Mihin Cybeerwinen edulliset oluet ovat hävinneet

Markkis

"Somoeone" <kari.s...@kolumbus.fi> kirjoitti
viestissä:b7ua1n$b07$1...@phys-news1.kolumbus.fi...
> Oletteko muut huomanneet, että Cybeerwine ei myy enää edullisia
> perusoluitaan Öttingeriä ja sitä toista ...
>
> Osat on vaihtuneet näköjään www.viinikauppa.com :in kanssa sillä he
jatkavat
> halpojen oluiden myyntiä. heillä on vissiin 17
> olutta edullisemmin kuin Cybeerwinilla joka ei tarjoa tällä hetkellä
kuin 2
> eri merkkiä.
>
> Itse en ole saanut mitään syytä Cybeerwinelta kun kysyin asiasta ...
>
> Olisko pojilla ostolaskut maksamatta ...
>
> Ymmällään ...

No itse olen cybeerwinesta nimenomaan noita jäljelle jääneitä tilannut,
ja taidan tilata uudestaankin, olivat ihan kelvollisia. Harmi toki kun
valikoimat vähenee. Nimenomaan oluita voisin tilailla enemmänkin,
viinejä en niinkään. Eipä taida edellä mainittujen lisäksi muut oluita
netitse tuoda?

Markkis

Message has been deleted

Janne Vuorinen

Somoeone wrote:

> itse olen tilannut useasti ja homma toimii täsmällisesti kun mummon
> kaappikello :-)
>
> Asiakas

Tilannut omasta firmastasi? No hyvä että olet toimintaasi tyytyväinen.

( http://www.helsinginsanomat.fi/arkisto/juttu.asp?id=20021025KO11 )

Ensi kerralla kun alat nyysseissä lobbaamaan omaa firmaasi tai
mollaamaan toista, kannattaa varmaan lähettää viesti jollain muulla
sähköpostilla.

- Janne

Somoeone

Noh ... näinhän se on ...

Mutta silti valikoima on hyvä ja homma pelaa ...

Ja en mollaa missään nimessä Cybeerwinea vaan kerron vain eteivät he enää
tarjoa noita edullisia oluita ... sehän on fakta ...

Ja se ostolaskujen maksamatta jättäminenkin on fakta ... nämä hankintapiirit
ovat Euroopasssa niin pienet että sana kiertää aika nopeasti ... muutenhan
ei olisi loogista että he poistavat tuotevalikoimastaan kaksi parhaiten
myyvää artikkelia ... varsinkin kun ovat ilmoittaneet tehneensä Öttingerin
kanssa markkinointisopimuksen oluen internetmyynnistä Suomeen ...

:-)

Kari
"Janne Vuorinen" <ja...@POISTAnic.fi> wrote in message

Somoeone

Ja toi arvio homman pelaamisesta yhtä tarkasti kuin mummon kaappikello oli
enemmänkin yhteenveto asiakkaiden mielipiteistä:

http://www.viinikauppa.com/catalog/guestbook.php

Onhan kuitenkin aika rohkeaa antaa asiakkaiden arvostella avoimesti firman
toimintaa ...vai kuinka ...

Kari

Jukka K. Korpela

Under Subject: Re: Mihin Cybeerwinen edulliset oluet ovat hävinneet
"Somoeone" <Love...@hotmail.com> wrote:

> Noh ... näinhän se on ...

Eli siis myönnät, että tekeytyen "asiakkaaksi" mollasit firmasi
kilpailijaa ja kehuit omaa firmasi. Ja nyt sitten kiinni jäätyäsi
vaihdoit From-kentän sellaiseksi, ettei se enää yhtä selvästi paljasta,
mitä teet.

Tämä lienee härskiydessään omaa luokkaansa sfnetissä, joten se
voitaneen noteerata myös ryhmässä sfnet.viestinta.nyyssit, jonne jatkot
on asetettu.

Kyseessä on siis viinikauppa.com, joka kirjoitti ensin käyttäen From-
riviä "Somoeone" <kari.s...@kolumbus.fi>.

--
Yucca, http://www.cs.tut.fi/~jkorpela/indexfi.html

Jukka K. Korpela

watc...@no.more.spam.iki.fi

In sfnet.harrastus.ruoka+juoma Somoeone <Love...@hotmail.com> wrote:
>Onhan kuitenkin aika rohkeaa antaa asiakkaiden arvostella avoimesti firman
>toimintaa ...vai kuinka ...

Oikein urheaa, etten sanoisi sankarillista. Mutta se vasta onkin
rohkeaa, että yrittää kusettaa lukijat uskomaan, että viesti tulee
tyytyväiseltä asiakkaalta, mutta epähuomiossa unohtaa muuttaa lähettäjän
nimen lisäksi myös sähköpostiosoitteen.
Jaa, nyt saattaa olla niinkin, että "rohkea" ei olekaan se sana,
jota etsin. Mikähän se sana mahtaisi olla?

- Mikki
- Mikko Rautalahti -- "What do you feed your pet peeves to keep them so ---
- watc...@iki.fi -- vibrant and healthy?" - "Experience." - TMCM -----
- WatchMan @ IRC ----------------------- http://www.iki.fi/~watchman/ -

Somoeone

Kerroin vain faktat ...

Tarkoitus ei ollut "mollata" sanan pahimmassa merkityksssä ...

Pieni "porvo" lisää kuitenkin kummasti keskustelun aktiivisuutta ...

Saihan se sinutkin liikkeelle ...

Mutta juomistahan tässä on tarkoitus puhua ... ja eikö ole parempi tehdä se
avoimesti kuin esittää väitteitä nimettömänä ...

Vai mitä itse ajattelet ...

Kari

PS. jatketaan keskustelua olutvalikoimista vai jostain muusta ... muu ei
kiinnosta ...

;-)

"Jukka K. Korpela" <jkor...@cs.tut.fi> wrote in message

watc...@no.more.spam.iki.fi

In sfnet.harrastus.ruoka+juoma Somoeone <kari.s...@kolumbus.fi> wrote:
>Sen olisi voinut hoitaa tyylikkäämmin ...myönnetään ...

En hetkeäkään epäile sitä, ettetkö ensi kerralla kusettaisi
potentiaalisia asiakkaita tyylikkäämmin.

Message has been deleted

Jukka K. Korpela

"Somoeone" <kari.s...@kolumbus.fi> wrote:

> Kerroin vain faktat ...

Ajattelitko, että härskiys ei vielä ollut maksimaalista?

Mikä fakta se oli, että "asiakas" oli tyytyväinen? Sinähän kirjoitit
valheellisesti asiakkaana ja esitit asiakkaan mielipiteen.

> Pieni "porvo" lisää kuitenkin kummasti keskustelun aktiivisuutta

Onko "porvo" kotipuolessasi nimitys tahalliselle harhaanjohtamiselle
omien tuotteiden menekin lisäämiseksi?

> Saihan se sinutkin liikkeelle ...

Huolehtii ainakin siitä, että en kusekaan viinikauppa.comiin päin,
vaikka muissa oloissa olisin hyvinkin saattanut tutustua siihen.

> Mutta juomistahan tässä on tarkoitus puhua ...

Ryhmä sfnet.harrastus.ruoka+juoma.olut on olutaiheiselle keskustelulle.
Ei esimerkiksi firmojen mainonnalle tyytyväistä asiakasta
teeskennellen, vaikka tuotteena sattuisi olemaan oluttakin. Ja jos
ryhmävalinnassa on mukana sekä tuo ryhmä että sen yläryhmä, jompikumpi
on liikaa.

Nyt on kysymys törkeästä netiketin rikkomisestasi, joten asia kuuluu
ryhmään sfnet.viestinta.nyyssit. Follarit palautettu.

> ja eikö ole parempi
> tehdä se avoimesti kuin esittää väitteitä nimettömänä ...

Et ole edelleenkään kirjoittanut omaa nimeäsi sinne, minne se kuuluu.
Jäit ilmeisesti kiinni oman firmasi mainostamisesta muka asiakkaana
vain siksi, ettet ymmärtänyt, että meiliosoitteesta voidaan päätellä
nimesi.

--
Yucca, http://www.cs.tut.fi/~jkorpela/

Somoeone

"Huolehtii ainakin siitä, että en kusekaan viinikauppa.comiin päin,
vaikka muissa oloissa olisin hyvinkin saattanut tutustua siihen."

Tämähän on vapaa maa ...

Joku tukee Alkoa joku taasen ei ...

Pasi Pikkupeura

"Somoeone" <kari.s...@kolumbus.fi> kirjoitti:

> Sen olisi voinut hoitaa tyylikkäämmin ...myönnetään ...

En pidä on-linereistä, mutta: Hoitaa minkä tyylikkäämmin?
Mikä oli se asiasi, jonka halusit kertoa?

> Mutta jos aidosti kiinnostaa asikkaiden mielipiteet

Ei oikeastaan kiinnosta. Vankalla kokemuksella osaan
kuitenkin sanoa, ettei kokonaisuudessaan noin tyytyväistä
asiakaskuntaa ole olemassa.

Jussi Häkkinen

"Somoeone" <kari.s...@kolumbus.fi> wrote in message

> "Huolehtii ainakin siitä, että en kusekaan viinikauppa.comiin päin,
> vaikka muissa oloissa olisin hyvinkin saattanut tutustua siihen."
>
> Tämähän on vapaa maa ...
>
> Joku tukee Alkoa joku taasen ei ...

Harva myöskään tukee valehtelua. Valehtelu ja harhaanjohtaminen (ja
valehtelua on tässä tilanteessa kaupan omistajan esiintyminen kaupan
asiakkaana väittäen sieltä tilanneensa ja erinomaista palvelua saaneensa)
eivät kerro hyvää periaatteista, joilla asiakkaita kunnioitetaan ja heidän
asioitaan hoidetaan.

Alko toistaiseksi on pystynyt olemaan rehellisesti sitä mitä on. Kari
Sjöblom ei. En luota jo mainostamisessaan törkeän valheellisiin keinoihin
turvautuvaan yritykseen.

Jussi

watc...@no.more.spam.iki.fi

In sfnet.harrastus.ruoka+juoma Somoeone <kari.s...@kolumbus.fi> wrote:
>Tämähän on vapaa maa ...
>
>Joku tukee Alkoa joku taasen ei ...

Aivan! Tästähän tässä on juuri kyse -- siitä, kuka tukee Alkoa ja
kuka ei. Rohkea herra Sjoblom uskaltaa käydä kamalaa monopolia vastaan.
Missään tapauksessa tässä ei ole kyse siitä, että firman edustaja
teeskentelee oman firmansa asiakasta ja yrittää täysin tietoisesti johtaa
ryhmän lukijoita harhaan kehumalla ko. yritystä ja antamalla samalla
ymmärtää, että kilpailija on huono. Tätä kutsutaan meillä päin
valehteluksi, eli kotoisammin paskapuheeksi. Eikä tämä ole mikään
valkoinen pikkuvale, vaan täysin tietoinen ja suunniteltu yritys parantaa
oman firma markkina-asemaa valehtelemalla asiakaskunnalle. Ei tämä ollut
mikään vahinko tai lipsahdus.
Mutta todellinen asiahan on se, tuetaanko Alkoa vai ei.
Tilanteesta tekee hirtehisen huvittavan se, että kyseenalaista ei
ole vain moraalisi vaan myös osaamisesi, kun tyhmyyksissäsi menet tekemään
jotain tällaista omalla nimelläsi.
Loistavaa mainosta. Jos vaikka laitat sen sensuroimattoman ja
kovin rohkean asiakaspalautelinkin vielä pari kertaa -- se jos mikä on
vakuuttavaa tekstiä. (Onko se aitoa asiakaspalautetta? En tiedä. Kuka
sanoo, että se on aitoa? Sama tyyppi, joka aloitti koko viestiketjun
esiintymällä oman firmansa asiakkaana.)
Anna mennä. Se varmasti parantaa tilannetta.

Älä enää koskaan sano noin.

Message has been deleted

Pekka Lahdenmäki

Somoeone wrote:

> Kuten todettu aikaisemminkin ... olen pahoillani asiasta ...

Sinun ei pitäisi olla pahoillasi. Sinun ei vain pitäisi tehdä sellaista.
--
Pekka

Somoeone

Siinäkin olet oikeassa ...

Kari

"Pekka Lahdenmäki" <pekka.la...@helsinki.fi> wrote in message

Markkis

"Somoeone" <kari.s...@kolumbus.fi> kirjoitti
viestissä:b8089j$57e$1...@phys-news1.kolumbus.fi...
> Niin siis www.viinikauppa.com tuo noin 100 oluen valikoimaasta tavaraa
> nimenomaan Suomeen ...
>
> Kantsii käydä katsomasas oheisen linkin kautta ja nähdä mitä
tarkoittaa
> kunnon olutvalikoima ... ja melkoinen osa on huomattavasti
edellisempia kuin
> Cyberwinella:

Vertailetko samaa olutta molemmilla? Et kai tosissasi yritä vertailla
oluita eri merkkien välillä ja laskea mikä on halvinta? Tosin
cybeerwinen nostettua hintoja, olet kilpailukykyinen.

> Normaalitoimitusoluet:

http://viinikauppa.com/catalog/default.php?cPath=162_167&osCsid=935645ef
4b0c
> 6d3d36c36375b23fc827
>
> Ja pikatoimitusoluet (2-34 päivään toimitus):
> http://viinikauppa.com/catalog/default.php?cPath=174_177

pikatoimitus 34 päivää. LOL :)

> itse olen tilannut useasti ja homma toimii täsmällisesti kun mummon
> kaappikello :-)
>
> Asiakas

Ja nyt kun tuo kusetuksesi on paljastunut, voit olla varsin varma, ettei
meillä tule olemaan asiakassuhdetta.

Markkis

Somoeone

Kysyit:

"Vertailetko samaa olutta molemmilla? Et kai tosissasi yritä vertailla
oluita eri merkkien välillä ja laskea mikä on halvinta? Tosin
cybeerwinen nostettua hintoja, olet kilpailukykyinen."

Vertailen siis Öttingeriä joka heillä oli aikaisemmin myynnissä ... ja
meillä edelleenkin ...

Kari

"Markkis" <for...@yahoo.com> wrote in message

Markkis

"Somoeone" <Love...@hotmail.com> kirjoitti
viestissä:b80bfj$9qf$1...@phys-news1.kolumbus.fi...

> [...]
>
> http://www.viinikauppa.com/catalog/guestbook.php
>
> Onhan kuitenkin aika rohkeaa antaa asiakkaiden arvostella avoimesti

Luotan täysin tuohon listaan. Miksi kukaan rehellinen ihminen jättäisi
negatiivista palautetta kertomatta?

Markkis

...kappas, nyt Kari onkin Love...@hotmail.com. Mitäköhän kuukkeli
tuosta voisi kertoa...

Markkis

"Somoeone" <kari.s...@kolumbus.fi> kirjoitti
viestissä:b80rkm$cjv$1...@phys-news1.kolumbus.fi...

> [...]
> cybeerwinen nostettua hintoja, olet kilpailukykyinen."
>
> Vertailen siis Öttingeriä joka heillä oli aikaisemmin myynnissä ... ja

Lainaus aiemmasta kirjoituksestasi "ja melkoinen osa on huomattavasti
edellisempia kuin
Cyberwinella". Lauseesi mukaan vertailua oli tehty useammilla
tuotteilla.

Eli heidän hintansa taisi olli 24,61 euroa/24 pikkutölkkiä.
lähde:
http://216.239.51.100/search?q=cache:Rq3J6l0zfOIC:www.cybeerwine.com/tuo
tteet.html%3Fcategory%3DB+%C3%96ttinger+olut&hl=fi&ie=UTF-8

Teillä tuo maksaa nyt alennetulla hinnalla 7,95 euroa veroineen
25,91euroa/24 pikkutölkkiä.

Kerrotko miten tuo teidän hinta on halvempi?

Markkis

Matti

Tämä samainen "Asiakas" on jo hyvin tunnettu muuten myös Jippiin
Olut-foorumissa. Jippiin Olut-foorumi ei tosin kovin hääppöinen ole,
joten siellä kukaan ei vissiin ole viitsinyt siihen (oluen mainontaan)
huomiota kiinnittää, mutta täällä tämä on kyllä silkkaa typeryyttä!
Meinasin itsekin tilata jotain saksalaista vehnäolutta, mutta jää
tilaamatta. Olkoot, mieluummin maksan Alkolle 3 euroa per pullo, kuin
tilaan jotain tästä mukahalvasta viinikaupasta. Valikoima olisi ollut
mielenkiintoinen, mutta täytynee poiketa kesällä Saksassa ja ladata auto
täyteen :)

-Matti

Matti

-Matti

ps. Somoeone yrittänee sanoa olevansa someone elikkäs suomennettuna joku?

Marko Karppinen

Somoeone <kari.s...@kolumbus.fi> wrote:
> Kuten todettu aikaisemminkin ... olen pahoillani asiasta ...

Alla lainaus viestiketjun edellisestä viestistäsi:

[...]

Kuinka monta virhettä löydät?

T: menetetty asiakas

P.S Yritä edes lainata vastedes alas ja postata ylös.

Mikko Hyvärinen

"Jussi Häkkinen" <unin...@NOSPAMFORMEhotmail.com.invalid> wrote in message news:b80kt8$1je6$1...@bowmore.utu.fi...

> Alko toistaiseksi on pystynyt olemaan rehellisesti sitä mitä on. Kari
> Sjöblom ei. En luota jo mainostamisessaan törkeän valheellisiin keinoihin
> turvautuvaan yritykseen.

Ja minä en luota sellaiseen viinikauppaan, joka jaottelee punaviinit asteikolla kuiva-makea.

Ja joka suosittelee kyseisiä viinejä esim. tähän tapaan: "Parasta raskaiden aterioiden kanssa"...

Mikko Parviainen

> Noh ... näinhän se on ...

*PLONK*

Ja joo, eipä paljon tee mieli tilata tuosta firmasta. Julkisuutta se
on huonokin julkisuus?

--
Mikko Parviainen
"I quote signatures."

Henrik Herranen

"Somoeone" <kari.s...@kolumbus.fi> writes:
> Oletteko muut huomanneet, että Cybeerwine ei myy enää edullisia
> perusoluitaan Öttingeriä ja sitä toista ...

En, mutta olen huomannut, että www.viinikauppa.com myy myrkytettyjä
ja laimennettuja oluita.

> Itse en ole saanut mitään syytä Cybeerwinelta kun kysyin asiasta ...

Minä taas palautin kolme olutkoria Viinikauppaan, joiden mukana
olleissa saatekirjeissä yritin kysyä myrkyn lisäämisestä olueen,
mutta en saanut koskaan vastausta. Kaksi viikkoa sitten tosin sain
nimettömän, Kari Sjöblom -paperiin käärityn jauhekirjeen, joka
sisälsi visvasyylävirusta.

> Olisko pojilla ostolaskut maksamatta ...

Minä taas olen kuullut, että www.viinikauppa.com on joutunut lisäämään
DDT:tä oluihinsa, koska heillä ei ole mitään muutakaan, millä jatkaa
niitä.

> Ymmällään ...

Kas kun ei pymmällään. Koska muuten aiot lakata hakkaamasta vaimoasi,
Kari Sjöblom?

- Henrik

--
Blib

Ojala Pasi 'Albert'

In article <b80rkm$cjv$1...@phys-news1.kolumbus.fi>,

Somoeone <kari.s...@kolumbus.fi> wrote:
>Vertailen siis Öttingeriä joka heillä oli aikaisemmin myynnissä ... ja
>meillä edelleenkin ...
>
>Kari

Nyt jäi vähän epäselväksi tää asia: olitko sinä nyt asiakas vai myyjä,
vai molempia?

Vai ostatko myymäsi oluet toiselta maahantuojalta ja nyt kismittää kun
se nostaa hintoja ja joudut maksamaan enemmän?

-Pasi
--
/She spun round and saw two men holding a net. They would have thrown it
over the wolf. What they hadn't been expecting was a naked woman. The

Ojala Pasi 'Albert'

In article <b80pov$84a$1...@phys-news1.kolumbus.fi>,

Somoeone <kari.s...@kolumbus.fi> wrote:
>Kuten todettu aikaisemminkin ... olen pahoillani asiasta ...
>
>Kari

Pahoillasi
a) siitä, että teit sen
b) että jäit kiinni
c) ettei sinua ole käräytetty kuluttajasuojaviranomaiselle tai verottajalle
(kun tuolla lailla juot oman firmasi oluita, onko alv:t tilitetty?)
d) jokin muu, mikä?

-Pasi
--
"You are a very interesting study, as much as Rand, in your own way. And
young Mat. Could I only split myself into three, I would latch one onto

Emma Herranen

On 2003-04-21, Somoeone <kari.s...@kolumbus.fi> wrote:
> Myönnetään ettei ollut kovin tyylikästä mutta kuitenkin omaksi
> puolustuksekseni vetoaisin siihe, että
> asikkaidemme mielipiteet palvelun tasosta on avoimesti ja sensuroimatta
> kaikkien luettavissa ...

<saarna>
Ei tuollaiseen emämunaukseen auta mitkään puolustelut,
selittelyt tai muut kiertelyt. Sillä mitä webisivuilla on
näkyvissä ei ole mitään tekemistä sen kanssa että sama yritys mainostaa
törkeästi nyysseissä. Nomutkut ja ensemäät kannattaa siis jättää
kokonaan väliin ja jos asiaa haluaa pahoitella, se kannattaa tehdä
kiertelemättä ja suorasanaisesti.

Uutena nyysseissä kannattaa myös huomioida se, että asioilla on
tapana jäädä lukijoiden mieleen. Ja jollei jää, joku muu siitä
kyllä aina muistuttaa. Siksi nettiin suuntautuneella firmalla
ei mielestäni ole kauheasti varaa mokailla eikä ainakaan selitellä
jälkeenpäin ja jäädä soutamaan asian kanssa. Myös muiden
perusasioiden, kuten killfilen käyttö kannattaa opetella hyvissä
ajoin, ettei epäkiinnostaviin viesteihin tarvitse hermostua.
</saarna>

--
"The two most common things in the universe are hydrogen and
stupidity."

Somoeone

Pahoillasi
> a) siitä, että teit sen - KYLLÄ
> b) että jäit kiinni - SE OLI IHAN OIKEIN ... TYHMYYDESTÄ RANGASITAKOON

> c) ettei sinua ole käräytetty kuluttajasuojaviranomaiselle tai
verottajalle - omista juomista maksetaan verot ja tullit aivan samalla
tavoin ...kuin asiakkaidenkin juomista ... joten käräytysvaaraa ei siinä
suhteessa ole ... alv:tähän ei menekän näistä ...

> (kun tuolla lailla juot oman firmasi oluita, onko alv:t tilitetty?)
> d) jokin muu, mikä? EU MUU MIKÄÄN -...

Eiköhän tämä aihe jo ala olla koluttu riittävästi ...

KK

> Eiköhän tämä aihe jo ala olla koluttu riittävästi ...

Sinä tuskin olet oikea henkilö sitä päättämään tai edes ihmettelemään.

- KK

Marko Karppinen

Somoeone <kari.s...@kolumbus.fi> wrote:
> Eiköhän tämä aihe jo ala olla koluttu riittävästi ...

Vaikka sinä tämän aloitit tuskinpa sitä pystyt lopettamaan.

P.S harjoittelepa lainaamaan.

Petri Maaninen

> Mutta juomistahan tässä on tarkoitus puhua ... ja eikö ole parempi tehdä se
> avoimesti kuin esittää väitteitä nimettömänä ...

Aika nimettömältä tuo Someone@jotain kuulostaa...

Itse ole pari kertaa kaverien kanssa kilpailijalta tilannut, ja tuo
teidänkin valikoima on herättänyt kiinnostusta. Mutta ei. Ei enää
tällaisen mainostuksen jälkeen. Meillä oli iso porukka innokkaita
"oluthörhöjä"... Ei sitten ehditty siirtyä teidän asiakkaiksi...

Petri Maaninen

Somoeone wrote:
> [...]

> puolustuksekseni vetoaisin siihe, että
> asikkaidemme mielipiteet palvelun tasosta on avoimesti ja sensuroimatta

Eikö tässä vaiheessa kannattaisi jo lopettaa?

Terv... entinen "tuleva asiakas"...

Sami Ketola

In sfnet.harrastus.ruoka+juoma.olut Somoeone <kari.s...@kolumbus.fi> wrote:
> [...]

> eri merkkiä.

> Itse en ole saanut mitään syytä Cybeerwinelta kun kysyin asiasta ...

> Olisko pojilla ostolaskut maksamatta ...

Esiinnyt siis oman firmasi asiakkaana?

--
${HOME}/.signature: cannot open: No such file or directory.

Sami Ketola

In sfnet.harrastus.ruoka+juoma.olut Sami Ketola <Sami....@iki.finland.invalid> wrote:
> Esiinnyt siis oman firmasi asiakkaana?

Noin. Taas on googlen cachessa.

Sami

Jouni T. Nordlund

Sami Ketola kirjoitti artikkelissa <fpjto-...@mankeli.baana.suomi.net>
> Noin. Taas on googlen cachessa.

Voihan joku väittää sinun kirjoittaneen koko artikkelin itse :-)

--
Jouni Nordlund, Jatsikaupunki
"Jalkapallo on jumalten urheilulaji" -Sport FM

Henrik Herranen

Jouni T. Nordlund <jouni....@mbnet.fi> writes:
> Sami Ketola kirjoitti artikkelissa <fpjto-...@mankeli.baana.suomi.net>
> Voihan joku väittää sinun kirjoittaneen koko artikkelin itse :-)

Voi toki, mutta sitten on taas monta, jotka voivat kertoa muistavansa
nuo tapahtumat ja että se ei suinkaan ole itse keksitty juttu. Ja ne,
jotka muistavat, eivät heti ole verkosta poistumassa.

- Henrik

-
Blib