Ρουμπίνια Θεσσαλονίκης

Vassilis Rizopoulos

to ruby-...@googlegroups.com
Χαιρετισμούς σε όλους.
Παρακολουθώ εδώ και λίγο καιρό τα δρώμενα και με χαρά βλέπω ότι στην Αθήνα γίνονται ενδιαφέρουσες συναντήσεις.

Δυστυχώς η Αθήνα μου πέφτει λίγο μακριά την τρέχουσα περίοδο, για αυτό ψάχνω να βρω όσους βρίσκονται Θεσσαλονίκη και ενδιαφέρονται να οργανώσουμε μια περιοδική μάζωξη.
Tις απαρχές ενός thessaloniki.rb ας πούμε.

Κι αν υπάρχει ήδη γκρουπ δώστε μου παρακαλώ οδηγίες πλεύσης

Με κλασική συμπρωτευουσιάνικη ζήλεια ;)
Β.-

Alex-P. Natsios

to vassilisr...@gmail.com, ruby-...@googlegroups.com
2011/6/22 Vassilis Rizopoulos <vassilisr...@gmail.com>:

όχι από όσο γνωρίζω δεν υπάρχει κάτι στην θεσσαλονίκη αυτή τι στιγμή.
και ίσως τώρα που έχουν στρώσει κάπως τα πράγματα για πολλούς να είναι
πιο εύκολο επιτέλους να δημιουργηθεί κάτι αντίστοιχο του τι συμβαίνει
στην πρωτεύουσα :)

γιατί thessaloniki.rb και όχι rubyst.es@thess ας πούμε? γιατί να
σκεφτείς κάτι witty μεν αλλα που δείχνει να σε απομακρύνει από εδώ?
δεν υπάρχει κανένας λόγος να υπάρχει λεκτικό η άλλο fragmentation στην
κοινότητα.
τέλος πάντων ξεφεύγω και μπορεί απλά να το κατάλαβα και λάθος.. αντί
να σκαλώνουμε εδώ όμως ας συζητήσουμε το πιο σημαντικό :P

ναι μπορεί να γίνει αν υπάρχει ζήτηση και αν δεν υπάρχει ακόμα για
τους x,y λόγους μπορεί να δημιουργηθεί με τον καιρό.
rubystes υπάρχουν, δεν φαίνονται όμως ακόμα :) ίσως αν κανονίσουμε ένα
δοκιμαστικό meetup να δούμε κόσμο.

--
Regards,

Alex-P. Natsios
(a.k.a Drakevr)

John

to Ruby Hellug

On Jun 22, 2:06 pm, "Alex-P. Natsios" <apnats...@gmail.com> wrote:
> [...]

[...]

> rubystes υπάρχουν, δεν φαίνονται όμως ακόμα :) ίσως αν κανονίσουμε ένα
> δοκιμαστικό meetup να δούμε κόσμο.

Επειδή περνάω πολύ χρόνο στην Θεσσαλονίκη έτσι κι αλλιώς είμαι
πρόθυμος να συμμετέχω και εγώ.
Μέχρι 16 Ιουλίου πχ για την ώρα :-)

/pagojo

Alex-P. Natsios

to AthensR...@yahoo.com, Ruby Hellug
2011/7/1 John <AthensR...@yahoo.com>:

πολύ όμορφα! κανονίστηκε λοιπόν για την τρίτη 05 ιουλίου ένα meeting
τις 19:00 η ώρα.

το που ακριβώς δεν είναι απόλυτα αποφασισμένο ακόμα αλλα είπαμε πως
λογικά θα μαζευτούμε προς καμαρα μεριά πρώτα και αφού δούμε ποιοι
είμαστε εκεί θα πάμε (λογικά σε καφετερια εκεί γύρο αρχικά να
γνωριστούμε και να δούμε αργότερα που θα βρισκόμαστε και λοιπά)

louposk

to Ruby Hellug
Θα προσπαθήσω να έρθω και εγώ παιδιά!! Θα σας ενημερώσω τις επόμενες
μέρες για σίγουρα!

Κών/νος

On Jul 1, 5:49 pm, "Alex-P. Natsios" <apnats...@gmail.com> wrote:

John

to Ruby Hellug

On Jul 1, 3:49 pm, "Alex-P. Natsios" <apnats...@gmail.com> wrote:
> 2011/7/1 John <AthensRubyJ...@yahoo.com>:

Ίσως είναι καλύτερα να είμαστε λίγο ποιο συγκεκριμένοι και να πούμε
που ακριβώς εε?

/pagojo

Alex-P. Natsios

to AthensR...@yahoo.com, Ruby Hellug

> Ίσως είναι καλύτερα να είμαστε λίγο ποιο συγκεκριμένοι και να πούμε
> που ακριβώς εε?
>
> /pagojo

true , εκείνη την ώρα όμως δεν υπήρχε που :p

Τρίτη 05 ιουλίου 2011 19:00
Θεσσαλονίκη, καμαρα απέναντι από την πιάτσα taxi (που είναι και
ανοιχτό μέρος). :)

Myrrdin

to Ruby Hellug
Θα προσπαθήσω να είμαι και εγώ εκεί. Χαίρομαι που πάμε να κάνουμε και
εμείς κάτι εδώ γιατί μου είναι δύσκολο να ανεβοκατεβαίνω Αθήνα...