Google Ryhmät ei enää tue uusia Usenet-postauksia tai ‐tilauksia. Aiempi sisältö on edelleen nähtävissä.

Digikuvalehden tilaajalahja

0 katselukertaa

R.J.

lukematon,
29.10.2005 klo 6.33.0729.10.2005
vastaanottaja
21 in 1 kortinlukija/kortinkirjoittaja
Oliko hintansa väärtti??

r.j.

Tommi Mikkonen

lukematon,
29.10.2005 klo 12.07.2829.10.2005
vastaanottaja

Kyllä oli. En vaan heti peruuttanut tilausta, joten tuli toinenkin
lehti. Mutta lukijaan olen ollut tyytyväinen.
Huom. mielipiteeni on hinta/laatu-suhteesta. Ja toimi linuxissa
'heittämällä'.

Tomppa

Matti Vuori

lukematon,
29.10.2005 klo 19.08.2229.10.2005
vastaanottaja
Tommi Mikkonen <tommi.m...@pp1.inet.fi> wrote in news:47N8f.230$V12.88
@read3.inet.fi:

> Kyllä oli. En vaan heti peruuttanut tilausta, joten tuli toinenkin
> lehti. Mutta lukijaan olen ollut tyytyväinen.

Teit siis tilauksen vain saadaksesi tilaajalahjan. Siinä taas on
kustantajan puolesta hyötysuhde kovin heikko. Ja moraalinen aspekti siksi
vielä heikompi.

--
Matti Vuori, <http://sivut.koti.soon.fi/mvuori>

R.J.

lukematon,
29.10.2005 klo 23.43.0229.10.2005
vastaanottaja
Matti Vuori wrote:
> [...]
>

> Teit siis tilauksen vain saadaksesi tilaajalahjan. Siinä taas on
> kustantajan puolesta hyötysuhde kovin heikko. Ja moraalinen aspekti siksi

Matti, kustantaja tietää tasan tarkkaan
-kuinka monta prosenttia tilaajista tilaa lehden ainoastaan "lahjan"
vuoksi ja peruu tilauksen ekan laskun saatuaan.
-kuinka monta prosenttia tilaajista viivyttelee lehden perumista,
että heille ehtii tulemaan toinenkin lehti ja joillekki jopa kolme
lehteä.
-sitten on iso osa niitä jotka antava lehden tulla koska kokevat
saavansa rahoilleen vastinetta myös lehden sisällöstä.

Älä mudehdi kustantajan puolestaan hyötysuhteita ja kannattavuutta,
ovat kyllä oman markkinointitapansa tarkkaan laskeneet ja harkinneet.

Tämä markkinointitapa on kustantajan tapa tehdä kustantamiaan lehtiä
tunnetuksi. Myös osoitteisto kasvaa joka on markkinointia tekevälle
arvokas "pääoma".

raimo

Immu Reisiharja

lukematon,
30.10.2005 klo 4.58.0030.10.2005
vastaanottaja

"Matti Vuori" <mvu...@koti.soon.fi> kirjoitti viestissä:

> Teit siis tilauksen vain saadaksesi tilaajalahjan. Siinä taas on
> kustantajan puolesta hyötysuhde kovin heikko. Ja moraalinen aspekti siksi
> vielä heikompi.

Onhan se todella liikuttavaa että Matti on huolissaan ihmisten moraalista,
myyjien moraalihan lieneekin jo kohdallaan. Kirkasotsaisena ja moraalisesti
puhdasoppisena varmaankin luet _kaikki_ mainoslehtiset mitä postiluukusta
sisään syydetään, ihan vaan jo senkin takia ettei niiden tekijöille tule
pahamieli siitä että kaikki päätyy suoraan roskiin. Voin vain kuvitella sitä
harrasta tunnelmaa mikä Vuoren perheessä vallitsee television mainoskatkojen
aikana.
immu

Mikko Tapani Reinikainen

lukematon,
30.10.2005 klo 14.36.3830.10.2005
vastaanottaja
In article <Xns96FF15C421A1D...@193.229.0.31>,

Matti Vuori <mvu...@koti.soon.fi> wrote:
>Teit siis tilauksen vain saadaksesi tilaajalahjan. Siinä taas on
>kustantajan puolesta hyötysuhde kovin heikko. Ja moraalinen aspekti siksi
>vielä heikompi.

Öö, siis kenen moraalin kannalta? Kustantajan, joka kaupittelee
roskalehteä hyödyllisen tilaajalahjan avulla ja käyttää hyväkseen
sitä, että ihmiset eivät heti muista peruuttaa turhan lehden tilausta?

Itse peruutin tilauksen heti, joten paperinkeräystä ei tarvinnut
kuormittaa kuin ensimmäisellä lehdellä. Tilaajalahjana tullut
muistikortinlukija on ihan pätevä peli.

- Mikko Reinikainen

Pekka Lilja

lukematon,
7.11.2005 klo 14.18.567.11.2005
vastaanottaja

On toiminut ok sd-kortilla ja lehdestäkin tuli tänään jo neljäs numero
vaikka aika kevyt anniltaan onkin.

-Pekka

0 uutta viestiä