Zdravím,

J.Procházka

to rubyonrails.cz
opět já :)

Není mi moc jasné, jak je to s assets v případech, že si styly a js nepíšu sám, ale mám zakoupenou šablonu.
Koupil jsem šablonu a ta má složky /images, /styles, /js.
Ve složce /js jsou další podsložky, a ty mají opět styly a javascripty i obrázky. Např.:
/js/libs/magnific-popup/jquery.magnific-popup.min.js
/js/libs/magnific-popup/jquery.magnific-popup.css
/js/libs/magnific-popup/images/bg.png

Předpokládám, že všechno by mělo jít do šložky /vendors/assets/stylesheets a /vendors/assets/javascripts.
Protože potřebuju, aby se mi styly a skripty načetly ve správném pořadí, tak nemůžu použít require_tree apod, ale musím je uvést jednu po druhém v /app/assets/stylesheets/application.css respektive /app/assets/javascripts/application.js.

Jak ale rozhodit ty libs ze zakoupené šablony? Mám je rozhodit do:
/vendors/assets/stylesheets/magnific-popup/jquery.magnific-popup.css
/ventors/assets/javascripts/magnific-popup/jquery.magnific-popup.min.js

A co s obrázky z libs? A co relativní cesty v js a css souborech na obrázky?

Díky, Jirka

Tomas Korcak

to rubyonrails.cz

:(

--
Tuto zprávu jste obdrželi, protože jste přihlášeni k odběru skupiny „rubyonrails.cz“ ve Skupinách Google.
Chcete-li zrušit odběr skupiny a přestat dostávat e-maily ze skupiny, zašlete e-mail na adresu rubyonrailsc...@googlegroups.com.

Tomas Korcak

to rubyonrails.cz

Zakoupil kde? Jak vypada struktura?