Focus target?

0 katselukertaa

Mika Iisakkila

Enpä löytänyt Googlella kun en ilmeisesti keksinyt oikeita hakusanoja.
Löytyisikö netistä jostain focus-testikorttia jossakin järkevässä
muodossa (Postscript tai joku vektorimuotoinen kuva) vai pitääkö
turata itse? Pitäisi säätää korjaamastani pokkarista optiikan ja
kennon parallaksi kohdalleen, saisi olla siis jonkinlaiset
erottelukykyliuskat tai -ruusukkeet keskellä ja kaikissa kulmissa.
--
http://www.hut.fi/u/iisakkil/ --Foo.

Petri Kekkonen

"Mika Iisakkila" <mika...@pingrid.fi.invalid> wrote:
> Löytyisikö netistä jostain focus-testikorttia jossakin järkevässä
> muodossa (Postscript tai joku vektorimuotoinen kuva) vai pitääkö
> turata itse?

Tästä 5 kpl printtejä seinälle:
http://www.photo.net/photo/optics/USAF1951.ps

- Petri

Mika Iisakkila

"Petri Kekkonen" <etunimi....@mail.suomi.net> writes:
> Tästä 5 kpl printtejä seinälle:
> http://www.photo.net/photo/optics/USAF1951.ps

Dänks. Vaan saahan ne samallekin paperille kun vähän koodaa, tuossa on
jos joku muu kaipaa:

http://www.pingrid.fi/~mika/temp/
--
http://www.hut.fi/u/iisakkil/ --Foo.