tilapäinen limiitin nosto enää
onnistu...

Janne

Antti Ahomäki

"Janne Saarijarvi" <allu_ite@_poista_hotmail.com> kirjoitti
viestissä:446a2857$0$24857$9b53...@news.fv.fi...

Visassani ei limiitti riitä,

> Janne

Toisaalta limiitin suuruus ei enää vaikuta vuosimaksuun, joten siitä vaan
(puhelin)yhteys pankkiin ja limiittiä nostamaan.

Antti

Taneli Korhonen

In article <446a2857$0$24857$9b53...@news.fv.fi>, Janne Saarijarvi wrote:
> Ainakin kun viimeksi vuosia sitten luottokunnasta kysyin niin ei
> tilapäinen limiitin nosto enää onnistu...

Vuosi takaperin onnistui niin, että maksoi luottorajan yli menevän osan
etukäteen Luottokunnalle ja sopi asiasta asiakaspalvelun kanssa. Luulisi
tämän edelleen toimivan?

Jussi Paju

In sfnet.harrastus.valokuvaus.digi, Antti Ahomäki <antti....@pp.inet.fi> wrote:

> Toisaalta limiitin suuruus ei enää vaikuta vuosimaksuun, joten siitä vaan
> (puhelin)yhteys pankkiin ja limiittiä nostamaan.

Kyllä limitti vaikuttaa edelleen ihan niin kuin ennenkin.

--clip--
Visa Classic
Vuosimaksu on 2 % käyttörajasta, kuitenkin vähintään 16 ja enintään 60
euroa.
--clip--

Poikkeuksen saattaa muodostaa esimerkiksi Osuuspankkien sooloilu, mutta
siihen liittyy paljon muutakin, mm. väite siitä, että kaikista
Visa-korteista tulisi automaattisesti luotollisia eikä perinteistä
pelkkää maksukorttia enää saisikaan. Tuo taas oletettavasti johtuu
siitä, että OP haluaa saada luottokortin korkohyötyjä itselleen eivätkä
he jostain syystä markkinoi omaa Mastercardiaan yhtä voimakkaasti kuin
muut isot pankkiryhmät, Visan luotto-ominaisuudenhan myöntää oma pankki
eikä Luottokunta.

Tämä ei liity enää digikameroihin mitenkään, kopio ja follarit
toisaalle.

--
Jussi

:: Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure.
:: I can't hear you. I have a banana in my ear.

Marko

In article <446a2857$0$24857$9b53...@news.fv.fi>,
allu_ite@_poista_hotmail.com says...

>Vanha varma kauppakumppani Technikdirekt on poissa pelistä järjettömillä
>toimituskuluillaan (60e runko ja akkukahva). Mitä muita luotettavia
>saksalaiskauppoja olisi, jotka kelpuuttavat AMEXin. Visassani ei limiitti

www.computeruniverse.net on luotettava ja kaupasta saa muitakin tavaroita
kuin digikameroita.

Linkistä voipi laskea lähetyskulut
http://www.computeruniverse.net/help/help.asp?i=1009&k=&p=&l=e

Janne Saarijarvi

"Marko" <ma...@nospam.fi.invalid> wrote in message

> www.computeruniverse.net on luotettava ja kaupasta saa muitakin tavaroita
> kuin digikameroita.
>
> Linkistä voipi laskea lähetyskulut
> http://www.computeruniverse.net/help/help.asp?i=1009&k=&p=&l=e

550 euron maksimisumma mitä toimittavat aiheuttaa sen että runko pitäisi
sahata kolmeksi... Muuten oli ihan vakuuttavan oloinen.

Comtech:kin vaikutti aika hyvältä, mutta digijärkkärirungon ja akkukahvan
toimitus Suomeen 99,50e!!!!!

Janne

Marko

In article <446b58d1$0$24876$9b53...@news.fv.fi>,
allu_ite@_poista_hotmail.com says...

>"Marko" <ma...@nospam.fi.invalid> wrote in message

>550 euron maksimisumma mitä toimittavat aiheuttaa sen että runko pitäisi
>sahata kolmeksi... Muuten oli ihan vakuuttavan oloinen.
Mihin tuo 550 EUR raja oli piilotettu?

Halvat postikulut kalliimmille tavaroille:
"More reductions on Post/Advance Payment:
- amount of € 300,- and higher: free shipping"

Janne Saarijarvi

> Mihin tuo 550 EUR raja oli piilotettu?
>
> Halvat postikulut kalliimmille tavaroille:
> "More reductions on Post/Advance Payment:
> - amount of ? 300,- and higher: free shipping"

Jospa kumminkin haluaisin ne kamat tänne Suomeen enkä Saksaan. Siis kohtaan
Destination: Finland, Weight vaikkapa 5 kiloa ja Amount in eur gross
vaikkapa 1400 ja paina calculate-nappia ja mitäs saatkaan...

Janne

Marko

In article <446b720c$0$22342$9b53...@news.fv.fi>,
> [...]

>Destination: Finland, Weight vaikkapa 5 kiloa ja Amount in eur gross
>vaikkapa 1400 ja paina calculate-nappia ja mitäs saatkaan...

Sain tulokseksi 40 EUR UPS:llä (Advance Payment) ja 49 EUR luottokortilla.
Ei tuo minusta paljoa ole jos on ostamassa 1400 EUR tavarat...

Janne Saarijarvi

> Sain tulokseksi 40 EUR UPS:llä (Advance Payment) ja 49 EUR luottokortilla.
> Ei tuo minusta paljoa ole jos on ostamassa 1400 EUR tavarat...

Onkohan siellä joku apinasuodatin minua varten kun laitan juuri noin kuin
tuossa ylhäällä on niin joka riville tulee 550e hintaraja, esim
vinyylimaksuriville:
"CreditCard Amount Limit: ? 550,- only in Germany enter ZIP not
possible nicht möglich "

Janne

Janne Saarijarvi

"Janne Saarijarvi" <allu_ite@_poista_hotmail.com> wrote in message

> [...]
> vinyylimaksuriville:
> "CreditCard Amount Limit: ? 550,- only in Germany enter ZIP not

Piti laittaa postinumero ennenkuin antoi muutaman vaihtoehdon. Ja heitti
Suomen alvit päälle, sekä rahtimaksu vinyylillä maksaessa => samat kamat saa
tuosta kaupungilta pari euroa halvemmalla... Taidan hakea sieltä...

Janne