Przerwa w wypłacaniu zapomóg

1 view

Daniel Łukasz

to Księstwo Sarmacji
W drodze dekretu z mocą ustawy zawiesiłem wypłatę zapomóg dla nowych
mieszkańców Księstwa Sarmacji. Przyczyna tej decyzji była już podawana
do publicznej wiadomości przez Prokuratora Generalnego. Ktoś mało
pokorny postanowił zignorować uprzejmą prośbę Prokuratora i zaczął
ponownie zakładać nowe konta w rejestrach Księstwa Sarmacji, po chwili
pobierając kolejne zapomogi.

Przy okazji kontroli na jaw wyszło założenie przez jednego z obywateli
sarmackich konta-klona (o wszystkim powiadomi, jak zawsze, na sali
sądowej Prokurator Generalny -- jeżeli tylko nie okaże się, że była to
nieszczęsna pomyłka).

Sytuacja jest więc jasna -- trzeba będzie wrócić do urzędniczego
nadzoru nad wypłacanymi z budżetu Korony pieniędzmi (w chwili pisania
systemu przyjąłem założenie, że lepiej, aby ministrowie zajęli się
sprawami wyższej rangi niż klikanie) oraz poprawić kilka rzeczy w
naszym prawodawstwie. Na idiotów, niestety, medykamentu jeszcze nie
odkryto.

Prawdopodobnie zostanie ogłoszona kontrowersyjna regulacja, również w
drodze dekretu z mocą ustawy. Wszystko powinno wrócić do normy w ciągu
trzech dni.

Korona zawsze czuwa, nawet jeżeli nie wypowiada się publicznie.

Semper fidelis,
(--) Daniel Łukasz.

Timios K.

to Księstwo Sarmacji

On 8 Sie, 23:02, Daniel Łukasz <wojtowicz.dan...@gmail.com> wrote:

> Korona zawsze czuwa, nawet jeżeli nie wypowiada się publicznie.

;)

--
mar. Piąty