Antero
Sattuu olemaan tietoa ja kokemusta kymmenistä ko. asennuksista, mutta kun
vaan muistaisi ulkoa :D
1. Tee XP SP3 asennus -cd, niin ongelmaa ei ole.
2. Jos et tee SP3 asennuslevyä, oletan että kuitenkin SP2 levy on, tai
ainakin Sp2 on asennettuna.
3. Asenna HP:n HD-audio -ajuri. Saat virheilmon. Tee se silti.
4. Mene laitehallintaan, keltaisen herjan kohdalla "päivitä ohjain"> hae
ajuritiedosto automaagisesti netistä.
5. Kun xp on päivittänyt MS UAAA -ajurin kuntoon, vastaa "peruuta" kun tämän
jälkeen löytyy "itsestään" 1. HD audio, 2. Modeemi.
6. Asenna HP XP Audio ajuri uudelleen.
7. Asenna HP XP modeemiajuri.
8. Siinä se sit on :)
9. Tuosta hommasta todellakin pääsee eroon, jos SP3 on asennettuna.
- Jari S. -
Jotku HD Audio -kortit vaativat XP:ssä hotfixin, olikohan KB888111 jotta
toimisivat.
http://support.microsoft.com/kb/888111
Microsoftilta tuota ei saa ladattua suoraan, mutta se on mukana joissakin
hd-audio-ajuripaketeissa, tai sitten löydettävissä googlella.
-Sami-
Antero
"Sami Setälä" <samis....@gmail.com.invalid> wrote in message
news:482849d3$0$23845$9b53...@news.fv.fi...
Tuo on mukana XP SP3:ssa.
Timo Pietilä