On Tue, 14 May 2013 18:05:17 +0300, Esko wrote:
> Hei te vähän enemmän Linuxin ja Raspin kanssa touhunneet! Tässä vanha
> eläkeläinen aloitti harrastuksen RasberryPin kanssa. Sain
> käyttöjärjestelmän Raspbian “wheezy” ladattua, mutta näppäimistön layout
> ei asetu millään kohdalleen. Onkohan siinä jokin kikka? t. Esko
Tuon haluaisin minäkin tietää. Raspberryn oletuskäyttöjärjestelmä on
debian. Näppäimistön säädöstä ei löydy tuttuja Fi-layoutteja. Niinpä se
jää USA-moodiin.
Itsellä ei haitaa hirveästi, kun ajan rapberryjäni heti ssh:llä toisesta
konessta, kun säädöt on kohdallaan, mutta esim #-merkin hakeminen
ärsyttää, kun ei koskaan muista, mistä je jenkkinäppäimistöstä löytyy.
--
Re...@iki.fi.nospam.invalid
http://www.iki.fi/Reijo