VIINIKAUPPA.COM ALOITTI KUMPPANUUSOHJELMAN

Ahti

Wineman <c...@viinikauppa.com> wrote:
>Viinikauppa.com aloitti kumppanuusohjelman !

Etko jo tajua lopettaa?

*PLONK*

Ahti

Message has been deleted

Jouni Nousiainen

> Kysymys on markkinointiyhteistyöstä josa kumppanuusohjelmassa mukana
olevat
> jäsenet ansaisevat 5% verottomasta myyntihinnasta niiden asiakkaiden
> ostoista joita he tuovat mukaan www.viinikauppa.com :in asiakkaiksi.

Minkä verran teillä on henkilökuntaa töissä?

J.N

Message has been deleted

Timo Voipio

Wineman wrote:
> Kysymys on markkinointiyhteistyöstä josa kumppanuusohjelmassa mukana olevat
> jäsenet ansaisevat 5% verottomasta myyntihinnasta niiden asiakkaiden
> ostoista joita he tuovat mukaan www.viinikauppa.com :in asiakkaiksi.

Seliseli. Jos sivujesi hosting-firma on mitenkään luetettava, niin saatat
joutua etsimään uuden paikan sivuillesi.

-Timo

--
T.I.M.O = This Is My Observation | Timo Voipio | tvo...@SBiki.fi.inv
GeekCode ver 3: GU>CC d s-: a--- C++ UL(+)$>+++$ P+>+++ L++(+) E- W++ N++

Emma Herranen

["Followup-To:" header set to sfnet.viestinta.nyyssit.]

On 2003-05-04, Timo Voipio <oh_...@hotmail.com> wrote:

> Seliseli. Jos sivujesi hosting-firma on mitenkään luetettava, niin saatat
> joutua etsimään uuden paikan sivuillesi.

No niinpä tosiaan: http://www.hosting365.ie/html/sup_aup.htm
Jep, jos oikein katson, viinikauppa.com rikkoo äkkiseltään katsoen
ainakin sääntöjä (tai pikemminkin kieltoja) numerot 6, 7, 9, 10...
tämän kohdalla erityisesti sanat 'zero tolerance' kuullostavat
kovin miellyttäville.

Tässä ei enää oikein Sjöblomin Karin seli-selit auta. Karin itsensä
mainostama virheistä oppiminen tapahtuu kovin oudolla tavalla. Ensin
spämmätään ihmisiä sähköpostiin, sitten mustamaalataan kilpailijaa,
spämmätään nyysseihin...ei ala hyvin viinikauppa.com:inkaan nettiura.
Tämä kaikki siitä huolimatta että monet antoivat viisaita neuvoja
lopettaa nyyssikirjoittelu ja muu vastaava aktivitetti.

Mikäs olikaan Kari se sähköpostiosoite johon valittelit Henrikin
kirjoittelusta? Oliko se joku viranomaistaho ensin vai menitkö suoraan
palveluntarjoajan juttusille? Miten tässä kannattaisi toimia?
Olisi kiva kuulla vinkkejä sinulta itseltäsi kun olet kerran tuosta
valitustiestä saanut hyvää kokemusta. >:-)

--
"Only an idiot fights a war on two fronts. Only the heir to the throne of
the kingdom of idiots would fight a war on twelve fronts."

Kari Likovuori

Wineman wrote:
> www.viinikauppa.com

Tuohon hintaan (26,95e/24) voisi kyllä Jeveriä tilatakin,
mutta en kyllä tuommoiseltä spämmäävältä pelleltä mitään
osta.

-=Kari=-

Pasi Pikkupeura

"Kari Likovuori" <kari.li...@mol.fi> kirjoitti:

> Tuohon hintaan (26,95e/24) voisi kyllä Jeveriä tilatakin,

HINTA VEROINEEN: 44.91EUR

Kuluttaja-asiamiehellä tai Markkinatuomioistuimella (nyk. Markkinaoikeus?)
voisi olla jotain huomautettavaa viinikauppa.com:n hintamerkinnöistä:
http://web.kuluttajavirasto.hosted-by.axel-group.com/user/loadFile.asp?id=37
63
http://www.oikeus.fi/markkinatuomioistuin/10941.htm

Tähän on viinikauppa.com:lla oma mielenkiintoinen tulkintansa:
http://viinikauppa.com/catalog/guestbook.php
'Jos hinnat olisivat verollisia niiden antama kuva voisi mielestämme
vääristyä koska asiakas ei näkisi mitä tuote todellisuudessa maksaa
Viinikaupassa. Verothan menevät Suomen valtiolle eivät Viinikaupalle.'

Varmaan kuluttajansuojalakikin kannattaisi kerrata ...

watc...@no.more.spam.iki.fi

In sfnet.harrastus.ruoka+juoma Merja Tornikoski <Merja.Tornikoski@_removethis_hut.fi> wrote:
>Onko tämä sellainen ohjelma, että voin keksiä itse "tuttavia", jotka
>"liittyvät" kumppanuusohjelmaan, ja minä saan sitten edut itselleni.
>Viinikauppahan itse käytti vastaavaa huijausmenetelmää mainonnassaan.

No mutta! Etkö tiedä, että on epäkohteliasta ja pikkumaista
kiinnittää jatkuvasti muiden huomiota siihen, että yrityksen edustaja
yrittää tietoisesti huijata asiakkaitaan ja mollaa kilpailijoitaan, mutta
jää siitä kiinni siksi, ettei ole tarpeeksi fiksu ollakseen käyttämättä
omaa nimeään sitä tehdessään, kuten Googlen arkistoima viestiketju meille
varsin selväsanaisesti kertoo osoitteessa http://tinyurl.com/aznf ?
Tätä asiaa ei varmaan kannata tuoda enää julkisesti esiin
ollenkaan. "Eiköhän tämä aihe jo ala olla koluttu riittävästi ...", kuten
eräskin suuresti kunnioittamani auktoriteettihahmo asian hiljattain
ilmaisi.
Terkut vaan Karille ja onnea valitsemallaan tiellä. Tsemppiä, hei!

- Mikki
- Mikko Rautalahti -- "What do you feed your pet peeves to keep them so ---
- watc...@iki.fi -- vibrant and healthy?" - "Experience." - TMCM -----
- WatchMan @ IRC ----------------------- http://www.iki.fi/~watchman/ -

Joonas Meriläinen

No sittenhän kossukin on oikeasti älyttömän halpaa Alkossa! Kun eihän se
vero mene Alkolle vaan valtiolle (sama asia?).
Mutta ihan yksi hailee, kun se lähtee kuitenkin minun lompakostani.
Kummallinen logiikka...
JoonasM

"Pasi Pikkupeura" <pasi.pi...@jippii.fi> wrote in message

Jussi Tikkanen

> 'Jos hinnat olisivat verollisia niiden antama kuva voisi mielestämme
> vääristyä koska asiakas ei näkisi mitä tuote todellisuudessa maksaa
> Viinikaupassa. Verothan menevät Suomen valtiolle eivät Viinikaupalle.'

Samalla verukkeella voisi joka kauppa ilmoittaa ALV 0%-hinnat, tai
vaikkapa sisäänostohintoja, kassalla sitten oikea hinta tiskiin
"nokun tästä menee verot ja palkat ja vuokrat ja.."..
Harkitsin kans joskus viinikauppa.comista ostamista, mutta mitäpä
sitä idiooteille rahojaan tyrkyttää.

-Juska

Panu Höglund

"Wineman" <c...@viinikauppa.com> wrote in message news:<b93riv$sog$1...@phys-news1.kolumbus.fi>...

> Kysymys on markkinointiyhteistyöstä josa kumppanuusohjelmassa mukana olevat
> jäsenet ansaisevat 5% verottomasta myyntihinnasta niiden asiakkaiden
> [...]

Jonkun pitäisi äkkiä varata domeeninimi "viinakauppa.com" itselleen ja
ruveta parodioimaan teitä peeloja. Esim. "Jollet osta meidän viinaa,
Vasili ja Sergei tulevat käymään".

Atro Tossavainen

phog...@abo.fi (Panu Höglund) writes:

> Jonkun pitäisi äkkiä varata domeeninimi "viinakauppa.com" itselleen

Myöhäistä!

Domain name: viinakauppa.com

Registrant Contact:

Kari Sjoblom (kari.s...@kolumbus.fi)
+358503287679
Kirvisenkuja 1 D 36
VANTAA, VANTAA 01450
FI

--
Atro Tossavainen (Mr.) / The Institute of Biotechnology at
Systems Analyst, Techno-Amish & / the University of Helsinki, Finland,

File attachments NOT welcome unless agreed to beforehand.

Jani Miettinen

phog...@abo.fi (Panu Höglund):

> Jonkun pitäisi äkkiä varata domeeninimi "viinakauppa.com"
> itselleen ja ruveta parodioimaan teitä peeloja. Esim. "Jollet
> osta meidän viinaa, Vasili ja Sergei tulevat käymään".

Ai että! Nykyisin on niin harvinaista tuollainen ystävällisyys:
lievittää alkoholinpuutetta asiakassuhteen puuttuessakin!

Ei kai ole liian paljon toivottu, että Valisi ja Sergei tuovat myös
sokerinkin ja kenties jopa sankon? Vai tarvitaanko hommaan
kylpyamme, jossa herrat istuskelevat muuntamassa sokeria
etanoliksi?

[follarit]

--
Mustissaan kirput kulkivat hautajaisiin.
Kateissa olleita tovereita muistettiin.

Panu Höglund

Atro Tossavainen <Atro.Tossa...@helsinki.finland.invalid> wrote in message news:<pgzd6iw...@kruuna.Helsinki.FI>...

> Myöhäistä!
>
> Domain name: viinakauppa.com
>
> Registrant Contact:
>
> Kari Sjoblom (kari.s...@kolumbus.fi)

Kukas tämä Sööplummin Kake on? Pitäiskö meidän tuntea se?

Harri Mansikka

Immortal words of Panu Höglund <phog...@abo.fi>:
%> Kukas tämä Sööplummin Kake on? Pitäiskö meidän tuntea se?

Hän on se samainen henkilö, jota kutsuit peeloksi pari viestiä
taapäin. Herra Viinikauppa itse.

[Kopio & follarit -> s.k.varaventtiili, mihin viinikauppa.comia
ja Sjöblumin kusetusyrityksiä koskeva keskustelu kuulunee.]

--
p d d p p p
d d dd d p d ddd

Veli-Matti Junkkari

Panu Höglund wrote:

> Kukas tämä Sööplummin Kake on? Pitäiskö meidän tuntea se?

Oliko tää trolli vai nou? Eniveis, Kartsa on se sälli, joka
"asiakkaan" ominaisuudessa kehuskeli nettialkoholikauppansa
erinomaisuutta kilpailijaansa, cyberwine.com:iin verrattuna,
mutta sittemmin paljastuikin asian todellinen luonne, eli
Sjöblom on tavalla tai toisella duunissa/omistaa putiikin,
jonka valikoimaa "asiakkaan" ominaisuudessa kehuskeli.
Kertaus on opintojen äiti, joten tästä eteenpäin, ko.
threadin eka viesti s.h.ruoka+juoma -ryhmässä, siis Kartsan
putiikin "asiakkaalta":

- wellu

Veli-Matti Junkkari

> Kertaus on opintojen äiti, joten tästä eteenpäin, ko.
> threadin eka viesti s.h.ruoka+juoma -ryhmässä, siis Kartsan
> putiikin "asiakkaalta":

Kappas vaan, näyttäisi olevan expiroitunut käyttämältäni
serveriltä. Ymmällään... Noooh, välimuistissa on vielä,
joten tässä tuo alkuperäinen artikkeli:

Jussi Tikkanen

> Kappas vaan, näyttäisi olevan expiroitunut käyttämältäni
> serveriltä. Ymmällään... Noooh, välimuistissa on vielä,

groups.google.com muistaa pitkään. :)

-Juska

Emma Herranen

["Followup-To:" header set to sfnet.harrastus.ruoka+juoma.olut.]

Ei taida muistaa canceloituja. Kake tuli katumapäälle ja on perunut
ainakin osan viestejä kiillottaakseen mainetta. On kuitenkin mukavaa
kun ne saadaan takaisin käyttäjien omista cacheista varoittaviksi
esimerkeiksi myös tuleville viini&olut -sukupolville. :-)

Jussi Tikkanen

> Ei taida muistaa canceloituja. Kake tuli katumapäälle ja on perunut
> ainakin osan viestejä kiillottaakseen mainetta. On kuitenkin mukavaa

Hmm.. Muistaakseni joku juuri jossain ryhmässä tuumasi että googlesta
saa yleensä canceloitua viestin vain pyytämällä.

-Juska

Panu Höglund

Jani Miettinen <jomiet...@mappi.helsinki.fi> wrote in message news:<Xns937398E7C565...@130.133.1.4>...

> [...]
> sokerinkin ja kenties jopa sankon? Vai tarvitaanko hommaan
> kylpyamme, jossa herrat istuskelevat muuntamassa sokeria

Herrat voisivat käyttää mäskin käyttämiseen konstia, joka tunnetaan
ns. Namibian vanhanaikaisena, eli ruilauttaa peniksistään seokseen
rakollisen ns. kierrätettyä.

George Saraiste Jr.

Emma Herranen kirjoitti :

>Ei taida muistaa canceloituja.

Öh, tuotanoin...

Menee nyt vähän OT, mutta voiko googlestakin canceloida? Minä kun olen
aina ollut siinä käsityksessä, että ei voi. Quis on?

Ja, ja...
Kun asetat follarit jonnekin, niin olepa hyvä, ja kerro siitä
muillekin.
:-/

Esim:
[follarit vain nyyssit-ryhmään], jonne ne tässä myös asetan.

-- G.S. --

Eero Asunta

In <slrnbbg4ad...@tutor.cc.tut.fi> Emma Herranen says...

>["Followup-To:" header set to sfnet.harrastus.ruoka+juoma.olut.]

>Ei taida muistaa canceloituja.

No kun se perkele muistaa vaikka itse ei aina muistaisikaan :)

eero
--
Soittakaa Paranoid!

Atro Tossavainen

Pahoittelen tolkutonta ristiinpostausta.

Koska sekä Kari Sjöblom että c...@viinikauppa.com ovat monessa yhteydessä
väittäneet, että ensinmainitulla ei ole mitään tekemistä viinikauppa.comin
kanssa, ja ovat katsoneet asiakseen jopa ottaa yhteyttä toisin väittäneiden
Internet-palveluntoimittajien väärinkäytösten käsittelyyn jotta näiden
tunnukset katkaistaisiin, haluaisin nyt haudata asian lopullisesti.

Siispä pyydän kaikkia asiasta kiinnostuneita katsomaan www-sivua

<URL:http://e.finland.fi/netcomm/news/showarticle.asp?intNWSAID=9604>

e.finland.fi -saitin omistavat liikenneministeriö, ulkoministeriö,
valtiovarainministeriö, Tekes, Sitra, jne., kaikki tahoja jotka
lienevät uskottavampia kuin joku !"#$%&/()= nörtti pääsuunnittelija
Helsingin yliopiston biotekniikan instituutista. :-)

No, lainataan ko. sivun sisältö tähän: