Cron + rails + docker

Sava Chankov

to ruby-on-rai...@googlegroups.com
Привет група,

контейнеризирах нашето приложение и сега се чудя как да пускам cron задачите му. С Rails 3.2 сме, така че не може да ползваме Crono за съжаление. Чета, че има разни проблеми да се изпълнява cron в docker, а ми се струва доста нечисто да пипам cron-а на хост машината. Идеи?

С поздрав,
Сава

Todor Dragnev

to ruby-on-rai...@googlegroups.com

Stefan Kanev

to ruby-on-rai...@googlegroups.com
Дай да започна отдалеч.

Първо, искаш да разкараш крона. Страда от голям проблем – всеки път
зарежда релсата, което ако имаш повече кронове е (1) бавно и (2) огромно
разхищение на ресурси.

Схемата, която ми се струва, че работи далеч по-добре, е да пуснеш
някакъв по-чевръст scheduler като daemon, който само да записва работата
в опашки и да обработваш съобщенията с background job-ове (sneakers или
sidekiq, зависи каква ти е отровата).

Колкото до scheduler, аз съм хвърлил око на clockwork;

https://github.com/tomykaira/clockwork

Документацията му разяснява тоя подход, има и доста посоки в които можеш
да избухнеш. Не съм сравнял с алтернативите, аз още не съм готов с
контейнеризацията.

ХТХ

--
Stefan Kanev ¦ @skanev ¦ http://skanev.com/
The only constructive theory connecting neuroscience and psychology will arise