Jubiliejinė RubyConfLT 2012 - kviečiame pranešėjus

Saulius Grigaitis

to rubyonr...@googlegroups.com
Sveiki,

pradedame ruoštis penktajai RubyConfLT konferencijai. Kviečiame visus
norinčius skaityti pranešimą registruotis iki kovo 31d. (atsakant į šį
laišką su temos pavadinimu, vardu ir pavarde). Konferencija numatoma
antroje pavasario pusėje.

Šiuo metu turime pranešėjus tokiomis temomis:

1. Large scale with JRuby
2. Ruby internals
3. Becoming Ruby Wizard
4. Rubinius
5. Celluloid

Laukiam pasiūlymų ir pageidavimų!

--
Best Regards,
Saulius Grigaitis

CEO& Founder
"NECOLT", UAB
Company code: 300634566
VAT code: LT100004236816
Address: Verkiu 34a-407,
LT-08240, Vilnius,
Lithuania
Phone: +370 67 735332

Titas Norkūnas

to RubyOnRails LT
Sveiki,

Galėčiau paruošti pranešimą apie Continuous Deployment. Nėr tiesiogiai
apie ruby, bet manau, kad visiems, dirbantiems komandose, būtų daugiau
mažiau įdomu.

Titas Norkūnas

Saulius Grigaitis

to rubyonr...@googlegroups.com
Sveikas,

jeigu praneļæ½imas pademonstruos Ruby/Rails apps'ļæ½ Continuous
Deployment'ļæ½, arba Continuous Deployment ļæ½rankis bļæ½tļæ½ paraļæ½ytas su Ruby,
tai tokia tema labai tiktļæ½.

Best Regards,
Saulius Grigaitis

CEO& Founder
"NECOLT", UAB
Company code: 300634566
VAT code: LT100004236816
Address: Verkiu 34a-407,
LT-08240, Vilnius,
Lithuania
Phone: +370 67 735332

On 03/12/2012 04:07 PM, Titas Norkļæ½nas wrote:
> Sveiki,
>
> Galļæ½ļæ½iau paruoļæ½ti praneļæ½imļæ½ apie Continuous Deployment. Nļæ½r tiesiogiai
> apie ruby, bet manau, kad visiems, dirbantiems komandose, bļæ½tļæ½ daugiau
> maļæ½iau ļæ½domu.
>
> Titas Norkļæ½nas

Saulius Grigaitis

to rubyonr...@googlegroups.com
Padiskutavom su Titu, tema labai tiks konferencijai, tad atnaujinu temļæ½
sļæ½raļæ½ļæ½:

1. Large scale with JRuby
2. Ruby internals
3. Becoming Ruby Wizard
4. Rubinius
5. Celluloid

6. Continuous Deployment

Best Regards,
Saulius Grigaitis

CEO& Founder
"NECOLT", UAB
Company code: 300634566
VAT code: LT100004236816
Address: Verkiu 34a-407,
LT-08240, Vilnius,
Lithuania
Phone: +370 67 735332

Vidmantas

to rubyonr...@googlegroups.com
Beje, kiek temų planuojat?

Vidmantas

2012/3/12 Saulius Grigaitis <sau...@necolt.com>
Padiskutavom su Titu, tema labai tiks konferencijai, tad atnaujinu temų sąrašą:

1. Large scale with JRuby
2. Ruby internals
3. Becoming Ruby Wizard
4. Rubinius
5. Celluloid
6. Continuous Deployment

Best Regards,
Saulius Grigaitis

CEO&  Founder
"NECOLT", UAB
Company code: 300634566
VAT code: LT100004236816
Address: Verkiu 34a-407,
LT-08240, Vilnius,
Lithuania
Phone: +370 67 735332

On 03/12/2012 04:14 PM, Saulius Grigaitis wrote:
Sveikas,

jeigu pranešimas pademonstruos Ruby/Rails apps'ų Continuous Deployment'ą, arba Continuous Deployment įrankis būtų parašytas su Ruby, tai tokia tema labai tiktų.

Best Regards,
Saulius Grigaitis

CEO&  Founder
"NECOLT", UAB
Company code: 300634566
VAT code: LT100004236816
Address: Verkiu 34a-407,
LT-08240, Vilnius,
Lithuania
Phone: +370 67 735332

On 03/12/2012 04:07 PM, Titas Norkūnas wrote:
[...]

Saulius Grigaitis

to rubyonr...@googlegroups.com
Skaičius kol kas neužfiksuotas, orientuojamės į 8 valandas, tai arba 8 po valandą, arba daugiau trumpesnių, tai kol kas pranešėjai gali drąsiai registruotis.
Best Regards,
Saulius Grigaitis

CEO & Founder
"NECOLT", UAB
Company code: 300634566
VAT code: LT100004236816
Address: Luksio g. 5b-600,
LT-08221, Vilnius,
Lithuania
Phone: +370 67 735332

Vidmantas

to rubyonr...@googlegroups.com
Į 8 valandas iš viso ar tik pranešimų? Aš asmeniškai kai nepavalgau būnu ir pavargęs ir piktas :))

Vidmantas

Saulius

to rubyonr...@googlegroups.com
4 val pranešimai + 1 val pietūs + 4 val pranešimai + after party.

Vidmantas

to rubyonr...@googlegroups.com
Beje lokacija - MIF'as, ar kur kitur? Reik pagalvot, kad daug žmonių per valandą pavalgyt yra vistik iššūkis :-)

Vidmantas

Saulius Grigaitis

to rubyonr...@googlegroups.com
Šiaurės miestelyje, Lūkšio 5B. Ten aplinkui yra visokiausių viešo maitinimo vietų, bus galima pasidaryt apklausėlę kas kur daugiausia nori.

Best Regards,
Saulius Grigaitis

CEO & Founder
"NECOLT", UAB
Company code: 300634566
VAT code: LT100004236816
Address: Luksio g. 5b-600,
LT-08221, Vilnius,
Lithuania
Phone: +370 67 735332

Vidmantas

to rubyonr...@googlegroups.com
Sveiki,

jei būtų įdomu, galėčiau sukomplektuoti pranešimą apie darbą long-running/legacy projektuose

Vidmantas

Saulius Grigaitis

to rubyonr...@googlegroups.com
Sveikas,

manau, visai įdomi patirtis, įmetu į sąrašą:

1. Large scale with JRuby
2. Ruby internals
3. Becoming Ruby Wizard
4. Rubinius
5. Celluloid
6. Continuous Deployment
7. Legacy/Long Running Projects

Jeigu daryt pranešimus po valandą, tai dar bent vieną pranešimą galime prijungti, kas norite prašom registruoti temas.

Tai grįžtant prie konferencijos datos - 2012-04-28 ar 2012-05-12. Kol kas tik Vidmantas pageidavo daryt 2012-05-12, jeigų atsirastų daugiau, tai galima būtų perkelti į 2012-05-12. 2012-04-28 argumentai yra 1) kuo ankščiau, tuo  geriau, t.y. kol nesušilo oras ir nepakilo ... 2) bus iškart po RailsBerry konferencijos, tai bus geras pratęsimas :) ir dar dėl kažko ką pamiršau :)

Best Regards,
Saulius Grigaitis

CEO & Founder
"NECOLT", UAB