...taas voi kuvata (jatkoa threadille: Ei tarviste kuvata vähään aikaan...)

Tero Kapanen

Vakuutusyhtiö ehdotti ensin että he voivat hankkia vastaavat laitteet
tilalle, mutta nopeasti tulivat siihen tulokseen etteivät mitenkään
pysty hankkimaan niitä niin edullisesti kuin mitä minä olin pystynyt
(ulkomailta tilaamisen huono puoli). Kamera ja objektiivit korvattiin
ostokuitteihin perustuen rahassa. Matkavakuutuksen korvaussumman
loputtua loput korvattiin kotivakuutuksen puolelta. Korvaussumma oli
kohtuullinen, mutta kalliiksi se silti tuli kun tuli hankittua tuosta
70-200mm objektiivista kuvanvakaimellinen versio ja kamera ja
objektiivit piti saada heti eikä vasta kuukauden päästä.

Onni onnettomuudessa että vakuutusyhtiöni kotivakuutus kattaa
pohjoismaat. Pitänee miettiä asiaa uudelleen ennen seuraavaa matkaa
pohjoismaiden ulkopuolelle.

Vakuutusyhtiönä siis Pohjola ja vakuutuksen tyyppinä Miniturva Easy.

- tero

PS. Ei kannata hukata mitään kesällä koska silloin suurin osa
vakuutuksen käsittelijöistä on kesälomalla.

Simo Salanne

Tero Kapanen wrote:

> [...]
> 70-200mm objektiivista kuvanvakaimellinen versio ja kamera ja
> objektiivit piti saada heti eikä vasta kuukauden päästä.

Olisiko vakuutusyhtiön hankinta kestänyt kuukauden?

Simo S.

Tero Kapanen

Simo Salanne wrote:

> Olisiko vakuutusyhtiön hankinta kestänyt kuukauden?

Eivät suostuneet hankkimaan ollenkaan vaan antoivat vain korvauksen
rahana kun selvisi etteivät pysty hankkimaan pakettia alle lasketun
korvaushinnan.

- tero

-=kukka=-

Hieno juttu.
Näinhän se menee, että kun he huomaavat, että asiakas on vilpittömästi
asialla ja on hoitanut asiat aina kunnolla, niin yleinsä nämä korvausasiat
ovat tosipaikan tullen järjestettävissä.

Sitten asia on aivan toinen, jos asiakkaasta halutaan eroon + muuta
vilunkia, niin aina löytyy pykälä millä voidaan asia kääntää päälaelleen.

--
-=kukka=-
Joillakin miehillä on karvaa selässä. Erityisesti rikollisilla ja