Re: Rusland begyndte angrebskrigen mod Georgien og skal derfor straffes

Jesus-loves-you

"Lyrik" skrev
news:g8jgds$2eeu$1...@newsbin.cybercity.dk

[ ... file 7867 ... ]

> [...]
> efter at oprørsstyrker tidligere på dagen indledte en offensiv.
>
> Det siger en talsmand for den georgiske regering.
>
> - Vi har trukket alt ud fra området, soldater og civile, sagde talsmanden.
>
> Meddelelsen kom få timer efter, at abkhasiske oprørere sagde, at de havde
> fordrevet de georgiske militærstyrker fra kløften.
>
> - Enheder fra den abkhasiske hær har afsluttet operationen og drevet den
> georgiske hær ud af den øvre del af Kodorikløften, hed den i en erklæring
> fra Abkhasiens selvbestaltede præsident, Sergej Bagapsj.

Memory on from ...

Subject: ADVARSEL - Psykiatrisk patient stukket af fra den lukkede
psykopat-forvaringsanstalt -
Was: ... (døden fra Kreml) ...
7841 news:g8bekc$2g19$1...@newsbin.cybercity.dk

samt ...

1825 news:q_Kec.141591$jf4.7...@news000.worldonline.dk
+

> Lyrik wrote:
[ ... ]
> Nå, så ER du altså et nazisvin.
>
> Jeg vil ikke svine mig til med at krybe ned på dit rendestensniveau, så
> PLONK!
>
> Per V

(Hmm ... En eller anden idiot må åbenbart have efterladt fængselsnøglerne på
et uforsvarligt sted.)

Du, som selv er ilter og således lader dig provokere, så folk fra Kirken
endog bliver skubbet ind i buske (apropos dét at gribe til vold); ...

(Var der ikke også noget med, at den russiske ultra-nationalist smed et glas
vand i hovedet på sin modpart under en tv-debat.)

Siger du, at du ikke kan *gennemskue*, at russerne lagde en fælde ud for
Georgiens præsident ?

Såfremt det er tilfældet har jeg kun én kommentar:

Du forekommer mig en "anelse" *naiv* !

(Gad i grunden vide hvad argumentet bliver, når du i morgendagens verden
skal forsvare, hvori retfærdigheden består, at russerne - eller rettere sagt
Røde Fido - har besat Danmark ?)

Idet pt ikke kan tåle kritik uden at tabe ansigt er FUT derfor (af
*praktiske* grunde) sat til ...
News:dk.psykiatri.hjælp-hvad-skal-jeg-gøre,-doktor?
(Æv nyhedsgruppen eksisterer ikke)

FUT derfor sat til ...
News:dk.videnskab.psykologi
Nej! Den kan pt sg_ også gennemskue ... :-(

FUT derfor sat til ...
News:se.vetenskap.psykologi

EOD (Please. Do NOT respond on this message.)

Last OUTPUT: 7870 news:g8jjd3$2fhl$1...@newsbin.cybercity.dk
http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/5b001b21207d4ab4?
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 7871

Jesus-loves-you

"Jesus-loves-you" skrev
7871 news:g8lurq$9nq$1...@newsbin.cybercity.dk

[ ... ]

> [...]
> [ ... ]

> (Hmm ... En eller anden idiot må åbenbart have efterladt fængselsnøglerne

[ ... ]

> (Gad i grunden vide hvad argumentet bliver, når du i morgendagens verden
> skal forsvare, hvori retfærdigheden består, at russerne - eller rettere
> sagt Røde Fido - har besat Danmark ?)

Og jeg vil gerne ha' mig *frabedt*, at du møder op på min adresse, når du
IKKE er blevet inviteret !

Søg *professionel* hjælp!

Last OUTPUT: 7874 news:g8m18d$ajg$1...@newsbin.cybercity.dk
http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/5b001b21207d4ab4?