Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

2 ADSL Modeemia samaan puhelinlinjaan ?.

22 views
Skip to first unread message

Juki

unread,
Apr 20, 2008, 11:12:05 AM4/20/08
to
Voiko yhteen puhelinlinjaan kytkeä kaksi adsl modeemia ?. Asu 2
kerroksisessa rivarissa jossa en viitsisi vetää verkkokaapelia
alakertaan.

Eino leino

unread,
Apr 20, 2008, 11:51:15 AM4/20/08
to

Kyll voi.


Markus Jansson

unread,
Apr 20, 2008, 12:32:25 PM4/20/08
to

Ei voi. Yks puhelinlinja, yks adsl. Ei sen saman linjan kanssa voi kaksi
eri laitetta jutella samaan aikaan.

Laitappa sellainen ADSL-purkki jossa on langaton tukiasema kanssa ja sen
kanssa vedät yhteyden sitten alakertaankin. Niin ja jumalauta saatana
salaat sen yhteyden WPA-PSK tai WPA2-PSK:lla ja pitkällä ja
monimutkaisella salasanalla.

--
http://www.markusjansson.net
http://markusjansson.blogspot.com
PGP: 6E9E375EC50A27FDB9DA1672A78C27BF735ADADA
PGP2: 9966C10DDC7F0DEDEC480A75FE952445F24D55DD

Mazi

unread,
Apr 20, 2008, 1:34:20 PM4/20/08
to

Toki voit kytkeä useamman modeemin linjaan, tosin vain yksi voi olla
kerrallaan käytössä.

Jukka

unread,
Apr 21, 2008, 12:18:44 AM4/21/08
to

"Markus Jansson" <seemyh...@katsokotisivuilta.ni> wrote in message
news:deKOj.328970$Zp2.1...@reader1.news.saunalahti.fi...

> Eino leino wrote:
>>> Voiko yhteen puhelinlinjaan kytkeä kaksi adsl modeemia ?. Asu 2
>>> kerroksisessa rivarissa jossa en viitsisi vetää verkkokaapelia
>>> alakertaan.
>>
>> Kyll voi.
>
> Ei voi. Yks puhelinlinja, yks adsl. Ei sen saman linjan kanssa voi kaksi
> eri laitetta jutella samaan aikaan.
>
> Laitappa sellainen ADSL-purkki jossa on langaton tukiasema kanssa ja sen
> kanssa vedät yhteyden sitten alakertaankin. Niin ja jumalauta saatana
> salaat sen yhteyden WPA-PSK tai WPA2-PSK:lla ja pitkällä ja
> monimutkaisella salasanalla.
>
>
No, äläpähän nyt, vaikka asiaa sanotkin, Suomi on täynnä salaamattomia
langattomia "kotiverkkoja" ja tyytyväiset ihmiset käyttävät niitä hymy
huulilla, koska myyjä sanoi, että helposti asentuu ja toimii. ;-)


0 new messages