Re: جرار عنده بنات مغربيات خوش بنات

1964....@gmail.com

On Wednesday, June 20, 2007 4:54:42 PM UTC+3, اللقب wrote:
> كيفكم شباب صباياهذا رقم واحد تقريبا عمدة الغربية من كثر الشغل عليه جدة مكة الطائف بيشة المدينةعنده بنات مغربيات خوش بنات ,, اب اب عليهم الصراحه عجب العجااااب ,,هذا رقمه من داخل السعودية 0565713151من الخارج الي يبي يحجز قبل يوصل السعودية هع هع احتمال يوفر له انا ما اضمن ذالك00966565713151الي ابيه منكم دعوااااتكم ,, اسمعو الاتصال بعد 12 باليللانه هذا جوال خاص للمواعيد والناس كلها تعرفه وبسبب الضغط عليه يقفل جواله اغلب الوقت لكن بعد 12 باليل يشغله هذا اكل عيش ما يقدر يتخلى عنه الله يرزقه كمان وكمانلحظة لحظة ,, ترى ما يجب البنات لكم انت لازم تروحن له في جده ,, علشان ما تقولون اني ما قلت لكم

لا تورطنا يرحم والديك

ggr...@gmail.com

altay...@hotmail.com

05345178049 رقم جرار مجررررب ومضمون .. الغربية

Con Reeder, unhyphenated American

On 2014-10-21, altay...@hotmail.com <altay...@hotmail.com> wrote:
> 05345178049 رقم جرار مجررررب ومضمون .. الغربية

Since it's Arabic, that number is actually 94087154350.

--
An amateur practices until he gets it right. A pro
practices until he can't get it wrong. -- unknown

a0553...@gmail.com

وهذا رقم جرار وديوث رخيص ومضمون 100%100 ويجيب حسب الطلب

0546093247

0532658024

اسمه المهني تحيفان او ابو تحيفه يعني لو ما تقول له احد الاسمين مستحيل يعطيك وجه

aas...@gmail.com

اخوي دائما مقفل جوالة وش الحل مافيه غيرة أو طريقة ثانية

aas...@gmail.com

هلا رجاءا لك وللاخوان اللي فوق ، اذا جربتوا احد ثقة ويرد بسرعة عطوني رقمة وكيفية التعامل معاه كللها 3 ليالي وتخلللص

agavi...@gmail.com

google translate says....

Would you please you and the Muslim Brotherhood over who, if you tried one of confidence and quickly respond Atona number and how to deal with him Kllaha 3 nights and Tkhals

Con Reeder, unhyphenated American

Looks like I created a monster when I replied to the original
message in October 2014...

--
Nature, to be commanded, must be obeyed. -- Francis Bacon

agavi...@gmail.com

I'm thinking homeland security is going to be looking for you

On 2015-11-18, the_andr...@yahoo.com <agavi...@gmail.com> wrote:
> I'm thinking homeland security is going to be looking for you

My inscrutable presence will be hard to defeat, at least if they haven't
figured out how to Google....

--
Life is a long lesson in humility. -- James Barrie

sxrfuv...@gmail.com

فيه بنات عندك حراره
Message has been deleted

abel0...@gmail.com

abel0...@gmail.com

بتاريخ الثلاثاء، 4 ديسمبر، 2012 2:25:43 ص UTC+3، كتب 1964....@gmail.com:

Ken Olson

Who let the chicken loose next to the ink well?

--
"If you're going to kick authority in the teeth, you might as well use
two feet."

nawa...@gmail.com

الو

abdull...@gmail.com

وش صار

Ken Olson

On 6/17/2018 4:08 AM, abdull...@gmail.com wrote:
> وش صار

فاز ألاباما مرة أخرى
--
"We're going to fight racism not with racism, but we're going to fight
with solidarity."

"A sword is never a killer. It is a tool in the killer's hand."
- Seneca

On 2018-06-17, Ken Olson <kol...@freedomnet.org> wrote:

> ?????? ?????????????? ?????? ????????

!!!!! !!!!!! !!!!!!!!!!! !!

--
Making the simple complex, that is easy -- anyone can do that.
!!But to make the complex simple, awesomely simple, that is

Damon Hynes, Cyclone Ranger

Leather keffiyeh ?

alielbe...@gmail.com

خافوا الله الله ينور عليكم الجهات التي تكشف ستركم وتفضحكم

Ken Olson

On 7/11/2018 11:52 AM, alielbe...@gmail.com wrote:
> خافوا الله الله ينور عليكم الجهات التي تكشف ستركم وتفضحكم

لا تخف شيئا وتحطيم أولئك الذين يكشفون أسرارك

--
[...]

"The hate rolls off my back like hygiene off of Michael Moore."
- Ted Nugent

Frisbee®

On Monday, December 3, 2012 at 6:25:43 PM UTC-5, 1964....@gmail.com wrote:
> [...]

DO YOU HAVE ANY ANTIQUE LEATHER HELMETS?> لا تورطنا يرحم والديكD

alshhr...@gmail.com

لاحول ولا قوة الا بالله العلي العظيم

Ken Olson

On 7/17/2018 12:03 PM, alshhr...@gmail.com wrote:
> لاحول ولا قوة الا بالله العلي العظيم

هل تقصد اودين الالفاطر؟

the_andr...@yahoo.com

I think this is Trump.

Ken Olson

On 7/17/2018 4:03 PM, the_andr...@yahoo.com wrote:
> I think this is Trump.

I'm betting it's a guy on the dole living in London.

fm15...@gmail.com

هلا

fm15...@gmail.com

مرحبا
Message has been deleted

fm15...@gmail.com

مرحبتين

the_andr...@yahoo.com

;~

$&<£{%

isa...@gmail.com

كم الفلوس

Ken Olson

On 12/4/2018 4:37 PM, isa...@gmail.com wrote:
> كم الفلوس

What's up, goat humper!

Michael Press

In article <puajag$uh8$2...@dont-email.me>,
Ken Olson <kol...@freedomnet.org.spam> wrote:

> What's up, goat humper!

I can translate that for you.
He thinks this is a sandwich shop.
He ordered six BLT's.

--
Michael Press

Ken Olson

Google translate says it's Arabic for "how much money". Maybe he's got
leather helmets for sale? Or he's pimping goats.

fahadt...@gmail.com

هاي

hsnal...@gmail.com

عطوني رقم جرار ف جده

aidlki...@gmail.com

انا عندي بنات بس الي عنده بيت يقولي

aidlki...@gmail.com

ايوه في

gthe...@gmail.com

انا عندي شقه بس وينك انت هذا سنابي كلمني tpq.i

Ken Olson

On 8/1/2019 4:06 AM, gthe...@gmail.com wrote:
> انا عندي شقه بس وينك انت هذا سنابي كلمني tpq.i

Do ya'll have favorite goats that you stay with, or do you swap them
around, so it's like getting some strange?

awad2...@hotmail.com

بتاريخ الثلاثاء، 4 ديسمبر، 2012 2:25:43 ص UTC+3، كتب 1964...@gmail.com:

> لا تورطنا يرحم والديك

شباب فزعه الحين ابي رقم وحده مضمونه قواده والي عندها يكون نظيف المضروب منبسه نبي ندق نظيف رقمه وطريقت التعامل معها

azo2...@gmail.com

انا عندي بيت

moh55...@gmail.com

الوووو

allio...@gmail.com

عندي بيت بس خذ رقمي 5054299983

Ken Olson

On 12/7/2019 1:07 AM, allio...@gmail.com wrote:
> عندي بيت بس خذ رقمي 5054299983

666

3bu...@gmail.com

السلام عليكم ممكن اتواصل معاك

zama...@gmail.com

فيه عندك احد

RoddyMcCorley

On 6/17/2019 2:13 PM, hsnal...@gmail.com wrote:
> عطوني رقم جرار ف جده

+1

:-)

--
On the Internet you can be anything you want. It's strange that so many
people choose to be stupid.

Pennsylvania - Tá sé difriúil anseo.

unclejr

On Wednesday, April 1, 2020 at 4:55:54 PM UTC-5, zama...@gmail.com wrote:
> فيه عندك احد

This is the all-time greatest goat-fucking thread that there has ever been.

Nice work.

Damon Hynes, Cyclone Ranger

استيقظت هذا الصباح مع صداع سيء
وكان قضيبي مفقودًا مرة أخرى.
هذا يحصل طوال الوقت.
إنه قابل للفصل.
هذا مفيد في كثير من الأحيان.
يمكنني تركها في المنزل ، عندما أعتقد أنها ستجعلني في مشكلة ،
أو يمكنني تأجيرها عندما لا أحتاجها.
ولكن بين الحين والآخر أذهب إلى حفلة ، في حالة سكر ،
وفي صباح اليوم التالي لا أستطيع أن أعيش مدى الحياة
تذكر ما فعلت به.
أولاً نظرت حول شقتي ، ولم أجدها.
لذا اتصلت بالمكان الذي كانت فيه الحفلة ،
لم يروا ذلك أيضًا.
طلبت منهم فحص خزانة الدواء
لأنه لسبب ما أتركه هناك في بعض الأحيان
ولكن ليس هذه المرة.
لذلك أخبرتهم إذا كان ينبثق ليبلغني.
اتصلت ببعض الأشخاص الذين كانوا في الحفلة ،
لكنهم لم يساعدوا أيضًا.
بدأت في اليأس.
أنا حقا لا أحب أن أكون بدون قضيبي لفترة طويلة.
يجعلني أشعر أنني أقل من رجل ،
وأنا أكره حقًا الجلوس في كل مرة أتسرب فيها.
بعد بضع ساعات من البحث في المنزل ،
ودعوة كل شخص يمكنني التفكير فيه ،
بدأت أشعر بالاكتئاب الشديد ،
لذلك ذهبت إلى كييف ، وتناولت الإفطار.
ثم ، بينما كنت أسير في الجادة الثانية نحو مكان القديس مرقس ،
حيث يبيع كل هؤلاء الناس الكتب المستعملة وغير المرغوب فيها في الشارع ،
رأيت قضيبي يرقد على بطانية
بجانب فرن محمص مكسور.
شخص ما كان يبيعها.
اضطررت لشرائه منه.
أراد 22 دولارًا ، لكنني تحدثت معه إلى سبعة عشر.
أخذتها إلى المنزل ، وغسلتها ،
وأعدها مرة أخرى. كنت سعيدا مرة أخرى. اكتمال.
يقول لي الناس أحيانًا أنني يجب أن أعلقها بشكل دائم ،
لكن لا اعرف.
على الرغم من أنه في بعض الأحيان يكون هناك ألم في المؤخرة ،
أنا أحب وجود قضيب قابل للفصل.

Ken Olson

King Missile?

unclejr

great song -- Possum Kingdom!

Damon Hynes, Cyclone Ranger

Aye!

was2...@gmail.com

عندي سقة هذا سنابي fila.240 ضيفني

kingsa...@gmail.com

احنا من الرياض هاذا سنابي ابغا بنت سهرات ٨ ساعات هاذا سنابي H1.KL

abdraba...@gmail.com

الو أكيد