Ruby on Beers

Željko Filipin

to Ruby Hrvatska
Mislim da se do sad nisam predstavio. Zovem se Željko Filipin i čini se da sam jedan od rijetkih koji svaki dan radi s Rubijem, ali ne i s Railsima. Moj kruh je Watir, Ruby framework za testiranje web aplikacija. Također, nisam developer, nego tester. Pišem na blogu maštovitog imena ZeljkoFilipin.com

Ima li interesa da se Ruby HR grupa nađe i da popričamo uz pivu?

Željko
--
ZeljkoFilipin.com

marra newman

to Ruby Hrvatska

2008/3/19 Željko Filipin <zeljko....@gmail.com>:
Mislim da se do sad nisam predstavio. Zovem se Željko Filipin.

 Pozdrav! :)

Ima li interesa da se Ruby HR grupa nađe i da popričamo uz pivu?

 Oho drustvenjak! :)
 Iz Zagreba si ili?

Željko Filipin

to marra newman, Ruby Hrvatska
2008/3/19 marra newman <perono...@gmail.com>:
> Iz Zagreba si ili?

Zagreb.

Željko

Željko Filipin

to Branimir Šloser, Ruby Hrvatska
On Thu, Mar 20, 2008 at 10:20 AM, Branimir Šloser <slo...@emusoft.org> wrote:
ja sam za.... super fora Ruby on Beers.

Ajd da se barem mi koji smo iz Zg nadjemo, pa mozda smislimo i neki
nacin da se nadjemo svi skupa.

Predlazem kao datum subotu 10.5, tako da mozemo cuti izvjestaj iz
Praga, od ekipe koja ide tamo na konferenciju. Predlozite mjesto...
mozda moze biti i negdje vani (Bundek, Jarun), ako bude ok vrijeme.

Što se mene tiče, ako bi nas se našlo troje, to je već dosta. Ne bi čekao mjesec dana, predlažem da se nađemo tjedan iza Uskrsa. Može i preko tjedna. Meni paše Jarun jer živim u blizini. Ako se vrijeme pokvari, ima i tamo birceva.

P.S. Kad odgovaraš, moraš kliknuti "odgovori svima" jer "odgovori" šalje pismo samo osobi kojoj odgovaraš.

Željko

Mislav Marohnić

to Željko Filipin, Branimir Šloser, Ruby Hrvatska

[...]

Ja sam za! Vidimo se ;)

Željko Filipin

2008/3/20 Branimir Šloser <slo...@emusoft.org>:
> da, mislio sam na 10.4

10. 4. je četvrtak, a ne subota, ali meni paše.

Branimir Šloser

to Željko Filipin, Ruby Hrvatska
Joj totalno sam zbunjen danas...

mislim sam predloziti prvu subotu u 4.mjesecu, ali sam pogledao u
kalendar u 5 mjesec.

Dakle, jel moze da bude finalno dogovor 5.4 (subota), negdje na
jarunu? Pa tko moze neka dodje. Meni odgovara i datum i mjesto.

Željko Filipin

2008/3/20 Branimir Šloser <bsl...@gmail.com>:

> Dakle, jel moze da bude finalno dogovor 5.4 (subota), negdje na
> jarunu?

Meni paše. Vrijeme?

Željko

Branimir Šloser

to Željko Filipin, Ruby Hrvatska
moj prijedlog je 16:00, ako nekome ne odgovara, neka javi

Željko Filipin

On Fri, Mar 21, 2008 at 10:31 AM, Branimir Šloser <bsl...@gmail.com> wrote:
> moj prijedlog je 16:00

Meni za sad paše.

Željko

Saša Branković

to Ruby Hrvatska
Odgovara i meni.

Vidimo se Rubyisti :-)

Željko Filipin

to Saša Branković, Ruby Hrvatska
Gdje na Jarunu bi se našli?

Branimir Šloser

to Ruby Hrvatska
Pozdrav,

Mislite li da bi zbog guzve koja ce biti u gradu zbog dolaska
omiljenog nam Busha trebali odgoditi sastanak jer pitanje kako cemo
moci doci do jaruna. Osim toga jucer sam saznao da je ovaj vikend na
Jarunu neka svjetska regata, pa ce sigurno biti guzva.

Ako mislite, da nam to ne smeta, ja bih vas samo zamolio da pomaknemo
sastanak za 17:00 jer nisam siguran da cu stici u 16.

Zeljeko, ajd predlozi neko mjesto, ti si na Jarunu na domacem terenu :)

Željko Filipin

On Thu, Apr 3, 2008 at 9:22 AM, Branimir Šloser <bsl...@gmail.com> wrote:
> Mislite li da bi zbog guzve koja ce biti u gradu zbog dolaska
> omiljenog nam Busha trebali odgoditi sastanak

Meni Bush ne smeta. Ionako idem do Jaruna puteljcima kojima Bush neće sigurno ići. Ako ostali misle da će imati problema s dolaskom, odgodit ćemo.

> ovaj vikend na
> Jarunu neka svjetska regata, pa ce sigurno biti guzva.

Naći ćemo neki kutak samo za nas. Kako ono ide? "Kad čeljad nije bijesna, kuća nije tijesna." :)

> ja bih vas samo zamolio da pomaknemo
> sastanak za 17:00

Meni paše i to. A možemo se mi naći i u 16, pa ti dođi kad stigneš. Nećemo se valjda razići nakon pola sata.

> Zeljeko, ajd predlozi neko mjesto, ti si na Jarunu na domacem terenu :)

Ne znam koliko ostali znaju Jarun pa predlažem nešto što nadam se svi znaju. Križanje Hrvatskog sokola i Aleje mira (vidi mapu).

http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF8&hl=en&msa=0&ll=45.785362,15.917569&spn=0.005417,0.009956&z=17&msid=100534457194060349521.000449f7238684e0bb617

Tko misli doći neka mi pošalje na mail broj mobitela, da se možemo čuti ako se netko zagubi ili ako okasni da ga sačekamo.

Željko

Željko Filipin

to Ruby Hrvatska
http://zeljkofilipin.com/2008/04/07/ruby-on-beers/

Saša, za tebe sam našao samo Linkedin račun, javi ako imaš blog/web da linkam na njega.

Željko