pixmania.com????

Jore Puusa

Ao. yritys myy halvimpaan hintaa erästä Epsonin värilaseria, jollaisen
olen ajatellut ostaa.
Onko kenelläkään kokemuksia tästä pixmania.com verkkokaupasta?
Mielellään kuulen mielipiteitänne, ennen ostopäätöstä.
jorepuusa

Rautu

"Jore Puusa" <jore....@kolumbus.fi> kirjoitti
viestissä:_Kjxh.4589$3x....@reader1.news.saunalahti.fi...

Joulun tienoilla tilasin Wacomin tabletin ja kyllä se ihan OK tuli. Sen
jälkeen on kyllä tullut mainoksiakin...

--
-Cogito, ergo: hmm...

Pekka

"Jore Puusa" <jore....@kolumbus.fi> wrote in message

Tilasin pari vuotta sitten kameran. Tuli kotiovelle halvemmalla, kuin seudun
liikkeistä olisi hakemalla saanut. Ei valittamista. Kaverilla tosin
viallisen Konica Minoltan takuuhuolto venyi, en tiedä kuinka siinä lopulta
kävi..

Pekka

Toni Nikkanen

"Pekka" <pe...@friikki.net> writes:

> [...]
> liikkeistä olisi hakemalla saanut. Ei valittamista. Kaverilla tosin
> viallisen Konica Minoltan takuuhuolto venyi, en tiedä kuinka siinä lopulta

Konica Minoltan takuuhuolto voi muutenkin olla vähän niin ja näin kaupasta
riippumatta, ainakin kuulemma skannerien osalta - Sony kyllä vastaa niistä mutta
kuulemma ei taida olla kovin montaa, jos yhtäkään, alkuperäistä K-M:n huoltomiestä
enää hommissa..

Pixmaniassa ei kai mitään suurempaa vikaa ole kunhan muistaa että ohjekirjat
saattavat tulla vain ulkomaankielellä, eikä välttämättä edes englanniksi.

Holger.L...@helsinki.fi.remove

rec.photo.digital-ryhmässä on paraikaa menossa säie jossa kaikki
haukkuvat pixmania, sen lähettämää spammia myöten..

KL

Tilasin tuolta loppuvuonna kameraan sovitteen, jota en muualta löytänyt.
Ei mikään arvokas ostos.
Firma vaikutti täysin luotettavalta.
Tosin varastossa tarkoitti, että tavara oli varastossa jossain Pariisin
lähellä. Saapui kuitenkin viikossa.
Tilauksen jälkeen sain joka päivä yhden mainosviestin. Niissä on
kuitenkin linkki, jossa voi ilmoittaa haluavansa poistua jakelulistalta.
Linkki johti tosin vain ranskankieliselle lomakesivulle, jota en ymmärtänyt.
Soitin tilaajapalveluun, jossa vastattiin englanniksi. Pari päivää
soiton jälkeen mainokset loppuivat, kuten henkilö puhelimessa lupasikin.
Hieman vaivaa, mutta kaikki ok.

Seppo Loisa

Jore Puusa <jore....@kolumbus.fi> kirjoitti:

>Ao. yritys myy halvimpaan hintaa erästä Epsonin värilaseria, jollaisen
>olen ajatellut ostaa.

Siellä lisätään hintaan myyjän kengännumero lisää jonain ihme
"palveluna" eikä se sitten enää välttämättä olekaan halvin.

On tullut useampikin ostos hylättyä "kalkkiviivoilla" juuri ennen
luottokortin numeron naputtamista tuon takia.

>Onko kenelläkään kokemuksia tästä pixmania.com verkkokaupasta?
>Mielellään kuulen mielipiteitänne, ennen ostopäätöstä.

Kyllä sieltä voi ostaa jos hintaetu on riittävä eikä haittaa ettei
laitteen mukana välttämättä tule suomen- eikä englanninkielistä
manuskaa.

Oiva Hakala

"Jore Puusa" <jore....@kolumbus.fi> wrote in message

Terve.

Digitaalisen Pentaxini ostin Pixmaniasta. Ei mitään ongelmia, eikä siellä
lisätä hintaan mitään kengännumeroa, kunhan katsoo joka paikassa, ettei ole
jotakin lisätakuuta ruksittuna. Jotain semmoista siellä ehdotetaan
automaattisesti jossakin. Tawara tulee viikossa kotiovelle, maksu Visalla.
Noihin mainoskirjeisiin vai varautua, mutta kuten sanottu, ne voi lopettaa
kyllä.

Suosittelen, Oiva

Pasi

Tilasin nelisen vuotta sitten videokameran tuolta, puhelimitse hoidin
tilauksen. Hyvä palvelu ja
myönsivät vielä puhelimessa lisäalennusta. Toimitus tuli kotiovelle 5 päivää
myöhemmin, viikonloppu
välissä. Elikkä voin suositella minäkin, kokemukseni perusteella.
Pasi

Matti Vuori

"Pasi" <us...@nomail.com> wrote in

> [...]
> päivää myöhemmin, viikonloppu
> välissä. Elikkä voin suositella minäkin, kokemukseni perusteella.

Yhden kokemuksen perusteella ei voi suositella mitään - ellei kokemukseen
liity ongelmia ja niiden ratkaisua. Vasta silloin punnitaan kaupan kyvyt.
Jokainen moniongelmainen kauppa osaa hoitaa kaupat silloin, kun tavaraa
on ja sen kanssa ei tule vikoja tai muita ongelmia.

--
Matti Vuori, <http://sivut.koti.soon.fi/mvuori>

Markku Kalima

Olen pari kertaa tuolta tilannut, ja aina on tullut mitä tilattu ja
ihan kohtuuaikaankin, joskaan ei ihan noihin luvattuihin.

Viime syksynä palautin yhden näppäimistön, kun se ei sopinutkaan
kämmenmikrooni. Palautus tuonne on hieman monimutkaisempi, ja sisältää
joitain varoituksia asiakkaan lukuun tehtävistä tarkistuksista, jos
laite on viallinen (tjsp.) Omani palautui kuitenkin ihan hyvin,
ottivat sen vastaan ja rahat palautuivat visalle negatiivisena
veloituksena. Ainoa miinus oli kallis postimaksu, kun tuote piti
palauttaa postitse Ranskaan ja muistaakseni vielä kirjattuna.

Ja hintojakin kannattaa hieman vertailla, pixmania ei aina ole
suinkaan halvin. Erilaisia bitinvääntäjiä on paljon vertailtu
osoitteissa:

http://www.vertaa.fi
http://www.mbnet.fi/hintaseuranta/

Markku

Roketeer

Kauppapaikkana pixmania on ihan käypä mesta toimittaa sovitusti ja
nopeasti.
Mutta kun puhutaan takuusta ja virheistä niin ongelmat kohdalla
alkoivat. Ostin aikanaan ulkoisen kiintolevykotelon joka sitten
vikaantui parin kuukauden käytön jälkeen ja lähetin sen pixmanialle
takuuseen. Kun parin viikon jälkeen ei kuulunut mitään niin soitto
asiakaspalveluun tiedustelellen että missä laite niin mitään muuta
infoa ei saanut kaverista irti kuin että huollossa on ja lupasi toki
soitella iltapäivällä kun selvittelee statusta. Vaan eipä soittanut
vielä seuraavanakaan päivänä. No soitto aspaan jossa englanniksi
asiointi ei onnistunut ja lupasi että suomenkielinen asiakaspalvelija
soittelee samana päivänä no ei tietenkään soittanut seuraavanakaan.
Seuraavalla viikolla taas sain kiinni asiakaspalvelijan ja vastaus
sama selvitellään ja lupaus soittaa. Ei soittoa joten seuraavalla
kerralla aloin jo sitten kyselemään numeroita asiakaspalvelusta
vastaaville ihmisille kun ei mitään infoa saa irti. Nämäkään ihmiset
eivät saaneet juuri mitään aikaan. Tällöin jo kun laite oli ollut
pixmanialla kaksi kuukautta ilman infoa aloin vaatimaan kaupan purkua
ja rahoja takaisin ja toki vihjailin jo kuluttajaasiamiehestäkin.
Tästä parin viikin päästä lopulta pixmania sai selville että laite on
tosiaan rikki ja uusi lähetetään tilalle.

Kaiken kaikkiaan koko prosessiin meni kolme kuukautta. Joten en
tosiaankaan suosittele kenellekkään moista putiikkia.

Tero Leponiemi

Kaikki tähän mennessä ostamani tuotteet on toimitettu hyvin ja kunnolla.
Saamani palvelu on ollut hyvää. Epsonin 4990 Photo skannerin sain mm.
Pixmanian kautta 160 euroa edullisemmin (sis. toimituksen) kuin mistään
Suomesta. Olen kuullut myös negatiivista kyseisestä liikkeestä, mutta
omat kokemukseni ovat vain positiivisia.

Tero Leponiemi