Laitoin yksityisesti eteenpäin tampereen aktiiville.
> Tällä listalla mukana on myös paljon radioamatöörejä. http://oh3ne.ham.fi
> Radioamatööri maksavat kaupungille Pyynikin kerhotiloista kaupungille
> vuokraa.
> ========================
> Eikös keksintösäätiöllä ole juuri tuollainen protopaja Helsingissä,
> mutta Tampereelta se puuttuu
> ==================
> KEKSINTÖSÄÄTIÖ
> projektipäällikkö Risto Paajanen
> Puhelin 020 737 3021
> risto.paajanen()keksintosaatio.fi
> ======================
> Kyllä niitä saa tietysti olla lisääkin
> ======
En löytänyt tuolta nettisivuilta mainintaa protopajasta. Helsingin
Keksijät Ry:llä on kyllä protopaja Helsingissä, mutta sen käyttö on
ilmeisesti hyvin rajoitettua. Näiden kanssa kyllä voisi jotain
yhteistyötä miettiä, kiitos vinkistä. Oleellista on että HakLab ei ole
mikään yrityshautomo vaan autonominen (jäsenten hallitsema) tila jonne
kuka vaan voi tulla oppimaan ja kehittelemään omaa ideaansa. Me myös
uskomme avoimen lähdekoodin periaatteisiin emmekä pidä tärkeimpänä
voiton tavoittelua (3D-tulostin RepRap.org on hyvä esimerkki).
> Meillä roboteilla on tietysti omia protopajoja kaikilla.
>
> http://www.flickr.com/photos/oh3gdo/1517354679/
> Juhalla on Vihdissä iso paikka
> http://robotti.wikidot.com/vihti07-2007
> Henkalla on Nokialla
> http://yty.vox.com/library/photo/6a010980bcad09000b011017d9f8ba860e.html
> ===
> Omia projekteja meillä on liikakin . Minun vanhoja projekteja
> http://picasaweb.google.com/oh3gdo/Suurjannitekuvia#
>
> Jorman paja Perhossa
> http://picasaweb.google.com/oh3gdo/Perho_robotti#
Kertokaa ihmeessä jos joku haluaa esitellä jotain Tammikuussa
Helsingissä työpajassa.
> ==
> Kuinka Tampereen yhteisö saataisiin toimintaan?
> Onko mukaan tulijoita?
Elmo