mikrokauppa.fi epäluotettava laitekauppa?

Mikko Ohtamaa

Hei,

Tilasin tavaraa sellaisesta verkkokaupasta kuin mikrokauppa.fi - oli
listattuna MBNetin hintaseurannassa. Eivät kuitenkaan ole vastanneet
sähköposteihin, eivätkä puhelimeen, eikä luonnollisesti tavaraa tullut
vaikka rahat meni jo yli kuukausi sitten. Googletuksen perusteella
muillakin oli ollut vastaavia ongelmia.

Varoituksen sana siis kaikille, kannattaa olla hieman varovainen, jos
kyseisestä puljusta meinaa tilata yhtään mitään.

-Mikko

Hantte

Savolainen juttu, vastuu siirtyy ostajalle rahojen vaihdettua omistajaa ;)

--
Hantte

So many fantastic colours, I feel in a wonderland
Many fantastic colours, makes me feel so good

Markus Kytäkorpi

Kannattaa noin yleisestikin maksaa etukäteen vain sellaiseen kauppaan
jonka tietää luotettavaksi.

Seppo Loisa

Markus Kytäkorpi <mk...@nikk.fi> kirjoitti:

>Kannattaa noin yleisestikin maksaa etukäteen vain sellaiseen kauppaan
>jonka tietää luotettavaksi.

Niin, sellainen pikkupulju kuin Pixmania veloitti Visaa heti ja
toimitti tavaran vasta parin kuukauden jälkeen. Oletin ilman muuta
että Visaa laskutetaan vasta kun tavara lähtee. Tilasin sieltä
harvinaista ja vaikeasti saatavaa tavaraa hyvissä ajoin jotta olisin
jonossa alkupäässä eli pitkä toimitusaika oli tiedossani jo etukäteen.

Minun kirjoissani Pixmania sai tuosta liikkeestä pysyvän boikotin.

Ville Hietarinta

On Sat, 26 May 2007 10:02:35 GMT, Seppo Loisa
<seppo...@savitaipale.fi> wrote:

> [...]
>harvinaista ja vaikeasti saatavaa tavaraa hyvissä ajoin jotta olisin
>jonossa alkupäässä eli pitkä toimitusaika oli tiedossani jo etukäteen.

Etukäteen maksaminen voi tarkoittaa sitä että firmalla ei ole
juurikaan pääomaa ja voi siis käydä kuten muinaiselle
Komentokeskukselle, jonka vararikon jäljiltä jäi asiakkaita jotka
maksoivat koneensa mutta eivät saaneet mitään. No kaipa he sitten
olisivat säästäneet muutaman kympin tai satasen silloista rahaa...