Laitteessa on ilmeisesti jokin "minisarjaportti". Se on vähän usb-liittimen
näköinen portti, jossa on tunnus "IOIOI". Onkohan tuo jokin standardi vai
Fujitsun omia virityksiä? Saakohan siihen jostain (mistä?) jonkin sovittimen
normaalia D-sarjaporttiliitintä varten? (Olisi tarkoitus rakentaa
lirc-kaukosäädin koneeseen.)
- k